فردا برای صدمین بار، قراره که ببینمت. مثل یه بچه کوچولو که فردا تولدشه و داره واسه کادوهاش رویاپردازی میکنه، خوابم نمیبره. بچه ای که پیش خودش مدام میگه اگه فردا همون کادویی که میخوام بگیرمو چی؟ و منی که میدونم تو همون کادویی هستی که همیشه از این دنیا میخواستم. یه رویا رو برای صدمین بار زندگی کردن خیلی هیجان انگیزه نه؟ واسه هربار دیدنت همونقدر ذوق دارم که واسه اولین بار داشتم. همونقدر استرس. چون همونقدر تازه ای. نو، پر از نکته های کشف نشده که هربار یه جدیدشو، کشف میکنم. تو همون سوال مهمی که هر سال به یه شکل جدید توی امتحان میاد. البته سوال که نمیشه گفت، تو خود جوابی. جواب همه کارای خوبی که کردم. تو جواب درستی. تنها جوابی که تا دیدمش، یه جور حفظش کردم که تا ابد توی خاطرم میمونه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
به عنوان کسی که چندین بار به ادما فرصت دوباره داده میگم: ذات انسان ها تغییر نمیکنه. اگ هم تغییر کرد،منفعتش ایجاد کرده که موقت تغییر کنه همین!
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
شده به واژه «متاهل» دقت کنید یعنی اهل شده، کسایی که کتاب «شازده کوچولو» رو خونده باشن میفهمن منظور از اهلی شدن چیه، اهلی شدن یعنی تو برای یه نفر در دنیا یگانه باشی و اونم برای تو یگانه باشه. آیا قبل از شروع زندگی و ورود به رابطه تصمیم به اهلی شدن گرفتین؟
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
دختری که
دلسوزه
تو رستوران قیمتا رو چک میکنه
واست غذا میپزه
تو خرید با جیب تو هم حساب کتاب میکنه
دلخوریو زود تموم میکنه
آمار روزانت واسش مهمه
عالم و آدم رو میپیچه،کنارت باشه
هَوَل نیست
غمت غمگینش میکنه
خوشحالیت شادش
و در نهایت در ماشین رو آروم میبنده
زن زندگیه
More: 🎖 @windscribeproxy
دلسوزه
تو رستوران قیمتا رو چک میکنه
واست غذا میپزه
تو خرید با جیب تو هم حساب کتاب میکنه
دلخوریو زود تموم میکنه
آمار روزانت واسش مهمه
عالم و آدم رو میپیچه،کنارت باشه
هَوَل نیست
غمت غمگینش میکنه
خوشحالیت شادش
و در نهایت در ماشین رو آروم میبنده
زن زندگیه
More: 🎖 @windscribeproxy
❤37
پرسید: آدمها که دلتنگ میشوند چکار میکنند؟!
جواب داد: بغل میکنند.
پرسید : چگونه کسی را که نیست بغل میکنند؟
جواب داد: لازم به بودنش نیست،گاهی عطرش را،گاهی لباسش را،گاهی هم خیلی که دلتنگ میشوی هوای نفس کشیدنش را.
پرسید: تو خودت دلتنگ میشوی؟!
در حالی که پیراهن گلدار ظریفی را بو میکرد پاسخ داد: نه!
پرسید : اما این پیراهن؟
جواب داد : درباره دلتنگی پرسیدی نه دیوانگی..
More: 🎖 @windscribeproxy
جواب داد: بغل میکنند.
پرسید : چگونه کسی را که نیست بغل میکنند؟
جواب داد: لازم به بودنش نیست،گاهی عطرش را،گاهی لباسش را،گاهی هم خیلی که دلتنگ میشوی هوای نفس کشیدنش را.
پرسید: تو خودت دلتنگ میشوی؟!
در حالی که پیراهن گلدار ظریفی را بو میکرد پاسخ داد: نه!
پرسید : اما این پیراهن؟
جواب داد : درباره دلتنگی پرسیدی نه دیوانگی..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
به قول محمود درویش:
منو ببر به چیزی که قبل از دیدن تو بودم، بعد ترکم کن ...
I feel him bro I do feel him
همینقد غمگین:)
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
منو ببر به چیزی که قبل از دیدن تو بودم، بعد ترکم کن ...
I feel him bro I do feel him
همینقد غمگین:)
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
شما میتونید به یک دختر بگید
"چون من درآمد بالایی ندارم شما هم توقعاتتون باید کم باشه"
میتونید هم بگید
" من توی زندگی تمام تلاشم رو میکنم تا در حد توانم بهترینها رو برات فراهم کنم"
اما دومی معجزه میکنه :)
More: 🎖 @windscribeproxy
"چون من درآمد بالایی ندارم شما هم توقعاتتون باید کم باشه"
میتونید هم بگید
" من توی زندگی تمام تلاشم رو میکنم تا در حد توانم بهترینها رو برات فراهم کنم"
اما دومی معجزه میکنه :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
اگه واسه یه آدم واقعاً مهم باشید، واستون وقت میذاره، بهتون بهاندازه کافی ابراز علاقه میکنه، واسه خوشحال کردنتون تلاش میکنه و کاری نمیکنه از دستتون بده یا فکر کنید بهتون اهمیت نمیده،
پس اگه حس میکنید مهم نیستید، فکرتون درسته!
More: 🎖 @windscribeproxy
پس اگه حس میکنید مهم نیستید، فکرتون درسته!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
بنظرم گاهی لازمه دست پسری که باهاترو بگیری و بخاطر زحمتایی که واست کشیده تشکر کنی، واسش شده چند شاخه گل بگیری خوشحالش کنی خستگیاش در بره. یه شب غیر منتظره بهش بگی: خب بیا بریم یجا یچیزی بخوریم من حساب کنم. بجای اینکه اون همش بغلت کنه تو بغلش کنی، تو بوسش کنی. گاهی وقتا لازمه تو پشتش باشی جا اینکه اون پشتت باشه، گاهی وقتا باید پیشونیشو ببوسی بهش بگی : میدونم کارمیکنی خسته میشی، درک میکنم، میدونی چقد واسم مهمی؟ خسته نباشی. پسر بودن سخته. خیلی سخته. پسرا نشون نمیدن ولی گاهی وقتا دلشون لک میزنه جای اینکه بهتون توجه کنن بهشون توجه بشه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
بزرگترین راز دار زندگیت کیه؟
"قلبت"
بزرگترین تصمیم گیرنده زندگیت کیه؟
"مغزت"
بزرگترین همراه زندگیت کیه؟
"پاهات"
میخوام بگم "قهرمان" زندگیت خودتی فقط به خودت تکیه کن.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
"قلبت"
بزرگترین تصمیم گیرنده زندگیت کیه؟
"مغزت"
بزرگترین همراه زندگیت کیه؟
"پاهات"
میخوام بگم "قهرمان" زندگیت خودتی فقط به خودت تکیه کن.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
گاهی دلیل اینکه نمیتونیم یه نفر رو ببخشیم اینه که نمیتونیم خودمون رو ببخشیم!
چون یه روزی ..
یه ساعتی،.
حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم!
در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم.
اصل ماجرا اینجاست!
More: 🎖 @windscribeproxy
چون یه روزی ..
یه ساعتی،.
حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم!
در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم.
اصل ماجرا اینجاست!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
بعضی آدما وقتی میان توو زندگیت همراه خودشون کلی قشنگی میارن.
کاری با اینکه شاید اونا هم رفتنی باشن ندارم
ولی بعضی آدما
عمیقا باعث میشن توو زندگیت یه امید واسه ادامه دادن پیدا کنی، مثلا یکیش خودت تو.
More: 🎖 @windscribeproxy
کاری با اینکه شاید اونا هم رفتنی باشن ندارم
ولی بعضی آدما
عمیقا باعث میشن توو زندگیت یه امید واسه ادامه دادن پیدا کنی، مثلا یکیش خودت تو.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
برای دلجویی از کسی که دوسش داری وقتی ازتون عصبانیه و میخواد سر به تنتون نباشه از این بیت مولانا کمک بگیرید که میگه:
«وگر به خشم رَوی صد هزار سال زِ من
به عاقبت به من آیی، که مُنتهات منام»
هم خیلی دو پهلو جوابشو دادی هم دیگه یاد میگیره عصبانی نشه=))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
«وگر به خشم رَوی صد هزار سال زِ من
به عاقبت به من آیی، که مُنتهات منام»
هم خیلی دو پهلو جوابشو دادی هم دیگه یاد میگیره عصبانی نشه=))
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤6
قبل خواب باید بغلت کنم حتی اگه قهری. توی خواب باید بغلت کنم حتی اگه گرمته. بعد خواب باید بغلت کنم حتی اگه خوابی و یهو میترسی بخزم تو. دارم صبحونه درست میکنم باید بغلت کنم حتی اگه دستم بنده. داری ظرف میشوری باید بغلت کنم حتی اگه همسایهی بلوک روبهرویی میبینه. داری کار میکنی صددرصد باید بغلت کنم حتی اگه حوصلهمو نداری. دارم کار میکنم باید بیای من بغلت کنم حتی اگه مکانیکم توی جادهی مشهد قوچان. دارم میرم خرید باید بغلت کنم چون ادمیزاد از یه لحظه بعدش هم خبر نداره اگه رفتم شیر بخرم ماشین زد بهم چی؟ داری چایی دم میکنی باید بغلت کنم چون چایی دوست دارم و باید اینطوری بگم که مرسی. فیلم میبینیم باید بغلت کنم چون اصلا فیلم رو میبینیم که من بغلت کنم. شام درست میکنم باید بغلت کنم چون از فیلم تا شام خیلی فاصله افتاده. قبل خواب باید بغلت کنم حتی اگه قهری. توی خواب باید بغلت کنم حتی اگه گرمته؛
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
واسه هیچ چیز تو زندگیت عجول نباش
بالاخره میرسه اون روزی که تو، توش به آرامش برسی!
درسات تموم میشن!
شغلی که واسه خودت ساخته شده رو پيدا ميكنی! سر و سامون ميگيری! و آيندهی مخصوص به خودت رو ميبينی!
گاهی به هوای رسيدن، مسیر رو نميبينيم!
مسيری که شاید زیباترین بخش زندگیمون باشه!
عجول نباش، گاهی خوشبختی همين جاست!
همین لحظه! مراقب باش از دستش ندی...
More: 🎖 @windscribeproxy
بالاخره میرسه اون روزی که تو، توش به آرامش برسی!
درسات تموم میشن!
شغلی که واسه خودت ساخته شده رو پيدا ميكنی! سر و سامون ميگيری! و آيندهی مخصوص به خودت رو ميبينی!
گاهی به هوای رسيدن، مسیر رو نميبينيم!
مسيری که شاید زیباترین بخش زندگیمون باشه!
عجول نباش، گاهی خوشبختی همين جاست!
همین لحظه! مراقب باش از دستش ندی...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
ولی وقتی رفتی من واسه خودم ناراحت نشدم واسه تو ناراحت شدم چون میدونستم هیچکس مثل من نمیتونه دوست داشته باشه هیچکس مثل من نمیتونه درکت کنه و کنارت بمونه ببین حالا من نباختم تو باختی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
تو ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ کم ﻧﯿﺎورم!
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ نکنم!
ﻧﻔﺲ کشیدﻥ ﺭﺍ
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ...
More: 🎖 @windscribeproxy
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ نکنم!
ﻧﻔﺲ کشیدﻥ ﺭﺍ
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ
ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
چقد این دعا قشنگه♥️
یا رب! لاتجعلنی ثقیلا علی قلب أحد، و ابعدنی عن کل من یتمنی بعدی و لو کان عزیزا علی قلبی ..
الهی!
مرا در قلب کسی سنگین قرار نده
و از هرکس که آرزوی دور بودنم را دارد دورم بگردان!
حتی اگر آن شخص در قلبم
بسیار عزیز باشد...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
یا رب! لاتجعلنی ثقیلا علی قلب أحد، و ابعدنی عن کل من یتمنی بعدی و لو کان عزیزا علی قلبی ..
الهی!
مرا در قلب کسی سنگین قرار نده
و از هرکس که آرزوی دور بودنم را دارد دورم بگردان!
حتی اگر آن شخص در قلبم
بسیار عزیز باشد...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21