اگه یه نفر واقعا دوست داشته باشه پس
خیلی مهم نیست که با چند نفر دیگه
آشنا میشه! احساساتش نسبت به تو
هیچوقت تغییر نمیکنه، عشق واقعی
هرگز قابل ربوده شدن نیست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خیلی مهم نیست که با چند نفر دیگه
آشنا میشه! احساساتش نسبت به تو
هیچوقت تغییر نمیکنه، عشق واقعی
هرگز قابل ربوده شدن نیست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
راحت ترین کار دنیا به نظرم عاشق شدنه شاید خنده دار به نظر برسه ولی سخت ترین کار دنیا با اختلاف عاشق موندنه!
اینکه تو تا آخر عمر با صدای خنده های یک نفر همچنان مثل بار اول دیوونه بشی از هیجان دیدنش، از شوق بوسیدنش هر دفعه، دقیقا هر دفعه به ملکوت اعلا پر بکشی یا حتی برای به آغوش کشیدنش حاضر باشی کیلومترها راه رو طی کنی تو این دنیایی که پر شده از خیانت سعی کنیم عاشق شدیم عاشق بمونیم بلد باشیم قاعده عاشق موندن رو این به نظرم بهترین راه رسیدن به خوشبختی کنار یک شخصه.
More: 🎖 @windscribeproxy
اینکه تو تا آخر عمر با صدای خنده های یک نفر همچنان مثل بار اول دیوونه بشی از هیجان دیدنش، از شوق بوسیدنش هر دفعه، دقیقا هر دفعه به ملکوت اعلا پر بکشی یا حتی برای به آغوش کشیدنش حاضر باشی کیلومترها راه رو طی کنی تو این دنیایی که پر شده از خیانت سعی کنیم عاشق شدیم عاشق بمونیم بلد باشیم قاعده عاشق موندن رو این به نظرم بهترین راه رسیدن به خوشبختی کنار یک شخصه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
زمانی از جدایی حرف بزنین که مطمئن شدین میخواید جدا شید . واسه لوس بازی، حرف از جدایی نزنید. راه های خیلی زیادی واسه لوس شدن هست. واسه خودتون میگم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
اگه قرار باشه تو یه رابطه صدتا سیاست وترفند و بدبختی به کار ببریم که طرفمونرو ازدست ندیم، طرفمون پررو نشه، هوایی نشه، خسته نشه، ناامید نشه، دلزده نشه و... من ترجیح میدم تنها باشم همیشه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
زمان تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ملاقات خواهى کرد،
قلبت تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ميخواهى،
و رفتارت تصميم ميگيرد چه کسی در زندگيت ميماند✨
More: 🎖 @windscribeproxy
قلبت تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ميخواهى،
و رفتارت تصميم ميگيرد چه کسی در زندگيت ميماند✨
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
بهترین نصیحت دنیا رو داستايفسكى کرده:
با پاى شكسته خود، به راهت ادامه بده،
دستت را بر شانه كسى نگذار!
More: 🎖 @windscribeproxy
با پاى شكسته خود، به راهت ادامه بده،
دستت را بر شانه كسى نگذار!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
میگفت:
«تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی»
و من این حرفو به عینه احساس کردم..
More: 🎖 @windscribeproxy
«تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی»
و من این حرفو به عینه احساس کردم..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
آلن واتس:
هیچ میزان از اضطراب
تغییری در آنچه قرار است رخ بدهد
ایجاد نمیکند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
هیچ میزان از اضطراب
تغییری در آنچه قرار است رخ بدهد
ایجاد نمیکند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
وقتی یکی اومد پیشم درد و دل کنه سعی نمیکنم بخندونمش، روحیه شو عوض کنم. سعی میکنم حس کنه وقتشه هرچی داره بگه، سکوت میکنم و حرف نمیزنم ، چون کسی که درد دل میخواد بکنه به خندوندن احتیاج نداره به شنیده شدن احتیاج داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
حالا جداً سیگار چی داره؟! اگه سرطان مری و ریه و معده هم نگیرید، لب و لثه هاتون تیره میشه، دندوناتون زرد میشه، ریه هاتون پر از خلط میشه، وقتی نمیکشید اعصابتون بهم میریزه، براش هزینه میکنید و تمام وقت هم بوی سیگار میدید. سیگار یه اعتیاد سراسر باخته. واقعا پوینت مثبتش چیه که خیلیاتونم فکر میکنی کلاس داره و شو اف میکنید باهاش
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤52
اگه باهاش قهرید و میخواهید هم گِله کنید و هم سر صحبت رو باز کنید مثل شهریار بگید:
یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی
یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی
یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
میگفت:«غصه نخور،
همونجا که با وجودِ درد و رنج و غصه و گریه، بالاخره موفق میشی که بخاطر منطق، از قلبت بگذری، ده مرحله زندگیت میفته جلو»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
همونجا که با وجودِ درد و رنج و غصه و گریه، بالاخره موفق میشی که بخاطر منطق، از قلبت بگذری، ده مرحله زندگیت میفته جلو»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤46
چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی
را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذردتا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذردتا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤44
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کنید:)
More: 🎖 @windscribeproxy
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کنید:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
قشنگترین حس دنیا وقتیه که با یه کسی یهو احساس راحتی و صمیمیت میکنی، یهو میبینی داری چیزایی رو بهش میگی که تا حالا به هیچکس نگفتی و اون یه جوری تورو میفهمه و درکت میکنه که انگار خیلی وقته میشناستت:)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
میگفت:
«سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه»
چقدر درست میگفت..
#More: 🎖 @windscribeproxy
«سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه»
چقدر درست میگفت..
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
از لاس زدنای بدون هدف، روابط لانگی که هیچ وقت بهم نمی رسیم، چت کردنای الکی در جهت سرگرمی، وقت گذروندن و معاشرت کردن با کسی که نه واقعا دوستته نه پارتنرته و نه همو گردن می گیرین، شروع روابط وقت تلف کنی و دوستیا جهت خوشگذرونی بیزارم کلا بی هدفیو بلاتکلیفی تو هر زمینه ای برام غیرقابلتحمله و حتی اگه از نظر خیلیا مسخره باشه بازم از اینکه وقتمو صرف ادمای موقت نمی کنم، واقعا خوشحالم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤100
اینایی که دیر وارد رابطه میشن
واسه این نیست که هیچ گزینهای ندارن
اتفاقا چون میدونن چقد قشنگ بلدن یکیرو دوست داشته باشن الکی واسه هرکسی خرجش نمیکنن :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
واسه این نیست که هیچ گزینهای ندارن
اتفاقا چون میدونن چقد قشنگ بلدن یکیرو دوست داشته باشن الکی واسه هرکسی خرجش نمیکنن :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤65
ولی نباید از اینکه تنهایی ناراحت باشی
وقتی این تنهایی انتخاب خودته!
تو اطرافت رو خوب دیدی،همه رو سنجیدی،
خودت به این نتیجه رسیدی این آدما با بودنشون نمیتون خلأ های درونت رو پر کنن!
این تو بودی که فهمیدی با بودنشون بیشتر احساس میکنی تنهایی!
این نوع تنها شدن ناراحتی نداره...
من با اطمینان کامل بهت میگم تو خیلی قوی هستی
خیلی...خیلی...
به اندازه تنهایی هات!
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی این تنهایی انتخاب خودته!
تو اطرافت رو خوب دیدی،همه رو سنجیدی،
خودت به این نتیجه رسیدی این آدما با بودنشون نمیتون خلأ های درونت رو پر کنن!
این تو بودی که فهمیدی با بودنشون بیشتر احساس میکنی تنهایی!
این نوع تنها شدن ناراحتی نداره...
من با اطمینان کامل بهت میگم تو خیلی قوی هستی
خیلی...خیلی...
به اندازه تنهایی هات!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤35
یه وقتایی بهش بگو: «تو قشنگترین دلیل برای نشون دادن مهربونیِ خدا رو زمینی..»
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
بزار بدونه که چقدر برات خوش قلب بودنش باارزشه :))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25