windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
دختری که
دلسوزه
تو رستوران قیمتا رو چک‌ میکنه
واست غذا میپزه
تو خرید با جیب تو هم حساب کتاب میکنه
دلخوریو زود تموم میکنه
آمار روزانت واسش مهمه
عالم و‌ آدم رو میپیچه،کنارت باشه
هَوَل نیست
غمت غمگینش میکنه
خوشحالیت شادش
و در نهایت در ماشین رو آروم میبنده ‌
زن زندگیه

More: 🎖 @windscribeproxy
37
پرسید: آدمها که دلتنگ میشوند چکار میکنند؟!
جواب داد: بغل میکنند.
پرسید : چگونه کسی را که نیست بغل میکنند؟
جواب داد: لازم به بودنش نیست،گاهی عطرش را،گاهی لباسش را،گاهی هم خیلی که دلتنگ میشوی هوای نفس کشیدنش را.
پرسید: تو خودت دلتنگ میشوی؟!
در حالی که پیراهن گلدار ظریفی را بو میکرد پاسخ داد: نه!
پرسید : اما این پیراهن؟
جواب داد : درباره دلتنگی پرسیدی نه دیوانگی..

More: 🎖 @windscribeproxy
16
به قول محمود درویش:

منو ببر به چیزی که قبل از دیدن تو بودم، بعد ترکم کن ...
I feel him bro I do feel him

همینقد غمگین:)

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
11
شما میتونید به یک دختر بگید
"چون من درآمد بالایی ندارم شما هم توقعاتتون باید کم باشه"
میتونید هم بگید
" من توی زندگی تمام تلاشم رو می‌کنم تا در حد توانم بهترین‌ها رو برات فراهم کنم"
اما دومی معجزه میکنه :)

More: 🎖 @windscribeproxy
31
اگه واسه یه‌ آدم‌ واقعاً مهم باشید، واستون وقت میذاره، بهتون به‌اندازه کافی ابراز علاقه میکنه، واسه خوشحال‌ کردنتون تلاش میکنه و کاری نمیکنه از دستتون بده یا فکر کنید بهتون اهمیت نمیده،
پس اگه حس میکنید مهم نیستید، فکرتون درسته!

More: 🎖 @windscribeproxy
16
بنظرم گاهی لازمه دست پسری که باهاترو بگیری و بخاطر زحمتایی که واست کشیده تشکر کنی، واسش شده چند شاخه گل بگیری خوشحالش کنی خستگیاش در بره. یه شب غیر منتظره بهش بگی: خب بیا بریم یجا یچیزی بخوریم من حساب کنم. بجای اینکه اون همش بغلت کنه تو بغلش کنی، تو بوسش کنی. گاهی وقتا لازمه تو پشتش باشی جا اینکه اون پشتت باشه، گاهی وقتا باید پیشونیشو ببوسی بهش بگی : میدونم کار‌میکنی خسته میشی، درک میکنم، میدونی چقد واسم مهمی؟ خسته نباشی. پسر بودن سخته. خیلی سخته. پسرا نشون نمیدن ولی گاهی وقتا دلشون لک میزنه جای اینکه بهتون توجه کنن بهشون توجه بشه.

More: 🎖 @windscribeproxy
23
بزرگترین راز دار زندگیت کیه؟
"قلبت"
بزرگترین تصمیم گیرنده زندگیت کیه؟
"مغزت"
بزرگترین همراه زندگیت کیه؟
"پاهات"
میخوام بگم "قهرمان" زندگیت خودتی فقط به خودت تکیه کن.

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
28
گاهی دلیل اینکه نمیتونیم یه نفر رو ببخشیم اینه که نمیتونیم خودمون رو ببخشیم!
چون یه روزی ..
یه ساعتی،.
حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم!
در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم.
اصل ماجرا اینجاست!

More: 🎖 @windscribeproxy
19
بعضی آدما وقتی میان توو زندگیت همراه خودشون کلی قشنگی میارن.
کاری با اینکه شاید اونا هم رفتنی باشن ندارم
ولی بعضی آدما
عمیقا باعث میشن توو زندگیت یه امید واسه ادامه دادن پیدا کنی، مثلا یکیش خودت تو.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
واقعا نیاز مند همچین شخصیم (:

More: 🎖 @windscribeproxy
15
برای دلجویی از کسی که دوسش داری وقتی ازتون عصبانیه و میخواد سر به تنتون نباشه از این بیت مولانا کمک بگیرید که میگه:
«وگر⁩ ‌ به⁩ ‌ خشم⁩ رَوی صد هزار سال زِ من
‏به عاقبت به من آیی، که مُنتهات من‌ام»

هم خیلی دو پهلو جوابشو دادی هم دیگه یاد میگیره عصبانی نشه=))

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
6
قبل خواب باید بغلت کنم حتی اگه قهری. توی خواب باید بغلت کنم حتی اگه گرمته. بعد خواب باید بغلت کنم حتی اگه خوابی و یهو می‌ترسی بخزم تو. دارم صبحونه درست میکنم باید بغلت کنم حتی اگه دستم بنده. داری ظرف می‌شوری باید بغلت کنم حتی اگه همسایه‌ی بلوک روبه‌رویی می‌بینه. داری کار می‌کنی صددرصد باید بغلت کنم حتی اگه حوصله‌مو نداری. دارم کار میکنم باید بیای من بغلت کنم حتی اگه مکانیکم توی جاده‌ی مشهد قوچان. دارم میرم خرید باید بغلت کنم چون ادمیزاد از یه لحظه بعدش هم خبر نداره اگه رفتم شیر بخرم ماشین زد بهم چی؟ داری چایی دم می‌کنی باید بغلت کنم چون چایی دوست دارم و باید اینطوری بگم که مرسی. فیلم می‌بینیم باید بغلت کنم چون اصلا فیلم رو می‌بینیم که من بغلت کنم. شام درست می‌کنم باید بغلت کنم چون از فیلم تا شام خیلی فاصله افتاده. قبل خواب باید بغلت کنم حتی اگه قهری. توی خواب باید بغلت کنم حتی اگه گرمته؛

More: 🎖 @windscribeproxy
26
واسه هیچ چیز تو زندگیت عجول نباش
بالاخره میرسه اون روزی که تو، توش به آرامش برسی!
درسات تموم میشن!
شغلی که واسه خودت ساخته شده رو پيدا ميكنی! سر و سامون ميگيری! و آينده‌ی مخصوص به خودت رو ميبينی!
گاهی به هوای رسيدن، مسیر رو نميبينيم!
مسيری که شاید زیباترین بخش زندگیمون باشه!
عجول نباش، گاهی خوشبختی همين جاست!
همین لحظه! مراقب باش از دستش ندی...

More: 🎖 @windscribeproxy
16
ولی وقتی رفتی من واسه خودم ناراحت نشدم واسه تو ناراحت شدم چون میدونستم هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه هیچکس مثل من نمیتونه درکت کنه و کنارت بمونه ببین حالا من نباختم تو باختی.

More: 🎖 @windscribeproxy
23
تو ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ کم ﻧﯿﺎورم!
‏ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ نکنم!
‏ﻧﻔﺲ کشیدﻥ ﺭﺍ
‏ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
‏ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
‏ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ...

More: 🎖 @windscribeproxy
13
چقد این دعا قشنگه♥️

یا رب! لاتجعلنی ثقیلا علی قلب أحد، و ابعدنی عن کل من یتمنی بعدی و لو کان عزیزا علی قلبی ..
الهی!
مرا در قلب کسی سنگین قرار نده
و از هرکس که آرزوی دور بودنم را دارد دورم بگردان!
حتی اگر آن شخص در قلبم
بسیار عزیز باشد...

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
21
+هر چيزی که اذیتت میکنه، داره صبر کردن رو بهت یاد میده
+هر کسی که ترکت میکنه، داره بهت یاد میده چجوری رو پاهای خودت بایستی
+هر چيزی که عصبانیت میکنه داره بهت بخشش و شفقت رو یاد میده
+هر چيزی که ازش متنفری داره بهت عشق بی قید و شرط رو یاد میده
+هر چيزی که ازش میترسی داره بهت شهامت مقابله باهاش رو یاد میده
+و هر چیزی که نمیتونی کنترلش کنی داره بهت چگونه رها کردن رو یاد میده...

More: 🎖 @windscribeproxy
12
«آدم از کسانی که دوست‌شان دارد، توقع (بجا یا نابجا) دارد. توقع‌های برآورده نشده، موجب گلایه می‌شود. اما از جایی به بعد، از یکی کمتر و کمتر گلایه می‌کنی. تا روزی می‌رسد که گلایه‌ها تمام می‌شود. بعد می‌بینی از او توقعی هم نداری. آن روز می‌فهمی که آن فرد را از دست داده‌ای. تمام.»

More: 🎖 @windscribeproxy
10
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی یکی که جنبه نداره رو بزرگ می‌کنی چی میشه؟

More: 🎖 @windscribeproxy
5
گفت: میدونی مهمترین نشونه ی عشق چیه؟
گفتم نه!
بعد همینطور که بوق میزد تا ترافیک باز بشه گفت: "خنده"
گفت تو وقتی عاشق یکی باشی
عاشق خنده هاش میشی، اونوقت هرکاری میکنی تا بخنده!
اگه خنده‌ی یه نفر قند تو دلت آب نکرد
یعنی هیچ حسی بهش نداری
اگه خنده اش یادت موند و جلو چشمت اومد
یعنی دل باختی
حتی اگه نخوای قبول کنی!!

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
15