windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
کتاب محکم در آغوشم بگیر؛ دکتر سو جانسون رو می خوندم یه قسمتی از کتاب نوشته بود:
«هیچ ضربه و ترومایی بزرگ تر و شدید تر از زخم خوردن از طرف کسانی که انتظار داریم از ما محافظت و پشتیبانی کنند، نیست!»
‏خیلی درست بود...

More: 🎖 @windscribeproxy
26
من سخت‌ترین آدمی بودم كه خودم می‌شناختم، نه به خاطر ایستادنم در برابر موج‌های بلند، نه به خاطر نگه داشتن بغضم، نه به خاطر هر بار زير مشت و لگد روزگار زنده موندن. آدم قوی‌ای بودم كه هر بار، اين همه خاطره رو جمع می‌کردم و با خودم می‌بردم. از وقتی رفتن رو واسه خودم راحت كردم ديگه مهم نبود تو كدوم جغرافيا، شب صبح بشه، فقط دلم می‌خواست چشمام تو چشای تو وا شه. از وقتی خاطرات رو روی دوشم كشیدم سنگینی‌اش مهم نبود، فقط دلم می‌خواست تو، توی همه‌شون باشی. من خیلی سخت بودم كه تونستم كنار بيام، كه تونستم خودمو دو قسمت كنم، كه بيام و به تو برسم و برم و به آرزو‌هام برسم و دل خوش كنم به گردی زمین كه یه روزی، یه جایی بالأخره تو و آرزوهام مسيرشون یکی می‌شه، كه شايد آرزو خود تو بودی و من همه‌ی عمر اشتباه راهو رفتم.
من سخت‌ترین آدم برای دوست داشته شدن بودم كه سعی كردم با دستای بی جونم همه چيز رو كنترل كنم و بعد يهو سرمو بالا بیارم ببينم بابا دستای تو رو شونمه، آرامش تو توی تنمه. كه تو تونستی كوه بمونی كه منو نگه داری وگرنه من كه خیلی وقت پیش‌ها بايد همه چيز رو ول می‌کردم و رها می‌شدم از بند اين زندگی.
More: 🎖 @windscribeproxy
15
من با کسی که قبل از من دوراشو زده
مشکلی ندارم
با کسی مشکل دارم که بخواد همزمان با من دوراشو بزنه

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
24
برای موندن آدم ها در کنارتون
سازش بکنید
اما
خواهش نه

More: 🎖 @windscribeproxy
15
آدما رو بلاتکلیف نذارید
باهاشون حرف بزنید
از ناراحتیتون بگید،
از دلخوری‌ و حالِ بَدتون بگید،
از کلافگی و حرفِ دلتون بگید،
از کینه و غم و غصه‌تون بگید،
از دلیلِ سرد شدنتون؛

نذارید حسِ ناکافی بودن بهشون دست بده و فکر کنن خودشون دلیلِ حالِ نامیزونِ شما شدن…

More: 🎖 @windscribeproxy
18
یک نفر را توی زندگیتان راه بدهید که برای بودن و ماندنش نیازی نباشد دست به قد و قواره‌اتان بزنید،
که نیازی نباشد برای راضی نگه داشتنش از رنگ مورد علاقه تا تفریحاتتان را عوض کنید
و بشوید یک آدمی که هیچ وقت نبوده‌اید...
.
کسی که قیچی دست گرفته و خودش قرار است طرز فکر و عقیده جدید بدوزد و تنتان کند را راه ندهید به خلوتتان؛
کسی که دنیایتان را رنگ دنیا خودش می‌کند
و از شما چیزی می‌سازد که میخواهد بعد مشغول دوست داشتن آن آدمی که خودش ساخته می‌شود...
یک نفر را انتخاب کنید که شما را با همین چهره و ظاهر بخواهد،
با همین رنگ مو و مدل چشم معمولی،
با همین لحن صحبت کردن و نوع زندگی...
یک نفر را بخواهید که شما را دوست داشته باشد
بخاطر آن‌چه که هستید،
نه به‌خاطر آنچه که دوست دارد باشید.

More: 🎖 @windscribeproxy
14
برای موندن آدم ها در کنارتون
سازش بکنید
اما
خواهش نه


More: 🎖 @windscribeproxy
10
یه صفحه‌ای تو اینستا یه استوری قشنگ گذاشته بود، خیلی به موقع بود:
"همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شما رو دوست ندارند، بعضی ها نمی‌توانند از دور شلیک کنند."

اینو آویزه‌ی گوشمون کنیم


More: 🎖 @windscribeproxy
20
ولي بین خودمون باشه ها تو که رفتي زندگیم قشنگتر شد دیگه کسي نبود اذیتم کنه و من سکوت کنم و هیچي بهش نگم، دیگه کسي نبود وقتي بفهمه دوسش دارم شروع کنه به شکوندن دلم، کسي نبود که بخوام بخاطرش غرورمو زیر پاهام له کنم و همه چیو نادیده بگیرم، بعد از تو من خودمو پیدا کردم انگار خیلي وقت بود که گم شده بودم، شاید بهترین و بدترین اتفاق زندگیم خلاصه میشه تو رفتنت رفتي برام سخت بود هضمش اما الان که بهش فکر میکنم میبینم کاشکي اصلا نمیومدي کاشکي‌ زودتر ازین میرفتي و من انقدر نابود نمی‌شدم.


More: 🎖 @windscribeproxy
32
دمت گرم که واسه ساختن زندگیت داری میجنگی و منتظر نیستی یکی دیگه بیاد زندگیت رو بسازه!
دمت گرم وسط این همه بی تعهدی بازم عاشق میشی،بازم اعتماد می کنی!
دمت گرم با اینکه بهت می گن: تهش که چی، اینجا هیچ کاری بدرد نمیخوره، اما تو بازم با ذوق هدف میسازی!
دمت گرم اگر شرایط خانوادگیت با بقیه فرق داره و راحت نیست اما با رفتارت نشون دادی کی بیشتر دلسوز بابا مامانه!
دمت گرم با اینکه خیلیا چشم دیدنت رو ندارن توی جامعه، اما بازم با قدرت داری حقت رو می گیری!
من ازت تشکر میکنم! من بهت افتخار می‌کنم.

More: 🎖 @windscribeproxy
23
میگن: برای عشق باید جنگید، برای زندگی باید جنگید، من میگم: واسه همه چیز بجنگ، جز دلی که با تو نیست!

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
19
با آدمی وارد رابطه بشید که "کتاب" بخونه، "ورزش"کنه، "برنامه‌ ریزی" داشته باشه و درنهایت "هدف" خودش رو دنبال کنه. این آدما نه تنها باعث پیشرفت خودشون، بلکه باعث پیشرفت شما هم میشن...

More: 🎖 @windscribeproxy
25
: )


More: 🎖 @windscribeproxy
9
آدم هایی که یک روز عاشقِ هم بودند
نمیتونند دوست معمولی بشن
چون قلب همو شکستن،
نمیتونند دشمن همدیگه هم بشن
چون قلبِ همدیگرو لمس کردن.
و میشن غریبه ترین آشنا...

More: 🎖 @windscribeproxy
11
هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
13
غمگین‌ترین آدما همونایین که همیشه انرژی بیشتری دارن و شاد‌تر نسبت به بقیه نشون میدن.
وقتی درکی برای شنیدن و لمس غمت نباشه، این غصه‌هارو تو دلت تلنبار می‌کنی اونقدری که خودتم نسبت بهشون بی‌حس میشی.
تو میشی بازیگر حال خوبی که خیلی وقته تجربش نکردی.

More: 🎖 @windscribeproxy
12
نمک نشناسی مثل یک بیماری مزمن شیوع پیدا کرده بین مردم!
مهم نیست تو چقدر خودت را خرجِ حالِ خوبشان کردی!
حالِشان که با تو خوب شد،دلیلِ حالِ بدت می شوند!
مهم نیست چقدر کنارشان بودی!
می روند و شیفته ی آدم های جدیدِ زندگیِ شان میشوند...
مهم نیست تو چقدر دردِشان را به جان خریدی!
درد می زنند به جانت!
مهم نیست چقدر بارِ تنهایی شان را به دوش کشیدی!
در نهایت تنهایَت می گذارند....

لطفا به فرزندانتان قدر شناس بودن را یاد دهید؛
اینجا زخمِ خیلی ها تازه ی همان نمک دانی ست که شکست!

More: 🎖 @windscribeproxy
18
دیدید بعضیارو هنوز دوست دارید ولی دیگه نمیخواید براشون قدمی بردارید یا نمیتونید باهاشون مثل قبل باشید؟
اونجاس ک میگن طرف از چشم افتاده :)

More: 🎖 @windscribeproxy
20
فردا برای صدمین بار، قراره که ببینمت. مثل یه بچه کوچولو که فردا تولدشه و داره واسه کادوهاش رویاپردازی میکنه، خوابم نمیبره. بچه ای که پیش خودش مدام میگه اگه فردا همون کادویی که میخوام بگیرمو چی؟ و منی که میدونم تو همون کادویی هستی که همیشه از این دنیا میخواستم. یه رویا رو برای صدمین بار زندگی کردن خیلی هیجان انگیزه نه؟ واسه هربار دیدنت همونقدر ذوق دارم که واسه اولین بار داشتم. همونقدر استرس. چون همونقدر تازه ای. نو، پر از نکته های کشف نشده که هربار یه جدیدشو، کشف میکنم. تو همون سوال مهمی که هر سال به یه شکل جدید توی امتحان میاد. البته سوال که نمیشه گفت، تو خود جوابی. جواب همه کارای خوبی که کردم. تو جواب درستی. تنها جوابی که تا دیدمش، یه جور حفظش کردم که تا ابد توی خاطرم میمونه.

More: 🎖 @windscribeproxy
15