میگفت:
«تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی»
و من این حرفو به عینه احساس کردم..
More: 🎖 @windscribeproxy
«تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی»
و من این حرفو به عینه احساس کردم..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
آلن واتس:
هیچ میزان از اضطراب
تغییری در آنچه قرار است رخ بدهد
ایجاد نمیکند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
هیچ میزان از اضطراب
تغییری در آنچه قرار است رخ بدهد
ایجاد نمیکند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
وقتی یکی اومد پیشم درد و دل کنه سعی نمیکنم بخندونمش، روحیه شو عوض کنم. سعی میکنم حس کنه وقتشه هرچی داره بگه، سکوت میکنم و حرف نمیزنم ، چون کسی که درد دل میخواد بکنه به خندوندن احتیاج نداره به شنیده شدن احتیاج داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
حالا جداً سیگار چی داره؟! اگه سرطان مری و ریه و معده هم نگیرید، لب و لثه هاتون تیره میشه، دندوناتون زرد میشه، ریه هاتون پر از خلط میشه، وقتی نمیکشید اعصابتون بهم میریزه، براش هزینه میکنید و تمام وقت هم بوی سیگار میدید. سیگار یه اعتیاد سراسر باخته. واقعا پوینت مثبتش چیه که خیلیاتونم فکر میکنی کلاس داره و شو اف میکنید باهاش
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤52
اگه باهاش قهرید و میخواهید هم گِله کنید و هم سر صحبت رو باز کنید مثل شهریار بگید:
یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی
یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی
یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
میگفت:«غصه نخور،
همونجا که با وجودِ درد و رنج و غصه و گریه، بالاخره موفق میشی که بخاطر منطق، از قلبت بگذری، ده مرحله زندگیت میفته جلو»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
همونجا که با وجودِ درد و رنج و غصه و گریه، بالاخره موفق میشی که بخاطر منطق، از قلبت بگذری، ده مرحله زندگیت میفته جلو»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤46
چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی
را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذردتا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذردتا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤44
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کنید:)
More: 🎖 @windscribeproxy
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کنید:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
قشنگترین حس دنیا وقتیه که با یه کسی یهو احساس راحتی و صمیمیت میکنی، یهو میبینی داری چیزایی رو بهش میگی که تا حالا به هیچکس نگفتی و اون یه جوری تورو میفهمه و درکت میکنه که انگار خیلی وقته میشناستت:)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
میگفت:
«سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه»
چقدر درست میگفت..
#More: 🎖 @windscribeproxy
«سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه»
چقدر درست میگفت..
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
از لاس زدنای بدون هدف، روابط لانگی که هیچ وقت بهم نمی رسیم، چت کردنای الکی در جهت سرگرمی، وقت گذروندن و معاشرت کردن با کسی که نه واقعا دوستته نه پارتنرته و نه همو گردن می گیرین، شروع روابط وقت تلف کنی و دوستیا جهت خوشگذرونی بیزارم کلا بی هدفیو بلاتکلیفی تو هر زمینه ای برام غیرقابلتحمله و حتی اگه از نظر خیلیا مسخره باشه بازم از اینکه وقتمو صرف ادمای موقت نمی کنم، واقعا خوشحالم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤100
اینایی که دیر وارد رابطه میشن
واسه این نیست که هیچ گزینهای ندارن
اتفاقا چون میدونن چقد قشنگ بلدن یکیرو دوست داشته باشن الکی واسه هرکسی خرجش نمیکنن :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
واسه این نیست که هیچ گزینهای ندارن
اتفاقا چون میدونن چقد قشنگ بلدن یکیرو دوست داشته باشن الکی واسه هرکسی خرجش نمیکنن :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤65
ولی نباید از اینکه تنهایی ناراحت باشی
وقتی این تنهایی انتخاب خودته!
تو اطرافت رو خوب دیدی،همه رو سنجیدی،
خودت به این نتیجه رسیدی این آدما با بودنشون نمیتون خلأ های درونت رو پر کنن!
این تو بودی که فهمیدی با بودنشون بیشتر احساس میکنی تنهایی!
این نوع تنها شدن ناراحتی نداره...
من با اطمینان کامل بهت میگم تو خیلی قوی هستی
خیلی...خیلی...
به اندازه تنهایی هات!
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی این تنهایی انتخاب خودته!
تو اطرافت رو خوب دیدی،همه رو سنجیدی،
خودت به این نتیجه رسیدی این آدما با بودنشون نمیتون خلأ های درونت رو پر کنن!
این تو بودی که فهمیدی با بودنشون بیشتر احساس میکنی تنهایی!
این نوع تنها شدن ناراحتی نداره...
من با اطمینان کامل بهت میگم تو خیلی قوی هستی
خیلی...خیلی...
به اندازه تنهایی هات!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤35
یه وقتایی بهش بگو: «تو قشنگترین دلیل برای نشون دادن مهربونیِ خدا رو زمینی..»
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
هنگامی که یک نوزاد سعی میکنه یادبگیره
که راه بره و ۵۰ بار زمین میخوره،
هیچوقت با خودش فکر نمیکنه؛
که شاید من برای اینکار ساخته نشدم!
اگر آرزویی داری و توی مسیرش قرار گرفتی،
حتما توانایی رسیدن بهش رو از ابتدا داشتی..!
کم نیار مشتی
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
که راه بره و ۵۰ بار زمین میخوره،
هیچوقت با خودش فکر نمیکنه؛
که شاید من برای اینکار ساخته نشدم!
اگر آرزویی داری و توی مسیرش قرار گرفتی،
حتما توانایی رسیدن بهش رو از ابتدا داشتی..!
کم نیار مشتی
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
نمیدونم چطور توضیح بدم، این دوستم میگفت: هروقت تو زندگی یه چیزی نیست، به چیزهایی که هست نگاه کن.
با همین فلسفه وسط کویر لاستیکش پنچر شده بود و نشسته بود آبجو خورده بود و غروب رو تماشا کرده بود.
میگفت میدونستم فرقی نمی کنه چقدر نگران بشم، نگرانی من کمکی به موقعیت نمی کرد، ولی می تونستم آبجو و غروب رو از دست بدم!
احتمالا این مفید ترین چیزیه که لازمه تو زندگی یاد بگیرم: تمرین فکر کردن به هست ها، جای نیست ها و عدم نگرانی برای چیزهایی که در کنترلم نیست. نتیجش میشه از دست ندادن زندگی که مثل آب از دستم میچکه و میره.
More: 🎖 @windscribeproxy
با همین فلسفه وسط کویر لاستیکش پنچر شده بود و نشسته بود آبجو خورده بود و غروب رو تماشا کرده بود.
میگفت میدونستم فرقی نمی کنه چقدر نگران بشم، نگرانی من کمکی به موقعیت نمی کرد، ولی می تونستم آبجو و غروب رو از دست بدم!
احتمالا این مفید ترین چیزیه که لازمه تو زندگی یاد بگیرم: تمرین فکر کردن به هست ها، جای نیست ها و عدم نگرانی برای چیزهایی که در کنترلم نیست. نتیجش میشه از دست ندادن زندگی که مثل آب از دستم میچکه و میره.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤38
وقتی ناراحتم میکنی
تنها کسی که
میتونه آرومم کنه خودتی ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
تنها کسی که
میتونه آرومم کنه خودتی ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤34
به دوست داشتنت دچارم
به نداشتنت ناچار
به خواستنت مُصِر!
و عجیب است که هیچ چیز با هم جور در نمی آید...!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
به نداشتنت ناچار
به خواستنت مُصِر!
و عجیب است که هیچ چیز با هم جور در نمی آید...!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
افسردگی همیشه در یک چهرهی غمگین و حالی گرفته، نمود پیدا نمیکند!
گاهی حوصلهایست که نداری، حرفهاییست که نمیزنی، و خشمیست که ناخواسته، سر ریز میشود.
افسردگی گاهی تحرکیست که نداری، تلاشیست که نمیکنی و چشمهاییست که گرایش و میل بیحدی به خوابیدن و فاصله گرفتنِ بیاختیار از جهان دارند.
افسردگی گاهی اعتمادیست که نداری، و وعدههاییست که باور نمیکنی.
افسردگی، رجعت بیملاحظهایست به آدمهای اشتباه، یا انحنای بیدلیلی که گاه و بیگاه، روی لبهای آدمی مینشیند.
افسردگی گاهی هیولای پنهانیست در وجود آدمها که وادارشان میکند بیملاحظه بخندند، بیملاحظه حرف بزنند، بیملاحظه سکوت کنند و بیتفاوت باشد به خودشان، به دلخوشیهای کوچکی که پشت درهای بسته، جا ماندهاند و آدمهای مهربانی که دوستشان دارند.
افسردگی در هر آدمی، با آدمِ دیگری فرق میکند.
More: 🎖 @windscribeproxy
گاهی حوصلهایست که نداری، حرفهاییست که نمیزنی، و خشمیست که ناخواسته، سر ریز میشود.
افسردگی گاهی تحرکیست که نداری، تلاشیست که نمیکنی و چشمهاییست که گرایش و میل بیحدی به خوابیدن و فاصله گرفتنِ بیاختیار از جهان دارند.
افسردگی گاهی اعتمادیست که نداری، و وعدههاییست که باور نمیکنی.
افسردگی، رجعت بیملاحظهایست به آدمهای اشتباه، یا انحنای بیدلیلی که گاه و بیگاه، روی لبهای آدمی مینشیند.
افسردگی گاهی هیولای پنهانیست در وجود آدمها که وادارشان میکند بیملاحظه بخندند، بیملاحظه حرف بزنند، بیملاحظه سکوت کنند و بیتفاوت باشد به خودشان، به دلخوشیهای کوچکی که پشت درهای بسته، جا ماندهاند و آدمهای مهربانی که دوستشان دارند.
افسردگی در هر آدمی، با آدمِ دیگری فرق میکند.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤41
حقیقت این است که همهی انسانها این تصور
را دارند که خدا درست همان طرفی ایستاده
که آنها ایستادهاند...
More: 🎖 @windscribeproxy
را دارند که خدا درست همان طرفی ایستاده
که آنها ایستادهاند...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9