windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
چقد این دعا قشنگه♥️

یا رب! لاتجعلنی ثقیلا علی قلب أحد، و ابعدنی عن کل من یتمنی بعدی و لو کان عزیزا علی قلبی ..
الهی!
مرا در قلب کسی سنگین قرار نده
و از هرکس که آرزوی دور بودنم را دارد دورم بگردان!
حتی اگر آن شخص در قلبم
بسیار عزیز باشد...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
21
+هر چيزی که اذیتت میکنه، داره صبر کردن رو بهت یاد میده
+هر کسی که ترکت میکنه، داره بهت یاد میده چجوری رو پاهای خودت بایستی
+هر چيزی که عصبانیت میکنه داره بهت بخشش و شفقت رو یاد میده
+هر چيزی که ازش متنفری داره بهت عشق بی قید و شرط رو یاد میده
+هر چيزی که ازش میترسی داره بهت شهامت مقابله باهاش رو یاد میده
+و هر چیزی که نمیتونی کنترلش کنی داره بهت چگونه رها کردن رو یاد میده...

More: 🎖 @windscribeproxy
12
«آدم از کسانی که دوست‌شان دارد، توقع (بجا یا نابجا) دارد. توقع‌های برآورده نشده، موجب گلایه می‌شود. اما از جایی به بعد، از یکی کمتر و کمتر گلایه می‌کنی. تا روزی می‌رسد که گلایه‌ها تمام می‌شود. بعد می‌بینی از او توقعی هم نداری. آن روز می‌فهمی که آن فرد را از دست داده‌ای. تمام.»

More: 🎖 @windscribeproxy
10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی یکی که جنبه نداره رو بزرگ می‌کنی چی میشه؟

More: 🎖 @windscribeproxy
5
گفت: میدونی مهمترین نشونه ی عشق چیه؟
گفتم نه!
بعد همینطور که بوق میزد تا ترافیک باز بشه گفت: "خنده"
گفت تو وقتی عاشق یکی باشی
عاشق خنده هاش میشی، اونوقت هرکاری میکنی تا بخنده!
اگه خنده‌ی یه نفر قند تو دلت آب نکرد
یعنی هیچ حسی بهش نداری
اگه خنده اش یادت موند و جلو چشمت اومد
یعنی دل باختی
حتی اگه نخوای قبول کنی!!

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
15
گفت: " بالاخره که فراموشش میکنی، اینجوری نمی‌مونه ... "
نفس عمیقی کشیدم و گفتم :
"یادِ بعضی آدما هیچوقت تمومی نداره ! با اینکه نیستن، با اینکه رفتن، ولی هیچ وقت خاطره‌شون تموم نمیشه ... "
گفت: ولی همین که نیستش، کم کم همه چی تموم میشه.
گفتم : بودنِ بعضی از آدما، تازه از نبودنشون شروع میشه ...!

More: 🎖 @windscribeproxy
19
پرسید : آدما چه جوری تموم میشن ؟
گفت : بعضی ها با یه نگاه تموم میشن
بعضی ها بعد یک ساعت صحبت
بعضی ها بعد یه قطره اشک

More: 🎖 @windscribeproxy
23
تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن، کیلومترا براشون پیاده روی کردیم، آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون، وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟! گفت فکر می‌کردم عاشق قدم زدنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
تعهد خیلی مهمه
‏تعهد به حرفات
‏تعهد به انتخابت
‏تعهد به کارت
‏تعهد به قولت
‏تعهد به آدمایی که تو زندگیتن؛
‏تعهده که عیار آدمارو مشخص میکنه…!
واگرنه موقع حرف زدن و قول دادن؛
همه هستن! حتی یه غریبه تو خیابون ...

More: 🎖 @windscribeproxy
15
‌                                                 ‌ ‌‌‌    ‌
اشتباهی که تکرار بشه، عذرخواهی رو بی ارزش می‌کنه،؛
عذرخواهی که تکرار بشه، بخشیدن رو بی ارزش می‌کنه؛
بخشیدنی که تکرار بشه، رابطه رو بی ارزش میکنه؛
یه سری چیزا ارزششون به همین عادی نشدنشونه...

More: 🎖 @windscribeproxy
13
اگه ناراحتی بیا باهم ناراحت باشیم،
‏اگه ترسیدی بیا باهم بترسیم،
‏اگه خسته ای بیا باهم خسته باشيم؛
‏یعنی میگم من رو تو همه چیزِ خودت شریک کن،
‏رو من همه جوره حساب کن

More: 🎖 @windscribeproxy
16
لطفاً هیچوقت به آدما نگید چرا یهو زیاد می‌خوابی، چرا همه‌ش خوابی!
در زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بامِ یک ساختمان ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانید، خوابیدن رو انتخاب می‌کنه.

More: 🎖 @windscribeproxy
28
اما دوست‌داشتنی‌ترها، بیشتر خط و خش می‌گیرند!
مثل سی‌دی‌های محبوب قدیمی که هی گوش می‌دادیم، کاست‌هایی که از فرط گوش دادن، نوارشان هی جمع می‌شد. عین آن "منی" که تو را بیشتر از خودم دوست داشت و چنان زخم خورد و زبر شد که عاقبت به کار هیچ کس نیامد! نه تو نه حتا خودم!

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
همونطور که وقتی مشکل جسمی دارید خیلی واضح دلیل عدم همراهی‌تون با آدم‌ها رو توضیح می‌دید، اخلاقی‌تره وقتی هم مشکل روحی دارید و حالتون خوب نیست به آدم‌های اطرافتون توضیح بدید دلیل رفتارتون اینه.
حق هر کسی هست که همیشه خوش‌حال و خوش‌رو نباشه.
ولی ذهن آدم‌های دیگه هزارتا سناریو می‌سازه.


#More: 🎖 @windscribeproxy
8
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
تو واقعاً میتونی خودتو ببخشی!؟
برای شبایی که یه آدم،از شدتِ فکر و خیال واسه حرفایی که بهش زدی و لایقش نبوده که بشنوه،نمیتونه بخوابه میتونی خودتو ببخشی؟..

تو واقعاً میتونی خودتو ببخشی!؟
برای حسِ ناکافی بودنی که به اون آدم القا کردی،برای تمام روز و شبایی که حس کرد حتماً چیزی کم داره که دوست داشته نشده؟
برای اون اعتماد به نفسی که دیگه نداره چی؟
میتونی خودتو ببخشی!؟

حتی اگر خودت خودتو ببخشی من نمیبخشمت،
نه برای کاری که تو در حقم کردی،
نه برای حرفی که تو به زبون آوردی،
بدای احساسات و اعتمادی که بخاطرِ تو از بین رفت و دیگه هیچ آدمی وسطِ زندگیِ من،
بعد از تو،نمیتونه داشتنِ این《من》رو تَجربه کنه....
#More: 🎖 @windscribeproxy
13
یک نصحیت برای اینکه کاریزماتیک تر باشین:
برای آدم‌ها مرز بذار
مرز صمیمیت
مرز گفتار
مرز رفتار
مرز تماس فیزیکی
مرزِ...
خودت این مرزها رو تعیین کن
و همیشه یک قدم عقب‌تر بایست!

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
«‏ما هُو لک، سوف یَجِدک»

چیزی که از آنِ توست
‏تو را پیدا خواهد کرد..

خلاصه که آنقدر حرص نخورین:))

#More: 🎖 @windscribeproxy
13
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...
-دیاکو

#More: 🎖 @windscribeproxy
23
‌ ‌ ‌‌‌ ‌
من قوی تر از اونی به نظر می رسیدم که نگرانم شن و مغرور تر از اونی که مراقبم باشن و هیچکس نفهمید که چقدر دلم می خواست گاهی خودمو پشت اقتدار یکی قایم کنم و ضعیف ترین فرد باشم و پناهنده ناگریز بغل کسی که نگرانم باشه و دلی که واسه بی قراریم بلرزه. آدم گاهی نیاز پیدا می کنه؛ به یک حرف، به یک نگاه، به یه صدا که از انحنای هنجره و از هیاهوی قلب یک عاشق با اضطراب بیرون بیاد و بگه : "نگرانت بودم عزیزم، خوبی؟"
آدم چه بی اندازه محتاج میشه بعضی وقتا...

#More: 🎖 @windscribeproxy
15
یکی‌ از بدترین خیانت‌هایی که به خودمون می‌کنیم اینه که از سر علاقه به یک‌نفر، کیفیت‌هایی رو تو ذهنمون بهش نسبت میدیم که ا‌ون طرف مطلقا فاقدشونه یا مقدارش خیلی کمتر از این حرفاست. بعد ما می‌مونیم و تصویر‌ تقلبی‌مون که باید مرتب مرمت و بازسازیش کنیم!

#More: 🎖 @windscribeproxy
23