windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
• چیزایی که مورد علاقه ی درونگراهاست :

1- خونه موندن
2-رویا پردازی
3- روزهای بارونی
4- فعالیت های انفرادی
5- برنامه های کنسل شده
6- پیام دادن به جای زنگ زدن

• چیزهایی که مورد علاقه ی برون گراهاست :

1- سوپرایز شدن
2- دوستای جدید
3- مهمونی
4- تماس تلفنی
5- فعالیت های گروهی
6- مسافرت و ماجراجویی

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
چقدر این متن قشنگه:
«اگر که قسمتت بار سبک نیست، برایت شانه‌هایی قوی، اگر که سهمت زندگی آسان نیست، برایت اراده‌ای محکم، اگر که زمانه‌ات نامهربان است، برایت دلی مهربان، و اگر که روزگارت کم مداراست، برایت سینه‌ای صبور آرزو می‌کنم. به امید اینکه خیلی زود، باقی روز و شب‌هایت بی‌فکر و خیال بگذرد..»

#شبتون_در_پناه_حق

#More: 🎖 @windscribeproxy
15
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
خوشبخت بودن و خوشبخت ماندن
به مدت زماني بستگي دارد كه شما علتِ خوشبختي تان را به ديگران بازگو نكرده باشيد
و بعد از فاش شدنش
بايد منتظر اتفاقات غير منتظره باشيد
تا حال دلتان زير و رو شود!
پس سعي كنيد هرگز "هركسي" را از حالِ خوبِ روزهايتان باخبر نسازيد!
هركسي با ديدنِ لبخندتان شاد نميشود
و يك چشمِ ديدن نداشتن كافيست
براي از هم پاچيدنِ حالِ خوبتان!

#More: 🎖 @windscribeproxy
11
وقتی یکیو دوس دارم اینقدر گاردمو میارم پایین که فکر میکنه اعتماد به نفس ندارم و داغونم؛ داداش من یه از خود راضی روانی‌ام که فقط با تو خوبم.

#More: 🎖 @windscribeproxy
16
توی ترافیک بودن برای همه آدمها یک جور نیست. اینکه توی چه ماشینی نشسته باشی، چه کسی کنارت نشسته باشد ...
چه حرفهایی زده شود، چه نگاههایی ردوبدل شود.
کیفیت ترافیک برای همه یکسان نیست.


اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
17
آزاد باشیم،
اجازه ندهیم چیزهای پیش پا افتاده
و اینکه چه کسی از من خوشش می‌آید
و خوشش نمی‌آید،
جوهر هستی‌‌مان را ببلعد ..


اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
11
فروغ فرخزاد واقعا به چه درجه ای از درک و شعور رسیده بود که گفت:

"دردی که انسان را ب سکوت وا میدارد
بسیار سنگین تر از دردیست
ک انسان را ب فریاد وا می‌دارد!
و انسان ها فقط به فریاد هم میرسند
نه به سکوت هم.."


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
تذکر تلک الردود القاسیه، تذکرها کی لا تحن
«‏آن‌پاسخ‌های بی‌رحمانه را به‌یاد بیاور! به یاد بیاور تا دلتنگ نشوی.»

More: 🎖 @windscribeproxy
11
شاید لازم باشه بازم بهتون یادآوری کنم که
هیچی مطلقاً به اندازه ی پیشرفت شما، دهن اون آدمایی رو سرویس نمیکنه که یه روزی شمارو نادیده گرفتن!
پس خوب کار کنید، پس انداز کنید، لباس خوب بپوشید، غذای سالم بخورید، درس بخونید باشگاه برید، به خودتون برسید و کتاب بخونید و موفق بشید!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
30
من همیشه بودم
‏حتى وقتی بریده بودم
‏دلخور بودم
‏حتى وقتی حالشو نداشتم
‏من همیشه بودم
‏من دلم نیومد بی‌پناهیِ آدما رو پناه نباشم
‏دلم نیومد یهو بِبُرم برم
‏دلم نیومد یهو رها کنم
‏من همیشه بودم
‏همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن!

More: 🎖 @windscribeproxy
16
من تنهایی بزرگ شدم، تنهایی پای همچی
وایسادم، تنهایی زخمامو بستم و تنهایی
دردامو تحمل کردم، اینا رو می‌گم که بدونی
نه می‌شه منو تنها گذاشت، نه می‌شه
از این تنها تر کرد.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
رابطه ى بدون اعتماد مثل ماشين بدون بنزين ميمونه. هرچقدر دلت بخواد ميتونى توش بشينى اما به جايى نمى رسونتت.

More: 🎖 @windscribeproxy
10
شما میگین «فراموشش کن» ولی مولانا میگه:
                     اوست نشسته در نظر‌
‏                     من به کــجا نظر کنم؟
‏                     اوست گرفته شهرِ دل
‏                     من به کـجا سفر کنم؟


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
12
میدونستی که بین ۲۷ نوع احساس، غم با ۱۲۰ ساعت ماندگارترین حس تو بدن ادمه، ولی شادی فقط ۳۶ ساعت عمر داره. یکم بیشتر مراقب احساسات منفیتون باشید

More: 🎖 @windscribeproxy
14
خودمون رو با اینکه میگن؛طرف اگه عاشقت باشه با همه چیزت میسازه گول نزنیم!

اون آدم عاشقته،بردَت نیست که با بد اخلاقی ها،عدم تفاهم ها،محبت ندیدن ها،درک نشدن ها،ارزش قائل نشدن ها،قهرها و دعواها و... بسازه و دم نزنه مگه چقدر میتونه تحمل کنه؟یک سال؟دوسال؟ده سال؟تا کی؟!
قطعا یه روزی خسته میشه.
قطعا یه روزی با خودش میگه اشتباه کرده،آدم اشتباهی رو انتخاب کردم..

طاقت آدما رو طاق نکنیم،آخرشم نزنیم به حساب اینکه عاشقم نبود.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
وقتی با یک نفر ازدواج میکنین در واقع با تمام اینها ازدواج میکنین:

- با آسیبهای اون آدم در گذشته
- با خانواده اش
- با عادتهاش
- با ترس هاش
- با فرهنگی که توش بزرگ شده
- با عقاید، باور ها و جهانبینیش...

More: 🎖 @windscribeproxy
28
این «دوستت دارم» گفتنت
مثل «موفق باشید» آخر امتحان دیفرانسیل و انتگرال است
یا مثل حرف دکترها که می گویند:
چیزی نیست خوب می شوی!


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
اگه یه زمانی قلب کسی رو شکستید،
بعدش جوری رفتار نکنید که انگار بینتون هیچ اتفاقی نیفتاده!
برای بخشیده شدن تلاش کنید؛
نشون بدید که پشیمونید تا شاید طرف مقابلتون بتونه شما رو ببخشه...
همونطوری که مرحوم افشین یداللهی گفته:
"با حسِ ویرانی بیا
تا بشکند دیوارِ من..."

More: 🎖 @windscribeproxy
15
من یجایی از زندگیم فکر میکردم که باید همش دویید دنبال عشق، همش باید ثابت کرد همش باید به زور آدمارو برای خودت کنی، یکم که گذشت فهمیدم اشتباه بود...
رابطه عشق دوست داشتن هیچ جوره به زور و اجبار نمیشه
نمیشه به زور آدمارو نگه داری
عشق متعادل ترین اتفاق زندگیته عشق دقیقا مثل ترازو میمونه باید دو طرف برابر باشه باید هر چقدر که طرف رو دوست داری اونم دوستت داشته باشه عشق احساس برابر بین دو آدمه، انقدر
سعی نکنید آدمارو به زور نگه دارید تو زندگیتون...

More: 🎖 @windscribeproxy
28
اگه یه نفر واقعا دوست داشته باشه پس
خیلی مهم نیست که با چند نفر دیگه
آشنا میشه! احساساتش نسبت به تو
هیچوقت تغییر نمیکنه، عشق واقعی
هرگز قابل ربوده شدن نیست ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
30
راحت ترین کار دنیا به نظرم عاشق شدنه شاید خنده دار به نظر برسه ولی سخت ترین کار دنیا با اختلاف عاشق موندنه!
اینکه تو تا آخر عمر با صدای خنده های یک نفر همچنان مثل بار اول دیوونه بشی از هیجان دیدنش، از شوق بوسیدنش هر دفعه، دقیقا هر دفعه به ملکوت اعلا پر بکشی یا حتی برای به آغوش کشیدنش حاضر باشی کیلومترها راه رو طی کنی تو این دنیایی که پر شده از خیانت سعی کنیم عاشق شدیم عاشق بمونیم بلد باشیم قاعده عاشق موندن رو این به نظرم بهترین راه رسیدن به خوشبختی کنار یک شخصه.

More: 🎖 @windscribeproxy
13