❤20
احتیاجی نیست برای کسی که نمیفهمه توضیح بدی چه کارایی براش کردی و چقدر باهاش ساختی و چقدر به فکرش بودی ، نباش ، گذر زمان بهش میفهمونه .🍃
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یه ویدیو تو اینستا دیدم که داشت میگفت "بهبود سلامت روان یه وقتایی از تغییر دیدگاهتون نسبت به یک موضوعی میاد. مثلا به جای اینکه بشینی از خودت بپرسی که میتونی ببخشیش یا نه؟
برو تو آینه بگو بعد از تمام اون وقتی که ازم گرفت، قلبمو که شکست، اشکمو که دراورد، بهم توهین کرد، خیانت کرد و همهی اینا....من تا چه حدی میخوام احمق باشم؟"
و اره دقیقا همین!
#More: 🎖 @windscribeproxy
برو تو آینه بگو بعد از تمام اون وقتی که ازم گرفت، قلبمو که شکست، اشکمو که دراورد، بهم توهین کرد، خیانت کرد و همهی اینا....من تا چه حدی میخوام احمق باشم؟"
و اره دقیقا همین!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
دعا میکنم روابطتون پاک باشه. رابطه پاک مثل غذای خوبه و خیلی از روابط مثل فست فودهای ارزان و کثافت شدن، سریع شکل میگیره و به لذت آنی میرسن ولی تمامش ضرره.
با آدم درست با دلایل درست وارد رابطه بشید، متعهد باشید، حلالش کنید، اگر لازم شد جدا شید، حقوق هم رو رعایت کنید.
#More: 🎖 @windscribeproxy
با آدم درست با دلایل درست وارد رابطه بشید، متعهد باشید، حلالش کنید، اگر لازم شد جدا شید، حقوق هم رو رعایت کنید.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
نیست در دیده ی ما منزلتی دنیا را
ما نبینیم کسی را که نبیند ما را😉 ...!
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
ما نبینیم کسی را که نبیند ما را😉 ...!
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤7
بدترین اشتباه زندگیم این بوده که؛
همیشه ضربه هایی که توی زندگیم خوردم فقط و فقط یه دلیل داشت،
اونم این بود که آدمای ارزون برام گرون تموم شدن!
یعنی من بخاطر آدمی که هیچ ارزشی نداشت تمام خودمو گذاشتم و تو روی خیلی از آدمای با ارزش زندگیم وایسادم و این باعث شد من از سمت آدمای بی ارزشی ضربه بخورم که حتی ارزش یه لحظه فکر کردن رو هم نداشتن:)
#More: 🎖 @windscribeproxy
همیشه ضربه هایی که توی زندگیم خوردم فقط و فقط یه دلیل داشت،
اونم این بود که آدمای ارزون برام گرون تموم شدن!
یعنی من بخاطر آدمی که هیچ ارزشی نداشت تمام خودمو گذاشتم و تو روی خیلی از آدمای با ارزش زندگیم وایسادم و این باعث شد من از سمت آدمای بی ارزشی ضربه بخورم که حتی ارزش یه لحظه فکر کردن رو هم نداشتن:)
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
عشق فقط اونجا که شاملو به آیدا میگه:
بالاخره خواهد آمد. آن شبهایی که تاصبح در کنار تو بیدار بمانم. سرت را روی سینه ام بگذارم و به تو بگویم که درکنارت چقدر خوشبختم. چقدر تو را دوست دارم. چه قدر به نفس تو در کنارم احتیاج دارم. چه قدر حرف دارم که با تو بگویم.
افسـوس همه حرفهای ما این شده است که تو به من بگویی "امروز خسته هستی" یا "چه عجب امروز شادی؟" و من به تو بگویم که: دیگر کی می توانم ببینمت؟ و یا تو بگویی: "می خواهم بروم. من که باشم به کارت نمیرسی." من بگویم:
دیوانه زنجیری حالا چند دقیقه دیگر بنشین…
#More: 🎖 @windscribeproxy
بالاخره خواهد آمد. آن شبهایی که تاصبح در کنار تو بیدار بمانم. سرت را روی سینه ام بگذارم و به تو بگویم که درکنارت چقدر خوشبختم. چقدر تو را دوست دارم. چه قدر به نفس تو در کنارم احتیاج دارم. چه قدر حرف دارم که با تو بگویم.
افسـوس همه حرفهای ما این شده است که تو به من بگویی "امروز خسته هستی" یا "چه عجب امروز شادی؟" و من به تو بگویم که: دیگر کی می توانم ببینمت؟ و یا تو بگویی: "می خواهم بروم. من که باشم به کارت نمیرسی." من بگویم:
دیوانه زنجیری حالا چند دقیقه دیگر بنشین…
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
قشنگ ترین دیالوگی که شنیدم این بود
که نصحیت یه پیرمرد بود که میگفت :
«یه زندگی خصوصی همیشه برنده اس !
مخفی نگهش دار تا زمانی که
برنده بشی ..!»
چقدر این جمله عمیقه ..
#More: 🎖 @windscribeproxy
که نصحیت یه پیرمرد بود که میگفت :
«یه زندگی خصوصی همیشه برنده اس !
مخفی نگهش دار تا زمانی که
برنده بشی ..!»
چقدر این جمله عمیقه ..
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
• چیزایی که مورد علاقه ی درونگراهاست :
1- خونه موندن
2-رویا پردازی
3- روزهای بارونی
4- فعالیت های انفرادی
5- برنامه های کنسل شده
6- پیام دادن به جای زنگ زدن
• چیزهایی که مورد علاقه ی برون گراهاست :
1- سوپرایز شدن
2- دوستای جدید
3- مهمونی
4- تماس تلفنی
5- فعالیت های گروهی
6- مسافرت و ماجراجویی
#More: 🎖 @windscribeproxy
1- خونه موندن
2-رویا پردازی
3- روزهای بارونی
4- فعالیت های انفرادی
5- برنامه های کنسل شده
6- پیام دادن به جای زنگ زدن
• چیزهایی که مورد علاقه ی برون گراهاست :
1- سوپرایز شدن
2- دوستای جدید
3- مهمونی
4- تماس تلفنی
5- فعالیت های گروهی
6- مسافرت و ماجراجویی
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
چقدر این متن قشنگه:
«اگر که قسمتت بار سبک نیست، برایت شانههایی قوی، اگر که سهمت زندگی آسان نیست، برایت ارادهای محکم، اگر که زمانهات نامهربان است، برایت دلی مهربان، و اگر که روزگارت کم مداراست، برایت سینهای صبور آرزو میکنم. به امید اینکه خیلی زود، باقی روز و شبهایت بیفکر و خیال بگذرد..»
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
«اگر که قسمتت بار سبک نیست، برایت شانههایی قوی، اگر که سهمت زندگی آسان نیست، برایت ارادهای محکم، اگر که زمانهات نامهربان است، برایت دلی مهربان، و اگر که روزگارت کم مداراست، برایت سینهای صبور آرزو میکنم. به امید اینکه خیلی زود، باقی روز و شبهایت بیفکر و خیال بگذرد..»
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
خوشبخت بودن و خوشبخت ماندن
به مدت زماني بستگي دارد كه شما علتِ خوشبختي تان را به ديگران بازگو نكرده باشيد
و بعد از فاش شدنش
بايد منتظر اتفاقات غير منتظره باشيد
تا حال دلتان زير و رو شود!
پس سعي كنيد هرگز "هركسي" را از حالِ خوبِ روزهايتان باخبر نسازيد!
هركسي با ديدنِ لبخندتان شاد نميشود
و يك چشمِ ديدن نداشتن كافيست
براي از هم پاچيدنِ حالِ خوبتان!
#More: 🎖 @windscribeproxy
خوشبخت بودن و خوشبخت ماندن
به مدت زماني بستگي دارد كه شما علتِ خوشبختي تان را به ديگران بازگو نكرده باشيد
و بعد از فاش شدنش
بايد منتظر اتفاقات غير منتظره باشيد
تا حال دلتان زير و رو شود!
پس سعي كنيد هرگز "هركسي" را از حالِ خوبِ روزهايتان باخبر نسازيد!
هركسي با ديدنِ لبخندتان شاد نميشود
و يك چشمِ ديدن نداشتن كافيست
براي از هم پاچيدنِ حالِ خوبتان!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
وقتی یکیو دوس دارم اینقدر گاردمو میارم پایین که فکر میکنه اعتماد به نفس ندارم و داغونم؛ داداش من یه از خود راضی روانیام که فقط با تو خوبم.
#More: 🎖 @windscribeproxy
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
توی ترافیک بودن برای همه آدمها یک جور نیست. اینکه توی چه ماشینی نشسته باشی، چه کسی کنارت نشسته باشد ...
چه حرفهایی زده شود، چه نگاههایی ردوبدل شود.
کیفیت ترافیک برای همه یکسان نیست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
چه حرفهایی زده شود، چه نگاههایی ردوبدل شود.
کیفیت ترافیک برای همه یکسان نیست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
آزاد باشیم،
اجازه ندهیم چیزهای پیش پا افتاده
و اینکه چه کسی از من خوشش میآید
و خوشش نمیآید،
جوهر هستیمان را ببلعد ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اجازه ندهیم چیزهای پیش پا افتاده
و اینکه چه کسی از من خوشش میآید
و خوشش نمیآید،
جوهر هستیمان را ببلعد ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
فروغ فرخزاد واقعا به چه درجه ای از درک و شعور رسیده بود که گفت:
"دردی که انسان را ب سکوت وا میدارد
بسیار سنگین تر از دردیست
ک انسان را ب فریاد وا میدارد!
و انسان ها فقط به فریاد هم میرسند
نه به سکوت هم.."
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
"دردی که انسان را ب سکوت وا میدارد
بسیار سنگین تر از دردیست
ک انسان را ب فریاد وا میدارد!
و انسان ها فقط به فریاد هم میرسند
نه به سکوت هم.."
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
تذکر تلک الردود القاسیه، تذکرها کی لا تحن
«آنپاسخهای بیرحمانه را بهیاد بیاور! به یاد بیاور تا دلتنگ نشوی.»
More: 🎖 @windscribeproxy
«آنپاسخهای بیرحمانه را بهیاد بیاور! به یاد بیاور تا دلتنگ نشوی.»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
شاید لازم باشه بازم بهتون یادآوری کنم که
هیچی مطلقاً به اندازه ی پیشرفت شما، دهن اون آدمایی رو سرویس نمیکنه که یه روزی شمارو نادیده گرفتن!
پس خوب کار کنید، پس انداز کنید، لباس خوب بپوشید، غذای سالم بخورید، درس بخونید باشگاه برید، به خودتون برسید و کتاب بخونید و موفق بشید!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
هیچی مطلقاً به اندازه ی پیشرفت شما، دهن اون آدمایی رو سرویس نمیکنه که یه روزی شمارو نادیده گرفتن!
پس خوب کار کنید، پس انداز کنید، لباس خوب بپوشید، غذای سالم بخورید، درس بخونید باشگاه برید، به خودتون برسید و کتاب بخونید و موفق بشید!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
من همیشه بودم
حتى وقتی بریده بودم
دلخور بودم
حتى وقتی حالشو نداشتم
من همیشه بودم
من دلم نیومد بیپناهیِ آدما رو پناه نباشم
دلم نیومد یهو بِبُرم برم
دلم نیومد یهو رها کنم
من همیشه بودم
همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن!
More: 🎖 @windscribeproxy
حتى وقتی بریده بودم
دلخور بودم
حتى وقتی حالشو نداشتم
من همیشه بودم
من دلم نیومد بیپناهیِ آدما رو پناه نباشم
دلم نیومد یهو بِبُرم برم
دلم نیومد یهو رها کنم
من همیشه بودم
همیشه بودم واسه اونایی که الان نیستن!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
من تنهایی بزرگ شدم، تنهایی پای همچی
وایسادم، تنهایی زخمامو بستم و تنهایی
دردامو تحمل کردم، اینا رو میگم که بدونی
نه میشه منو تنها گذاشت، نه میشه
از این تنها تر کرد.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
وایسادم، تنهایی زخمامو بستم و تنهایی
دردامو تحمل کردم، اینا رو میگم که بدونی
نه میشه منو تنها گذاشت، نه میشه
از این تنها تر کرد.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
رابطه ى بدون اعتماد مثل ماشين بدون بنزين ميمونه. هرچقدر دلت بخواد ميتونى توش بشينى اما به جايى نمى رسونتت.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10