windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
نیست در دیده ی ما منزلتی دنیا را
ما نبینیم کسی را که نبیند ما را😉 ...!

#شبتون_در_پناه_حق

#More: 🎖 @windscribeproxy
7
بدترین اشتباه زندگیم این بوده که؛
همیشه ضربه هایی که توی زندگیم خوردم فقط و فقط یه دلیل داشت،
اونم این بود که آدمای ارزون برام گرون تموم شدن!
یعنی من بخاطر آدمی که هیچ ارزشی نداشت تمام خودمو گذاشتم و تو روی خیلی از آدمای با ارزش زندگیم وایسادم و این باعث شد من از سمت آدمای بی ارزشی ضربه بخورم که حتی ارزش یه لحظه فکر کردن رو هم نداشتن:)

#More: 🎖 @windscribeproxy
22
عشق فقط اونجا که شاملو به آیدا میگه:
بالاخره خواهد آمد. آن شبهایی که تاصبح در کنار تو بیدار بمانم. سرت را روی سینه ام بگذارم و به تو بگویم که درکنارت چقدر خوشبختم. چقدر تو را دوست دارم. چه قدر به نفس تو در کنارم احتیاج دارم. چه قدر حرف دارم که با تو بگویم.
افسـوس همه حرفهای ما این شده است که تو به من بگویی "امروز خسته هستی" یا "چه عجب امروز شادی؟" و من به تو بگویم که: دیگر کی می توانم ببینمت؟ و یا تو بگویی: "می خواهم بروم. من که باشم به کارت نمیرسی." من بگویم:
دیوانه زنجیری حالا چند دقیقه دیگر بنشین…

#More: 🎖 @windscribeproxy
10
قشنگ ترین دیالوگی که شنیدم این بود
که نصحیت یه پیرمرد بود که میگفت :
«یه زندگی خصوصی همیشه برنده اس !
مخفی نگهش دار تا زمانی که
برنده بشی ..!»
چقدر این جمله عمیقه ..

#More: 🎖 @windscribeproxy
18
• چیزایی که مورد علاقه ی درونگراهاست :

1- خونه موندن
2-رویا پردازی
3- روزهای بارونی
4- فعالیت های انفرادی
5- برنامه های کنسل شده
6- پیام دادن به جای زنگ زدن

• چیزهایی که مورد علاقه ی برون گراهاست :

1- سوپرایز شدن
2- دوستای جدید
3- مهمونی
4- تماس تلفنی
5- فعالیت های گروهی
6- مسافرت و ماجراجویی

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
چقدر این متن قشنگه:
«اگر که قسمتت بار سبک نیست، برایت شانه‌هایی قوی، اگر که سهمت زندگی آسان نیست، برایت اراده‌ای محکم، اگر که زمانه‌ات نامهربان است، برایت دلی مهربان، و اگر که روزگارت کم مداراست، برایت سینه‌ای صبور آرزو می‌کنم. به امید اینکه خیلی زود، باقی روز و شب‌هایت بی‌فکر و خیال بگذرد..»

#شبتون_در_پناه_حق

#More: 🎖 @windscribeproxy
15
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
خوشبخت بودن و خوشبخت ماندن
به مدت زماني بستگي دارد كه شما علتِ خوشبختي تان را به ديگران بازگو نكرده باشيد
و بعد از فاش شدنش
بايد منتظر اتفاقات غير منتظره باشيد
تا حال دلتان زير و رو شود!
پس سعي كنيد هرگز "هركسي" را از حالِ خوبِ روزهايتان باخبر نسازيد!
هركسي با ديدنِ لبخندتان شاد نميشود
و يك چشمِ ديدن نداشتن كافيست
براي از هم پاچيدنِ حالِ خوبتان!

#More: 🎖 @windscribeproxy
11
وقتی یکیو دوس دارم اینقدر گاردمو میارم پایین که فکر میکنه اعتماد به نفس ندارم و داغونم؛ داداش من یه از خود راضی روانی‌ام که فقط با تو خوبم.

#More: 🎖 @windscribeproxy
16
توی ترافیک بودن برای همه آدمها یک جور نیست. اینکه توی چه ماشینی نشسته باشی، چه کسی کنارت نشسته باشد ...
چه حرفهایی زده شود، چه نگاههایی ردوبدل شود.
کیفیت ترافیک برای همه یکسان نیست.


اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
17
آزاد باشیم،
اجازه ندهیم چیزهای پیش پا افتاده
و اینکه چه کسی از من خوشش می‌آید
و خوشش نمی‌آید،
جوهر هستی‌‌مان را ببلعد ..


اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
11
فروغ فرخزاد واقعا به چه درجه ای از درک و شعور رسیده بود که گفت:

"دردی که انسان را ب سکوت وا میدارد
بسیار سنگین تر از دردیست
ک انسان را ب فریاد وا می‌دارد!
و انسان ها فقط به فریاد هم میرسند
نه به سکوت هم.."


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
تذکر تلک الردود القاسیه، تذکرها کی لا تحن
«‏آن‌پاسخ‌های بی‌رحمانه را به‌یاد بیاور! به یاد بیاور تا دلتنگ نشوی.»

More: 🎖 @windscribeproxy
11
شاید لازم باشه بازم بهتون یادآوری کنم که
هیچی مطلقاً به اندازه ی پیشرفت شما، دهن اون آدمایی رو سرویس نمیکنه که یه روزی شمارو نادیده گرفتن!
پس خوب کار کنید، پس انداز کنید، لباس خوب بپوشید، غذای سالم بخورید، درس بخونید باشگاه برید، به خودتون برسید و کتاب بخونید و موفق بشید!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
30
من همیشه بودم
‏حتى وقتی بریده بودم
‏دلخور بودم
‏حتى وقتی حالشو نداشتم
‏من همیشه بودم
‏من دلم نیومد بی‌پناهیِ آدما رو پناه نباشم
‏دلم نیومد یهو بِبُرم برم
‏دلم نیومد یهو رها کنم
‏من همیشه بودم
‏همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن!

More: 🎖 @windscribeproxy
16
من تنهایی بزرگ شدم، تنهایی پای همچی
وایسادم، تنهایی زخمامو بستم و تنهایی
دردامو تحمل کردم، اینا رو می‌گم که بدونی
نه می‌شه منو تنها گذاشت، نه می‌شه
از این تنها تر کرد.

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
رابطه ى بدون اعتماد مثل ماشين بدون بنزين ميمونه. هرچقدر دلت بخواد ميتونى توش بشينى اما به جايى نمى رسونتت.

More: 🎖 @windscribeproxy
10
شما میگین «فراموشش کن» ولی مولانا میگه:
                     اوست نشسته در نظر‌
‏                     من به کــجا نظر کنم؟
‏                     اوست گرفته شهرِ دل
‏                     من به کـجا سفر کنم؟


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
12
میدونستی که بین ۲۷ نوع احساس، غم با ۱۲۰ ساعت ماندگارترین حس تو بدن ادمه، ولی شادی فقط ۳۶ ساعت عمر داره. یکم بیشتر مراقب احساسات منفیتون باشید

More: 🎖 @windscribeproxy
14
خودمون رو با اینکه میگن؛طرف اگه عاشقت باشه با همه چیزت میسازه گول نزنیم!

اون آدم عاشقته،بردَت نیست که با بد اخلاقی ها،عدم تفاهم ها،محبت ندیدن ها،درک نشدن ها،ارزش قائل نشدن ها،قهرها و دعواها و... بسازه و دم نزنه مگه چقدر میتونه تحمل کنه؟یک سال؟دوسال؟ده سال؟تا کی؟!
قطعا یه روزی خسته میشه.
قطعا یه روزی با خودش میگه اشتباه کرده،آدم اشتباهی رو انتخاب کردم..

طاقت آدما رو طاق نکنیم،آخرشم نزنیم به حساب اینکه عاشقم نبود.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
وقتی با یک نفر ازدواج میکنین در واقع با تمام اینها ازدواج میکنین:

- با آسیبهای اون آدم در گذشته
- با خانواده اش
- با عادتهاش
- با ترس هاش
- با فرهنگی که توش بزرگ شده
- با عقاید، باور ها و جهانبینیش...

More: 🎖 @windscribeproxy
28