ناراحتی آدما رو جدی بگیرید!
ناراحتی از اونا آدمای جدیدی میسازه که دیگه نمیشناسینشون...
More: 🎖 @windscribeproxy
ناراحتی از اونا آدمای جدیدی میسازه که دیگه نمیشناسینشون...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
ولی کسی که زود سین می زنه یه حس خوبی بهت می ده؛
یه حس که یعنی مزاحم نیستی، خوشحالم که پیام دادی، منتظر پیامت بودم، برام اهمیت داری و من برای تو و خودم ارزش قائلم.
همینقدر قشنگ.
More: 🎖 @windscribeproxy
یه حس که یعنی مزاحم نیستی، خوشحالم که پیام دادی، منتظر پیامت بودم، برام اهمیت داری و من برای تو و خودم ارزش قائلم.
همینقدر قشنگ.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
کاش روی پیشونی آدمایی که دارن زیر بار غصههاشون له میشن یه چیزی نوشته بود تا بقیه کمی مراعاتشون رو میکردن.
مثلا نوشته بود:
این آقا دارد از صدمین جایی که فرم پر کرده و استخدام نشده برمیگردد، این خانم سالهاست بغل نشده، این آقا را دارند میگذارند خانه ی سالمندان، این خانم مادرش مریضی صعب العلاج دارد، این آقا قول داده تابستان برای پسرش دوچرخه بخرد ولی پول ندارد، این خانم تا حالا کسی عاشقش نشده، این آقا خیلی حالش بد است... این آدم شکستنیست..
More: 🎖 @windscribeproxy
مثلا نوشته بود:
این آقا دارد از صدمین جایی که فرم پر کرده و استخدام نشده برمیگردد، این خانم سالهاست بغل نشده، این آقا را دارند میگذارند خانه ی سالمندان، این خانم مادرش مریضی صعب العلاج دارد، این آقا قول داده تابستان برای پسرش دوچرخه بخرد ولی پول ندارد، این خانم تا حالا کسی عاشقش نشده، این آقا خیلی حالش بد است... این آدم شکستنیست..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤41
تکنولوژی داره به جاهای جذابش میرسه
دیگه وقتشه به آرزوم برسمو بازیگر شم. تو اولین فیلمم میا خلیفه رو که تو ماشین لباسشویی گیر کرده رو نجات بدم!!
More: 🎖 @windscribeproxy
دیگه وقتشه به آرزوم برسمو بازیگر شم. تو اولین فیلمم میا خلیفه رو که تو ماشین لباسشویی گیر کرده رو نجات بدم!!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
لوریا: من خیلی از رنگ بنفش خوشم میاد.
جان: چه خوب، منم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم،
بنفشو یه کم کمرنگ کنی میرسی به آبی، رنگ های نزدیکی هستن تقریبا...
لوریا: آره، رنگ های نزدیکی هستن.
جان: البته نیازی به اینهمه فلسفه بافی نیست! دوسِت دارم... حتی اگه تو از سفید خوشت بیاد، من از مشکی...
More: 🎖 @windscribeproxy
جان: چه خوب، منم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم،
بنفشو یه کم کمرنگ کنی میرسی به آبی، رنگ های نزدیکی هستن تقریبا...
لوریا: آره، رنگ های نزدیکی هستن.
جان: البته نیازی به اینهمه فلسفه بافی نیست! دوسِت دارم... حتی اگه تو از سفید خوشت بیاد، من از مشکی...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
توی زندگی، آدما با خيليا حرف میزنن، اما با همشون درد و دل نمیكن.
درد و دل كردن، مثل جار زدن نقطه ضعفه. عين اين میمونه كه خودت رو در برابر يكی ديگه خلع سلاح كنی. حالا دیگه آدم بیدفاع با يه تلنگر زمين میخوره.
واقعیت اینه که همهی حرفا رو نبايد گفت، همهی اشكا رو نبايد ريخت، اما كسی كه تا پای درد و دل كردن میره، يعنی ديگه چيزی واسهی از دست دادن نداره.
More: 🎖 @windscribeproxy
درد و دل كردن، مثل جار زدن نقطه ضعفه. عين اين میمونه كه خودت رو در برابر يكی ديگه خلع سلاح كنی. حالا دیگه آدم بیدفاع با يه تلنگر زمين میخوره.
واقعیت اینه که همهی حرفا رو نبايد گفت، همهی اشكا رو نبايد ريخت، اما كسی كه تا پای درد و دل كردن میره، يعنی ديگه چيزی واسهی از دست دادن نداره.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
من هیچوقت گوشی طرفم رو چک نمیکنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت کنه میتونه به صد روش انجامش بده! من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه، من نمیخوام در همه حال طرفم منو در الویت قرار بده چون معتقدم رابطهی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست، من کسی رو مجبور نمیکنم بهم وفادار باشه، توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچکس با کنترل و اجبار ساخته نمیشه، اما اگر متوجه بشم کسی نمیخواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب میکنم.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤32
تاحالا روحت درد گرفته؟
دواش بوسه به چشم ئه.
امروز سرکلاس استاد موقع درس دادن گفت؛"با بوسیدن چشم یک نفر میشه روح اون رو بوسید و درد روحشو کم کرد"
ازین جا میگم وقتی دیدمت کل تایم، کل بوسام برای چشمای تو. باشه؟
More: 🎖 @windscribeproxy
دواش بوسه به چشم ئه.
امروز سرکلاس استاد موقع درس دادن گفت؛"با بوسیدن چشم یک نفر میشه روح اون رو بوسید و درد روحشو کم کرد"
ازین جا میگم وقتی دیدمت کل تایم، کل بوسام برای چشمای تو. باشه؟
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
با ارزش ترین جمله ای که میشه شنید، "من بهت اعتماد دارم" ه
ثروت واقعی بدست آوردن اعتماد و قلب آدماس.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
ثروت واقعی بدست آوردن اعتماد و قلب آدماس.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
تمام لانگ دیستنس های دنیا رو شاملو تو دو تا جمله خنثی کرده اونجا که میگه:
“دلهای ما که بهم نزدیک باشد، دیگر چه فرقی میکند که کجای این جهان باشیم؟ دور باش اما نزدیک؛ من از نزدیک بودنهای دور میترسم.”
More: 🎖 @windscribeproxy
“دلهای ما که بهم نزدیک باشد، دیگر چه فرقی میکند که کجای این جهان باشیم؟ دور باش اما نزدیک؛ من از نزدیک بودنهای دور میترسم.”
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
یه رابطه سالم و موفق نیاز به دو تا آدم ۱۰۰٪ سالم و ۱۰۰٪ موفق نداره.
یه رابطه سالم و موفق نیاز به دو تا آدم داره که زخمها، ناکاملیها، و کاستیهای خودشون رو بدونن؛ روی چیزاییش که میشه کاری کرد کار کنن، و همدیگه رو همینطورِ ناکاملِ تلاشگری که هستن بپذیرن و حمایت کنن!
More: 🎖 @windscribeproxy
یه رابطه سالم و موفق نیاز به دو تا آدم داره که زخمها، ناکاملیها، و کاستیهای خودشون رو بدونن؛ روی چیزاییش که میشه کاری کرد کار کنن، و همدیگه رو همینطورِ ناکاملِ تلاشگری که هستن بپذیرن و حمایت کنن!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
خوشش بیاد ازت یجوری راه حرف زدن باهاتو پیدا میکنه، خوشش که نیاد صدتا راهم نشونش بدی بازم هیچی نمیبینه
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
یک نصیحت برای تمام عمر:
یا بهترین مجرد باش یا بهترین متعهد
بلاتکلیفی باعث میشه از هیچکدومش لذت نبری!
More: 🎖 @windscribeproxy
یا بهترین مجرد باش یا بهترین متعهد
بلاتکلیفی باعث میشه از هیچکدومش لذت نبری!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
حتی اگه 99 درصد دنیا فکر کنن شما جذاب نیستین؛هنوز 78 میلیون نفر رو کره ی زمین شما رو جذاب میبینن
پس نذارین هر آدم عوضی، عزت نفستون رو سرکوب کنه:)
More: 🎖 @windscribeproxy
پس نذارین هر آدم عوضی، عزت نفستون رو سرکوب کنه:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
من تو زندگیم یه نفر رو دارم که خیلی دوستش دارم، بیشترین اعتمادم به اونه، فرارم از غمام به سمتِ اونه، تو هر حالی که باشم بهم حسِ خوب میده، ازش آرامش میگیرم، حتی با کیلومترها فاصله، اون نزدیکترین آدم به منه. وقتی باهاش حرف میزنم حالم خوب میشه، هر وقت صداشو میشنوم روحم آروم میشه، وقتی میبینمش انگیزه میگیرم و لبخند میاد رو لبم. اینکه اونو تو زندگیم دارم و منو دوست داره، باعث شده زندگیم خیلی قشنگتر از زمانی بشه که اونو نمیشناختم. هر وقت غمگین باشم، حتی اگه پیشم نباشه هم، یه پیام و یا یه زنگ ازش کافیه تا غصههامو یادم بره و حالم خوب بشه. بودنش با من، باعث شده آدم خیلی قویتر از قبل بشم. هرکس هم حوصلهی غر زدنا و بد اخلاقیای منو نداشته باشه و تحملم واسه بقیه سخت بشه، اون همیشه و توی هر حالی منو مثل روز اول دوست داره و هیچوقت طوری رفتار نمیکنه که حسِ اضافی بودن بهم دست بده و اذیت بشم. قلب و روحم قفل شده به بودنش تو زندگیم. باهاش حالم خوبتر از همیشهست، مهم نیست حتی اگه کل دنیا پشت کنن به من، چون من اونو تو زندگیم دارم که برام کافیه. من تو زندگیم یه نفر رو دارم که خیلی عاشقشم و عینِ ماهِ برای آسمونِ تاریکِ روحم. قدر بودنش، داشتنش و علاقهای که بهم داره رو خوب میدونم و سعی میکنم همیشه مواظبِ قلبش که مالِ منه، باشم. اون یه نفرِ زندگیِ من، تویی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
توهم مهم بودن برای آدمها خیلی بده. واقعیتش اینه که بودن و نبودن ما تو زندگی آدمهای دیگه هیچ تفاوتی زیادی ایجاد نمیکنه.
به قول بوکفسکی:
"هیچکس قرار نیست از نبودنِت بمیره؛ شاید فقط چند ساعتی دیرتر بخوابه..!!
More: 🎖 @windscribeproxy
به قول بوکفسکی:
"هیچکس قرار نیست از نبودنِت بمیره؛ شاید فقط چند ساعتی دیرتر بخوابه..!!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
وقتی دارین تو پیام رسان ها و دایرکت های شبکه های اجتماعیتون چرخی میزنین
گاهی کمی پایین برید..
اون آخراش
شاید کسایی باشن که روزهاست منتظر یک پیام خیلی کوتاه از شما هستن تا دلاشون شاد شه و باز بشن همون رفیق همیشگیتون!
همیشه منتظر نباشید..
More: 🎖 @windscribeproxy
گاهی کمی پایین برید..
اون آخراش
شاید کسایی باشن که روزهاست منتظر یک پیام خیلی کوتاه از شما هستن تا دلاشون شاد شه و باز بشن همون رفیق همیشگیتون!
همیشه منتظر نباشید..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
یه جا تو کتاب دلواپسی فرناندو پسوا خیلی قشنگ مود منو توصیف میکنه و میگه:
«تنهایی تباهم میکند، بودن در جمع آزارم میدهد. حضور دیگران افکارم را میگسلد، من با دقّت خاصی در رویای حضور خود به سر میبرم، رویایی که نمیتواند دقت تحلیلگرانهی مرا وصف کند...»
انگار بند بندش رو در مورد من گفته:)))
More: 🎖 @windscribeproxy
«تنهایی تباهم میکند، بودن در جمع آزارم میدهد. حضور دیگران افکارم را میگسلد، من با دقّت خاصی در رویای حضور خود به سر میبرم، رویایی که نمیتواند دقت تحلیلگرانهی مرا وصف کند...»
انگار بند بندش رو در مورد من گفته:)))
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
شاید وقتی یه آدم که بهتون خیلی نزدیک بوده؛ براتون تموم بشه، پیامش رو دیر سین کنید، دیر جواب بدید، باهاش حرف نزنید یا حتی حذفش کنید.
ولی اگه کسی برای من تموم بشه سرعت جواب دادنم به پیامش تغییر نمی کنه یا حتی حذف نمی شه به جاش دیگه غر نمی زنم دیگه عکسای جدیدمو با ذوق نشونش نمی دم، دیگه تند تند و با هیجان از روزمرگیام براش تعریف نمیکنم، جواب همه ی چه خبر ها می شه سلامتی،
جواب همه ی چیکار می کنی ها میشه هیچی و جواب همه ی چطوری ها حتی اگه خوب نباشم هم می شه "خوبم تو چطوری؟"
من ممکنه تو دلم آدمارو بذارم کنار و اونا هیچ وقت متوجهش نشن، ممکنه با خیلیا در ارتباط باشم ولی اون آدم برای من تموم شده باشه و بلعکس.
More: 🎖 @windscribeproxy
ولی اگه کسی برای من تموم بشه سرعت جواب دادنم به پیامش تغییر نمی کنه یا حتی حذف نمی شه به جاش دیگه غر نمی زنم دیگه عکسای جدیدمو با ذوق نشونش نمی دم، دیگه تند تند و با هیجان از روزمرگیام براش تعریف نمیکنم، جواب همه ی چه خبر ها می شه سلامتی،
جواب همه ی چیکار می کنی ها میشه هیچی و جواب همه ی چطوری ها حتی اگه خوب نباشم هم می شه "خوبم تو چطوری؟"
من ممکنه تو دلم آدمارو بذارم کنار و اونا هیچ وقت متوجهش نشن، ممکنه با خیلیا در ارتباط باشم ولی اون آدم برای من تموم شده باشه و بلعکس.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
نوشته بود:
"بنظرم از دست دادن غمگینتر از نرسیدنه، من ترجیح میدم به چیزی که دوس دارم نرسم تا اینکه اونو داشته باشم و یهو از دستش بدم."
خیلی حقه عزیزان، خیلی..
More: 🎖 @windscribeproxy
"بنظرم از دست دادن غمگینتر از نرسیدنه، من ترجیح میدم به چیزی که دوس دارم نرسم تا اینکه اونو داشته باشم و یهو از دستش بدم."
خیلی حقه عزیزان، خیلی..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
تک تک کلمات فروغ فرخزاد رو میشه با تموم وجود حس کنی:
«در برابر بیمهری آدمها هیچ نمیگویم. سکوت و سکوت و سکوت.
انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را. میدانی؟
دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدمها نیستم. بگذار هر که هرچه خواست بگوید!
چه اهمیتی دارد؟
من در لاک خود راحت ترم.
آن جا میشود آرام و بیدغدغه زندگی کرد!»
#More: 🎖 @windscribeproxy
«در برابر بیمهری آدمها هیچ نمیگویم. سکوت و سکوت و سکوت.
انگار که لال شده باشم؛ شاید هم کور و کر. دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را. میدانی؟
دیر دریافتم که مسئول طرز فکر آدمها نیستم. بگذار هر که هرچه خواست بگوید!
چه اهمیتی دارد؟
من در لاک خود راحت ترم.
آن جا میشود آرام و بیدغدغه زندگی کرد!»
#More: 🎖 @windscribeproxy
❤17