windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
توی زندگی، آدما با خيليا حرف می‌زنن، اما با همشون درد و دل نمی‌كن.
درد و دل كردن، مثل جار زدن نقطه ضعفه. عين اين می‌مونه كه خودت رو در برابر يكی ديگه خلع سلاح كنی. حالا دیگه آدم بی‌دفاع با يه تلنگر زمين می‌خوره.
واقعیت اینه که همه‌ی حرفا رو نبايد گفت، همه‌ی اشكا رو نبايد ريخت، اما كسی كه تا پای درد و دل كردن می‌ره، يعنی ديگه چيزی واسه‌ی از دست دادن نداره.

More: 🎖 @windscribeproxy
22
من هیچوقت گوشی طرفم رو چک نمیکنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت کنه میتونه به صد روش‌ انجامش بده! من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه، من نمیخوام در همه حال طرفم منو در الویت قرار بده چون معتقدم رابطه‌ی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست، من کسی رو مجبور نمیکنم بهم وفادار باشه، توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچ‌کس با کنترل و اجبار ساخته نمیشه، اما اگر متوجه بشم کسی نمیخواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب میکنم.

More: 🎖 @windscribeproxy
32
تاحالا روحت درد گرفته؟
دواش بوسه به چشم ئه.
امروز سرکلاس استاد موقع درس دادن گفت؛"با بوسیدن چشم یک نفر می‌شه روح اون رو بوسید و درد روحشو کم کرد"
ازین جا می‌گم وقتی دیدمت کل تایم، کل بوسام برای چشمای تو. باشه؟

More: 🎖 @windscribeproxy
13
‏با ارزش ترین جمله ای که میشه شنید، "من بهت اعتماد دارم" ه
ثروت واقعی بدست آوردن اعتماد و قلب آدماس.

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
9
تمام لانگ دیستنس های دنیا رو شاملو تو دو تا جمله خنثی کرده اونجا که میگه:
“دلهای ما که بهم نزدیک باشد، دیگر چه فرقی می‌کند که کجای این جهان باشیم؟ دور باش اما نزدیک؛ من از نزدیک بودنهای دور میترسم.”

More: 🎖 @windscribeproxy
18
یه رابطه سالم و موفق نیاز به دو تا آدم ۱۰۰٪ سالم و ۱۰۰٪ موفق نداره.

یه رابطه سالم و موفق نیاز به دو تا آدم داره که زخم‌ها، ناکاملی‌ها، و کاستی‌های خودشون رو بدونن؛ روی چیزاییش که می‌شه کاری کرد کار کنن، و همدیگه رو همین‌طورِ ناکاملِ تلاشگری که هستن بپذیرن و حمایت کنن!

More: 🎖 @windscribeproxy
14
خوشش بیاد ازت یجوری راه حرف زدن باهاتو پیدا میکنه، خوشش که نیاد صدتا راهم نشونش بدی بازم هیچی نمیبینه

More: 🎖 @windscribeproxy
21
یک نصیحت برای تمام عمر:

یا بهترین مجرد باش یا بهترین متعهد
بلاتکلیفی باعث میشه از هیچکدومش لذت نبری!

More: 🎖 @windscribeproxy
21
حتی اگه 99 درصد دنیا فکر کنن شما جذاب نیستین؛هنوز 78 میلیون نفر رو کره ی زمین شما رو جذاب میبینن
پس نذارین هر آدم عوضی، عزت نفستون رو سرکوب کنه:)

More: 🎖 @windscribeproxy
29
من تو زندگیم یه نفر رو دارم که خیلی دوستش دارم، بیشترین اعتمادم به اونه، فرارم از غمام به سمتِ اونه، تو هر حالی که باشم بهم حسِ خوب میده، ازش آرامش می‌گیرم، حتی با کیلومتر‌ها فاصله‌، اون نزدیک‌ترین آدم به منه. وقتی باهاش حرف می‌زنم حالم خوب میشه، هر وقت صداشو می‌شنوم روحم آروم میشه، وقتی می‌بینمش انگیزه میگیرم و لبخند میاد رو لبم. اینکه اونو تو زندگیم دارم و منو دوست داره، باعث شده زندگیم خیلی قشنگ‌تر از زمانی بشه که اونو نمی‌شناختم. هر وقت غمگین باشم، حتی اگه پیشم نباشه هم، یه پیام و یا یه زنگ ازش کافیه تا غصه‌هامو یادم بره و حالم خوب بشه. بودنش با من، باعث شده آدم خیلی قوی‌‌تر از قبل بشم. هرکس هم حوصله‌ی غر زدنا و بد اخلاقیای منو نداشته باشه و تحملم واسه بقیه سخت بشه، اون همیشه و توی هر حالی منو مثل روز اول دوست داره و هیچ‌وقت طوری رفتار نمیکنه که حسِ اضافی بودن بهم دست بده و اذیت بشم. قلب و روحم قفل شده به بودنش تو زندگیم. باهاش حالم خوب‌تر از همیشه‌ست، مهم نیست حتی اگه کل دنیا پشت کنن به من، چون من اونو تو زندگیم دارم که برام کافیه. من تو زندگیم یه نفر رو دارم که خیلی عاشقشم و عینِ ماهِ برای آسمونِ تاریکِ روحم. قدر بودنش، داشتنش و علاقه‌ای که بهم داره رو خوب می‌دونم و سعی میکنم همیشه مواظبِ قلبش که مالِ منه، باشم. اون یه نفرِ زندگیِ من، تویی.
More: 🎖 @windscribeproxy
18
توهم مهم بودن برای آدم‌ها خیلی بده. واقعیتش اینه که بودن و نبودن ما تو زندگی آدم‌های دیگه هیچ تفاوتی زیادی ایجاد نمی‌کنه.

به قول بوکفسکی:
"هیچ‌کس قرار نیست از نبودنِت بمیره؛ شاید فقط چند ساعتی دیرتر بخوابه..!!

More: 🎖 @windscribeproxy
14
وقتی دارین تو پیام رسان ها و دایرکت های شبکه های اجتماعیتون چرخی میزنین
گاهی کمی پایین برید..
اون آخراش
شاید کسایی باشن که روزهاست منتظر یک پیام خیلی کوتاه از شما هستن تا دلاشون شاد شه و باز بشن همون رفیق همیشگیتون!
همیشه منتظر نباشید..

More: 🎖 @windscribeproxy
20
یه جا تو‌ کتاب دلواپسی فرناندو پسوا خیلی قشنگ مود منو توصیف میکنه و میگه:
«تنهایی تباهم می‌کند، بودن در جمع آزارم می‌دهد. حضور دیگران افکارم را می‌گسلد، من با دقّت خاصی در رویای حضور خود به سر می‌برم، رویایی که نمی‌تواند دقت تحلیل‌‌گرانه‌ی مرا وصف کند...»
انگار بند بندش رو در مورد من گفته:)))

More: 🎖 @windscribeproxy
15
شاید وقتی یه آدم که بهتون خیلی نزدیک بوده؛ براتون تموم بشه، پیامش رو دیر سین کنید، دیر جواب بدید، باهاش حرف نزنید یا حتی حذفش کنید.
ولی اگه کسی برای من تموم بشه سرعت جواب دادنم به پیامش تغییر نمی کنه یا حتی حذف نمی شه به جاش دیگه غر نمی زنم دیگه عکسای جدیدمو با ذوق نشونش نمی دم، دیگه تند تند و با هیجان از روزمرگیام براش تعریف نمیکنم، جواب همه ی چه خبر ها می شه سلامتی،
جواب همه ی چیکار می کنی ها میشه هیچی و جواب همه ی چطوری ها حتی اگه خوب نباشم هم می شه "خوبم تو چطوری؟"
من ممکنه تو دلم آدمارو بذارم کنار و اونا هیچ وقت متوجهش نشن، ممکنه با خیلیا در ارتباط باشم ولی اون آدم برای من تموم شده باشه و بلعکس.

More: 🎖 @windscribeproxy
17
نوشته بود:
"بنظرم از دست دادن غمگین‌تر از نرسیدنه، من ترجیح میدم به چیزی که دوس دارم نرسم تا اینکه اونو داشته باشم و یهو از دستش بدم."
خیلی حقه عزیزان، خیلی..

More: 🎖 @windscribeproxy
18
تک تک کلمات فروغ فرخزاد رو میشه با تموم وجود حس کنی:‌

«در برابر بی‌مهری آدم‌ها هیچ نمی‌گویم. سکوت و سکوت و سکوت.
انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را. می‌دانی؟
دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدم‌ها نیستم. بگذار هر که هرچه خواست بگوید!
چه اهمیتی دارد؟
من در لاک خود راحت ترم.
آن جا می‌شود آرام و بی‌دغدغه زندگی کرد!»

#More: 🎖 @windscribeproxy
17
یه جا خوندم نوشته بود:
‏”ببینید، از چشم کسی افتادن یک شبه اتفاق نمی افته. شما طی یک پروسه فرساینده آدم‌هایی که براشون عزیز هستین رو آزار می‌دین و بالاخره اون‌ها یکجا تصمیم می‌گیرن که دیگه بهتون آوانس ندن.”
و قشنگ و دقیق ترین تعریفی بود که راجب از چشم افتادن شنیدم.

#More: 🎖 @windscribeproxy
24
•چند نشانه بلوغ فکری

•| دیگه علاقه ایی به صحبتای کوچیک نداری
•| خواب و استراحت رو به بیرون رفتنای الکی ترجیح میدی
•| شادیِ تو نه به آدمای اطرافت بلکه به درونِ خودت وابستس
•| بیشتر میبخشی
•| روشن فکر تر میشی
•| به تفاوت ها احترام میزاری
•| عشق رو اجبار نمیکنی به کسی
•| به راحتی قضاوت نمیکنی

#More: 🎖 @windscribeproxy
20
با کسی باشید که به پیشرفت کردن تشویقتون کنه.
به نظرم رابطه فقط عاشقی نیست. باید به هم دیگه برای تبدیل شدن به نسخه بهتر خودمون انگیزه بدیم.

#More: 🎖 @windscribeproxy
13
میدونی، زندگیِ من همیشه یکی بود یکی نبود، بود.
مثلا سرما بود، گرمیِ دستاش نبود. قهوه بود، شیرینی خنده هاش نبود. بارون بود، چتر مژه های بلندش نبود. غم بود، دلگرمیِ توی نگاهش نبود. بغض بود، آغوش گرمش نبود. اشک بود، شونه های امنش نبود. صبح تا شب فکر کردنِ به اون بود، خودش نبود. گفتم فکر، هربار که به نبودت فکر میکنم، حس میکنم وسط یه اقیانوس خیلی بزرگ گیر کردم، خیلی بزرگ، اون قدر بزرگ که هیچ ساحلی واسه ش وجود نداره، دائماً دارم دست و پا میزنم و بازم به هیچی نمیرسم. هر دفعه به خودم میگم که این اخرین باره، دیگه بهش فکر نمیکنم؛ ولی وقتی سعی میکنم بلند شم، موج افکارم دوباره به سراغم میاد ، بارها و بارها منو به زمین میکوبه و درآخر غرقم میکنه. غرقم میکنه ولی نمیمیرم، فقط قلبم هرروز مچاله تر از روز قبل میشه، یجوری که حتی اگه خودتم برگردی دیگه نمیتونی خوبش کنی.

#More: 🎖 @windscribeproxy
13