هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
مستقل شدن و بلندپروازی فقط از بیرون قشنگه که بهت میگن:
«چقدر پُرتلاشی، چقدر موفقی و چقدر با اراده ای»، وگرنه اگر آدمی از طبقه متوسط باشی و در طبقه بالایی از جامعه متولد نشده باشی برای رسیدن به ابتدایی ترین آرزوهات و موفقیت و استقلال سه دهه از زندگیتو کامل باید تلاش کنی..
#More: 🎖 @windscribeproxy
«چقدر پُرتلاشی، چقدر موفقی و چقدر با اراده ای»، وگرنه اگر آدمی از طبقه متوسط باشی و در طبقه بالایی از جامعه متولد نشده باشی برای رسیدن به ابتدایی ترین آرزوهات و موفقیت و استقلال سه دهه از زندگیتو کامل باید تلاش کنی..
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
این بیت شعر یکی از قشنگ ترین تعریف هایی بود که از کارما شنیدم:
حالِ یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش
اشکِ چشمِ دلشکسته، خانه ویران می کند.
#More: 🎖 @windscribeproxy
حالِ یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش
اشکِ چشمِ دلشکسته، خانه ویران می کند.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یه متن دیدم که نوشته بود: «زندهایم تا بقیه عزادار نشن.» چه وصف حال غریب و صحیحی بود از وضعیت خیلیامون.
ادامه دادن صرفا بخاطر کسایی که دوسشون داریم، نه خودمون…
#More: 🎖 @windscribeproxy
ادامه دادن صرفا بخاطر کسایی که دوسشون داریم، نه خودمون…
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
از وقتی یادمه تو زندگیم پشت سرمو نگاه نکردم، چون میترسم برگردم ببینم پشتم خالیه و کنترلمو از دست بدم و بیوفتم!
گاهی یادم میره کسی که باید باشه نه پشت سرمه، نه جلوی رومه، نه پایین پامه، نه بالا سرم!
کسی که باید باشه، خودمم نه هیچ کس و هیچ چیز دیگه، حتی اگه قرار باشه بیوفتم.
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
گاهی یادم میره کسی که باید باشه نه پشت سرمه، نه جلوی رومه، نه پایین پامه، نه بالا سرم!
کسی که باید باشه، خودمم نه هیچ کس و هیچ چیز دیگه، حتی اگه قرار باشه بیوفتم.
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
در انتخاب پارتنر یه آیتم مهم هست که شاید خیلی بهش پرداخته نشده
شجاعت!
آدمای ترسوی بزدلی که تا زندگی بهتون سخت گرفت جا می زنن به درد زدن به جرز دیوار می خورن
با یکی باشین که برای با شما بودن با همه دنیا جز خودتون بجنگه نه اینکه عذر موجهی بیاره و اسم بی عرضگیشو بذاره تقدیر
#More: 🎖 @windscribeproxy
شجاعت!
آدمای ترسوی بزدلی که تا زندگی بهتون سخت گرفت جا می زنن به درد زدن به جرز دیوار می خورن
با یکی باشین که برای با شما بودن با همه دنیا جز خودتون بجنگه نه اینکه عذر موجهی بیاره و اسم بی عرضگیشو بذاره تقدیر
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
از دختر بودن خستم! به پوستت برس، موهات مرتب باشه، آرایش کن، خوشبو باش، لباس های متعدد از زیر و رو و بالا و پایین برای خونه و مهمونی و بیرون بخر (بازم هیچی نداشته باش) ، ناخن درست کن، لیزر برو، زلم زیمبو بخر به خودت آویزون کن تازه خوش اخلاق و مهربونم باش :)
دلم میخواد یه پسرِ پشمالو باشم که یه شلوارک داره و همه جا اونو میپوشه، یه رکسونا هم داره بعد حموم میزنه به زیر بغلش، همین
#More: 🎖 @windscribeproxy
دلم میخواد یه پسرِ پشمالو باشم که یه شلوارک داره و همه جا اونو میپوشه، یه رکسونا هم داره بعد حموم میزنه به زیر بغلش، همین
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤34
یاد بگیرید
همون موقع که لازمه، باشید
یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد، یه ثانیه بعد دیگه اون لحظه نیست؛
دستا سرد میشن، احساسات تهنشین میشن، طوفانا آروم میشن، آتیشا خاموش میشن...
و آخرش
فقط این به یاد آدم میمونه که به موقع بودن کنارش یا نه.
More: 🎖 @windscribeproxy
همون موقع که لازمه، باشید
یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد، یه ثانیه بعد دیگه اون لحظه نیست؛
دستا سرد میشن، احساسات تهنشین میشن، طوفانا آروم میشن، آتیشا خاموش میشن...
و آخرش
فقط این به یاد آدم میمونه که به موقع بودن کنارش یا نه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
برای آدما
به قدری حضور داشته باش
که فکر نکنن
وجودشون معجزه
و نبودشون فاجعست...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
به قدری حضور داشته باش
که فکر نکنن
وجودشون معجزه
و نبودشون فاجعست...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
تنهایی انتخاب هیچ انسان سالمی نیست، تنهایی، در دراز مدت شما را فرسوده، عبوس و بیتربیت خواهد کرد. تنهایی، کلید ساز و کاری را روشن میکند که شما را در احساسات و رویاهای خودتان میبلعد، افکارتان از جایی شبیه احساساتان میشود، از نقطهای بین شما و شعورتان همواره مکالمهای یک طرفه برقرار میشود، مکالمهای که طرف برنده و موجه آن همواره خودتان هستید، کم کم توان بررسی و شناخت نسبت به خود را از دست خواهید داد، شکستها، غمگین بودن، منزوی بودن، افسردگی، بازنده بودن، خود را در چنین مکالمهای همواره خوشبینانه و سمبلی از افتخار تلقی میکنید، و کسی دیگر هم نخواهد بود تا شما را به دور از خودتان ببیند و قضاوت کند، در چنین دنیایی شما غرق در توهم، خوش خیالی و افسانه سازی شخصی میشوید. با توجیههای آبکی و فلسفه بافیهای پوچ.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
این تَه نامردیه که بخوای حسای قشنگت رو از آدمی که دوستش داری پنهون کنی، مثلا وقتی مثلِ چی دلت برای قبلنتون تنگ شده ولی به روی خودت نیاری، یا وقتی که باید بهش بگی ببین من زندگیو بدون تو نمیخواما سکوت کنی، من خیلی وقتا کسایی که دوستشون داشتم رو اینجوری از دست دادم، هیچوقت نتونستم با کسی که دوستش داشتم صادق باشم و بهش بگم ببین؛ دوسِت دارما. هیچوقت نشد بی هوا بهش زنگ بزنم و بگم میشه هیچوقت نری اخه من بدون تو نمیتونم، همیشه حرفامو قورت دادم، لبخند زدم و وانمود کردم همه چیز خوب میگذره.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
فرقی نداره پدرشی، مادرشی، برادرشی، همسرشی...
هر کسی که میخوای باش.
میخواستم یه حقیقتی رو بهت بگم.
همهی جاهایی که از رفتن به اونجا محرومش کردی رو یادته؟
کوچیکترین دلخوشی و سرگرمیهایی که ازش گرفتی چطور؟
سادهترین و طبیعیترین نیازهاش که سرکوب کردی؟
همه رو دور از چشمت انجام داد و سعی کرد که به دستشون بیاره.
ببینم؛ بهتر نبود دستاش رو میگرفتی، تو چشماش نگاه میکردی و میگفتی همیشه پشتشی؟
شاید اینطوری یه آدم دروغگوی پنهانکار که فکر میکنه عمر و جوونیش از دست رفته کمتر میشد...
More: 🎖 @windscribeproxy
هر کسی که میخوای باش.
میخواستم یه حقیقتی رو بهت بگم.
همهی جاهایی که از رفتن به اونجا محرومش کردی رو یادته؟
کوچیکترین دلخوشی و سرگرمیهایی که ازش گرفتی چطور؟
سادهترین و طبیعیترین نیازهاش که سرکوب کردی؟
همه رو دور از چشمت انجام داد و سعی کرد که به دستشون بیاره.
ببینم؛ بهتر نبود دستاش رو میگرفتی، تو چشماش نگاه میکردی و میگفتی همیشه پشتشی؟
شاید اینطوری یه آدم دروغگوی پنهانکار که فکر میکنه عمر و جوونیش از دست رفته کمتر میشد...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
امیدوارم اگر یه روزی بچه داشتم تنها انگیزش برای مستقل زندگی کردن توسعه ی فردیش باشه نه فرار از خونه ای که من براش ساختم!
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
دل به دل راه نداشت
آدم به آدم نرسید
بعد هر تاریکی روشنی نبود
دور ماندیم؛ فراموش شدیم
واقعا پول خوشبختی میاره
خوبی بکنی خوبی نمیبینی
More: 🎖 @windscribeproxy
آدم به آدم نرسید
بعد هر تاریکی روشنی نبود
دور ماندیم؛ فراموش شدیم
واقعا پول خوشبختی میاره
خوبی بکنی خوبی نمیبینی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
جا داره همینجوری که دارین گند میزنین تو رابطه هاتون بگم: خیلی پیش نمیاد یکی دوستون داشته باشه، حواستون باشه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
کتاب محکم در آغوشم بگیر؛ دکتر سو جانسون رو می خوندم یه قسمتی از کتاب نوشته بود:
«هیچ ضربه و ترومایی بزرگ تر و شدید تر از زخم خوردن از طرف کسانی که انتظار داریم از ما محافظت و پشتیبانی کنند، نیست!»
خیلی درست بود...
More: 🎖 @windscribeproxy
«هیچ ضربه و ترومایی بزرگ تر و شدید تر از زخم خوردن از طرف کسانی که انتظار داریم از ما محافظت و پشتیبانی کنند، نیست!»
خیلی درست بود...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
من سختترین آدمی بودم كه خودم میشناختم، نه به خاطر ایستادنم در برابر موجهای بلند، نه به خاطر نگه داشتن بغضم، نه به خاطر هر بار زير مشت و لگد روزگار زنده موندن. آدم قویای بودم كه هر بار، اين همه خاطره رو جمع میکردم و با خودم میبردم. از وقتی رفتن رو واسه خودم راحت كردم ديگه مهم نبود تو كدوم جغرافيا، شب صبح بشه، فقط دلم میخواست چشمام تو چشای تو وا شه. از وقتی خاطرات رو روی دوشم كشیدم سنگینیاش مهم نبود، فقط دلم میخواست تو، توی همهشون باشی. من خیلی سخت بودم كه تونستم كنار بيام، كه تونستم خودمو دو قسمت كنم، كه بيام و به تو برسم و برم و به آرزوهام برسم و دل خوش كنم به گردی زمین كه یه روزی، یه جایی بالأخره تو و آرزوهام مسيرشون یکی میشه، كه شايد آرزو خود تو بودی و من همهی عمر اشتباه راهو رفتم.
من سختترین آدم برای دوست داشته شدن بودم كه سعی كردم با دستای بی جونم همه چيز رو كنترل كنم و بعد يهو سرمو بالا بیارم ببينم بابا دستای تو رو شونمه، آرامش تو توی تنمه. كه تو تونستی كوه بمونی كه منو نگه داری وگرنه من كه خیلی وقت پیشها بايد همه چيز رو ول میکردم و رها میشدم از بند اين زندگی.
More: 🎖 @windscribeproxy
من سختترین آدم برای دوست داشته شدن بودم كه سعی كردم با دستای بی جونم همه چيز رو كنترل كنم و بعد يهو سرمو بالا بیارم ببينم بابا دستای تو رو شونمه، آرامش تو توی تنمه. كه تو تونستی كوه بمونی كه منو نگه داری وگرنه من كه خیلی وقت پیشها بايد همه چيز رو ول میکردم و رها میشدم از بند اين زندگی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
من با کسی که قبل از من دوراشو زده
مشکلی ندارم
با کسی مشکل دارم که بخواد همزمان با من دوراشو بزنه
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
مشکلی ندارم
با کسی مشکل دارم که بخواد همزمان با من دوراشو بزنه
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
❤15
آدما رو بلاتکلیف نذارید
باهاشون حرف بزنید
از ناراحتیتون بگید،
از دلخوری و حالِ بَدتون بگید،
از کلافگی و حرفِ دلتون بگید،
از کینه و غم و غصهتون بگید،
از دلیلِ سرد شدنتون؛
نذارید حسِ ناکافی بودن بهشون دست بده و فکر کنن خودشون دلیلِ حالِ نامیزونِ شما شدن…
More: 🎖 @windscribeproxy
باهاشون حرف بزنید
از ناراحتیتون بگید،
از دلخوری و حالِ بَدتون بگید،
از کلافگی و حرفِ دلتون بگید،
از کینه و غم و غصهتون بگید،
از دلیلِ سرد شدنتون؛
نذارید حسِ ناکافی بودن بهشون دست بده و فکر کنن خودشون دلیلِ حالِ نامیزونِ شما شدن…
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
یک نفر را توی زندگیتان راه بدهید که برای بودن و ماندنش نیازی نباشد دست به قد و قوارهاتان بزنید،
که نیازی نباشد برای راضی نگه داشتنش از رنگ مورد علاقه تا تفریحاتتان را عوض کنید
و بشوید یک آدمی که هیچ وقت نبودهاید...
.
کسی که قیچی دست گرفته و خودش قرار است طرز فکر و عقیده جدید بدوزد و تنتان کند را راه ندهید به خلوتتان؛
کسی که دنیایتان را رنگ دنیا خودش میکند
و از شما چیزی میسازد که میخواهد بعد مشغول دوست داشتن آن آدمی که خودش ساخته میشود...
یک نفر را انتخاب کنید که شما را با همین چهره و ظاهر بخواهد،
با همین رنگ مو و مدل چشم معمولی،
با همین لحن صحبت کردن و نوع زندگی...
یک نفر را بخواهید که شما را دوست داشته باشد
بخاطر آنچه که هستید،
نه بهخاطر آنچه که دوست دارد باشید.
More: 🎖 @windscribeproxy
که نیازی نباشد برای راضی نگه داشتنش از رنگ مورد علاقه تا تفریحاتتان را عوض کنید
و بشوید یک آدمی که هیچ وقت نبودهاید...
.
کسی که قیچی دست گرفته و خودش قرار است طرز فکر و عقیده جدید بدوزد و تنتان کند را راه ندهید به خلوتتان؛
کسی که دنیایتان را رنگ دنیا خودش میکند
و از شما چیزی میسازد که میخواهد بعد مشغول دوست داشتن آن آدمی که خودش ساخته میشود...
یک نفر را انتخاب کنید که شما را با همین چهره و ظاهر بخواهد،
با همین رنگ مو و مدل چشم معمولی،
با همین لحن صحبت کردن و نوع زندگی...
یک نفر را بخواهید که شما را دوست داشته باشد
بخاطر آنچه که هستید،
نه بهخاطر آنچه که دوست دارد باشید.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14