windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
من همیشه بودم
‏حتى وقتی بریده بودم
‏دلخور بودم
‏حتى وقتی حالشو نداشتم
‏من همیشه بودم
‏من دلم نیومد بی‌پناهیِ آدما رو پناه نباشم
‏دلم نیومد یهو بِبُرم برم
‏دلم نیومد یهو رها کنم
‏من همیشه بودم
‏همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن!

More: 🎖 @windscribeproxy
16
من تنهایی بزرگ شدم، تنهایی پای همچی
وایسادم، تنهایی زخمامو بستم و تنهایی
دردامو تحمل کردم، اینا رو می‌گم که بدونی
نه می‌شه منو تنها گذاشت، نه می‌شه
از این تنها تر کرد.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
رابطه ى بدون اعتماد مثل ماشين بدون بنزين ميمونه. هرچقدر دلت بخواد ميتونى توش بشينى اما به جايى نمى رسونتت.

More: 🎖 @windscribeproxy
10
شما میگین «فراموشش کن» ولی مولانا میگه:
                     اوست نشسته در نظر‌
‏                     من به کــجا نظر کنم؟
‏                     اوست گرفته شهرِ دل
‏                     من به کـجا سفر کنم؟


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
12
میدونستی که بین ۲۷ نوع احساس، غم با ۱۲۰ ساعت ماندگارترین حس تو بدن ادمه، ولی شادی فقط ۳۶ ساعت عمر داره. یکم بیشتر مراقب احساسات منفیتون باشید

More: 🎖 @windscribeproxy
14
خودمون رو با اینکه میگن؛طرف اگه عاشقت باشه با همه چیزت میسازه گول نزنیم!

اون آدم عاشقته،بردَت نیست که با بد اخلاقی ها،عدم تفاهم ها،محبت ندیدن ها،درک نشدن ها،ارزش قائل نشدن ها،قهرها و دعواها و... بسازه و دم نزنه مگه چقدر میتونه تحمل کنه؟یک سال؟دوسال؟ده سال؟تا کی؟!
قطعا یه روزی خسته میشه.
قطعا یه روزی با خودش میگه اشتباه کرده،آدم اشتباهی رو انتخاب کردم..

طاقت آدما رو طاق نکنیم،آخرشم نزنیم به حساب اینکه عاشقم نبود.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
وقتی با یک نفر ازدواج میکنین در واقع با تمام اینها ازدواج میکنین:

- با آسیبهای اون آدم در گذشته
- با خانواده اش
- با عادتهاش
- با ترس هاش
- با فرهنگی که توش بزرگ شده
- با عقاید، باور ها و جهانبینیش...

More: 🎖 @windscribeproxy
28
این «دوستت دارم» گفتنت
مثل «موفق باشید» آخر امتحان دیفرانسیل و انتگرال است
یا مثل حرف دکترها که می گویند:
چیزی نیست خوب می شوی!


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
اگه یه زمانی قلب کسی رو شکستید،
بعدش جوری رفتار نکنید که انگار بینتون هیچ اتفاقی نیفتاده!
برای بخشیده شدن تلاش کنید؛
نشون بدید که پشیمونید تا شاید طرف مقابلتون بتونه شما رو ببخشه...
همونطوری که مرحوم افشین یداللهی گفته:
"با حسِ ویرانی بیا
تا بشکند دیوارِ من..."

More: 🎖 @windscribeproxy
15
من یجایی از زندگیم فکر میکردم که باید همش دویید دنبال عشق، همش باید ثابت کرد همش باید به زور آدمارو برای خودت کنی، یکم که گذشت فهمیدم اشتباه بود...
رابطه عشق دوست داشتن هیچ جوره به زور و اجبار نمیشه
نمیشه به زور آدمارو نگه داری
عشق متعادل ترین اتفاق زندگیته عشق دقیقا مثل ترازو میمونه باید دو طرف برابر باشه باید هر چقدر که طرف رو دوست داری اونم دوستت داشته باشه عشق احساس برابر بین دو آدمه، انقدر
سعی نکنید آدمارو به زور نگه دارید تو زندگیتون...

More: 🎖 @windscribeproxy
28
اگه یه نفر واقعا دوست داشته باشه پس
خیلی مهم نیست که با چند نفر دیگه
آشنا میشه! احساساتش نسبت به تو
هیچوقت تغییر نمیکنه، عشق واقعی
هرگز قابل ربوده شدن نیست ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
30
راحت ترین کار دنیا به نظرم عاشق شدنه شاید خنده دار به نظر برسه ولی سخت ترین کار دنیا با اختلاف عاشق موندنه!
اینکه تو تا آخر عمر با صدای خنده های یک نفر همچنان مثل بار اول دیوونه بشی از هیجان دیدنش، از شوق بوسیدنش هر دفعه، دقیقا هر دفعه به ملکوت اعلا پر بکشی یا حتی برای به آغوش کشیدنش حاضر باشی کیلومترها راه رو طی کنی تو این دنیایی که پر شده از خیانت سعی کنیم عاشق شدیم عاشق بمونیم بلد باشیم قاعده عاشق موندن رو این به نظرم بهترین راه رسیدن به خوشبختی کنار یک شخصه.

More: 🎖 @windscribeproxy
13
‏زمانی از جدایی حرف بزنین که مطمئن شدین میخواید جدا شید . واسه لوس بازی، حرف از جدایی نزنید. راه های خیلی زیادی واسه لوس شدن هست. واسه خودتون میگم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
اگه قرار باشه تو یه رابطه ‏صدتا سیاست وترفند و بدبختی ‏به کار ببریم که طرفمون‌رو ازدست ندیم، طرفمون پررو نشه، هوایی نشه، خسته نشه، ناامید نشه، دلزده نشه و..‌. من ترجیح میدم تنها باشم همیشه.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
زمان تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ملاقات خواهى کرد،
قلبت تصميم ميگيرد چه کسى را در زندگيت ميخواهى،
و رفتارت تصميم ميگيرد چه کسی در زندگيت ميماند

More: 🎖 @windscribeproxy
15
بهترین نصیحت دنیا رو داستايفسكى کرده:

با پاى شكسته خود، به راهت ادامه بده،
دستت را بر شانه كسى نگذار!

More: 🎖 @windscribeproxy
29
میگفت‌:
«تو به بخشیدن کسی تا زمانی ادامه میدی که دیگه اون آدم رو دوست نداشته باشی»
و من این حرفو به عینه احساس کردم..

More: 🎖 @windscribeproxy
26
آلن واتس:
هیچ میزان از اضطراب
تغییری در آنچه قرار است رخ بدهد
ایجاد نمی‌کند...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
19
وقتی یکی اومد پیشم درد و دل کنه سعی نمیکنم بخندونمش، روحیه شو عوض کنم. سعی میکنم حس کنه وقتشه هرچی داره بگه، سکوت میکنم و حرف نمیزنم ، چون کسی که درد دل میخواد بکنه به خندوندن احتیاج نداره به شنیده شدن احتیاج داره.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
‏حالا جداً سیگار چی داره؟! ‏اگه سرطان مری و ریه و معده هم نگیرید، لب و لثه هاتون تیره میشه، دندوناتون زرد میشه، ریه هاتون پر از خلط میشه، وقتی نمیکشید اعصابتون بهم میریزه، براش هزینه میکنید و تمام وقت هم بوی سیگار میدید. ‏سیگار یه اعتیاد سراسر باخته. واقعا پوینت مثبتش چیه که خیلیاتونم فکر میکنی کلاس داره و شو اف میکنید باهاش

More: 🎖 @windscribeproxy
52
اگه باهاش قهرید و میخواهید هم گِله کنید و هم سر صحبت رو باز کنید مثل شهریار بگید:

یادَم‌نِمیکُنی و زِ یادَم‌ نمیرَوی
یادَت بخیر،یارِ فَراموشکارِ مَن ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
11