windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
بعضی آدما وقتی میان توو زندگیت همراه خودشون کلی قشنگی میارن.
کاری با اینکه شاید اونا هم رفتنی باشن ندارم
ولی بعضی آدما
عمیقا باعث میشن توو زندگیت یه امید واسه ادامه دادن پیدا کنی، مثلا یکیش خودت تو.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
واقعا نیاز مند همچین شخصیم (:

More: 🎖 @windscribeproxy
15
برای دلجویی از کسی که دوسش داری وقتی ازتون عصبانیه و میخواد سر به تنتون نباشه از این بیت مولانا کمک بگیرید که میگه:
«وگر⁩ ‌ به⁩ ‌ خشم⁩ رَوی صد هزار سال زِ من
‏به عاقبت به من آیی، که مُنتهات من‌ام»

هم خیلی دو پهلو جوابشو دادی هم دیگه یاد میگیره عصبانی نشه=))

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
6
قبل خواب باید بغلت کنم حتی اگه قهری. توی خواب باید بغلت کنم حتی اگه گرمته. بعد خواب باید بغلت کنم حتی اگه خوابی و یهو می‌ترسی بخزم تو. دارم صبحونه درست میکنم باید بغلت کنم حتی اگه دستم بنده. داری ظرف می‌شوری باید بغلت کنم حتی اگه همسایه‌ی بلوک روبه‌رویی می‌بینه. داری کار می‌کنی صددرصد باید بغلت کنم حتی اگه حوصله‌مو نداری. دارم کار میکنم باید بیای من بغلت کنم حتی اگه مکانیکم توی جاده‌ی مشهد قوچان. دارم میرم خرید باید بغلت کنم چون ادمیزاد از یه لحظه بعدش هم خبر نداره اگه رفتم شیر بخرم ماشین زد بهم چی؟ داری چایی دم می‌کنی باید بغلت کنم چون چایی دوست دارم و باید اینطوری بگم که مرسی. فیلم می‌بینیم باید بغلت کنم چون اصلا فیلم رو می‌بینیم که من بغلت کنم. شام درست می‌کنم باید بغلت کنم چون از فیلم تا شام خیلی فاصله افتاده. قبل خواب باید بغلت کنم حتی اگه قهری. توی خواب باید بغلت کنم حتی اگه گرمته؛

More: 🎖 @windscribeproxy
26
واسه هیچ چیز تو زندگیت عجول نباش
بالاخره میرسه اون روزی که تو، توش به آرامش برسی!
درسات تموم میشن!
شغلی که واسه خودت ساخته شده رو پيدا ميكنی! سر و سامون ميگيری! و آينده‌ی مخصوص به خودت رو ميبينی!
گاهی به هوای رسيدن، مسیر رو نميبينيم!
مسيری که شاید زیباترین بخش زندگیمون باشه!
عجول نباش، گاهی خوشبختی همين جاست!
همین لحظه! مراقب باش از دستش ندی...

More: 🎖 @windscribeproxy
16
ولی وقتی رفتی من واسه خودم ناراحت نشدم واسه تو ناراحت شدم چون میدونستم هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه هیچکس مثل من نمیتونه درکت کنه و کنارت بمونه ببین حالا من نباختم تو باختی.

More: 🎖 @windscribeproxy
23
تو ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ کم ﻧﯿﺎورم!
‏ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ نکنم!
‏ﻧﻔﺲ کشیدﻥ ﺭﺍ
‏ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
‏ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
‏ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ...

More: 🎖 @windscribeproxy
13
چقد این دعا قشنگه♥️

یا رب! لاتجعلنی ثقیلا علی قلب أحد، و ابعدنی عن کل من یتمنی بعدی و لو کان عزیزا علی قلبی ..
الهی!
مرا در قلب کسی سنگین قرار نده
و از هرکس که آرزوی دور بودنم را دارد دورم بگردان!
حتی اگر آن شخص در قلبم
بسیار عزیز باشد...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
21
+هر چيزی که اذیتت میکنه، داره صبر کردن رو بهت یاد میده
+هر کسی که ترکت میکنه، داره بهت یاد میده چجوری رو پاهای خودت بایستی
+هر چيزی که عصبانیت میکنه داره بهت بخشش و شفقت رو یاد میده
+هر چيزی که ازش متنفری داره بهت عشق بی قید و شرط رو یاد میده
+هر چيزی که ازش میترسی داره بهت شهامت مقابله باهاش رو یاد میده
+و هر چیزی که نمیتونی کنترلش کنی داره بهت چگونه رها کردن رو یاد میده...

More: 🎖 @windscribeproxy
12
«آدم از کسانی که دوست‌شان دارد، توقع (بجا یا نابجا) دارد. توقع‌های برآورده نشده، موجب گلایه می‌شود. اما از جایی به بعد، از یکی کمتر و کمتر گلایه می‌کنی. تا روزی می‌رسد که گلایه‌ها تمام می‌شود. بعد می‌بینی از او توقعی هم نداری. آن روز می‌فهمی که آن فرد را از دست داده‌ای. تمام.»

More: 🎖 @windscribeproxy
10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی یکی که جنبه نداره رو بزرگ می‌کنی چی میشه؟

More: 🎖 @windscribeproxy
5
گفت: میدونی مهمترین نشونه ی عشق چیه؟
گفتم نه!
بعد همینطور که بوق میزد تا ترافیک باز بشه گفت: "خنده"
گفت تو وقتی عاشق یکی باشی
عاشق خنده هاش میشی، اونوقت هرکاری میکنی تا بخنده!
اگه خنده‌ی یه نفر قند تو دلت آب نکرد
یعنی هیچ حسی بهش نداری
اگه خنده اش یادت موند و جلو چشمت اومد
یعنی دل باختی
حتی اگه نخوای قبول کنی!!

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
15
گفت: " بالاخره که فراموشش میکنی، اینجوری نمی‌مونه ... "
نفس عمیقی کشیدم و گفتم :
"یادِ بعضی آدما هیچوقت تمومی نداره ! با اینکه نیستن، با اینکه رفتن، ولی هیچ وقت خاطره‌شون تموم نمیشه ... "
گفت: ولی همین که نیستش، کم کم همه چی تموم میشه.
گفتم : بودنِ بعضی از آدما، تازه از نبودنشون شروع میشه ...!

More: 🎖 @windscribeproxy
19
پرسید : آدما چه جوری تموم میشن ؟
گفت : بعضی ها با یه نگاه تموم میشن
بعضی ها بعد یک ساعت صحبت
بعضی ها بعد یه قطره اشک

More: 🎖 @windscribeproxy
23
تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن، کیلومترا براشون پیاده روی کردیم، آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون، وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟! گفت فکر می‌کردم عاشق قدم زدنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
تعهد خیلی مهمه
‏تعهد به حرفات
‏تعهد به انتخابت
‏تعهد به کارت
‏تعهد به قولت
‏تعهد به آدمایی که تو زندگیتن؛
‏تعهده که عیار آدمارو مشخص میکنه…!
واگرنه موقع حرف زدن و قول دادن؛
همه هستن! حتی یه غریبه تو خیابون ...

More: 🎖 @windscribeproxy
15
‌                                                 ‌ ‌‌‌    ‌
اشتباهی که تکرار بشه، عذرخواهی رو بی ارزش می‌کنه،؛
عذرخواهی که تکرار بشه، بخشیدن رو بی ارزش می‌کنه؛
بخشیدنی که تکرار بشه، رابطه رو بی ارزش میکنه؛
یه سری چیزا ارزششون به همین عادی نشدنشونه...

More: 🎖 @windscribeproxy
13
اگه ناراحتی بیا باهم ناراحت باشیم،
‏اگه ترسیدی بیا باهم بترسیم،
‏اگه خسته ای بیا باهم خسته باشيم؛
‏یعنی میگم من رو تو همه چیزِ خودت شریک کن،
‏رو من همه جوره حساب کن

More: 🎖 @windscribeproxy
16
لطفاً هیچوقت به آدما نگید چرا یهو زیاد می‌خوابی، چرا همه‌ش خوابی!
در زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بامِ یک ساختمان ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانید، خوابیدن رو انتخاب می‌کنه.

More: 🎖 @windscribeproxy
28
اما دوست‌داشتنی‌ترها، بیشتر خط و خش می‌گیرند!
مثل سی‌دی‌های محبوب قدیمی که هی گوش می‌دادیم، کاست‌هایی که از فرط گوش دادن، نوارشان هی جمع می‌شد. عین آن "منی" که تو را بیشتر از خودم دوست داشت و چنان زخم خورد و زبر شد که عاقبت به کار هیچ کس نیامد! نه تو نه حتا خودم!

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
همونطور که وقتی مشکل جسمی دارید خیلی واضح دلیل عدم همراهی‌تون با آدم‌ها رو توضیح می‌دید، اخلاقی‌تره وقتی هم مشکل روحی دارید و حالتون خوب نیست به آدم‌های اطرافتون توضیح بدید دلیل رفتارتون اینه.
حق هر کسی هست که همیشه خوش‌حال و خوش‌رو نباشه.
ولی ذهن آدم‌های دیگه هزارتا سناریو می‌سازه.


#More: 🎖 @windscribeproxy
8