با آدمی وارد رابطه بشید که "کتاب" بخونه، "ورزش"کنه، "برنامه ریزی" داشته باشه و درنهایت "هدف" خودش رو دنبال کنه. این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون، بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن...
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
آدم هایی که یک روز عاشقِ هم بودند
نمیتونند دوست معمولی بشن
چون قلب همو شکستن،
نمیتونند دشمن همدیگه هم بشن
چون قلبِ همدیگرو لمس کردن.
و میشن غریبه ترین آشنا...
More: 🎖 @windscribeproxy
نمیتونند دوست معمولی بشن
چون قلب همو شکستن،
نمیتونند دشمن همدیگه هم بشن
چون قلبِ همدیگرو لمس کردن.
و میشن غریبه ترین آشنا...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
غمگینترین آدما همونایین که همیشه انرژی بیشتری دارن و شادتر نسبت به بقیه نشون میدن.
وقتی درکی برای شنیدن و لمس غمت نباشه، این غصههارو تو دلت تلنبار میکنی اونقدری که خودتم نسبت بهشون بیحس میشی.
تو میشی بازیگر حال خوبی که خیلی وقته تجربش نکردی.
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی درکی برای شنیدن و لمس غمت نباشه، این غصههارو تو دلت تلنبار میکنی اونقدری که خودتم نسبت بهشون بیحس میشی.
تو میشی بازیگر حال خوبی که خیلی وقته تجربش نکردی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
❤3
نمک نشناسی مثل یک بیماری مزمن شیوع پیدا کرده بین مردم!
مهم نیست تو چقدر خودت را خرجِ حالِ خوبشان کردی!
حالِشان که با تو خوب شد،دلیلِ حالِ بدت می شوند!
مهم نیست چقدر کنارشان بودی!
می روند و شیفته ی آدم های جدیدِ زندگیِ شان میشوند...
مهم نیست تو چقدر دردِشان را به جان خریدی!
درد می زنند به جانت!
مهم نیست چقدر بارِ تنهایی شان را به دوش کشیدی!
در نهایت تنهایَت می گذارند....
لطفا به فرزندانتان قدر شناس بودن را یاد دهید؛
اینجا زخمِ خیلی ها تازه ی همان نمک دانی ست که شکست!
More: 🎖 @windscribeproxy
مهم نیست تو چقدر خودت را خرجِ حالِ خوبشان کردی!
حالِشان که با تو خوب شد،دلیلِ حالِ بدت می شوند!
مهم نیست چقدر کنارشان بودی!
می روند و شیفته ی آدم های جدیدِ زندگیِ شان میشوند...
مهم نیست تو چقدر دردِشان را به جان خریدی!
درد می زنند به جانت!
مهم نیست چقدر بارِ تنهایی شان را به دوش کشیدی!
در نهایت تنهایَت می گذارند....
لطفا به فرزندانتان قدر شناس بودن را یاد دهید؛
اینجا زخمِ خیلی ها تازه ی همان نمک دانی ست که شکست!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
دیدید بعضیارو هنوز دوست دارید ولی دیگه نمیخواید براشون قدمی بردارید یا نمیتونید باهاشون مثل قبل باشید؟
اونجاس ک میگن طرف از چشم افتاده :)
More: 🎖 @windscribeproxy
اونجاس ک میگن طرف از چشم افتاده :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
فردا برای صدمین بار، قراره که ببینمت. مثل یه بچه کوچولو که فردا تولدشه و داره واسه کادوهاش رویاپردازی میکنه، خوابم نمیبره. بچه ای که پیش خودش مدام میگه اگه فردا همون کادویی که میخوام بگیرمو چی؟ و منی که میدونم تو همون کادویی هستی که همیشه از این دنیا میخواستم. یه رویا رو برای صدمین بار زندگی کردن خیلی هیجان انگیزه نه؟ واسه هربار دیدنت همونقدر ذوق دارم که واسه اولین بار داشتم. همونقدر استرس. چون همونقدر تازه ای. نو، پر از نکته های کشف نشده که هربار یه جدیدشو، کشف میکنم. تو همون سوال مهمی که هر سال به یه شکل جدید توی امتحان میاد. البته سوال که نمیشه گفت، تو خود جوابی. جواب همه کارای خوبی که کردم. تو جواب درستی. تنها جوابی که تا دیدمش، یه جور حفظش کردم که تا ابد توی خاطرم میمونه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
به عنوان کسی که چندین بار به ادما فرصت دوباره داده میگم: ذات انسان ها تغییر نمیکنه. اگ هم تغییر کرد،منفعتش ایجاد کرده که موقت تغییر کنه همین!
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
شده به واژه «متاهل» دقت کنید یعنی اهل شده، کسایی که کتاب «شازده کوچولو» رو خونده باشن میفهمن منظور از اهلی شدن چیه، اهلی شدن یعنی تو برای یه نفر در دنیا یگانه باشی و اونم برای تو یگانه باشه. آیا قبل از شروع زندگی و ورود به رابطه تصمیم به اهلی شدن گرفتین؟
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
دختری که
دلسوزه
تو رستوران قیمتا رو چک میکنه
واست غذا میپزه
تو خرید با جیب تو هم حساب کتاب میکنه
دلخوریو زود تموم میکنه
آمار روزانت واسش مهمه
عالم و آدم رو میپیچه،کنارت باشه
هَوَل نیست
غمت غمگینش میکنه
خوشحالیت شادش
و در نهایت در ماشین رو آروم میبنده
زن زندگیه
More: 🎖 @windscribeproxy
دلسوزه
تو رستوران قیمتا رو چک میکنه
واست غذا میپزه
تو خرید با جیب تو هم حساب کتاب میکنه
دلخوریو زود تموم میکنه
آمار روزانت واسش مهمه
عالم و آدم رو میپیچه،کنارت باشه
هَوَل نیست
غمت غمگینش میکنه
خوشحالیت شادش
و در نهایت در ماشین رو آروم میبنده
زن زندگیه
More: 🎖 @windscribeproxy
❤37
پرسید: آدمها که دلتنگ میشوند چکار میکنند؟!
جواب داد: بغل میکنند.
پرسید : چگونه کسی را که نیست بغل میکنند؟
جواب داد: لازم به بودنش نیست،گاهی عطرش را،گاهی لباسش را،گاهی هم خیلی که دلتنگ میشوی هوای نفس کشیدنش را.
پرسید: تو خودت دلتنگ میشوی؟!
در حالی که پیراهن گلدار ظریفی را بو میکرد پاسخ داد: نه!
پرسید : اما این پیراهن؟
جواب داد : درباره دلتنگی پرسیدی نه دیوانگی..
More: 🎖 @windscribeproxy
جواب داد: بغل میکنند.
پرسید : چگونه کسی را که نیست بغل میکنند؟
جواب داد: لازم به بودنش نیست،گاهی عطرش را،گاهی لباسش را،گاهی هم خیلی که دلتنگ میشوی هوای نفس کشیدنش را.
پرسید: تو خودت دلتنگ میشوی؟!
در حالی که پیراهن گلدار ظریفی را بو میکرد پاسخ داد: نه!
پرسید : اما این پیراهن؟
جواب داد : درباره دلتنگی پرسیدی نه دیوانگی..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
به قول محمود درویش:
منو ببر به چیزی که قبل از دیدن تو بودم، بعد ترکم کن ...
I feel him bro I do feel him
همینقد غمگین:)
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
منو ببر به چیزی که قبل از دیدن تو بودم، بعد ترکم کن ...
I feel him bro I do feel him
همینقد غمگین:)
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
شما میتونید به یک دختر بگید
"چون من درآمد بالایی ندارم شما هم توقعاتتون باید کم باشه"
میتونید هم بگید
" من توی زندگی تمام تلاشم رو میکنم تا در حد توانم بهترینها رو برات فراهم کنم"
اما دومی معجزه میکنه :)
More: 🎖 @windscribeproxy
"چون من درآمد بالایی ندارم شما هم توقعاتتون باید کم باشه"
میتونید هم بگید
" من توی زندگی تمام تلاشم رو میکنم تا در حد توانم بهترینها رو برات فراهم کنم"
اما دومی معجزه میکنه :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
اگه واسه یه آدم واقعاً مهم باشید، واستون وقت میذاره، بهتون بهاندازه کافی ابراز علاقه میکنه، واسه خوشحال کردنتون تلاش میکنه و کاری نمیکنه از دستتون بده یا فکر کنید بهتون اهمیت نمیده،
پس اگه حس میکنید مهم نیستید، فکرتون درسته!
More: 🎖 @windscribeproxy
پس اگه حس میکنید مهم نیستید، فکرتون درسته!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
بنظرم گاهی لازمه دست پسری که باهاترو بگیری و بخاطر زحمتایی که واست کشیده تشکر کنی، واسش شده چند شاخه گل بگیری خوشحالش کنی خستگیاش در بره. یه شب غیر منتظره بهش بگی: خب بیا بریم یجا یچیزی بخوریم من حساب کنم. بجای اینکه اون همش بغلت کنه تو بغلش کنی، تو بوسش کنی. گاهی وقتا لازمه تو پشتش باشی جا اینکه اون پشتت باشه، گاهی وقتا باید پیشونیشو ببوسی بهش بگی : میدونم کارمیکنی خسته میشی، درک میکنم، میدونی چقد واسم مهمی؟ خسته نباشی. پسر بودن سخته. خیلی سخته. پسرا نشون نمیدن ولی گاهی وقتا دلشون لک میزنه جای اینکه بهتون توجه کنن بهشون توجه بشه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
بزرگترین راز دار زندگیت کیه؟
"قلبت"
بزرگترین تصمیم گیرنده زندگیت کیه؟
"مغزت"
بزرگترین همراه زندگیت کیه؟
"پاهات"
میخوام بگم "قهرمان" زندگیت خودتی فقط به خودت تکیه کن.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
"قلبت"
بزرگترین تصمیم گیرنده زندگیت کیه؟
"مغزت"
بزرگترین همراه زندگیت کیه؟
"پاهات"
میخوام بگم "قهرمان" زندگیت خودتی فقط به خودت تکیه کن.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
گاهی دلیل اینکه نمیتونیم یه نفر رو ببخشیم اینه که نمیتونیم خودمون رو ببخشیم!
چون یه روزی ..
یه ساعتی،.
حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم!
در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم.
اصل ماجرا اینجاست!
More: 🎖 @windscribeproxy
چون یه روزی ..
یه ساعتی،.
حتی بیشتر از خودمون به اون آدم اعتماد کردیم و ازش انتظار داشتیم!
در واقع ما حماقت خودمون رو نمیتونیم ببخشیم و فراموش کنیم.
اصل ماجرا اینجاست!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19