من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
-دیاکو
#More: 🎖 @windscribeproxy
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
-دیاکو
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
#More: 🎖 @windscribeproxy
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یکی از بدترین خیانتهایی که به خودمون میکنیم اینه که از سر علاقه به یکنفر، کیفیتهایی رو تو ذهنمون بهش نسبت میدیم که اون طرف مطلقا فاقدشونه یا مقدارش خیلی کمتر از این حرفاست. بعد ما میمونیم و تصویر تقلبیمون که باید مرتب مرمت و بازسازیش کنیم!
#More: 🎖 @windscribeproxy
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
درست ترین تعریف عشق اینه:
«آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه؛ به قول شاعر "از عجایب عشق همین است؛ تنها همانی آرامت میکند که دلت را آتش زده"
#More: 🎖 @windscribeproxy
«آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه؛ به قول شاعر "از عجایب عشق همین است؛ تنها همانی آرامت میکند که دلت را آتش زده"
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
سپهر خدابنده یه جا گفت: «اگه بعد از دیدن تاریکیهای همدیگه هنوز برای هم جذاب باشیم، اونموقع تازه میشه صحبت از دوست داشتن نسبتا واقعی کرد.» و امیدوارم کسی وارد زندگیت بشه که بعد از دیدن تاریکیهات، باز هم کنارت بمونه…🫂
#More: 🎖 @windscribeproxy
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
به کسی که افسردست و داره باهات حرف میزنه اینارو بگو، معجزه میکنه:
۱- خودتو به خاطر گوش کردن به آهنگای غمگین و میلت به تنهاییت و حوصله نداشتن برای انجام کاری سرزنش نکن. حتماً بهشون نیاز داری و اتفاقا خیلی خوبه که فرار نمیکنی از خودت و درونت. وقتی با حالت راحتی حتماً عبور میکنی. مثل عبور کردن شب.
۲- متوجهم که شرایطت خوب نیست، منم اگه جای تو بودم احتمالا همین حس رو داشتم.
۳- من عاشق گوش دادن به حرف های تو ام، حتی وقتی حالت خوب نیست.
#More: 🎖 @windscribeproxy
۱- خودتو به خاطر گوش کردن به آهنگای غمگین و میلت به تنهاییت و حوصله نداشتن برای انجام کاری سرزنش نکن. حتماً بهشون نیاز داری و اتفاقا خیلی خوبه که فرار نمیکنی از خودت و درونت. وقتی با حالت راحتی حتماً عبور میکنی. مثل عبور کردن شب.
۲- متوجهم که شرایطت خوب نیست، منم اگه جای تو بودم احتمالا همین حس رو داشتم.
۳- من عاشق گوش دادن به حرف های تو ام، حتی وقتی حالت خوب نیست.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
کسی که منتظر میماند تا انتخاب شود،
هیچوقت خوشبختی را تجربه نخواهد کرد!
برای خوشبخت شدن باید جسور بود و دل را به دریا زد!
اصلا باید هر چه در این دل لعنتی میگذرد را بریزید بیرون نهایتش این است؛
زندگی ات را با "ای کاش" ها پیش نمیری.
👤علی قاضی نظام
#More: 🎖 @windscribeproxy
هیچوقت خوشبختی را تجربه نخواهد کرد!
برای خوشبخت شدن باید جسور بود و دل را به دریا زد!
اصلا باید هر چه در این دل لعنتی میگذرد را بریزید بیرون نهایتش این است؛
زندگی ات را با "ای کاش" ها پیش نمیری.
👤علی قاضی نظام
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
❤20
احتیاجی نیست برای کسی که نمیفهمه توضیح بدی چه کارایی براش کردی و چقدر باهاش ساختی و چقدر به فکرش بودی ، نباش ، گذر زمان بهش میفهمونه .🍃
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یه ویدیو تو اینستا دیدم که داشت میگفت "بهبود سلامت روان یه وقتایی از تغییر دیدگاهتون نسبت به یک موضوعی میاد. مثلا به جای اینکه بشینی از خودت بپرسی که میتونی ببخشیش یا نه؟
برو تو آینه بگو بعد از تمام اون وقتی که ازم گرفت، قلبمو که شکست، اشکمو که دراورد، بهم توهین کرد، خیانت کرد و همهی اینا....من تا چه حدی میخوام احمق باشم؟"
و اره دقیقا همین!
#More: 🎖 @windscribeproxy
برو تو آینه بگو بعد از تمام اون وقتی که ازم گرفت، قلبمو که شکست، اشکمو که دراورد، بهم توهین کرد، خیانت کرد و همهی اینا....من تا چه حدی میخوام احمق باشم؟"
و اره دقیقا همین!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
دعا میکنم روابطتون پاک باشه. رابطه پاک مثل غذای خوبه و خیلی از روابط مثل فست فودهای ارزان و کثافت شدن، سریع شکل میگیره و به لذت آنی میرسن ولی تمامش ضرره.
با آدم درست با دلایل درست وارد رابطه بشید، متعهد باشید، حلالش کنید، اگر لازم شد جدا شید، حقوق هم رو رعایت کنید.
#More: 🎖 @windscribeproxy
با آدم درست با دلایل درست وارد رابطه بشید، متعهد باشید، حلالش کنید، اگر لازم شد جدا شید، حقوق هم رو رعایت کنید.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
نیست در دیده ی ما منزلتی دنیا را
ما نبینیم کسی را که نبیند ما را😉 ...!
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
ما نبینیم کسی را که نبیند ما را😉 ...!
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤7
بدترین اشتباه زندگیم این بوده که؛
همیشه ضربه هایی که توی زندگیم خوردم فقط و فقط یه دلیل داشت،
اونم این بود که آدمای ارزون برام گرون تموم شدن!
یعنی من بخاطر آدمی که هیچ ارزشی نداشت تمام خودمو گذاشتم و تو روی خیلی از آدمای با ارزش زندگیم وایسادم و این باعث شد من از سمت آدمای بی ارزشی ضربه بخورم که حتی ارزش یه لحظه فکر کردن رو هم نداشتن:)
#More: 🎖 @windscribeproxy
همیشه ضربه هایی که توی زندگیم خوردم فقط و فقط یه دلیل داشت،
اونم این بود که آدمای ارزون برام گرون تموم شدن!
یعنی من بخاطر آدمی که هیچ ارزشی نداشت تمام خودمو گذاشتم و تو روی خیلی از آدمای با ارزش زندگیم وایسادم و این باعث شد من از سمت آدمای بی ارزشی ضربه بخورم که حتی ارزش یه لحظه فکر کردن رو هم نداشتن:)
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
عشق فقط اونجا که شاملو به آیدا میگه:
بالاخره خواهد آمد. آن شبهایی که تاصبح در کنار تو بیدار بمانم. سرت را روی سینه ام بگذارم و به تو بگویم که درکنارت چقدر خوشبختم. چقدر تو را دوست دارم. چه قدر به نفس تو در کنارم احتیاج دارم. چه قدر حرف دارم که با تو بگویم.
افسـوس همه حرفهای ما این شده است که تو به من بگویی "امروز خسته هستی" یا "چه عجب امروز شادی؟" و من به تو بگویم که: دیگر کی می توانم ببینمت؟ و یا تو بگویی: "می خواهم بروم. من که باشم به کارت نمیرسی." من بگویم:
دیوانه زنجیری حالا چند دقیقه دیگر بنشین…
#More: 🎖 @windscribeproxy
بالاخره خواهد آمد. آن شبهایی که تاصبح در کنار تو بیدار بمانم. سرت را روی سینه ام بگذارم و به تو بگویم که درکنارت چقدر خوشبختم. چقدر تو را دوست دارم. چه قدر به نفس تو در کنارم احتیاج دارم. چه قدر حرف دارم که با تو بگویم.
افسـوس همه حرفهای ما این شده است که تو به من بگویی "امروز خسته هستی" یا "چه عجب امروز شادی؟" و من به تو بگویم که: دیگر کی می توانم ببینمت؟ و یا تو بگویی: "می خواهم بروم. من که باشم به کارت نمیرسی." من بگویم:
دیوانه زنجیری حالا چند دقیقه دیگر بنشین…
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
قشنگ ترین دیالوگی که شنیدم این بود
که نصحیت یه پیرمرد بود که میگفت :
«یه زندگی خصوصی همیشه برنده اس !
مخفی نگهش دار تا زمانی که
برنده بشی ..!»
چقدر این جمله عمیقه ..
#More: 🎖 @windscribeproxy
که نصحیت یه پیرمرد بود که میگفت :
«یه زندگی خصوصی همیشه برنده اس !
مخفی نگهش دار تا زمانی که
برنده بشی ..!»
چقدر این جمله عمیقه ..
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
• چیزایی که مورد علاقه ی درونگراهاست :
1- خونه موندن
2-رویا پردازی
3- روزهای بارونی
4- فعالیت های انفرادی
5- برنامه های کنسل شده
6- پیام دادن به جای زنگ زدن
• چیزهایی که مورد علاقه ی برون گراهاست :
1- سوپرایز شدن
2- دوستای جدید
3- مهمونی
4- تماس تلفنی
5- فعالیت های گروهی
6- مسافرت و ماجراجویی
#More: 🎖 @windscribeproxy
1- خونه موندن
2-رویا پردازی
3- روزهای بارونی
4- فعالیت های انفرادی
5- برنامه های کنسل شده
6- پیام دادن به جای زنگ زدن
• چیزهایی که مورد علاقه ی برون گراهاست :
1- سوپرایز شدن
2- دوستای جدید
3- مهمونی
4- تماس تلفنی
5- فعالیت های گروهی
6- مسافرت و ماجراجویی
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
چقدر این متن قشنگه:
«اگر که قسمتت بار سبک نیست، برایت شانههایی قوی، اگر که سهمت زندگی آسان نیست، برایت ارادهای محکم، اگر که زمانهات نامهربان است، برایت دلی مهربان، و اگر که روزگارت کم مداراست، برایت سینهای صبور آرزو میکنم. به امید اینکه خیلی زود، باقی روز و شبهایت بیفکر و خیال بگذرد..»
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
«اگر که قسمتت بار سبک نیست، برایت شانههایی قوی، اگر که سهمت زندگی آسان نیست، برایت ارادهای محکم، اگر که زمانهات نامهربان است، برایت دلی مهربان، و اگر که روزگارت کم مداراست، برایت سینهای صبور آرزو میکنم. به امید اینکه خیلی زود، باقی روز و شبهایت بیفکر و خیال بگذرد..»
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
خوشبخت بودن و خوشبخت ماندن
به مدت زماني بستگي دارد كه شما علتِ خوشبختي تان را به ديگران بازگو نكرده باشيد
و بعد از فاش شدنش
بايد منتظر اتفاقات غير منتظره باشيد
تا حال دلتان زير و رو شود!
پس سعي كنيد هرگز "هركسي" را از حالِ خوبِ روزهايتان باخبر نسازيد!
هركسي با ديدنِ لبخندتان شاد نميشود
و يك چشمِ ديدن نداشتن كافيست
براي از هم پاچيدنِ حالِ خوبتان!
#More: 🎖 @windscribeproxy
خوشبخت بودن و خوشبخت ماندن
به مدت زماني بستگي دارد كه شما علتِ خوشبختي تان را به ديگران بازگو نكرده باشيد
و بعد از فاش شدنش
بايد منتظر اتفاقات غير منتظره باشيد
تا حال دلتان زير و رو شود!
پس سعي كنيد هرگز "هركسي" را از حالِ خوبِ روزهايتان باخبر نسازيد!
هركسي با ديدنِ لبخندتان شاد نميشود
و يك چشمِ ديدن نداشتن كافيست
براي از هم پاچيدنِ حالِ خوبتان!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
وقتی یکیو دوس دارم اینقدر گاردمو میارم پایین که فکر میکنه اعتماد به نفس ندارم و داغونم؛ داداش من یه از خود راضی روانیام که فقط با تو خوبم.
#More: 🎖 @windscribeproxy
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
توی ترافیک بودن برای همه آدمها یک جور نیست. اینکه توی چه ماشینی نشسته باشی، چه کسی کنارت نشسته باشد ...
چه حرفهایی زده شود، چه نگاههایی ردوبدل شود.
کیفیت ترافیک برای همه یکسان نیست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
چه حرفهایی زده شود، چه نگاههایی ردوبدل شود.
کیفیت ترافیک برای همه یکسان نیست.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17