گاهی دلیل اینکه نمیتونیم یه نفر رو ببخشیم اینه که نمیتونیم خودمون رو ببخشیم!
چون یه روزی ..
یه ساعتی،.
حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم!
در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم.
اصل ماجرا اینجاست!
More: 🎖 @windscribeproxy
چون یه روزی ..
یه ساعتی،.
حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم!
در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم.
اصل ماجرا اینجاست!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
بعضی آدما وقتی میان توو زندگیت همراه خودشون کلی قشنگی میارن.
کاری با اینکه شاید اونا هم رفتنی باشن ندارم
ولی بعضی آدما
عمیقا باعث میشن توو زندگیت یه امید واسه ادامه دادن پیدا کنی، مثلا یکیش خودت تو.
More: 🎖 @windscribeproxy
کاری با اینکه شاید اونا هم رفتنی باشن ندارم
ولی بعضی آدما
عمیقا باعث میشن توو زندگیت یه امید واسه ادامه دادن پیدا کنی، مثلا یکیش خودت تو.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
برای دلجویی از کسی که دوسش داری وقتی ازتون عصبانیه و میخواد سر به تنتون نباشه از این بیت مولانا کمک بگیرید که میگه:
«وگر به خشم رَوی صد هزار سال زِ من
به عاقبت به من آیی، که مُنتهات منام»
هم خیلی دو پهلو جوابشو دادی هم دیگه یاد میگیره عصبانی نشه=))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
«وگر به خشم رَوی صد هزار سال زِ من
به عاقبت به من آیی، که مُنتهات منام»
هم خیلی دو پهلو جوابشو دادی هم دیگه یاد میگیره عصبانی نشه=))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤6
قبل خواب باید بغلت کنم حتی اگه قهری. توی خواب باید بغلت کنم حتی اگه گرمته. بعد خواب باید بغلت کنم حتی اگه خوابی و یهو میترسی بخزم تو. دارم صبحونه درست میکنم باید بغلت کنم حتی اگه دستم بنده. داری ظرف میشوری باید بغلت کنم حتی اگه همسایهی بلوک روبهرویی میبینه. داری کار میکنی صددرصد باید بغلت کنم حتی اگه حوصلهمو نداری. دارم کار میکنم باید بیای من بغلت کنم حتی اگه مکانیکم توی جادهی مشهد قوچان. دارم میرم خرید باید بغلت کنم چون ادمیزاد از یه لحظه بعدش هم خبر نداره اگه رفتم شیر بخرم ماشین زد بهم چی؟ داری چایی دم میکنی باید بغلت کنم چون چایی دوست دارم و باید اینطوری بگم که مرسی. فیلم میبینیم باید بغلت کنم چون اصلا فیلم رو میبینیم که من بغلت کنم. شام درست میکنم باید بغلت کنم چون از فیلم تا شام خیلی فاصله افتاده. قبل خواب باید بغلت کنم حتی اگه قهری. توی خواب باید بغلت کنم حتی اگه گرمته؛
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
واسه هیچ چیز تو زندگیت عجول نباش
بالاخره میرسه اون روزی که تو، توش به آرامش برسی!
درسات تموم میشن!
شغلی که واسه خودت ساخته شده رو پيدا ميكنی! سر و سامون ميگيری! و آيندهی مخصوص به خودت رو ميبينی!
گاهی به هوای رسيدن، مسیر رو نميبينيم!
مسيری که شاید زیباترین بخش زندگیمون باشه!
عجول نباش، گاهی خوشبختی همين جاست!
همین لحظه! مراقب باش از دستش ندی...
More: 🎖 @windscribeproxy
بالاخره میرسه اون روزی که تو، توش به آرامش برسی!
درسات تموم میشن!
شغلی که واسه خودت ساخته شده رو پيدا ميكنی! سر و سامون ميگيری! و آيندهی مخصوص به خودت رو ميبينی!
گاهی به هوای رسيدن، مسیر رو نميبينيم!
مسيری که شاید زیباترین بخش زندگیمون باشه!
عجول نباش، گاهی خوشبختی همين جاست!
همین لحظه! مراقب باش از دستش ندی...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
ولی وقتی رفتی من واسه خودم ناراحت نشدم واسه تو ناراحت شدم چون میدونستم هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه هیچکس مثل من نمیتونه درکت کنه و کنارت بمونه ببین حالا من نباختم تو باختی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
تو ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ کم ﻧﯿﺎورم!
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ نکنم!
ﻧﻔﺲ کشیدﻥ ﺭﺍ
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ...
More: 🎖 @windscribeproxy
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ نکنم!
ﻧﻔﺲ کشیدﻥ ﺭﺍ
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
چقد این دعا قشنگه♥️
یا رب! لاتجعلنی ثقیلا علی قلب أحد، و ابعدنی عن کل من یتمنی بعدی و لو کان عزیزا علی قلبی ..
الهی!
مرا در قلب کسی سنگین قرار نده
و از هرکس که آرزوی دور بودنم را دارد دورم بگردان!
حتی اگر آن شخص در قلبم
بسیار عزیز باشد...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
یا رب! لاتجعلنی ثقیلا علی قلب أحد، و ابعدنی عن کل من یتمنی بعدی و لو کان عزیزا علی قلبی ..
الهی!
مرا در قلب کسی سنگین قرار نده
و از هرکس که آرزوی دور بودنم را دارد دورم بگردان!
حتی اگر آن شخص در قلبم
بسیار عزیز باشد...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
+هر چيزی که اذیتت میکنه، داره صبر کردن رو بهت یاد میده
+هر کسی که ترکت میکنه، داره بهت یاد میده چجوری رو پاهای خودت بایستی
+هر چيزی که عصبانیت میکنه داره بهت بخشش و شفقت رو یاد میده
+هر چيزی که ازش متنفری داره بهت عشق بی قید و شرط رو یاد میده
+هر چيزی که ازش میترسی داره بهت شهامت مقابله باهاش رو یاد میده
+و هر چیزی که نمیتونی کنترلش کنی داره بهت چگونه رها کردن رو یاد میده...
More: 🎖 @windscribeproxy
+هر کسی که ترکت میکنه، داره بهت یاد میده چجوری رو پاهای خودت بایستی
+هر چيزی که عصبانیت میکنه داره بهت بخشش و شفقت رو یاد میده
+هر چيزی که ازش متنفری داره بهت عشق بی قید و شرط رو یاد میده
+هر چيزی که ازش میترسی داره بهت شهامت مقابله باهاش رو یاد میده
+و هر چیزی که نمیتونی کنترلش کنی داره بهت چگونه رها کردن رو یاد میده...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
«آدم از کسانی که دوستشان دارد، توقع (بجا یا نابجا) دارد. توقعهای برآورده نشده، موجب گلایه میشود. اما از جایی به بعد، از یکی کمتر و کمتر گلایه میکنی. تا روزی میرسد که گلایهها تمام میشود. بعد میبینی از او توقعی هم نداری. آن روز میفهمی که آن فرد را از دست دادهای. تمام.»
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
گفت: میدونی مهمترین نشونه ی عشق چیه؟
گفتم نه!
بعد همینطور که بوق میزد تا ترافیک باز بشه گفت: "خنده"
گفت تو وقتی عاشق یکی باشی
عاشق خنده هاش میشی، اونوقت هرکاری میکنی تا بخنده!
اگه خندهی یه نفر قند تو دلت آب نکرد
یعنی هیچ حسی بهش نداری
اگه خنده اش یادت موند و جلو چشمت اومد
یعنی دل باختی
حتی اگه نخوای قبول کنی!!
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
گفتم نه!
بعد همینطور که بوق میزد تا ترافیک باز بشه گفت: "خنده"
گفت تو وقتی عاشق یکی باشی
عاشق خنده هاش میشی، اونوقت هرکاری میکنی تا بخنده!
اگه خندهی یه نفر قند تو دلت آب نکرد
یعنی هیچ حسی بهش نداری
اگه خنده اش یادت موند و جلو چشمت اومد
یعنی دل باختی
حتی اگه نخوای قبول کنی!!
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
گفت: " بالاخره که فراموشش میکنی، اینجوری نمیمونه ... "
نفس عمیقی کشیدم و گفتم :
"یادِ بعضی آدما هیچوقت تمومی نداره ! با اینکه نیستن، با اینکه رفتن، ولی هیچ وقت خاطرهشون تموم نمیشه ... "
گفت: ولی همین که نیستش، کم کم همه چی تموم میشه.
گفتم : بودنِ بعضی از آدما، تازه از نبودنشون شروع میشه ...!
More: 🎖 @windscribeproxy
نفس عمیقی کشیدم و گفتم :
"یادِ بعضی آدما هیچوقت تمومی نداره ! با اینکه نیستن، با اینکه رفتن، ولی هیچ وقت خاطرهشون تموم نمیشه ... "
گفت: ولی همین که نیستش، کم کم همه چی تموم میشه.
گفتم : بودنِ بعضی از آدما، تازه از نبودنشون شروع میشه ...!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
پرسید : آدما چه جوری تموم میشن ؟
گفت : بعضی ها با یه نگاه تموم میشن
بعضی ها بعد یک ساعت صحبت
بعضی ها بعد یه قطره اشک
More: 🎖 @windscribeproxy
گفت : بعضی ها با یه نگاه تموم میشن
بعضی ها بعد یک ساعت صحبت
بعضی ها بعد یه قطره اشک
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
تقصیر خودمونه یه قدم برامون برداشتن، کیلومترا براشون پیاده روی کردیم، آخرشم ذوق کردن و نخواستنمون، وَقتیم گفتیم زَخم پاهامو ندیدی؟! گفت فکر میکردم عاشق قدم زدنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
تعهد خیلی مهمه
تعهد به حرفات
تعهد به انتخابت
تعهد به کارت
تعهد به قولت
تعهد به آدمایی که تو زندگیتن؛
تعهده که عیار آدمارو مشخص میکنه…!
واگرنه موقع حرف زدن و قول دادن؛
همه هستن! حتی یه غریبه تو خیابون ...
More: 🎖 @windscribeproxy
تعهد به حرفات
تعهد به انتخابت
تعهد به کارت
تعهد به قولت
تعهد به آدمایی که تو زندگیتن؛
تعهده که عیار آدمارو مشخص میکنه…!
واگرنه موقع حرف زدن و قول دادن؛
همه هستن! حتی یه غریبه تو خیابون ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
اشتباهی که تکرار بشه، عذرخواهی رو بی ارزش میکنه،؛
عذرخواهی که تکرار بشه، بخشیدن رو بی ارزش میکنه؛
بخشیدنی که تکرار بشه، رابطه رو بی ارزش میکنه؛
یه سری چیزا ارزششون به همین عادی نشدنشونه...
More: 🎖 @windscribeproxy
اشتباهی که تکرار بشه، عذرخواهی رو بی ارزش میکنه،؛
عذرخواهی که تکرار بشه، بخشیدن رو بی ارزش میکنه؛
بخشیدنی که تکرار بشه، رابطه رو بی ارزش میکنه؛
یه سری چیزا ارزششون به همین عادی نشدنشونه...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
اگه ناراحتی بیا باهم ناراحت باشیم،
اگه ترسیدی بیا باهم بترسیم،
اگه خسته ای بیا باهم خسته باشيم؛
یعنی میگم من رو تو همه چیزِ خودت شریک کن،
رو من همه جوره حساب کن
More: 🎖 @windscribeproxy
اگه ترسیدی بیا باهم بترسیم،
اگه خسته ای بیا باهم خسته باشيم؛
یعنی میگم من رو تو همه چیزِ خودت شریک کن،
رو من همه جوره حساب کن
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
لطفاً هیچوقت به آدما نگید چرا یهو زیاد میخوابی، چرا همهش خوابی!
در زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بامِ یک ساختمان ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانید، خوابیدن رو انتخاب میکنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
در زندگی روزهایی هست که انسان بین پریدن از پشتِ بامِ یک ساختمان ۱۰ طبقه و خوردن ۳۰۰ میلی گرم سیانید، خوابیدن رو انتخاب میکنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
اما دوستداشتنیترها، بیشتر خط و خش میگیرند!
مثل سیدیهای محبوب قدیمی که هی گوش میدادیم، کاستهایی که از فرط گوش دادن، نوارشان هی جمع میشد. عین آن "منی" که تو را بیشتر از خودم دوست داشت و چنان زخم خورد و زبر شد که عاقبت به کار هیچ کس نیامد! نه تو نه حتا خودم!
#More: 🎖 @windscribeproxy
مثل سیدیهای محبوب قدیمی که هی گوش میدادیم، کاستهایی که از فرط گوش دادن، نوارشان هی جمع میشد. عین آن "منی" که تو را بیشتر از خودم دوست داشت و چنان زخم خورد و زبر شد که عاقبت به کار هیچ کس نیامد! نه تو نه حتا خودم!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14