windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
لطفاً هیچوقت به آدما نگید چرا یهو زیاد می‌خوابی، چرا همه‌ش خوابی!
در زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بامِ یک ساختمان ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانید، خوابیدن رو انتخاب می‌کنه.

More: 🎖 @windscribeproxy
28
اما دوست‌داشتنی‌ترها، بیشتر خط و خش می‌گیرند!
مثل سی‌دی‌های محبوب قدیمی که هی گوش می‌دادیم، کاست‌هایی که از فرط گوش دادن، نوارشان هی جمع می‌شد. عین آن "منی" که تو را بیشتر از خودم دوست داشت و چنان زخم خورد و زبر شد که عاقبت به کار هیچ کس نیامد! نه تو نه حتا خودم!

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
همونطور که وقتی مشکل جسمی دارید خیلی واضح دلیل عدم همراهی‌تون با آدم‌ها رو توضیح می‌دید، اخلاقی‌تره وقتی هم مشکل روحی دارید و حالتون خوب نیست به آدم‌های اطرافتون توضیح بدید دلیل رفتارتون اینه.
حق هر کسی هست که همیشه خوش‌حال و خوش‌رو نباشه.
ولی ذهن آدم‌های دیگه هزارتا سناریو می‌سازه.


#More: 🎖 @windscribeproxy
8
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
تو واقعاً میتونی خودتو ببخشی!؟
برای شبایی که یه آدم،از شدتِ فکر و خیال واسه حرفایی که بهش زدی و لایقش نبوده که بشنوه،نمیتونه بخوابه میتونی خودتو ببخشی؟..

تو واقعاً میتونی خودتو ببخشی!؟
برای حسِ ناکافی بودنی که به اون آدم القا کردی،برای تمام روز و شبایی که حس کرد حتماً چیزی کم داره که دوست داشته نشده؟
برای اون اعتماد به نفسی که دیگه نداره چی؟
میتونی خودتو ببخشی!؟

حتی اگر خودت خودتو ببخشی من نمیبخشمت،
نه برای کاری که تو در حقم کردی،
نه برای حرفی که تو به زبون آوردی،
بدای احساسات و اعتمادی که بخاطرِ تو از بین رفت و دیگه هیچ آدمی وسطِ زندگیِ من،
بعد از تو،نمیتونه داشتنِ این《من》رو تَجربه کنه....
#More: 🎖 @windscribeproxy
13
یک نصحیت برای اینکه کاریزماتیک تر باشین:
برای آدم‌ها مرز بذار
مرز صمیمیت
مرز گفتار
مرز رفتار
مرز تماس فیزیکی
مرزِ...
خودت این مرزها رو تعیین کن
و همیشه یک قدم عقب‌تر بایست!

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
«‏ما هُو لک، سوف یَجِدک»

چیزی که از آنِ توست
‏تو را پیدا خواهد کرد..

خلاصه که آنقدر حرص نخورین:))

#More: 🎖 @windscribeproxy
13
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
-دیاکو

#More: 🎖 @windscribeproxy
23
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...

#More: 🎖 @windscribeproxy
15
یکی‌ از بدترین خیانت‌هایی که به خودمون می‌کنیم اینه که از سر علاقه به یک‌نفر، کیفیت‌هایی رو تو ذهنمون بهش نسبت میدیم که ا‌ون طرف مطلقا فاقدشونه یا مقدارش خیلی کمتر از این حرفاست. بعد ما می‌مونیم و تصویر‌ تقلبی‌مون که باید مرتب مرمت و بازسازیش کنیم!

#More: 🎖 @windscribeproxy
23
درست ترین تعریف عشق اینه:
«آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه؛ به قول شاعر "از عجایب عشق همین است؛ تنها همانی آرامت می‌کند که دلت را آتش زده"

#More: 🎖 @windscribeproxy
11
سپهر خدابنده یه جا گفت: «اگه بعد از دیدن تاریکی‌های همدیگه هنوز برای هم جذاب باشیم، اون‌موقع تازه می‌شه صحبت از دوست داشتن نسبتا واقعی کرد.» و امیدوارم کسی وارد زندگیت بشه که بعد از دیدن تاریکی‌هات، باز هم کنارت بمونه…🫂

#More: 🎖 @windscribeproxy
18
به کسی که افسردست و داره باهات حرف می‌زنه اینارو بگو، معجزه می‌کنه:

۱- خودتو به خاطر گوش کردن به آهنگای غمگین و میلت به تنهاییت و حوصله نداشتن برای انجام کاری سرزنش نکن. حتماً بهشون نیاز داری و اتفاقا خیلی خوبه که فرار نمی‌کنی از خودت و درونت. وقتی با حالت راحتی حتماً عبور می‌کنی. مثل عبور کردن شب.
۲- متوجهم که شرایطت خوب نیست، منم اگه جای تو بودم احتمالا همین حس رو داشتم.
۳- من عاشق گوش دادن به حرف های تو ام، حتی وقتی حالت خوب نیست.

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
کسی که منتظر میماند تا انتخاب شود،
هیچوقت خوشبختی را تجربه نخواهد کرد!
برای خوشبخت شدن باید جسور بود و دل را به دریا زد!
اصلا باید هر چه در این دل لعنتی میگذرد را بریزید بیرون نهایتش این است؛
زندگی ات را با "ای کاش" ها پیش نمیری.


👤علی قاضی نظام


#More: 🎖 @windscribeproxy
11
آدم ممکنه شادیشو به خیلیا بگه
ولی غم، نه!
غمِ آدم محرم می‌خواد...

#More: 🎖 @windscribeproxy
20
احتیاجی نیست برای کسی که نمیفهمه توضیح بدی چه کارایی براش کردی و چقدر باهاش ساختی و چقدر به فکرش بودی ، نباش ، گذر زمان بهش میفهمونه .🍃

#شبتون_در_پناه_حق

#More: 🎖 @windscribeproxy
15
یه ویدیو تو اینستا دیدم که داشت میگفت "بهبود سلامت روان یه وقتایی از تغییر دیدگاهتون نسبت به یک موضوعی میاد. مثلا به جای اینکه بشینی از خودت بپرسی که میتونی ببخشیش یا نه؟
برو تو آینه بگو بعد از تمام اون وقتی که ازم گرفت، قلبمو که شکست، اشکمو که دراورد، بهم توهین کرد، خیانت کرد و همه‌ی اینا....من تا چه حدی میخوام احمق باشم؟"
و اره دقیقا همین!

#More: 🎖 @windscribeproxy
10
دعا میکنم روابطتون پاک باشه. رابطه پاک مثل غذای خوبه و خیلی از روابط مثل فست فود‌های ارزان و کثافت شدن، سریع شکل میگیره و به لذت آنی میرسن ولی تمامش ضرره.
با آدم درست با دلایل درست وارد رابطه بشید، متعهد باشید، حلالش کنید، اگر لازم شد جدا شید، حقوق هم رو رعایت کنید.

#More: 🎖 @windscribeproxy
20
نیست در دیده ی ما منزلتی دنیا را
ما نبینیم کسی را که نبیند ما را😉 ...!

#شبتون_در_پناه_حق

#More: 🎖 @windscribeproxy
7
بدترین اشتباه زندگیم این بوده که؛
همیشه ضربه هایی که توی زندگیم خوردم فقط و فقط یه دلیل داشت،
اونم این بود که آدمای ارزون برام گرون تموم شدن!
یعنی من بخاطر آدمی که هیچ ارزشی نداشت تمام خودمو گذاشتم و تو روی خیلی از آدمای با ارزش زندگیم وایسادم و این باعث شد من از سمت آدمای بی ارزشی ضربه بخورم که حتی ارزش یه لحظه فکر کردن رو هم نداشتن:)

#More: 🎖 @windscribeproxy
22
عشق فقط اونجا که شاملو به آیدا میگه:
بالاخره خواهد آمد. آن شبهایی که تاصبح در کنار تو بیدار بمانم. سرت را روی سینه ام بگذارم و به تو بگویم که درکنارت چقدر خوشبختم. چقدر تو را دوست دارم. چه قدر به نفس تو در کنارم احتیاج دارم. چه قدر حرف دارم که با تو بگویم.
افسـوس همه حرفهای ما این شده است که تو به من بگویی "امروز خسته هستی" یا "چه عجب امروز شادی؟" و من به تو بگویم که: دیگر کی می توانم ببینمت؟ و یا تو بگویی: "می خواهم بروم. من که باشم به کارت نمیرسی." من بگویم:
دیوانه زنجیری حالا چند دقیقه دیگر بنشین…

#More: 🎖 @windscribeproxy
10