تو نجاتی!
برای تمام لحظاتی که بغض نفس کشیدن را سخت میکند...
برای تمام روزهای تلخ روزگار...
برای حرف های در سینه مانده....
تو نجاتی!
برای تمام خستگی هایی که جان را نیمه جان میکند...
برای همه ی شکست هایی که درد ناکامی را به استخوان میزند...
تو نجاتی!
برای تمام فکر و خیال هایی که مغز را نشانه میروند
برای تمام روزهایی که آرامش رویایی دور و دراز میشود...
تو نجاتی!
برای امروز و فردا و برای همه ی عمر..!
#More: 🎖 @windscribeproxy
برای تمام لحظاتی که بغض نفس کشیدن را سخت میکند...
برای تمام روزهای تلخ روزگار...
برای حرف های در سینه مانده....
تو نجاتی!
برای تمام خستگی هایی که جان را نیمه جان میکند...
برای همه ی شکست هایی که درد ناکامی را به استخوان میزند...
تو نجاتی!
برای تمام فکر و خیال هایی که مغز را نشانه میروند
برای تمام روزهایی که آرامش رویایی دور و دراز میشود...
تو نجاتی!
برای امروز و فردا و برای همه ی عمر..!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
اونجا که علی اکبر یاغی تبار میگه:
«ما که دل کندیم از او دیگر چه فرقی میکند
با سگان زرد باشد یا شغالان سیاه؟»
به نظرم بهتره بعد تموم کردن هر نوع رابطه ای
این بیت رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم.
#More: 🎖 @windscribeproxy
«ما که دل کندیم از او دیگر چه فرقی میکند
با سگان زرد باشد یا شغالان سیاه؟»
به نظرم بهتره بعد تموم کردن هر نوع رابطه ای
این بیت رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
برای کشف اقیانوسهای جدید باید شهامت ترک ساحل آرام خود را داشته باشید این جهان
جهانِ تغییر است نه تقدیر!
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
جهانِ تغییر است نه تقدیر!
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
میان تمام تشکر هایی که از افراد میکنیم
بابت حضورشان در زندگیمان، گاهی هم تشکر کنیم از برخی افراد بابت رفتنشان از زندگیمان که اگر نمیرفتند، شاید هرگز عشق حقیقی را با تمام وجودمان حس نمیکردیم
تشکر کنیم که رفتند، که نیستند !
که با رفتنشان به ما ثابت کردند !
همه رفتنها تلخ و بدمزه نیستند...
گاهی یادشان کنیم و در دل بگوییم:
مرسی که نیستی !!!
#More: 🎖 @windscribeproxy
بابت حضورشان در زندگیمان، گاهی هم تشکر کنیم از برخی افراد بابت رفتنشان از زندگیمان که اگر نمیرفتند، شاید هرگز عشق حقیقی را با تمام وجودمان حس نمیکردیم
تشکر کنیم که رفتند، که نیستند !
که با رفتنشان به ما ثابت کردند !
همه رفتنها تلخ و بدمزه نیستند...
گاهی یادشان کنیم و در دل بگوییم:
مرسی که نیستی !!!
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
ولی وارد رابطه شدن با فردی منطقی و پخته واقعا لذتبخشه!
بدون خیانت، دروغ، بدون اینکه احساس اضافه بودن داشته باشی. کنارش آرامش داری،
روانت آرومه و فارغ از دغدغههای کم اهمیت. میتونی بدون هیچ ترس و واهمهای از ترک شدن و طرد شدن بهش اعتماد کنی.با آدم اصیل و بالغ حال دلت همیشه خوبه.
#More: 🎖 @windscribeproxy
بدون خیانت، دروغ، بدون اینکه احساس اضافه بودن داشته باشی. کنارش آرامش داری،
روانت آرومه و فارغ از دغدغههای کم اهمیت. میتونی بدون هیچ ترس و واهمهای از ترک شدن و طرد شدن بهش اعتماد کنی.با آدم اصیل و بالغ حال دلت همیشه خوبه.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#More: 🎖 @windscribeproxy
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
وقتی ازم میپرسی چرا عصبی ای و میگم نمیدونم دلیلش این نیست که نمیدونم، دلیلش اینه که صدتا چیز کوچیک که بنظرت چرت میرسن، روی هم جمع شدنو تهش شده عصبانیت من، حالا بیام این صدتارو تعریف کنم و برات و بچینم که تهش بفهمی یا نفهمی؟ همون فکر کنی یه دیوونه ای چیزیم راحت تره
#More: 🎖 @windscribeproxy
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
مستقل شدن و بلندپروازی فقط از بیرون قشنگه که بهت میگن:
«چقدر پُرتلاشی، چقدر موفقی و چقدر با اراده ای»، وگرنه اگر آدمی از طبقه متوسط باشی و در طبقه بالایی از جامعه متولد نشده باشی برای رسیدن به ابتدایی ترین آرزوهات و موفقیت و استقلال سه دهه از زندگیتو کامل باید تلاش کنی..
#More: 🎖 @windscribeproxy
«چقدر پُرتلاشی، چقدر موفقی و چقدر با اراده ای»، وگرنه اگر آدمی از طبقه متوسط باشی و در طبقه بالایی از جامعه متولد نشده باشی برای رسیدن به ابتدایی ترین آرزوهات و موفقیت و استقلال سه دهه از زندگیتو کامل باید تلاش کنی..
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
این بیت شعر یکی از قشنگ ترین تعریف هایی بود که از کارما شنیدم:
حالِ یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش
اشکِ چشمِ دلشکسته، خانه ویران می کند.
#More: 🎖 @windscribeproxy
حالِ یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش
اشکِ چشمِ دلشکسته، خانه ویران می کند.
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یه متن دیدم که نوشته بود: «زندهایم تا بقیه عزادار نشن.» چه وصف حال غریب و صحیحی بود از وضعیت خیلیامون.
ادامه دادن صرفا بخاطر کسایی که دوسشون داریم، نه خودمون…
#More: 🎖 @windscribeproxy
ادامه دادن صرفا بخاطر کسایی که دوسشون داریم، نه خودمون…
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
از وقتی یادمه تو زندگیم پشت سرمو نگاه نکردم، چون میترسم برگردم ببینم پشتم خالیه و کنترلمو از دست بدم و بیوفتم!
گاهی یادم میره کسی که باید باشه نه پشت سرمه، نه جلوی رومه، نه پایین پامه، نه بالا سرم!
کسی که باید باشه، خودمم نه هیچ کس و هیچ چیز دیگه، حتی اگه قرار باشه بیوفتم.
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
گاهی یادم میره کسی که باید باشه نه پشت سرمه، نه جلوی رومه، نه پایین پامه، نه بالا سرم!
کسی که باید باشه، خودمم نه هیچ کس و هیچ چیز دیگه، حتی اگه قرار باشه بیوفتم.
#شبتون_در_پناه_حق
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
در انتخاب پارتنر یه آیتم مهم هست که شاید خیلی بهش پرداخته نشده
شجاعت!
آدمای ترسوی بزدلی که تا زندگی بهتون سخت گرفت جا می زنن به درد زدن به جرز دیوار می خورن
با یکی باشین که برای با شما بودن با همه دنیا جز خودتون بجنگه نه اینکه عذر موجهی بیاره و اسم بی عرضگیشو بذاره تقدیر
#More: 🎖 @windscribeproxy
شجاعت!
آدمای ترسوی بزدلی که تا زندگی بهتون سخت گرفت جا می زنن به درد زدن به جرز دیوار می خورن
با یکی باشین که برای با شما بودن با همه دنیا جز خودتون بجنگه نه اینکه عذر موجهی بیاره و اسم بی عرضگیشو بذاره تقدیر
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
از دختر بودن خستم! به پوستت برس، موهات مرتب باشه، آرایش کن، خوشبو باش، لباس های متعدد از زیر و رو و بالا و پایین برای خونه و مهمونی و بیرون بخر (بازم هیچی نداشته باش) ، ناخن درست کن، لیزر برو، زلم زیمبو بخر به خودت آویزون کن تازه خوش اخلاق و مهربونم باش :)
دلم میخواد یه پسرِ پشمالو باشم که یه شلوارک داره و همه جا اونو میپوشه، یه رکسونا هم داره بعد حموم میزنه به زیر بغلش، همین
#More: 🎖 @windscribeproxy
دلم میخواد یه پسرِ پشمالو باشم که یه شلوارک داره و همه جا اونو میپوشه، یه رکسونا هم داره بعد حموم میزنه به زیر بغلش، همین
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤34
یاد بگیرید
همون موقع که لازمه، باشید
یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد، یه ثانیه بعد دیگه اون لحظه نیست؛
دستا سرد میشن، احساسات تهنشین میشن، طوفانا آروم میشن، آتیشا خاموش میشن...
و آخرش
فقط این به یاد آدم میمونه که به موقع بودن کنارش یا نه.
More: 🎖 @windscribeproxy
همون موقع که لازمه، باشید
یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد، یه ثانیه بعد دیگه اون لحظه نیست؛
دستا سرد میشن، احساسات تهنشین میشن، طوفانا آروم میشن، آتیشا خاموش میشن...
و آخرش
فقط این به یاد آدم میمونه که به موقع بودن کنارش یا نه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
برای آدما
به قدری حضور داشته باش
که فکر نکنن
وجودشون معجزه
و نبودشون فاجعست...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
به قدری حضور داشته باش
که فکر نکنن
وجودشون معجزه
و نبودشون فاجعست...
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
تنهایی انتخاب هیچ انسان سالمی نیست، تنهایی، در دراز مدت شما را فرسوده، عبوس و بیتربیت خواهد کرد. تنهایی، کلید ساز و کاری را روشن میکند که شما را در احساسات و رویاهای خودتان میبلعد، افکارتان از جایی شبیه احساساتان میشود، از نقطهای بین شما و شعورتان همواره مکالمهای یک طرفه برقرار میشود، مکالمهای که طرف برنده و موجه آن همواره خودتان هستید، کم کم توان بررسی و شناخت نسبت به خود را از دست خواهید داد، شکستها، غمگین بودن، منزوی بودن، افسردگی، بازنده بودن، خود را در چنین مکالمهای همواره خوشبینانه و سمبلی از افتخار تلقی میکنید، و کسی دیگر هم نخواهد بود تا شما را به دور از خودتان ببیند و قضاوت کند، در چنین دنیایی شما غرق در توهم، خوش خیالی و افسانه سازی شخصی میشوید. با توجیههای آبکی و فلسفه بافیهای پوچ.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
این تَه نامردیه که بخوای حسای قشنگت رو از آدمی که دوستش داری پنهون کنی، مثلا وقتی مثلِ چی دلت برای قبلنتون تنگ شده ولی به روی خودت نیاری، یا وقتی که باید بهش بگی ببین من زندگیو بدون تو نمیخواما سکوت کنی، من خیلی وقتا کسایی که دوستشون داشتم رو اینجوری از دست دادم، هیچوقت نتونستم با کسی که دوستش داشتم صادق باشم و بهش بگم ببین؛ دوسِت دارما. هیچوقت نشد بی هوا بهش زنگ بزنم و بگم میشه هیچوقت نری اخه من بدون تو نمیتونم، همیشه حرفامو قورت دادم، لبخند زدم و وانمود کردم همه چیز خوب میگذره.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
فرقی نداره پدرشی، مادرشی، برادرشی، همسرشی...
هر کسی که میخوای باش.
میخواستم یه حقیقتی رو بهت بگم.
همهی جاهایی که از رفتن به اونجا محرومش کردی رو یادته؟
کوچیکترین دلخوشی و سرگرمیهایی که ازش گرفتی چطور؟
سادهترین و طبیعیترین نیازهاش که سرکوب کردی؟
همه رو دور از چشمت انجام داد و سعی کرد که به دستشون بیاره.
ببینم؛ بهتر نبود دستاش رو میگرفتی، تو چشماش نگاه میکردی و میگفتی همیشه پشتشی؟
شاید اینطوری یه آدم دروغگوی پنهانکار که فکر میکنه عمر و جوونیش از دست رفته کمتر میشد...
More: 🎖 @windscribeproxy
هر کسی که میخوای باش.
میخواستم یه حقیقتی رو بهت بگم.
همهی جاهایی که از رفتن به اونجا محرومش کردی رو یادته؟
کوچیکترین دلخوشی و سرگرمیهایی که ازش گرفتی چطور؟
سادهترین و طبیعیترین نیازهاش که سرکوب کردی؟
همه رو دور از چشمت انجام داد و سعی کرد که به دستشون بیاره.
ببینم؛ بهتر نبود دستاش رو میگرفتی، تو چشماش نگاه میکردی و میگفتی همیشه پشتشی؟
شاید اینطوری یه آدم دروغگوی پنهانکار که فکر میکنه عمر و جوونیش از دست رفته کمتر میشد...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
امیدوارم اگر یه روزی بچه داشتم تنها انگیزش برای مستقل زندگی کردن توسعه ی فردیش باشه نه فرار از خونه ای که من براش ساختم!
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24