windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کن.


More: 🎖 @windscribeproxy
46
چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی
را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذردتا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
44
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کنید:)

More: 🎖 @windscribeproxy
33
قشنگ‌ترین حس دنیا وقتیه که با یه کسی یهو احساس راحتی و صمیمیت می‌کنی، یهو می‌بینی داری چیزایی رو بهش میگی که تا حالا به هیچ‌کس نگفتی و اون یه جوری تورو میفهمه و درکت میکنه که انگار خیلی وقته میشناستت:)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
میگفت:
«سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه»
چقدر درست میگفت..

#More: 🎖 @windscribeproxy
33
از لاس زدنای بدون هدف، روابط لانگی که هیچ وقت بهم نمی رسیم، چت کردنای الکی در جهت سرگرمی، وقت گذروندن و معاشرت کردن با کسی که نه واقعا دوستته نه پارتنرته و نه همو گردن‌ می گیرین، شروع روابط وقت تلف کنی و دوستیا جهت خوشگذرونی بیزارم کلا بی هدفیو بلاتکلیفی تو هر زمینه ای برام غیرقابل‌تحمله و حتی اگه از نظر خیلیا مسخره باشه بازم از اینکه وقتمو صرف ادمای موقت نمی کنم، واقعا خوشحالم.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
100
اینایی که دیر وارد رابطه میشن
واسه این نیست که هیچ گزینه‌ای ندارن
اتفاقا چون می‌دونن چقد قشنگ بلدن یکی‌رو دوست داشته باشن الکی واسه هرکسی خرجش نمی‌کنن :))


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
65
ولی نباید از اینکه تنهایی ناراحت باشی
وقتی این تنهایی انتخاب خودته!
تو اطرافت رو خوب دیدی،همه رو سنجیدی،
خودت به این نتیجه رسیدی این آدما با بودنشون نمیتون خلأ های درونت رو پر کنن!
این تو بودی که فهمیدی با بودنشون بیشتر احساس میکنی تنهایی!
این نوع تنها شدن ناراحتی نداره...
من با اطمینان کامل بهت میگم تو خیلی قوی هستی
خیلی...خیلی...
به اندازه تنهایی هات!

More: 🎖 @windscribeproxy
35
یه وقتایی بهش بگو: «تو قشنگترین دلیل برای نشون دادن مهربونیِ خدا رو زمینی..»
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
هنگامی که یک نوزاد سعی میکنه یادبگیره
که راه بره و ۵۰ بار زمین میخوره،
هیچوقت با خودش فکر نمیکنه؛
که شاید من برای اینکار ساخته نشدم!

اگر آرزویی داری و توی مسیرش قرار گرفتی،
حتما توانایی رسیدن بهش رو از ابتدا داشتی..!

کم نیار مشتی

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
24
نمیدونم چطور توضیح بدم، این دوستم میگفت: هروقت تو زندگی یه چیزی نیست، به چیزهایی که هست نگاه کن.
با همین فلسفه وسط کویر لاستیکش پنچر شده بود و نشسته بود آبجو خورده بود و غروب رو تماشا کرده بود.
میگفت می‌دونستم فرقی نمی کنه چقدر نگران بشم، نگرانی من کمکی به موقعیت نمی کرد، ولی می تونستم آبجو و غروب رو از دست بدم!
احتمالا این مفید ترین چیزیه که لازمه تو زندگی یاد بگیرم: تمرین فکر کردن به هست ها، جای نیست ها و عدم نگرانی برای چیزهایی که در کنترلم نیست. نتیجش میشه از دست ندادن زندگی که مثل آب از دستم میچکه و میره.

More: 🎖 @windscribeproxy
38
وقتی ناراحتم‌ میکنی‌
تنها کسی که
میتونه‌ آرومم‌ کنه‌ خودتی‌‌ ..



اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
34
به دوست داشتنت دچارم
به نداشتنت ناچار
به خواستنت مُصِر!
و عجیب است که هیچ چیز با هم جور در نمی آید...!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
افسردگی همیشه در یک چهره‌ی غمگین و حالی گرفته، نمود پیدا نمی‌کند!
گاهی حوصله‌ای‌ست که نداری، حرف‌هایی‌ست که نمی‌زنی، و خشمی‌ست که ناخواسته، سر ریز می‌شود.
افسردگی گاهی تحرکی‌ست که نداری، تلاشی‌ست که نمی‌کنی و چشم‌هایی‌ست که گرایش و میل بی‌حدی به خوابیدن و فاصله گرفتنِ بی‌اختیار از جهان دارند.
افسردگی گاهی اعتمادی‌ست که نداری، و وعده‌هایی‌ست که باور نمی‌کنی.
افسردگی، رجعت بی‌ملاحظه‌ای‌ست به آدم‌های اشتباه، یا انحنای بی‌دلیلی که گاه و بی‌گاه، روی لب‌های آدمی می‌نشیند.
افسردگی گاهی هیولای پنهانی‌ست در وجود آدم‌ها که وادارشان می‌کند بی‌ملاحظه بخندند، بی‌ملاحظه حرف بزنند، بی‌ملاحظه سکوت کنند و بی‌تفاوت باشد به خودشان، به دلخوشی‌های کوچکی که پشت درهای بسته، جا مانده‌اند و آدم‌های مهربانی که دوستشان دارند.
افسردگی در هر آدمی، با آدمِ دیگری فرق می‌کند.
More: 🎖 @windscribeproxy
41
حقیقت این است که همه‌ی انسان‌ها این تصور
را دارند که خدا درست همان طرفی ایستاده
که آنها ایستاده‌اند...

More: 🎖 @windscribeproxy
9
متاسفانه همه فكر می كنن اگه
خبری ازمون نيست حتما دورمون شلوغه
يا داريم خوش می گذرونيم، نمی دونن شايد
داريم بدترين روزامونو تو تنهایی می گذرونیم ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
37
اون آدمی رو انتخاب کن که هرچقدر هم دورش شلوغ شد، هرچقدر هم که آدمای خیلی خوب دورش بودن، هرچقدر هم که نسبت به تو بی نیاز بود، و هرچقدرم که آدمایی اومدن که از تو بهتر بودن براش، بازم تورو فراموش نکنه، یادش نره یکیو داره که قول داده تو شلوغی مراقبش باشه تا گم نشه، یادش نره قدرتو بدونه، یادش نره کی بود کنارش وقتی که تنهای تنها بود.

More: 🎖 @windscribeproxy
27
من از کسی به دل نمی گیرم؛
یه دایره توجه تو زندگیم دارم که هرکی داخلشه برام به شدت اهمیت داره و براش تمام تلاش و توجهمو میذارم و کنارشم.
ورود به این دایره سخته، اما خارج شدنش هیچ کاری نداره.
پس دیگه خودمو زیاد درگیر چرا و چون رفتار بد دیگران نسبت به خودم یا عوض شدنشون نمی کنم، از حدشون بگذرن مجبورم راه خروج رو نشونشون بدم.
دیگه واقعا وقت و حوصله بحث کردن نیست .
مشکلی با خلوت بودن زندگیم ندارم، فقط میخوام همونایی که هستن واقعی و درست باشن! همین.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
‏کسی که اول معذرت خواهی می‌کند
شجاع ترین است!
اولین کسی که می‌بخشد قوی‌ترین است
و اولین کسی که فراموش می‌کند خوشحال ترین!

More: 🎖 @windscribeproxy
12
یادت باشه اگه کسی واقعا از ته دلش عاشقت باشه... به غریبه حتی نگاهم نمیکنه!
پس نیازی نیست که دست و پا بزنی تا بخوای بقیرو ازش دور کنی.
چون اون ادم خودش این کارو انجام میده :)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
15
الان اونجایی از زندگی هستم که فروغ فرخزاد میگه:

"گاهی اوقات دلم میخواهد در تاریکی گم بشوم.
از خودم می‌گریزم. از خودم که همیشه مایه‌ی آزار خودم بوده‌ام.
از خودم که نمیدانم چه میکنم و چه می‌خواهم؟!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
20