یه نفر تو دوماه میتونه احساسی رو در شما به وجود بیاره که یه نفر دیگه توی دوسال نتونسته!
زمان هیچ کاره اس!اصل داستان شخصیت آدماست♥️
More: 🎖 @windscribeproxy
زمان هیچ کاره اس!اصل داستان شخصیت آدماست♥️
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
پشت تموم موفقیتهای آدمای این دنیا قطعا یکی بوده؛
حالا نه اینکه یکی بوده که حمایتش کرده، نه!
اتفاقا برعکس.
یکی بوده که نادیدش گرفته، یکی بوده که احساسشو کُشته و یه روزی اونقدر کوچیکش کرده که اون برای گرفتن بزرگترین انتقام دنیا یعنی "موفقیت" شبانه روز تلاش کرده...
More: 🎖 @windscribeproxy
حالا نه اینکه یکی بوده که حمایتش کرده، نه!
اتفاقا برعکس.
یکی بوده که نادیدش گرفته، یکی بوده که احساسشو کُشته و یه روزی اونقدر کوچیکش کرده که اون برای گرفتن بزرگترین انتقام دنیا یعنی "موفقیت" شبانه روز تلاش کرده...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
بگذار هر ثانیه، حالِ تو خوب باشد ،
بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند.
تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار...
حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن!
بیواسطه خوب باش ، بیواسطه شادی کن و بیواسطه بخند.
شک نکن ؛ تو که خوب باشی؛ همه چیز خوب میشود،
خوب تر از چیزی که فکرش را میکنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند.
تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار...
حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن!
بیواسطه خوب باش ، بیواسطه شادی کن و بیواسطه بخند.
شک نکن ؛ تو که خوب باشی؛ همه چیز خوب میشود،
خوب تر از چیزی که فکرش را میکنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
هرچهقدر بیشتر میگذره
بیشتر بیواکنش میشم نسبت به رفتار آدمهایی که قصدشون ناراحتی منه!
کمتر توجه میکنم که کی ، چی پشت سرم میگه!
کمتر برام ارزش داره فلانی چرا پیامم رو سین نزده ، یا چرا بهم توجه نمیکنه!
کمتر درگیر این میشم که خودم رو با کسی مقایسه کنم!
نمیدونم اسم همهی این حسها کنار هم چیه؟!
ولی چیزیه که من رو به آدم بهتری تبدیل کرده..!
More: 🎖 @windscribeproxy
بیشتر بیواکنش میشم نسبت به رفتار آدمهایی که قصدشون ناراحتی منه!
کمتر توجه میکنم که کی ، چی پشت سرم میگه!
کمتر برام ارزش داره فلانی چرا پیامم رو سین نزده ، یا چرا بهم توجه نمیکنه!
کمتر درگیر این میشم که خودم رو با کسی مقایسه کنم!
نمیدونم اسم همهی این حسها کنار هم چیه؟!
ولی چیزیه که من رو به آدم بهتری تبدیل کرده..!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
من سعدی نیستم که بری دوراتو بزنی بیای و بهت بگم:
“آنکه برگشت و جفا کرد و به هیچم بفروخت
به همه عالمش از من نتوانند خرید”.
من وحشی بافقیام، بهت میگم:
“ترک ما کردی برو همصحبت اغیار باش
یار ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش”.
More: 🎖 @windscribeproxy
“آنکه برگشت و جفا کرد و به هیچم بفروخت
به همه عالمش از من نتوانند خرید”.
من وحشی بافقیام، بهت میگم:
“ترک ما کردی برو همصحبت اغیار باش
یار ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش”.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
آدما وقتی عاشق میشن توی صفحه چت طرف محتاط تر عمل میکنن و هرچیزی رو نمینویسن.
آدما وقتی عاشق میشن آهنگی که برای طرف میفرستن یه جورایی حرف دلشونه.
آدما وقتی عاشق میشن خوش لباس تر میشن. میرن سراغ عطر و ادکلن. بیشتر خودشونو جلوی آینه نگاه میکنم و گذرشون بیشتر به آرایشگاه میخوره و با آرایشگرشون دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن سر از کتاب های شعر و داستان در میارن و با کتاب دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن دیگه گذشته و آدمایی که قبلا بهشون باختن براشون کمرنگ و بی اهمیت میشه.
آدما وقتی عاشق میشن راحت تر میبخشن.
آدما وقتی عاشق میشن تمرکزشون میره بالا. زودتر رد میکنن و بزرگ میشن.
آدما وقتی عاشق میشن خیلی قشنگ تر میشن، خیلی.
یه چیز تو مایه های رنگ آبی آسمانی که شاید مورد علاقه خیلی ها نباشن ولی هیچکس نمیتونه زیبایی شون رو انگار کنه، مثل آسمان شیراز دم دمای اردیبهشت. هیچکس زیبایی آسمان اردیبهشت شیراز رو رد نمیکنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
آدما وقتی عاشق میشن آهنگی که برای طرف میفرستن یه جورایی حرف دلشونه.
آدما وقتی عاشق میشن خوش لباس تر میشن. میرن سراغ عطر و ادکلن. بیشتر خودشونو جلوی آینه نگاه میکنم و گذرشون بیشتر به آرایشگاه میخوره و با آرایشگرشون دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن سر از کتاب های شعر و داستان در میارن و با کتاب دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن دیگه گذشته و آدمایی که قبلا بهشون باختن براشون کمرنگ و بی اهمیت میشه.
آدما وقتی عاشق میشن راحت تر میبخشن.
آدما وقتی عاشق میشن تمرکزشون میره بالا. زودتر رد میکنن و بزرگ میشن.
آدما وقتی عاشق میشن خیلی قشنگ تر میشن، خیلی.
یه چیز تو مایه های رنگ آبی آسمانی که شاید مورد علاقه خیلی ها نباشن ولی هیچکس نمیتونه زیبایی شون رو انگار کنه، مثل آسمان شیراز دم دمای اردیبهشت. هیچکس زیبایی آسمان اردیبهشت شیراز رو رد نمیکنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
یه جملهی بینظیر خوندم که حیفم میاد با شما قسمتش نکنم؛
«بعضی وقتا که در شرایط سخت هستی، فکر میکنی که دفن شدی، اما در واقع تو کاشته شدی »
More: 🎖 @windscribeproxy
«بعضی وقتا که در شرایط سخت هستی، فکر میکنی که دفن شدی، اما در واقع تو کاشته شدی »
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
وقتی آشغالارو میذاری دم در، میری بهشون سر بزنی ببینی در چه حالن؟؟
مسلما نه!
پس از پیگیری افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار.
More: 🎖 @windscribeproxy
مسلما نه!
پس از پیگیری افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
قبل از اینکه به کسی خوبی کنی این سه چیز
رو تو ذهنت نگهدار:
۱- انتظار نداشته باش کار خوبت جبران بشه.
۲- از کاری که میکنی پشیمون نباش.
۳- در حق خودت اجحاف نکن.
More: 🎖 @windscribeproxy
رو تو ذهنت نگهدار:
۱- انتظار نداشته باش کار خوبت جبران بشه.
۲- از کاری که میکنی پشیمون نباش.
۳- در حق خودت اجحاف نکن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
مامان وقتی با بابا نامزد شدن فقط ۱۷ سالش بود، برای خوندن خطبه عقد تا ۱۸ سالگی مامان صبر کردن.
بابا ۴ سال ازش بزرگتر بود، یه جوون ۲۲ ساله!
توی همون دوران یه بار بابا میره خونه مامان اینا، یکی به بابام میگه که فلانی (مامان من) در موردت فلان حرف رو زده؛ بابام با همون سن کمش جواب میده: فلانی هرچی گفته حرفش روی سر من جا داره!
با همین جمله دهن کل فامیل تا ابد بسته شد. هنوزم که هنوزه کسی جرات نداره تو روی بابای من بگه بچههات فلان کارو کردن چون میدونن بابا پودرشون میکنه...
شاید تنها راز موندگاری یه خانواده اینه که نذاری کسی بهش نفوذ کنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
بابا ۴ سال ازش بزرگتر بود، یه جوون ۲۲ ساله!
توی همون دوران یه بار بابا میره خونه مامان اینا، یکی به بابام میگه که فلانی (مامان من) در موردت فلان حرف رو زده؛ بابام با همون سن کمش جواب میده: فلانی هرچی گفته حرفش روی سر من جا داره!
با همین جمله دهن کل فامیل تا ابد بسته شد. هنوزم که هنوزه کسی جرات نداره تو روی بابای من بگه بچههات فلان کارو کردن چون میدونن بابا پودرشون میکنه...
شاید تنها راز موندگاری یه خانواده اینه که نذاری کسی بهش نفوذ کنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤45
نوشته بود:
توکل مفهموم قشنگی داره، یعنی
خدایا، من نمیدونم چه جوری،
ولی تو درستش کن!
More: 🎖 @windscribeproxy
توکل مفهموم قشنگی داره، یعنی
خدایا، من نمیدونم چه جوری،
ولی تو درستش کن!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
بعضی وقتا تنها راه فراموش کردن یه آدم دوباره دیدنشه، وقتی میفهمی کسی که جلوت نشسته هیچ شباهتی با کسی که زمانی میشناختی نداره.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
ناراحتی آدما رو جدی بگیرید!
ناراحتی از اونا آدمای جدیدی میسازه که دیگه نمیشناسینشون...
More: 🎖 @windscribeproxy
ناراحتی از اونا آدمای جدیدی میسازه که دیگه نمیشناسینشون...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
ولی کسی که زود سین می زنه یه حس خوبی بهت می ده؛
یه حس که یعنی مزاحم نیستی، خوشحالم که پیام دادی، منتظر پیامت بودم، برام اهمیت داری و من برای تو و خودم ارزش قائلم.
همینقدر قشنگ.
More: 🎖 @windscribeproxy
یه حس که یعنی مزاحم نیستی، خوشحالم که پیام دادی، منتظر پیامت بودم، برام اهمیت داری و من برای تو و خودم ارزش قائلم.
همینقدر قشنگ.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
کاش روی پیشونی آدمایی که دارن زیر بار غصههاشون له میشن یه چیزی نوشته بود تا بقیه کمی مراعاتشون رو میکردن.
مثلا نوشته بود:
این آقا دارد از صدمین جایی که فرم پر کرده و استخدام نشده برمیگردد، این خانم سالهاست بغل نشده، این آقا را دارند میگذارند خانه ی سالمندان، این خانم مادرش مریضی صعب العلاج دارد، این آقا قول داده تابستان برای پسرش دوچرخه بخرد ولی پول ندارد، این خانم تا حالا کسی عاشقش نشده، این آقا خیلی حالش بد است... این آدم شکستنیست..
More: 🎖 @windscribeproxy
مثلا نوشته بود:
این آقا دارد از صدمین جایی که فرم پر کرده و استخدام نشده برمیگردد، این خانم سالهاست بغل نشده، این آقا را دارند میگذارند خانه ی سالمندان، این خانم مادرش مریضی صعب العلاج دارد، این آقا قول داده تابستان برای پسرش دوچرخه بخرد ولی پول ندارد، این خانم تا حالا کسی عاشقش نشده، این آقا خیلی حالش بد است... این آدم شکستنیست..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤41
تکنولوژی داره به جاهای جذابش میرسه
دیگه وقتشه به آرزوم برسمو بازیگر شم. تو اولین فیلمم میا خلیفه رو که تو ماشین لباسشویی گیر کرده رو نجات بدم!!
More: 🎖 @windscribeproxy
دیگه وقتشه به آرزوم برسمو بازیگر شم. تو اولین فیلمم میا خلیفه رو که تو ماشین لباسشویی گیر کرده رو نجات بدم!!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤8
لوریا: من خیلی از رنگ بنفش خوشم میاد.
جان: چه خوب، منم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم،
بنفشو یه کم کمرنگ کنی میرسی به آبی، رنگ های نزدیکی هستن تقریبا...
لوریا: آره، رنگ های نزدیکی هستن.
جان: البته نیازی به اینهمه فلسفه بافی نیست! دوسِت دارم... حتی اگه تو از سفید خوشت بیاد، من از مشکی...
More: 🎖 @windscribeproxy
جان: چه خوب، منم رنگ آبی رو خیلی دوست دارم،
بنفشو یه کم کمرنگ کنی میرسی به آبی، رنگ های نزدیکی هستن تقریبا...
لوریا: آره، رنگ های نزدیکی هستن.
جان: البته نیازی به اینهمه فلسفه بافی نیست! دوسِت دارم... حتی اگه تو از سفید خوشت بیاد، من از مشکی...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
توی زندگی، آدما با خيليا حرف میزنن، اما با همشون درد و دل نمیكن.
درد و دل كردن، مثل جار زدن نقطه ضعفه. عين اين میمونه كه خودت رو در برابر يكی ديگه خلع سلاح كنی. حالا دیگه آدم بیدفاع با يه تلنگر زمين میخوره.
واقعیت اینه که همهی حرفا رو نبايد گفت، همهی اشكا رو نبايد ريخت، اما كسی كه تا پای درد و دل كردن میره، يعنی ديگه چيزی واسهی از دست دادن نداره.
More: 🎖 @windscribeproxy
درد و دل كردن، مثل جار زدن نقطه ضعفه. عين اين میمونه كه خودت رو در برابر يكی ديگه خلع سلاح كنی. حالا دیگه آدم بیدفاع با يه تلنگر زمين میخوره.
واقعیت اینه که همهی حرفا رو نبايد گفت، همهی اشكا رو نبايد ريخت، اما كسی كه تا پای درد و دل كردن میره، يعنی ديگه چيزی واسهی از دست دادن نداره.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
من هیچوقت گوشی طرفم رو چک نمیکنم چون معتقدم کسی که بخواد خیانت کنه میتونه به صد روش انجامش بده! من توقع ندارم طرفم دائم بهم زنگ بزنه و پیام بده چون معتقدم توجه باید از ته دل و با اشتیاق باشه، من نمیخوام در همه حال طرفم منو در الویت قرار بده چون معتقدم رابطهی عاشقانه فقط یکی از جنبه های زندگی هر فردی هست، من کسی رو مجبور نمیکنم بهم وفادار باشه، توجه کنه یا دوستم داشته باشه چون معتقدم هیچکس با کنترل و اجبار ساخته نمیشه، اما اگر متوجه بشم کسی نمیخواد درست و سالم در کنارم باشه نبودن رو انتخاب میکنم.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤32
تاحالا روحت درد گرفته؟
دواش بوسه به چشم ئه.
امروز سرکلاس استاد موقع درس دادن گفت؛"با بوسیدن چشم یک نفر میشه روح اون رو بوسید و درد روحشو کم کرد"
ازین جا میگم وقتی دیدمت کل تایم، کل بوسام برای چشمای تو. باشه؟
More: 🎖 @windscribeproxy
دواش بوسه به چشم ئه.
امروز سرکلاس استاد موقع درس دادن گفت؛"با بوسیدن چشم یک نفر میشه روح اون رو بوسید و درد روحشو کم کرد"
ازین جا میگم وقتی دیدمت کل تایم، کل بوسام برای چشمای تو. باشه؟
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
با ارزش ترین جمله ای که میشه شنید، "من بهت اعتماد دارم" ه
ثروت واقعی بدست آوردن اعتماد و قلب آدماس.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
ثروت واقعی بدست آوردن اعتماد و قلب آدماس.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9