خودمون رو با اینکه میگن؛طرف اگه عاشقت باشه با همه چیزت میسازه گول نزنیم!
اون آدم عاشقته،بردَت نیست که با بد اخلاقی ها،عدم تفاهم ها،محبت ندیدن ها،درک نشدن ها،ارزش قائل نشدن ها،قهرها و دعواها و... بسازه و دم نزنه مگه چقدر میتونه تحمل کنه؟یک سال؟دوسال؟ده سال؟تا کی؟!
قطعا یه روزی خسته میشه.
قطعا یه روزی با خودش میگه اشتباه کرده،آدم اشتباهی رو انتخاب کردم..
طاقت آدما رو طاق نکنیم،آخرشم نزنیم به حساب اینکه عاشقم نبود.
More: 🎖 @windscribeproxy
اون آدم عاشقته،بردَت نیست که با بد اخلاقی ها،عدم تفاهم ها،محبت ندیدن ها،درک نشدن ها،ارزش قائل نشدن ها،قهرها و دعواها و... بسازه و دم نزنه مگه چقدر میتونه تحمل کنه؟یک سال؟دوسال؟ده سال؟تا کی؟!
قطعا یه روزی خسته میشه.
قطعا یه روزی با خودش میگه اشتباه کرده،آدم اشتباهی رو انتخاب کردم..
طاقت آدما رو طاق نکنیم،آخرشم نزنیم به حساب اینکه عاشقم نبود.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
وقتی با یک نفر ازدواج میکنین در واقع با تمام اینها ازدواج میکنین:
- با آسیبهای اون آدم در گذشته
- با خانواده اش
- با عادتهاش
- با ترس هاش
- با فرهنگی که توش بزرگ شده
- با عقاید، باور ها و جهانبینیش...
More: 🎖 @windscribeproxy
- با آسیبهای اون آدم در گذشته
- با خانواده اش
- با عادتهاش
- با ترس هاش
- با فرهنگی که توش بزرگ شده
- با عقاید، باور ها و جهانبینیش...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
این «دوستت دارم» گفتنت
مثل «موفق باشید» آخر امتحان دیفرانسیل و انتگرال است
یا مثل حرف دکترها که می گویند:
چیزی نیست خوب می شوی!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
مثل «موفق باشید» آخر امتحان دیفرانسیل و انتگرال است
یا مثل حرف دکترها که می گویند:
چیزی نیست خوب می شوی!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
اگه یه زمانی قلب کسی رو شکستید،
بعدش جوری رفتار نکنید که انگار بینتون هیچ اتفاقی نیفتاده!
برای بخشیده شدن تلاش کنید؛
نشون بدید که پشیمونید تا شاید طرف مقابلتون بتونه شما رو ببخشه...
همونطوری که مرحوم افشین یداللهی گفته:
"با حسِ ویرانی بیا
تا بشکند دیوارِ من..."
More: 🎖 @windscribeproxy
بعدش جوری رفتار نکنید که انگار بینتون هیچ اتفاقی نیفتاده!
برای بخشیده شدن تلاش کنید؛
نشون بدید که پشیمونید تا شاید طرف مقابلتون بتونه شما رو ببخشه...
همونطوری که مرحوم افشین یداللهی گفته:
"با حسِ ویرانی بیا
تا بشکند دیوارِ من..."
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
من یجایی از زندگیم فکر میکردم که باید همش دویید دنبال عشق، همش باید ثابت کرد همش باید به زور آدمارو برای خودت کنی، یکم که گذشت فهمیدم اشتباه بود...
رابطه عشق دوست داشتن هیچ جوره به زور و اجبار نمیشه
نمیشه به زور آدمارو نگه داری
عشق متعادل ترین اتفاق زندگیته عشق دقیقا مثل ترازو میمونه باید دو طرف برابر باشه باید هر چقدر که طرف رو دوست داری اونم دوستت داشته باشه عشق احساس برابر بین دو آدمه، انقدر
سعی نکنید آدمارو به زور نگه دارید تو زندگیتون...
More: 🎖 @windscribeproxy
رابطه عشق دوست داشتن هیچ جوره به زور و اجبار نمیشه
نمیشه به زور آدمارو نگه داری
عشق متعادل ترین اتفاق زندگیته عشق دقیقا مثل ترازو میمونه باید دو طرف برابر باشه باید هر چقدر که طرف رو دوست داری اونم دوستت داشته باشه عشق احساس برابر بین دو آدمه، انقدر
سعی نکنید آدمارو به زور نگه دارید تو زندگیتون...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
اگه یه نفر واقعا دوست داشته باشه پس
خیلی مهم نیست که با چند نفر دیگه
آشنا میشه! احساساتش نسبت به تو
هیچوقت تغییر نمیکنه، عشق واقعی
هرگز قابل ربوده شدن نیست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خیلی مهم نیست که با چند نفر دیگه
آشنا میشه! احساساتش نسبت به تو
هیچوقت تغییر نمیکنه، عشق واقعی
هرگز قابل ربوده شدن نیست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
راحت ترین کار دنیا به نظرم عاشق شدنه شاید خنده دار به نظر برسه ولی سخت ترین کار دنیا با اختلاف عاشق موندنه!
اینکه تو تا آخر عمر با صدای خنده های یک نفر همچنان مثل بار اول دیوونه بشی از هیجان دیدنش، از شوق بوسیدنش هر دفعه، دقیقا هر دفعه به ملکوت اعلا پر بکشی یا حتی برای به آغوش کشیدنش حاضر باشی کیلومترها راه رو طی کنی تو این دنیایی که پر شده از خیانت سعی کنیم عاشق شدیم عاشق بمونیم بلد باشیم قاعده عاشق موندن رو این به نظرم بهترین راه رسیدن به خوشبختی کنار یک شخصه.
More: 🎖 @windscribeproxy
اینکه تو تا آخر عمر با صدای خنده های یک نفر همچنان مثل بار اول دیوونه بشی از هیجان دیدنش، از شوق بوسیدنش هر دفعه، دقیقا هر دفعه به ملکوت اعلا پر بکشی یا حتی برای به آغوش کشیدنش حاضر باشی کیلومترها راه رو طی کنی تو این دنیایی که پر شده از خیانت سعی کنیم عاشق شدیم عاشق بمونیم بلد باشیم قاعده عاشق موندن رو این به نظرم بهترین راه رسیدن به خوشبختی کنار یک شخصه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
زمانی از جدایی حرف بزنین که مطمئن شدین میخواید جدا شید . واسه لوس بازی، حرف از جدایی نزنید. راه های خیلی زیادی واسه لوس شدن هست. واسه خودتون میگم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
اگه قرار باشه تو یه رابطه صدتا سیاست وترفند و بدبختی به کار ببریم که طرفمونرو ازدست ندیم، طرفمون پررو نشه، هوایی نشه، خسته نشه، ناامید نشه، دلزده نشه و... من ترجیح میدم تنها باشم همیشه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
زمان تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ملاقات خواهى کرد،
قلبت تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ميخواهى،
و رفتارت تصميم ميگيرد چه کسی در زندگيت ميماند✨
More: 🎖 @windscribeproxy
قلبت تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ميخواهى،
و رفتارت تصميم ميگيرد چه کسی در زندگيت ميماند✨
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
بهترین نصیحت دنیا رو داستايفسكى کرده:
با پاى شكسته خود، به راهت ادامه بده،
دستت را بر شانه كسى نگذار!
More: 🎖 @windscribeproxy
با پاى شكسته خود، به راهت ادامه بده،
دستت را بر شانه كسى نگذار!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
میگفت:
«تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی»
و من این حرفو به عینه احساس کردم..
More: 🎖 @windscribeproxy
«تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی»
و من این حرفو به عینه احساس کردم..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
آلن واتس:
هیچ میزان از اضطراب
تغییری در آنچه قرار است رخ بدهد
ایجاد نمیکند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
هیچ میزان از اضطراب
تغییری در آنچه قرار است رخ بدهد
ایجاد نمیکند...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
وقتی یکی اومد پیشم درد و دل کنه سعی نمیکنم بخندونمش، روحیه شو عوض کنم. سعی میکنم حس کنه وقتشه هرچی داره بگه، سکوت میکنم و حرف نمیزنم ، چون کسی که درد دل میخواد بکنه به خندوندن احتیاج نداره به شنیده شدن احتیاج داره.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
حالا جداً سیگار چی داره؟! اگه سرطان مری و ریه و معده هم نگیرید، لب و لثه هاتون تیره میشه، دندوناتون زرد میشه، ریه هاتون پر از خلط میشه، وقتی نمیکشید اعصابتون بهم میریزه، براش هزینه میکنید و تمام وقت هم بوی سیگار میدید. سیگار یه اعتیاد سراسر باخته. واقعا پوینت مثبتش چیه که خیلیاتونم فکر میکنی کلاس داره و شو اف میکنید باهاش
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤52
اگه باهاش قهرید و میخواهید هم گِله کنید و هم سر صحبت رو باز کنید مثل شهریار بگید:
یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی
یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
یادَمنِمیکُنی و زِ یادَم نمیرَوی
یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
میگفت:«غصه نخور،
همونجا که با وجودِ درد و رنج و غصه و گریه، بالاخره موفق میشی که بخاطر منطق، از قلبت بگذری، ده مرحله زندگیت میفته جلو»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
همونجا که با وجودِ درد و رنج و غصه و گریه، بالاخره موفق میشی که بخاطر منطق، از قلبت بگذری، ده مرحله زندگیت میفته جلو»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤46
چقدر باید بگذرد تا آدمی بوی تن کسی
را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذردتا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
را که دوست داشته از یاد ببرد؟ و چقدر باید بگذردتا بتوان دیگر او را دوست نداشت؟
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤44
بعضی از نشدن های زندگیتون رو
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کنید:)
More: 🎖 @windscribeproxy
بذارید به حساب اینکه
اگه میشد، خیلی بد میشد!
به خدا اعتماد کنید:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33