حقیقت این است که همهی انسانها این تصور
را دارند که خدا درست همان طرفی ایستاده
که آنها ایستادهاند...
More: 🎖 @windscribeproxy
را دارند که خدا درست همان طرفی ایستاده
که آنها ایستادهاند...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
متاسفانه همه فكر می كنن اگه
خبری ازمون نيست حتما دورمون شلوغه
يا داريم خوش می گذرونيم، نمی دونن شايد
داريم بدترين روزامونو تو تنهایی می گذرونیم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خبری ازمون نيست حتما دورمون شلوغه
يا داريم خوش می گذرونيم، نمی دونن شايد
داريم بدترين روزامونو تو تنهایی می گذرونیم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤37
اون آدمی رو انتخاب کن که هرچقدر هم دورش شلوغ شد، هرچقدر هم که آدمای خیلی خوب دورش بودن، هرچقدر هم که نسبت به تو بی نیاز بود، و هرچقدرم که آدمایی اومدن که از تو بهتر بودن براش، بازم تورو فراموش نکنه، یادش نره یکیو داره که قول داده تو شلوغی مراقبش باشه تا گم نشه، یادش نره قدرتو بدونه، یادش نره کی بود کنارش وقتی که تنهای تنها بود.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
من از کسی به دل نمی گیرم؛
یه دایره توجه تو زندگیم دارم که هرکی داخلشه برام به شدت اهمیت داره و براش تمام تلاش و توجهمو میذارم و کنارشم.
ورود به این دایره سخته، اما خارج شدنش هیچ کاری نداره.
پس دیگه خودمو زیاد درگیر چرا و چون رفتار بد دیگران نسبت به خودم یا عوض شدنشون نمی کنم، از حدشون بگذرن مجبورم راه خروج رو نشونشون بدم.
دیگه واقعا وقت و حوصله بحث کردن نیست .
مشکلی با خلوت بودن زندگیم ندارم، فقط میخوام همونایی که هستن واقعی و درست باشن! همین.
More: 🎖 @windscribeproxy
یه دایره توجه تو زندگیم دارم که هرکی داخلشه برام به شدت اهمیت داره و براش تمام تلاش و توجهمو میذارم و کنارشم.
ورود به این دایره سخته، اما خارج شدنش هیچ کاری نداره.
پس دیگه خودمو زیاد درگیر چرا و چون رفتار بد دیگران نسبت به خودم یا عوض شدنشون نمی کنم، از حدشون بگذرن مجبورم راه خروج رو نشونشون بدم.
دیگه واقعا وقت و حوصله بحث کردن نیست .
مشکلی با خلوت بودن زندگیم ندارم، فقط میخوام همونایی که هستن واقعی و درست باشن! همین.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
کسی که اول معذرت خواهی میکند
شجاع ترین است!
اولین کسی که میبخشد قویترین است
و اولین کسی که فراموش میکند خوشحال ترین!
More: 🎖 @windscribeproxy
شجاع ترین است!
اولین کسی که میبخشد قویترین است
و اولین کسی که فراموش میکند خوشحال ترین!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
یادت باشه اگه کسی واقعا از ته دلش عاشقت باشه... به غریبه حتی نگاهم نمیکنه!
پس نیازی نیست که دست و پا بزنی تا بخوای بقیرو ازش دور کنی.
چون اون ادم خودش این کارو انجام میده :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
پس نیازی نیست که دست و پا بزنی تا بخوای بقیرو ازش دور کنی.
چون اون ادم خودش این کارو انجام میده :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
الان اونجایی از زندگی هستم که فروغ فرخزاد میگه:
"گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم.
از خودم میگریزم. از خودم که همیشه مایهی آزار خودم بودهام.
از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه میخواهم؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
"گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم.
از خودم میگریزم. از خودم که همیشه مایهی آزار خودم بودهام.
از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه میخواهم؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
یهچیزی که آدمیزاد معمولا دیر متوجه میشه،اینه که؛ از خودش و وجودش واسه دیگران مایه نذاره.
به دیگران کمک کردن خوبه، دستگیری و همدلی خوبه! ولی به نظرم نباید آدم تیکهتیکه از خودش بکنه بهخاطر دیگران.اونا هم نمیگن این مهربونه، ملاحظهش رو بکنیم.
پارهپورهت میکنن، ککشون هم نمی گزه..
More: 🎖 @windscribeproxy
به دیگران کمک کردن خوبه، دستگیری و همدلی خوبه! ولی به نظرم نباید آدم تیکهتیکه از خودش بکنه بهخاطر دیگران.اونا هم نمیگن این مهربونه، ملاحظهش رو بکنیم.
پارهپورهت میکنن، ککشون هم نمی گزه..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
بعد از قرارتون بهش تکست بدید و این شعر آقامیری رو براش بفرستین:
"چه میماند پس از دیدار، جز تکرارِ دلتنگی"
تا خودِ صبح بهتون فکر میکنه:)
More: 🎖 @windscribeproxy
"چه میماند پس از دیدار، جز تکرارِ دلتنگی"
تا خودِ صبح بهتون فکر میکنه:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
به یه دور شدن اساسی نیاز دارم.
دور شدن از خونه و خانواده، دور شدن از دوست و آشنا، دور شدن از غم، دور شدن از دلتنگی، دور شدن از استرس و اضطراب، دور شدن از درس و امتحان ، دور شدن از گوشی و آدما؛ من واقعا به یه دور شدن اساسی و آرامش چند روزه نیاز دارم..
More: 🎖 @windscribeproxy
دور شدن از خونه و خانواده، دور شدن از دوست و آشنا، دور شدن از غم، دور شدن از دلتنگی، دور شدن از استرس و اضطراب، دور شدن از درس و امتحان ، دور شدن از گوشی و آدما؛ من واقعا به یه دور شدن اساسی و آرامش چند روزه نیاز دارم..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤35
دوست داشتن را در چشمی بجوی که حتی ؛
وقتی بسته است رویای تو را ببیند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی بسته است رویای تو را ببیند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
کاری نکنید کسی دیگه خودشو دوست نداشته باشه
کاری نکنید کسی احساس ناکافی بودن بکنه
کاری نکنید کسی حس اضافی بودن بهش دست بده
کاری نکنید کسی نتونه دیگه اعتماد کنه به هیشکی
کاری نکنید کسی بابت دوست داشتنتون پشیمون بشه
کاری نکنید یکی عاشقتون بشه و بعدش ولش کنید
احساساتو جدی بگیرید.
More: 🎖 @windscribeproxy
کاری نکنید کسی احساس ناکافی بودن بکنه
کاری نکنید کسی حس اضافی بودن بهش دست بده
کاری نکنید کسی نتونه دیگه اعتماد کنه به هیشکی
کاری نکنید کسی بابت دوست داشتنتون پشیمون بشه
کاری نکنید یکی عاشقتون بشه و بعدش ولش کنید
احساساتو جدی بگیرید.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
یه زمان خیلي شک داشتم به رابطمون همش حس میکردم يكي بینمونه ، بعد از چند وقت معلوم شد الكي نگران بودم چون خداروشکر اصلا کسی بینمون نبود من بین اونا بودم =)))
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
حتی جناب فریدون مشیری هم این حرف رو زدن که چقدر گفتیم این با بقیه فرق داره ولی بدتر دلمونو شکوند؛
«آنکه میگفت منم بهر تو غمخوارترین، چه دل آزارترین شد، چه دل آزارترین.
More: 🎖 @windscribeproxy
«آنکه میگفت منم بهر تو غمخوارترین، چه دل آزارترین شد، چه دل آزارترین.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
مانلی آوین یه توضیف قشنگ و ساده از عاشقیت داره، میگه:
«وقتی به یکی میگی دوستت دارم،
معنیش این نیست که اون آدم مال توئه؛
وقتی به یکی میگی دوستت دارم
داری به زبون ساده بهش میگی
من مال توام!»
ادم دلش میخواد به جای دوست دارم بگه: من خیلی خیلی مال توام!
More: 🎖 @windscribeproxy
«وقتی به یکی میگی دوستت دارم،
معنیش این نیست که اون آدم مال توئه؛
وقتی به یکی میگی دوستت دارم
داری به زبون ساده بهش میگی
من مال توام!»
ادم دلش میخواد به جای دوست دارم بگه: من خیلی خیلی مال توام!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
نمیشه یه دختر رو یه شب دوست داشت، یه شب نداشت
نمیشه بهش گفت یه روز باش وُ یه روز نباش
نمیشه یه روز عاشقش باشی وُ فردا جاست فرند
نمیشه امروز برای پریودش مفنامیک اسید وُ شکلات بخری وُ فردا بهش بگی «باز سگ شدی چرا؟»
نمیشه یه روز نگرانش باشی وُ فردا بیتفاوت
نمیشه امروز با قلب سِیوِش کنی وُ فردا با نام وُ نامخانودگی
نمیشه پیش یه سری ها ببریش وُ پیش یه سری ها پنهانش کنی
نمیشه یه روز قول ازدواج بدی وُ کارِت که راه افتاد بزنی زیرش
نمیشه…
نمیشه دوست داشتن یه دختر به نیازای جسمیت وابسته باشه وُ توقع داشته باشی اون دلگرم باشه به رابطه.
دوست داشتن نصفه و نیمه به درد هیچ دختری نمیخوره ؛)
More: 🎖 @windscribeproxy
نمیشه بهش گفت یه روز باش وُ یه روز نباش
نمیشه یه روز عاشقش باشی وُ فردا جاست فرند
نمیشه امروز برای پریودش مفنامیک اسید وُ شکلات بخری وُ فردا بهش بگی «باز سگ شدی چرا؟»
نمیشه یه روز نگرانش باشی وُ فردا بیتفاوت
نمیشه امروز با قلب سِیوِش کنی وُ فردا با نام وُ نامخانودگی
نمیشه پیش یه سری ها ببریش وُ پیش یه سری ها پنهانش کنی
نمیشه یه روز قول ازدواج بدی وُ کارِت که راه افتاد بزنی زیرش
نمیشه…
نمیشه دوست داشتن یه دختر به نیازای جسمیت وابسته باشه وُ توقع داشته باشی اون دلگرم باشه به رابطه.
دوست داشتن نصفه و نیمه به درد هیچ دختری نمیخوره ؛)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤41
این یه فکته واقعا (:
ترس از دست دادن باعث میشه از داشتن هم لذت نبری !
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
ترس از دست دادن باعث میشه از داشتن هم لذت نبری !
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
ما فکر میکنیم دوباره اتفاق میفته...
فکر میکنیم دوباره انقدر زیاد "دوست داشته میشیم"
فکر میکنیم دوباره میتونیم "دوست داشته باشیم"
آدمای زیادی این فکرو کردن
اما فقط یکباره
دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...
بنابراین ترک نکنین
درستش کنین، بسازین، ببخشین، برگردین...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
فکر میکنیم دوباره انقدر زیاد "دوست داشته میشیم"
فکر میکنیم دوباره میتونیم "دوست داشته باشیم"
آدمای زیادی این فکرو کردن
اما فقط یکباره
دیگه هیچوقت تکرار نمیشه...
بنابراین ترک نکنین
درستش کنین، بسازین، ببخشین، برگردین...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
با آدمی وارد رابطه بشید که کتاب بخونه
ورزش کنه، برنامه ریزی داشته باشه
و درنهایت هدف خودش رو دنبال کنه
این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون
بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
ورزش کنه، برنامه ریزی داشته باشه
و درنهایت هدف خودش رو دنبال کنه
این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون
بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
عاشقم باش..؛
هر چند همه بگويند رسيدنمان به هم..؛
محال ترين اتفاق تاريخ است..!
عاشقم باش و بگذار كه به همه ثابت شود..؛
ما همان ممكن ترين محال دنيا بودهايم…
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
هر چند همه بگويند رسيدنمان به هم..؛
محال ترين اتفاق تاريخ است..!
عاشقم باش و بگذار كه به همه ثابت شود..؛
ما همان ممكن ترين محال دنيا بودهايم…
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18