windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
نمیدونم چطور توضیح بدم، این دوستم میگفت: هروقت تو زندگی یه چیزی نیست، به چیزهایی که هست نگاه کن.
با همین فلسفه وسط کویر لاستیکش پنچر شده بود و نشسته بود آبجو خورده بود و غروب رو تماشا کرده بود.
میگفت می‌دونستم فرقی نمی کنه چقدر نگران بشم، نگرانی من کمکی به موقعیت نمی کرد، ولی می تونستم آبجو و غروب رو از دست بدم!
احتمالا این مفید ترین چیزیه که لازمه تو زندگی یاد بگیرم: تمرین فکر کردن به هست ها، جای نیست ها و عدم نگرانی برای چیزهایی که در کنترلم نیست. نتیجش میشه از دست ندادن زندگی که مثل آب از دستم میچکه و میره.

More: 🎖 @windscribeproxy
38
وقتی ناراحتم‌ میکنی‌
تنها کسی که
میتونه‌ آرومم‌ کنه‌ خودتی‌‌ ..



اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
34
به دوست داشتنت دچارم
به نداشتنت ناچار
به خواستنت مُصِر!
و عجیب است که هیچ چیز با هم جور در نمی آید...!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
افسردگی همیشه در یک چهره‌ی غمگین و حالی گرفته، نمود پیدا نمی‌کند!
گاهی حوصله‌ای‌ست که نداری، حرف‌هایی‌ست که نمی‌زنی، و خشمی‌ست که ناخواسته، سر ریز می‌شود.
افسردگی گاهی تحرکی‌ست که نداری، تلاشی‌ست که نمی‌کنی و چشم‌هایی‌ست که گرایش و میل بی‌حدی به خوابیدن و فاصله گرفتنِ بی‌اختیار از جهان دارند.
افسردگی گاهی اعتمادی‌ست که نداری، و وعده‌هایی‌ست که باور نمی‌کنی.
افسردگی، رجعت بی‌ملاحظه‌ای‌ست به آدم‌های اشتباه، یا انحنای بی‌دلیلی که گاه و بی‌گاه، روی لب‌های آدمی می‌نشیند.
افسردگی گاهی هیولای پنهانی‌ست در وجود آدم‌ها که وادارشان می‌کند بی‌ملاحظه بخندند، بی‌ملاحظه حرف بزنند، بی‌ملاحظه سکوت کنند و بی‌تفاوت باشد به خودشان، به دلخوشی‌های کوچکی که پشت درهای بسته، جا مانده‌اند و آدم‌های مهربانی که دوستشان دارند.
افسردگی در هر آدمی، با آدمِ دیگری فرق می‌کند.
More: 🎖 @windscribeproxy
41
حقیقت این است که همه‌ی انسان‌ها این تصور
را دارند که خدا درست همان طرفی ایستاده
که آنها ایستاده‌اند...

More: 🎖 @windscribeproxy
9
متاسفانه همه فكر می كنن اگه
خبری ازمون نيست حتما دورمون شلوغه
يا داريم خوش می گذرونيم، نمی دونن شايد
داريم بدترين روزامونو تو تنهایی می گذرونیم ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
37
اون آدمی رو انتخاب کن که هرچقدر هم دورش شلوغ شد، هرچقدر هم که آدمای خیلی خوب دورش بودن، هرچقدر هم که نسبت به تو بی نیاز بود، و هرچقدرم که آدمایی اومدن که از تو بهتر بودن براش، بازم تورو فراموش نکنه، یادش نره یکیو داره که قول داده تو شلوغی مراقبش باشه تا گم نشه، یادش نره قدرتو بدونه، یادش نره کی بود کنارش وقتی که تنهای تنها بود.

More: 🎖 @windscribeproxy
27
من از کسی به دل نمی گیرم؛
یه دایره توجه تو زندگیم دارم که هرکی داخلشه برام به شدت اهمیت داره و براش تمام تلاش و توجهمو میذارم و کنارشم.
ورود به این دایره سخته، اما خارج شدنش هیچ کاری نداره.
پس دیگه خودمو زیاد درگیر چرا و چون رفتار بد دیگران نسبت به خودم یا عوض شدنشون نمی کنم، از حدشون بگذرن مجبورم راه خروج رو نشونشون بدم.
دیگه واقعا وقت و حوصله بحث کردن نیست .
مشکلی با خلوت بودن زندگیم ندارم، فقط میخوام همونایی که هستن واقعی و درست باشن! همین.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
‏کسی که اول معذرت خواهی می‌کند
شجاع ترین است!
اولین کسی که می‌بخشد قوی‌ترین است
و اولین کسی که فراموش می‌کند خوشحال ترین!

More: 🎖 @windscribeproxy
12
یادت باشه اگه کسی واقعا از ته دلش عاشقت باشه... به غریبه حتی نگاهم نمیکنه!
پس نیازی نیست که دست و پا بزنی تا بخوای بقیرو ازش دور کنی.
چون اون ادم خودش این کارو انجام میده :)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
15
الان اونجایی از زندگی هستم که فروغ فرخزاد میگه:

"گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم.
از خودم می‌گریزم. از خودم که همیشه مایه‌ی آزار خودم بوده‌ام.
از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه می‌خواهم؟!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
20
یه‌چیزی که آدمیزاد معمولا دیر متوجه میشه،اینه که؛ از خودش و وجودش واسه دیگران مایه نذاره.
به دیگران کمک کردن خوبه، دستگیری و همدلی خوبه! ولی به نظرم نباید آدم تیکه‌تیکه از خودش بکنه به‌خاطر دیگران.اونا هم نمیگن این مهربونه، ملاحظه‌ش رو بکنیم.
پاره‌پوره‌ت میکنن، ککشون هم نمی گزه..

More: 🎖 @windscribeproxy
24
بعد از قرارتون بهش تکست بدید و این شعر آقامیری رو براش بفرستین:
"چه می‌ماند پس از دیدار، جز تکرارِ دلتنگی"
تا خودِ صبح بهتون فکر میکنه:)

More: 🎖 @windscribeproxy
8
به یه دور شدن اساسی نیاز دارم.
دور شدن از خونه و خانواده، دور شدن از دوست و آشنا، دور شدن از غم، دور شدن از دلتنگی، دور شدن از استرس و اضطراب، دور شدن از درس و امتحان ، دور شدن از گوشی و آدما؛ من واقعا به یه دور شدن اساسی و آرامش چند روزه نیاز دارم..

More: 🎖 @windscribeproxy
35
سنگینی خاطرات چیزی شبیه این عکسه :)

More: 🎖 @windscribeproxy
28
دوست داشتن را در چشمی بجوی که حتی ؛
وقتی بسته است رویای تو را ببیند...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
12
کاری نکنید کسی دیگه خودشو دوست نداشته باشه
کاری نکنید کسی احساس ناکافی بودن بکنه
کاری نکنید کسی حس اضافی بودن بهش دست بده
کاری نکنید کسی نتونه دیگه اعتماد کنه به هیشکی
کاری نکنید کسی بابت دوست داشتنتون پشیمون بشه
کاری نکنید یکی عاشقتون بشه و بعدش ولش کنید
احساساتو جدی بگیرید.

More: 🎖 @windscribeproxy
30
یه زمان خیلي شک داشتم به رابطمون همش حس میکردم يكي بینمونه ، بعد از چند وقت معلوم شد الكي نگران بودم چون خداروشکر اصلا کسی بینمون نبود من بین اونا بودم =)))


More: 🎖 @windscribeproxy
21
حتی جناب فریدون مشیری هم این حرف رو زدن که چقدر گفتیم این با بقیه فرق داره ولی بدتر دلمونو شکوند؛
«آنکه میگفت منم بهر تو غمخوارترین، چه دل آزارترین شد، چه دل آزارترین.

More: 🎖 @windscribeproxy
9
مانلی آوین یه توضیف قشنگ و ساده از عاشقیت داره، میگه:

«وقتی به یکی می‌گی دوستت دارم،
معنیش این نیست که اون آدم مال توئه؛
وقتی به یکی می‌گی دوستت دارم
داری به زبون ساده بهش می‌گی
من مال توام!»

ادم دلش میخواد به جای دوست دارم بگه: من خیلی خیلی مال توام!

More: 🎖 @windscribeproxy
27