windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
من یجایی از زندگیم فکر میکردم که باید همش دویید دنبال عشق، همش باید ثابت کرد همش باید به زور آدمارو برای خودت کنی، یکم که گذشت فهمیدم اشتباه بود...
رابطه عشق دوست داشتن هیچ جوره به زور و اجبار نمیشه
نمیشه به زور آدمارو نگه داری
عشق متعادل ترین اتفاق زندگیته عشق دقیقا مثل ترازو میمونه باید دو طرف برابر باشه باید هر چقدر که طرف رو دوست داری اونم دوستت داشته باشه عشق احساس برابر بین دو آدمه، انقدر
سعی نکنید آدمارو به زور نگه دارید تو زندگیتون...

More: 🎖 @windscribeproxy
28
اگه یه نفر واقعا دوست داشته باشه پس
خیلی مهم نیست که با چند نفر دیگه
آشنا میشه! احساساتش نسبت به تو
هیچوقت تغییر نمیکنه، عشق واقعی
هرگز قابل ربوده شدن نیست ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
30
راحت ترین کار دنیا به نظرم عاشق شدنه شاید خنده دار به نظر برسه ولی سخت ترین کار دنیا با اختلاف عاشق موندنه!
اینکه تو تا آخر عمر با صدای خنده های یک نفر همچنان مثل بار اول دیوونه بشی از هیجان دیدنش، از شوق بوسیدنش هر دفعه، دقیقا هر دفعه به ملکوت اعلا پر بکشی یا حتی برای به آغوش کشیدنش حاضر باشی کیلومترها راه رو طی کنی تو این دنیایی که پر شده از خیانت سعی کنیم عاشق شدیم عاشق بمونیم بلد باشیم قاعده عاشق موندن رو این به نظرم بهترین راه رسیدن به خوشبختی کنار یک شخصه.

More: 🎖 @windscribeproxy
13
‏زمانی از جدایی حرف بزنین که مطمئن شدین میخواید جدا شید . واسه لوس بازی، حرف از جدایی نزنید. راه های خیلی زیادی واسه لوس شدن هست. واسه خودتون میگم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
اگه قرار باشه تو یه رابطه ‏صدتا سیاست وترفند و بدبختی ‏به کار ببریم که طرفمون‌رو ازدست ندیم، طرفمون پررو نشه، هوایی نشه، خسته نشه، ناامید نشه، دلزده نشه و..‌. من ترجیح میدم تنها باشم همیشه.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
زمان تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ملاقات خواهى کرد،
قلبت تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ميخواهى،
و رفتارت تصميم ميگيرد چه کسی در زندگيت ميماند

More: 🎖 @windscribeproxy
15
بهترین نصیحت دنیا رو داستايفسكى کرده:

با پاى شكسته خود، به راهت ادامه بده،
دستت را بر شانه كسى نگذار!

More: 🎖 @windscribeproxy
29
میگفت‌:
«تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی»
و من این حرفو به عینه احساس کردم..

More: 🎖 @windscribeproxy
26
آلن واتس:
هیچ میزان از اضطراب
تغییری در آنچه قرار است رخ بدهد
ایجاد نمی‌کند...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
19
وقتی یکی اومد پیشم درد و دل کنه سعی نمیکنم بخندونمش، روحیه شو عوض کنم. سعی میکنم حس کنه وقتشه هرچی داره بگه، سکوت میکنم و حرف نمیزنم ، چون کسی که درد دل میخواد بکنه به خندوندن احتیاج نداره به شنیده شدن احتیاج داره.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
‏حالا جداً سیگار چی داره؟! ‏اگه سرطان مری و ریه و معده هم نگیرید، لب و لثه هاتون تیره میشه، دندوناتون زرد میشه، ریه هاتون پر از خلط میشه، وقتی نمیکشید اعصابتون بهم میریزه، براش هزینه میکنید و تمام وقت هم بوی سیگار میدید. ‏سیگار یه اعتیاد سراسر باخته. واقعا پوینت مثبتش چیه که خیلیاتونم فکر میکنی کلاس داره و شو اف میکنید باهاش

More: 🎖 @windscribeproxy
52
اگه باهاش قهرید و میخواهید هم گِله کنید و هم سر صحبت رو باز کنید مثل شهریار بگید:

یادَم‌نِمیکُنی و زِ یادَم‌ نمیرَوی
یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
11
میگفت:«غصه نخور،
همونجا که با وجودِ درد و رنج و غصه و گریه، بالاخره موفق میشی که بخاطر منطق، از قلبت بگذری، ده مرحله زندگیت میفته جلو»

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کن.


More: 🎖 @windscribeproxy
46
چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی
را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذردتا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
44
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کنید:)

More: 🎖 @windscribeproxy
33
قشنگ‌ترین حس دنیا وقتیه که با یه کسی یهو احساس راحتی و صمیمیت می‌کنی، یهو می‌بینی داری چیزایی رو بهش میگی که تا حالا به هیچ‌کس نگفتی و اون یه جوری تورو میفهمه و درکت میکنه که انگار خیلی وقته میشناستت:)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
میگفت:
«سخت ترین بخش خودشناسی روبرو شدن با زخم هاییه که نقشی در بوجود اومدنشون نداشتی، اما مسئولیت ترمیم کردنشون با توئه»
چقدر درست میگفت..

#More: 🎖 @windscribeproxy
33
از لاس زدنای بدون هدف، روابط لانگی که هیچ وقت بهم نمی رسیم، چت کردنای الکی در جهت سرگرمی، وقت گذروندن و معاشرت کردن با کسی که نه واقعا دوستته نه پارتنرته و نه همو گردن‌ می گیرین، شروع روابط وقت تلف کنی و دوستیا جهت خوشگذرونی بیزارم کلا بی هدفیو بلاتکلیفی تو هر زمینه ای برام غیرقابل‌تحمله و حتی اگه از نظر خیلیا مسخره باشه بازم از اینکه وقتمو صرف ادمای موقت نمی کنم، واقعا خوشحالم.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
100
اینایی که دیر وارد رابطه میشن
واسه این نیست که هیچ گزینه‌ای ندارن
اتفاقا چون می‌دونن چقد قشنگ بلدن یکی‌رو دوست داشته باشن الکی واسه هرکسی خرجش نمی‌کنن :))


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
65
ولی نباید از اینکه تنهایی ناراحت باشی
وقتی این تنهایی انتخاب خودته!
تو اطرافت رو خوب دیدی،همه رو سنجیدی،
خودت به این نتیجه رسیدی این آدما با بودنشون نمیتون خلأ های درونت رو پر کنن!
این تو بودی که فهمیدی با بودنشون بیشتر احساس میکنی تنهایی!
این نوع تنها شدن ناراحتی نداره...
من با اطمینان کامل بهت میگم تو خیلی قوی هستی
خیلی...خیلی...
به اندازه تنهایی هات!

More: 🎖 @windscribeproxy
35