یک نفر را توی زندگیتان راه بدهید که برای بودن و ماندنش نیازی نباشد دست به قد و قوارهاتان بزنید،
که نیازی نباشد برای راضی نگه داشتنش از رنگ مورد علاقه تا تفریحاتتان را عوض کنید
و بشوید یک آدمی که هیچ وقت نبودهاید...
.
کسی که قیچی دست گرفته و خودش قرار است طرز فکر و عقیده جدید بدوزد و تنتان کند را راه ندهید به خلوتتان؛
کسی که دنیایتان را رنگ دنیا خودش میکند
و از شما چیزی میسازد که میخواهد بعد مشغول دوست داشتن آن آدمی که خودش ساخته میشود...
یک نفر را انتخاب کنید که شما را با همین چهره و ظاهر بخواهد،
با همین رنگ مو و مدل چشم معمولی،
با همین لحن صحبت کردن و نوع زندگی...
یک نفر را بخواهید که شما را دوست داشته باشد
بخاطر آنچه که هستید،
نه بهخاطر آنچه که دوست دارد باشید.
More: 🎖 @windscribeproxy
که نیازی نباشد برای راضی نگه داشتنش از رنگ مورد علاقه تا تفریحاتتان را عوض کنید
و بشوید یک آدمی که هیچ وقت نبودهاید...
.
کسی که قیچی دست گرفته و خودش قرار است طرز فکر و عقیده جدید بدوزد و تنتان کند را راه ندهید به خلوتتان؛
کسی که دنیایتان را رنگ دنیا خودش میکند
و از شما چیزی میسازد که میخواهد بعد مشغول دوست داشتن آن آدمی که خودش ساخته میشود...
یک نفر را انتخاب کنید که شما را با همین چهره و ظاهر بخواهد،
با همین رنگ مو و مدل چشم معمولی،
با همین لحن صحبت کردن و نوع زندگی...
یک نفر را بخواهید که شما را دوست داشته باشد
بخاطر آنچه که هستید،
نه بهخاطر آنچه که دوست دارد باشید.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
❤10
یه صفحهای تو اینستا یه استوری قشنگ گذاشته بود، خیلی به موقع بود:
"همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شما رو دوست ندارند، بعضی ها نمیتوانند از دور شلیک کنند."
اینو آویزهی گوشمون کنیم
More: 🎖 @windscribeproxy
"همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شما رو دوست ندارند، بعضی ها نمیتوانند از دور شلیک کنند."
اینو آویزهی گوشمون کنیم
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
ولي بین خودمون باشه ها تو که رفتي زندگیم قشنگتر شد دیگه کسي نبود اذیتم کنه و من سکوت کنم و هیچي بهش نگم، دیگه کسي نبود وقتي بفهمه دوسش دارم شروع کنه به شکوندن دلم، کسي نبود که بخوام بخاطرش غرورمو زیر پاهام له کنم و همه چیو نادیده بگیرم، بعد از تو من خودمو پیدا کردم انگار خیلي وقت بود که گم شده بودم، شاید بهترین و بدترین اتفاق زندگیم خلاصه میشه تو رفتنت رفتي برام سخت بود هضمش اما الان که بهش فکر میکنم میبینم کاشکي اصلا نمیومدي کاشکي زودتر ازین میرفتي و من انقدر نابود نمیشدم.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤32
دمت گرم که واسه ساختن زندگیت داری میجنگی و منتظر نیستی یکی دیگه بیاد زندگیت رو بسازه!
دمت گرم وسط این همه بی تعهدی بازم عاشق میشی،بازم اعتماد می کنی!
دمت گرم با اینکه بهت می گن: تهش که چی، اینجا هیچ کاری بدرد نمیخوره، اما تو بازم با ذوق هدف میسازی!
دمت گرم اگر شرایط خانوادگیت با بقیه فرق داره و راحت نیست اما با رفتارت نشون دادی کی بیشتر دلسوز بابا مامانه!
دمت گرم با اینکه خیلیا چشم دیدنت رو ندارن توی جامعه، اما بازم با قدرت داری حقت رو می گیری!
من ازت تشکر میکنم! من بهت افتخار میکنم.
More: 🎖 @windscribeproxy
دمت گرم وسط این همه بی تعهدی بازم عاشق میشی،بازم اعتماد می کنی!
دمت گرم با اینکه بهت می گن: تهش که چی، اینجا هیچ کاری بدرد نمیخوره، اما تو بازم با ذوق هدف میسازی!
دمت گرم اگر شرایط خانوادگیت با بقیه فرق داره و راحت نیست اما با رفتارت نشون دادی کی بیشتر دلسوز بابا مامانه!
دمت گرم با اینکه خیلیا چشم دیدنت رو ندارن توی جامعه، اما بازم با قدرت داری حقت رو می گیری!
من ازت تشکر میکنم! من بهت افتخار میکنم.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
میگن: برای عشق باید جنگید، برای زندگی باید جنگید، من میگم: واسه همه چیز بجنگ، جز دلی که با تو نیست!
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
با آدمی وارد رابطه بشید که "کتاب" بخونه، "ورزش"کنه، "برنامه ریزی" داشته باشه و درنهایت "هدف" خودش رو دنبال کنه. این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون، بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن...
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
آدم هایی که یک روز عاشقِ هم بودند
نمیتونند دوست معمولی بشن
چون قلب همو شکستن،
نمیتونند دشمن همدیگه هم بشن
چون قلبِ همدیگرو لمس کردن.
و میشن غریبه ترین آشنا...
More: 🎖 @windscribeproxy
نمیتونند دوست معمولی بشن
چون قلب همو شکستن،
نمیتونند دشمن همدیگه هم بشن
چون قلبِ همدیگرو لمس کردن.
و میشن غریبه ترین آشنا...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
غمگینترین آدما همونایین که همیشه انرژی بیشتری دارن و شادتر نسبت به بقیه نشون میدن.
وقتی درکی برای شنیدن و لمس غمت نباشه، این غصههارو تو دلت تلنبار میکنی اونقدری که خودتم نسبت بهشون بیحس میشی.
تو میشی بازیگر حال خوبی که خیلی وقته تجربش نکردی.
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی درکی برای شنیدن و لمس غمت نباشه، این غصههارو تو دلت تلنبار میکنی اونقدری که خودتم نسبت بهشون بیحس میشی.
تو میشی بازیگر حال خوبی که خیلی وقته تجربش نکردی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
❤3
نمک نشناسی مثل یک بیماری مزمن شیوع پیدا کرده بین مردم!
مهم نیست تو چقدر خودت را خرجِ حالِ خوبشان کردی!
حالِشان که با تو خوب شد،دلیلِ حالِ بدت می شوند!
مهم نیست چقدر کنارشان بودی!
می روند و شیفته ی آدم های جدیدِ زندگیِ شان میشوند...
مهم نیست تو چقدر دردِشان را به جان خریدی!
درد می زنند به جانت!
مهم نیست چقدر بارِ تنهایی شان را به دوش کشیدی!
در نهایت تنهایَت می گذارند....
لطفا به فرزندانتان قدر شناس بودن را یاد دهید؛
اینجا زخمِ خیلی ها تازه ی همان نمک دانی ست که شکست!
More: 🎖 @windscribeproxy
مهم نیست تو چقدر خودت را خرجِ حالِ خوبشان کردی!
حالِشان که با تو خوب شد،دلیلِ حالِ بدت می شوند!
مهم نیست چقدر کنارشان بودی!
می روند و شیفته ی آدم های جدیدِ زندگیِ شان میشوند...
مهم نیست تو چقدر دردِشان را به جان خریدی!
درد می زنند به جانت!
مهم نیست چقدر بارِ تنهایی شان را به دوش کشیدی!
در نهایت تنهایَت می گذارند....
لطفا به فرزندانتان قدر شناس بودن را یاد دهید؛
اینجا زخمِ خیلی ها تازه ی همان نمک دانی ست که شکست!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
دیدید بعضیارو هنوز دوست دارید ولی دیگه نمیخواید براشون قدمی بردارید یا نمیتونید باهاشون مثل قبل باشید؟
اونجاس ک میگن طرف از چشم افتاده :)
More: 🎖 @windscribeproxy
اونجاس ک میگن طرف از چشم افتاده :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
فردا برای صدمین بار، قراره که ببینمت. مثل یه بچه کوچولو که فردا تولدشه و داره واسه کادوهاش رویاپردازی میکنه، خوابم نمیبره. بچه ای که پیش خودش مدام میگه اگه فردا همون کادویی که میخوام بگیرمو چی؟ و منی که میدونم تو همون کادویی هستی که همیشه از این دنیا میخواستم. یه رویا رو برای صدمین بار زندگی کردن خیلی هیجان انگیزه نه؟ واسه هربار دیدنت همونقدر ذوق دارم که واسه اولین بار داشتم. همونقدر استرس. چون همونقدر تازه ای. نو، پر از نکته های کشف نشده که هربار یه جدیدشو، کشف میکنم. تو همون سوال مهمی که هر سال به یه شکل جدید توی امتحان میاد. البته سوال که نمیشه گفت، تو خود جوابی. جواب همه کارای خوبی که کردم. تو جواب درستی. تنها جوابی که تا دیدمش، یه جور حفظش کردم که تا ابد توی خاطرم میمونه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
به عنوان کسی که چندین بار به ادما فرصت دوباره داده میگم: ذات انسان ها تغییر نمیکنه. اگ هم تغییر کرد،منفعتش ایجاد کرده که موقت تغییر کنه همین!
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
شده به واژه «متاهل» دقت کنید یعنی اهل شده، کسایی که کتاب «شازده کوچولو» رو خونده باشن میفهمن منظور از اهلی شدن چیه، اهلی شدن یعنی تو برای یه نفر در دنیا یگانه باشی و اونم برای تو یگانه باشه. آیا قبل از شروع زندگی و ورود به رابطه تصمیم به اهلی شدن گرفتین؟
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
دختری که
دلسوزه
تو رستوران قیمتا رو چک میکنه
واست غذا میپزه
تو خرید با جیب تو هم حساب کتاب میکنه
دلخوریو زود تموم میکنه
آمار روزانت واسش مهمه
عالم و آدم رو میپیچه،کنارت باشه
هَوَل نیست
غمت غمگینش میکنه
خوشحالیت شادش
و در نهایت در ماشین رو آروم میبنده
زن زندگیه
More: 🎖 @windscribeproxy
دلسوزه
تو رستوران قیمتا رو چک میکنه
واست غذا میپزه
تو خرید با جیب تو هم حساب کتاب میکنه
دلخوریو زود تموم میکنه
آمار روزانت واسش مهمه
عالم و آدم رو میپیچه،کنارت باشه
هَوَل نیست
غمت غمگینش میکنه
خوشحالیت شادش
و در نهایت در ماشین رو آروم میبنده
زن زندگیه
More: 🎖 @windscribeproxy
❤37
پرسید: آدمها که دلتنگ میشوند چکار میکنند؟!
جواب داد: بغل میکنند.
پرسید : چگونه کسی را که نیست بغل میکنند؟
جواب داد: لازم به بودنش نیست،گاهی عطرش را،گاهی لباسش را،گاهی هم خیلی که دلتنگ میشوی هوای نفس کشیدنش را.
پرسید: تو خودت دلتنگ میشوی؟!
در حالی که پیراهن گلدار ظریفی را بو میکرد پاسخ داد: نه!
پرسید : اما این پیراهن؟
جواب داد : درباره دلتنگی پرسیدی نه دیوانگی..
More: 🎖 @windscribeproxy
جواب داد: بغل میکنند.
پرسید : چگونه کسی را که نیست بغل میکنند؟
جواب داد: لازم به بودنش نیست،گاهی عطرش را،گاهی لباسش را،گاهی هم خیلی که دلتنگ میشوی هوای نفس کشیدنش را.
پرسید: تو خودت دلتنگ میشوی؟!
در حالی که پیراهن گلدار ظریفی را بو میکرد پاسخ داد: نه!
پرسید : اما این پیراهن؟
جواب داد : درباره دلتنگی پرسیدی نه دیوانگی..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
به قول محمود درویش:
منو ببر به چیزی که قبل از دیدن تو بودم، بعد ترکم کن ...
I feel him bro I do feel him
همینقد غمگین:)
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
منو ببر به چیزی که قبل از دیدن تو بودم، بعد ترکم کن ...
I feel him bro I do feel him
همینقد غمگین:)
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11