تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن، کیلومترا براشون پیاده روی کردیم، آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون، وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟! گفت فکر میکردم عاشق قدم زدنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
تعهد خیلی مهمه
تعهد به حرفات
تعهد به انتخابت
تعهد به کارت
تعهد به قولت
تعهد به آدمایی که تو زندگیتن؛
تعهده که عیار آدمارو مشخص میکنه…!
واگرنه موقع حرف زدن و قول دادن؛
همه هستن! حتی یه غریبه تو خیابون ...
More: 🎖 @windscribeproxy
تعهد به حرفات
تعهد به انتخابت
تعهد به کارت
تعهد به قولت
تعهد به آدمایی که تو زندگیتن؛
تعهده که عیار آدمارو مشخص میکنه…!
واگرنه موقع حرف زدن و قول دادن؛
همه هستن! حتی یه غریبه تو خیابون ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
اشتباهی که تکرار بشه، عذرخواهی رو بی ارزش میکنه،؛
عذرخواهی که تکرار بشه، بخشیدن رو بی ارزش میکنه؛
بخشیدنی که تکرار بشه، رابطه رو بی ارزش میکنه؛
یه سری چیزا ارزششون به همین عادی نشدنشونه...
More: 🎖 @windscribeproxy
اشتباهی که تکرار بشه، عذرخواهی رو بی ارزش میکنه،؛
عذرخواهی که تکرار بشه، بخشیدن رو بی ارزش میکنه؛
بخشیدنی که تکرار بشه، رابطه رو بی ارزش میکنه؛
یه سری چیزا ارزششون به همین عادی نشدنشونه...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
اگه ناراحتی بیا باهم ناراحت باشیم،
اگه ترسیدی بیا باهم بترسیم،
اگه خسته ای بیا باهم خسته باشيم؛
یعنی میگم من رو تو همه چیزِ خودت شریک کن،
رو من همه جوره حساب کن
More: 🎖 @windscribeproxy
اگه ترسیدی بیا باهم بترسیم،
اگه خسته ای بیا باهم خسته باشيم؛
یعنی میگم من رو تو همه چیزِ خودت شریک کن،
رو من همه جوره حساب کن
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
لطفاً هیچوقت به آدما نگید چرا یهو زیاد میخوابی، چرا همهش خوابی!
در زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بامِ یک ساختمان ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانید، خوابیدن رو انتخاب میکنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
در زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بامِ یک ساختمان ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانید، خوابیدن رو انتخاب میکنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
اما دوستداشتنیترها، بیشتر خط و خش میگیرند!
مثل سیدیهای محبوب قدیمی که هی گوش میدادیم، کاستهایی که از فرط گوش دادن، نوارشان هی جمع میشد. عین آن "منی" که تو را بیشتر از خودم دوست داشت و چنان زخم خورد و زبر شد که عاقبت به کار هیچ کس نیامد! نه تو نه حتا خودم!
#More: 🎖 @windscribeproxy
مثل سیدیهای محبوب قدیمی که هی گوش میدادیم، کاستهایی که از فرط گوش دادن، نوارشان هی جمع میشد. عین آن "منی" که تو را بیشتر از خودم دوست داشت و چنان زخم خورد و زبر شد که عاقبت به کار هیچ کس نیامد! نه تو نه حتا خودم!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
همونطور که وقتی مشکل جسمی دارید خیلی واضح دلیل عدم همراهیتون با آدمها رو توضیح میدید، اخلاقیتره وقتی هم مشکل روحی دارید و حالتون خوب نیست به آدمهای اطرافتون توضیح بدید دلیل رفتارتون اینه.
حق هر کسی هست که همیشه خوشحال و خوشرو نباشه.
ولی ذهن آدمهای دیگه هزارتا سناریو میسازه.
#More: 🎖 @windscribeproxy
حق هر کسی هست که همیشه خوشحال و خوشرو نباشه.
ولی ذهن آدمهای دیگه هزارتا سناریو میسازه.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
تو واقعاً میتونی خودتو ببخشی!؟
برای شبایی که یه آدم،از شدتِ فکر و خیال واسه حرفایی که بهش زدی و لایقش نبوده که بشنوه،نمیتونه بخوابه میتونی خودتو ببخشی؟..
تو واقعاً میتونی خودتو ببخشی!؟
برای حسِ ناکافی بودنی که به اون آدم القا کردی،برای تمام روز و شبایی که حس کرد حتماً چیزی کم داره که دوست داشته نشده؟
برای اون اعتماد به نفسی که دیگه نداره چی؟
میتونی خودتو ببخشی!؟
حتی اگر خودت خودتو ببخشی من نمیبخشمت،
نه برای کاری که تو در حقم کردی،
نه برای حرفی که تو به زبون آوردی،
بدای احساسات و اعتمادی که بخاطرِ تو از بین رفت و دیگه هیچ آدمی وسطِ زندگیِ من،
بعد از تو،نمیتونه داشتنِ این《من》رو تَجربه کنه....
#More: 🎖 @windscribeproxy
تو واقعاً میتونی خودتو ببخشی!؟
برای شبایی که یه آدم،از شدتِ فکر و خیال واسه حرفایی که بهش زدی و لایقش نبوده که بشنوه،نمیتونه بخوابه میتونی خودتو ببخشی؟..
تو واقعاً میتونی خودتو ببخشی!؟
برای حسِ ناکافی بودنی که به اون آدم القا کردی،برای تمام روز و شبایی که حس کرد حتماً چیزی کم داره که دوست داشته نشده؟
برای اون اعتماد به نفسی که دیگه نداره چی؟
میتونی خودتو ببخشی!؟
حتی اگر خودت خودتو ببخشی من نمیبخشمت،
نه برای کاری که تو در حقم کردی،
نه برای حرفی که تو به زبون آوردی،
بدای احساسات و اعتمادی که بخاطرِ تو از بین رفت و دیگه هیچ آدمی وسطِ زندگیِ من،
بعد از تو،نمیتونه داشتنِ این《من》رو تَجربه کنه....
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
یک نصحیت برای اینکه کاریزماتیک تر باشین:
برای آدمها مرز بذار
مرز صمیمیت
مرز گفتار
مرز رفتار
مرز تماس فیزیکی
مرزِ...
خودت این مرزها رو تعیین کن
و همیشه یک قدم عقبتر بایست!
#More: 🎖 @windscribeproxy
برای آدمها مرز بذار
مرز صمیمیت
مرز گفتار
مرز رفتار
مرز تماس فیزیکی
مرزِ...
خودت این مرزها رو تعیین کن
و همیشه یک قدم عقبتر بایست!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
«ما هُو لک، سوف یَجِدک»
چیزی که از آنِ توست
تو را پیدا خواهد کرد..
خلاصه که آنقدر حرص نخورین:))
#More: 🎖 @windscribeproxy
چیزی که از آنِ توست
تو را پیدا خواهد کرد..
خلاصه که آنقدر حرص نخورین:))
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
-دیاکو
#More: 🎖 @windscribeproxy
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
-دیاکو
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
#More: 🎖 @windscribeproxy
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یکی از بدترین خیانتهایی که به خودمون میکنیم اینه که از سر علاقه به یکنفر، کیفیتهایی رو تو ذهنمون بهش نسبت میدیم که اون طرف مطلقا فاقدشونه یا مقدارش خیلی کمتر از این حرفاست. بعد ما میمونیم و تصویر تقلبیمون که باید مرتب مرمت و بازسازیش کنیم!
#More: 🎖 @windscribeproxy
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
درست ترین تعریف عشق اینه:
«آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه؛ به قول شاعر "از عجایب عشق همین است؛ تنها همانی آرامت میکند که دلت را آتش زده"
#More: 🎖 @windscribeproxy
«آدم فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه؛ به قول شاعر "از عجایب عشق همین است؛ تنها همانی آرامت میکند که دلت را آتش زده"
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
سپهر خدابنده یه جا گفت: «اگه بعد از دیدن تاریکیهای همدیگه هنوز برای هم جذاب باشیم، اونموقع تازه میشه صحبت از دوست داشتن نسبتا واقعی کرد.» و امیدوارم کسی وارد زندگیت بشه که بعد از دیدن تاریکیهات، باز هم کنارت بمونه…🫂
#More: 🎖 @windscribeproxy
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
به کسی که افسردست و داره باهات حرف میزنه اینارو بگو، معجزه میکنه:
۱- خودتو به خاطر گوش کردن به آهنگای غمگین و میلت به تنهاییت و حوصله نداشتن برای انجام کاری سرزنش نکن. حتماً بهشون نیاز داری و اتفاقا خیلی خوبه که فرار نمیکنی از خودت و درونت. وقتی با حالت راحتی حتماً عبور میکنی. مثل عبور کردن شب.
۲- متوجهم که شرایطت خوب نیست، منم اگه جای تو بودم احتمالا همین حس رو داشتم.
۳- من عاشق گوش دادن به حرف های تو ام، حتی وقتی حالت خوب نیست.
#More: 🎖 @windscribeproxy
۱- خودتو به خاطر گوش کردن به آهنگای غمگین و میلت به تنهاییت و حوصله نداشتن برای انجام کاری سرزنش نکن. حتماً بهشون نیاز داری و اتفاقا خیلی خوبه که فرار نمیکنی از خودت و درونت. وقتی با حالت راحتی حتماً عبور میکنی. مثل عبور کردن شب.
۲- متوجهم که شرایطت خوب نیست، منم اگه جای تو بودم احتمالا همین حس رو داشتم.
۳- من عاشق گوش دادن به حرف های تو ام، حتی وقتی حالت خوب نیست.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
کسی که منتظر میماند تا انتخاب شود،
هیچوقت خوشبختی را تجربه نخواهد کرد!
برای خوشبخت شدن باید جسور بود و دل را به دریا زد!
اصلا باید هر چه در این دل لعنتی میگذرد را بریزید بیرون نهایتش این است؛
زندگی ات را با "ای کاش" ها پیش نمیری.
👤علی قاضی نظام
#More: 🎖 @windscribeproxy
هیچوقت خوشبختی را تجربه نخواهد کرد!
برای خوشبخت شدن باید جسور بود و دل را به دریا زد!
اصلا باید هر چه در این دل لعنتی میگذرد را بریزید بیرون نهایتش این است؛
زندگی ات را با "ای کاش" ها پیش نمیری.
👤علی قاضی نظام
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
❤20
احتیاجی نیست برای کسی که نمیفهمه توضیح بدی چه کارایی براش کردی و چقدر باهاش ساختی و چقدر به فکرش بودی ، نباش ، گذر زمان بهش میفهمونه .🍃
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یه ویدیو تو اینستا دیدم که داشت میگفت "بهبود سلامت روان یه وقتایی از تغییر دیدگاهتون نسبت به یک موضوعی میاد. مثلا به جای اینکه بشینی از خودت بپرسی که میتونی ببخشیش یا نه؟
برو تو آینه بگو بعد از تمام اون وقتی که ازم گرفت، قلبمو که شکست، اشکمو که دراورد، بهم توهین کرد، خیانت کرد و همهی اینا....من تا چه حدی میخوام احمق باشم؟"
و اره دقیقا همین!
#More: 🎖 @windscribeproxy
برو تو آینه بگو بعد از تمام اون وقتی که ازم گرفت، قلبمو که شکست، اشکمو که دراورد، بهم توهین کرد، خیانت کرد و همهی اینا....من تا چه حدی میخوام احمق باشم؟"
و اره دقیقا همین!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤10