windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
علی رغم ظاهرِ حاضرجوابم هیچ وقت نتونستم حرفایی رو که توی دلم تلنبار شدن رو به زبون بیارم. هیچ وقت نتونستم دردامو فریاد بزنم. تک تک کلماتی که باید به زبون میاوردم تبدیل به سکوت شدن و توی چاله های قلبم دفن کردمشون. همه اون اشکایی که قرار بود از چشمام ببارن تبدیل شدن به بغض و مثل همیشه ریختم تو خودم. فکر نکنم تا الان کسی متوجه غم توی چشمام شده باشه آخه همیشه پشت خنده هام قایمش کردم و هیچ وقت نذاشتم کسی بفهمه. یه خونه برای خودم ساختم با آجُرایی که از جنس غم بودن؛ خونه که چه عرض کنم بیشتر شبیه ویرونه بود. البته ظاهرش قشنگه بودا! یجورایی گول زننده بود؛ ولی کاش همیشه درش بسته بمونه و کسی نتونه واردش شه؛ که اگر بتونه میفهمه اون خنده های از ته دل و نگاه های پر از امیدم، فقط و فقط یه سراب بودن. میترسم از سردی نگاهم یخ بزنه یا توی سیل اشکام غرق بشه. کاش هیچ وقت کسی نتونه به این ویرونه ای که ساختم نزدیک بشه...

#More: 🎖 @windscribeproxy
12
تو یه کتابی خوندم که ؛
یکی از اصلی ترین دلایلی که نباید وقتی کسی رو با خودت همسفر کردی وسط راه ولش کنی
اینه که شاید این مسیر اون آدم نبوده و فقط به خاطر تو مسیرش رو عوض کرده به همین خاطره که دیگ حق نداری یه دفعه ولش کنی چون اونجا رو بلد نیست و ممکنه تا ابد گم بشه...

#More: 🎖 @windscribeproxy
23
وی‌پی‌انام این روزا مثل آدما شدن، تا میای باور کنی که این دیگه با بقیه فرق داره و پیش اطرافیانت ازش تعریف می‌کنی یهو میاد می‌رینه به تموم باورهات.

#More: 🎖 @windscribeproxy
23
یه دیالوگی توی فیلم از «کرخه تا راین» بود که میگفت:
«چیکار کنم خوب شی؟
بگی برقص میرقصم، بگی بخون میخونم!
بگی بمیر میمیرم!»

یه دونه از اینا واسه همتون...

چون به قول شمس لنگرودی؛
در این ناتمامی زندگی
تنها چیزی که منجی آدمی ا‌ست، عشق است.

#More: 🎖 @windscribeproxy
16
يه مطلب روانشناسى خوندم به نقل از آلن دوباتن که میگفت‌:
"يكى از نشانه‌هاى آدمى كه به بلوغ روانی رسيده اينه كه به راحتى عاشق نميشه.
چون معتقده يك آدم ممكنه ازدور خوب به نظر بياد اما الزاما قرار نيست هر آدم خوبى با من رابطه مناسب وخوبى پيدا كنه."

اگر دیر وارد رابطه میشید و چشمتون به روابط سطحی و پیش افتاده نیست، جداً بهتون تبریک میگم چون به اندازه ی کافی به بلوغ شخصیتی رسیدید.

#More: 🎖 @windscribeproxy
23
آدمها را مهم نکنید،
همانطور که زیرشان را خط میکشید، به آنها نشان دهید که بلدید دورشان را هم خط بکشید،
آدم ها که مهم شوند دیگر به چشمشان ریز میرسید،
به آنها یادآوری کنید که این خود ِشما بودید که آنها را واردِ عرصه کرده اید، تا خودکارهای قرمزتان
جوهر دارند، شروع کنید
خیلی ها را باید پر رنگ تر خط بزنید!....

#More: 🎖 @windscribeproxy
19
تو نجاتی!
برای تمام لحظاتی که بغض نفس کشیدن را سخت میکند...
برای تمام روزهای تلخ روزگار...
برای حرف های در سینه مانده....
تو نجاتی!
برای تمام خستگی هایی که جان را نیمه جان میکند...
برای همه ی شکست هایی که درد ناکامی را به استخوان میزند...
تو نجاتی!
برای تمام فکر و خیال هایی که مغز را نشانه میروند
برای تمام روزهایی که آرامش رویایی دور و دراز میشود...
تو نجاتی!
برای امروز و فردا و برای همه ی عمر..!

#More: 🎖 @windscribeproxy
10
اونجا که علی اکبر یاغی تبار میگه:
«ما که دل کندیم از او دیگر چه فرقی میکند
با سگان زرد باشد یا شغالان سیاه؟»

به نظرم بهتره بعد تموم کردن هر نوع رابطه ای
این بیت رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم.

#More: 🎖 @windscribeproxy
17
برای کشف اقیانوس‌های جدید باید شهامت ترک ساحل آرام خود را داشته باشید این جهان
جهانِ تغییر است نه تقدیر!

#شبتون_در_پناه_حق

#More: 🎖 @windscribeproxy
9
میان تمام تشکر هایی که از افراد میکنیم
بابت حضورشان در زندگیمان، گاهی هم تشکر کنیم از برخی افراد بابت رفتنشان از زندگیمان که اگر نمیرفتند، شاید هرگز عشق حقیقی را با تمام وجودمان حس نمیکردیم
تشکر کنیم که رفتند، که نیستند !
که با رفتنشان به ما ثابت کردند !
همه رفتنها تلخ و بدمزه نیستند...
گاهی یادشان کنیم و در دل بگوییم:
مرسی که نیستی !!!

#More: 🎖 @windscribeproxy
23
ولی وارد رابطه شدن با فردی منطقی و پخته واقعا لذت‌بخشه!
بدون خیانت، دروغ، بدون اینکه احساس اضافه بودن داشته باشی. کنارش آرامش داری،
روانت آرومه و فارغ از دغدغه‌های کم اهمیت. می‌تونی بدون هیچ ترس و واهمه‌ای از ترک شدن و طرد شدن بهش اعتماد کنی.با آدم اصیل و بالغ حال دلت همیشه خوبه.

#More: 🎖 @windscribeproxy
31
هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"

#More: 🎖 @windscribeproxy
16
‏وقتی ازم میپرسی چرا عصبی ای و میگم نمیدونم دلیلش این نیست که نمیدونم، دلیلش اینه که صدتا چیز کوچیک که بنظرت چرت میرسن، روی هم جمع شدنو تهش شده عصبانیت من، حالا بیام این صدتارو تعریف کنم و برات و بچینم که تهش بفهمی یا نفهمی؟ همون فکر کنی یه دیوونه ای چیزیم راحت تره

#More: 🎖 @windscribeproxy
25
هر وقت ترسیدی و فک کردی که به آخر خط رسیدی، این تیکه کتاب کیمیاگر رو بزار جلو چشمات:
"همیشه به قلبت بگو كه ترس از رنج
از خود رنج بدتر است،
تاریكترین لحظهٔ شب
لحظه پیش از برآمدن آفتاب است..!"

#شبتون_در_پناه_حق

#More: 🎖 @windscribeproxy
8
مستقل شدن و بلندپروازی فقط از بیرون قشنگه که بهت میگن:
«چقدر پُرتلاشی، چقدر موفقی و چقدر با اراده ای»، وگرنه اگر آدمی از طبقه متوسط باشی و در طبقه بالایی از جامعه متولد نشده باشی برای رسیدن به ابتدایی ترین آرزوهات و موفقیت و استقلال سه دهه از زندگیتو کامل باید تلاش کنی..

#More: 🎖 @windscribeproxy
20
این بیت شعر یکی از قشنگ ترین تعریف هایی بود که از کارما شنیدم:

حالِ یک دل را اگر کردی خراب، آماده باش
اشکِ چشمِ دلشکسته، خانه ویران می کند.

#More: 🎖 @windscribeproxy
15
یه متن دیدم که نوشته بود: «زنده‌ایم تا بقیه عزادار نشن.» چه وصف حال غریب و صحیحی بود از وضعیت خیلیامون.
ادامه دادن صرفا بخاطر کسایی که دوسشون داریم، نه خودمون…

#More: 🎖 @windscribeproxy
28
‏از وقتی یادمه تو ‎زندگیم پشت سرمو نگاه نکردم، چون میترسم برگردم ببینم پشتم خالیه و ‎کنترلمو از دست بدم و بیوفتم!
گاهی یادم میره کسی که باید باشه نه پشت سرمه، نه جلوی رومه، نه پایین پامه، نه بالا سرم!
‏کسی که باید باشه، خودمم نه هیچ کس و هیچ چیز دیگه، حتی اگه قرار باشه بیوفتم.

#شبتون_در_پناه_حق

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
‏در انتخاب پارتنر یه آیتم مهم هست که شاید خیلی بهش پرداخته نشده
‏شجاعت!
‏آدمای ترسوی بزدلی که تا زندگی بهتون سخت گرفت جا می زنن به درد زدن به جرز دیوار می خورن
‏با یکی باشین که برای با شما بودن با همه دنیا جز خودتون بجنگه نه اینکه عذر موجهی بیاره و اسم بی عرضگیشو بذاره تقدیر

#More: 🎖 @windscribeproxy
14
از دختر بودن خستم! به پوستت برس، موهات مرتب باشه، آرایش کن، خوشبو باش، لباس های متعدد از زیر و رو و بالا و پایین برای خونه و مهمونی و بیرون بخر (بازم هیچی نداشته باش) ، ناخن درست کن، لیزر برو، زلم زیمبو بخر به خودت آویزون کن تازه خوش اخلاق و مهربونم باش :)
‏دلم میخواد یه پسرِ پشمالو باشم که یه شلوارک داره و همه جا اونو میپوشه، یه رکسونا هم داره بعد حموم میزنه به زیر بغلش، همین

#More: 🎖 @windscribeproxy
34
یاد بگیرید
همون موقع که لازمه، باشید
یه دقیقه بعد، یه ساعت بعد، یه روز بعد، یه ثانیه بعد دیگه اون لحظه نیست؛ ‏
دستا سرد میشن، احساسات ته‌نشین میشن، طوفانا آروم میشن، آتیشا خاموش میشن...
و آخرش
فقط این به یاد آدم می‌مونه که ‏به موقع بودن کنارش یا نه.

More: 🎖 @windscribeproxy
16