windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
ميدونى تهِ دل كجاست؟
ته دل همونجاييه كه فقط جای يه نفره،
ته دل همونجاييه كه فقط يه نفر ميتونه باشه،
ته دل يعنى اينكه من غرورم و اخلاقای بدمو همه‌ رو كنار ميذارم بخاطرش، بخاطرِ ته دلم...
تو تهه دل منی :)

More: 🎖 @windscribeproxy
15
حذف کردن آدم‌ها
نه دردناک است نه ترسناک!
فقط کافیست چشمانت را ببندی،
تک تک لحظات بدی که با حضورشان رقم زدند را یادت بیاوری...
فقط کافیست دست بکشی به سمت چپ سینه‌ات و از درد زخم‌ هایی که به قلبت زدند صورتت مچاله شود
فقط کافیست یاد روزها و شب‌ هایی بیفتی که اشک مهمان صورتت بود و دلیلش فقط همان آدم بود و بس
فقط کافیست یاد مهربانی‌هایی که جوابش شد دل شکستن و پشیمانی بیفتی
حذف کردن آدم‌ ها نه دردناک است نه ترسناک،
فقط کمی دل و جرات می‌خواهد
و یک حافظه قوی.

More: 🎖 @windscribeproxy
16
آنکس که بداند و بخواهد که بداند
خود را به بلندای سعادت برساند
آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گردون بجهاند
آنکس که بداند و نداند که بداند
با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
آنکس که نداند و بخواهد که بداند
جان و تن خود را ز جهالت برهاند
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند

More: 🎖 @windscribeproxy
28
وقتی یه رابطه جدیدی بهم پیشنهاد می‌شه به این فکر می‌کنم که من دیگه اصلا توانشو ندارم با یکی برم بشینم کافه، سینما برم، پیاده‌روی کنم، عقایدمو بهش بگم، عقاید مزخرفشو گوش کنم، بشناسمش، بهش عادت کنم، باز خاطره بسازم، یا حتی دوست داشته باشمش
این گندیه که آدم قبلی تو زندگیت زده و به این راحتیا درست بشو نیست.

More: 🎖 @windscribeproxy
36
بنظرم قوی ترین و بهترین آدم‌‌ها کسانی هستن که وقتی ازت ناراحت و دلخورن به‌جایِ اینکه رفتارشون رو باهات عوض کنن، میان دلیل ناراحتیشون رو میگن و باهات حرف میزنن؛ تو یا قانع میشی و یا قانع میکنی!

More: 🎖 @windscribeproxy
21
یه نفر تو دوماه میتونه احساسی رو در شما به وجود بیاره که یه نفر دیگه توی دوسال نتونسته!
زمان هیچ کاره اس!اصل داستان شخصیت آدماست♥️

More: 🎖 @windscribeproxy
22
‏پشت تموم موفقیت‌های آدمای این دنیا قطعا یکی بوده؛
حالا نه اینکه یکی بوده که حمایتش کرده، نه!
اتفاقا برعکس.
یکی بوده که نادیدش گرفته، یکی بوده که احساسشو کُشته و یه روزی اونقدر کوچیکش کرده که اون برای گرفتن بزرگ‌ترین انتقام دنیا یعنی "موفقیت" شبانه روز تلاش کرده...

More: 🎖 @windscribeproxy
15
بگذار هر ثانیه، حالِ تو خوب باشد ،
بگذار رفتنی‌ ها بروند و ماندنی‌ ها بمانند.
تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار...
حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن!
بی‌واسطه خوب باش ، بی‌واسطه شادی کن و بی‌واسطه بخند.
شک نکن ؛ تو که خوب باشی؛ همه چیز خوب می‌شود،
خوب‌ تر از چیزی که فکرش را می‌کنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
هرچه‌قدر بیشتر میگذره
بیشتر بی‌واکنش میشم نسبت به رفتار آدم‌هایی که قصدشون ناراحتی منه!
کمتر توجه میکنم که کی ، چی پشت سرم میگه!
کمتر برام ارزش داره فلانی چرا پیامم رو سین نزده ، یا چرا بهم توجه نمیکنه!
کمتر درگیر این میشم که خودم رو با کسی مقایسه کنم!
نمیدونم اسم همه‌ی این ‌حس‌ها کنار هم چیه؟!
ولی چیزیه که من رو به آدم بهتری تبدیل کرده..!

More: 🎖 @windscribeproxy
22
‏من سعدی نیستم که بری دوراتو بزنی بیای و بهت بگم:
“آنکه برگشت و جفا کرد و به هیچم بفروخت
به همه عالمش از من نتوانند خرید”.
من وحشی بافقی‌ام، بهت می‌گم:
“ترک ما کردی برو هم‌صحبت اغیار باش
یار ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش”.

More: 🎖 @windscribeproxy
26
آدما وقتی عاشق میشن توی صفحه چت طرف محتاط تر عمل میکنن و هرچیزی رو نمینویسن.
آدما وقتی عاشق میشن آهنگی که برای طرف میفرستن یه جورایی حرف دلشونه.
آدما وقتی عاشق میشن خوش لباس تر میشن. میرن سراغ عطر و ادکلن. بیشتر خودشونو جلوی آینه نگاه میکنم و گذرشون بیشتر به آرایشگاه میخوره و با آرایشگرشون دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن سر از کتاب های شعر و داستان در میارن و با کتاب دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن دیگه گذشته و آدمایی که قبلا بهشون باختن براشون کمرنگ و بی اهمیت میشه.
آدما وقتی عاشق میشن راحت تر میبخشن.
آدما وقتی عاشق میشن تمرکزشون میره بالا. زودتر رد میکنن و بزرگ میشن.
آدما وقتی عاشق میشن خیلی قشنگ تر میشن، خیلی.
یه چیز تو مایه های رنگ آبی آسمانی که شاید مورد علاقه خیلی ها نباشن ولی هیچکس نمیتونه زیبایی شون رو انگار کنه، مثل آسمان شیراز دم دمای اردیبهشت. هیچکس زیبایی آسمان اردیبهشت شیراز رو رد نمیکنه.

More: 🎖 @windscribeproxy
31
یه جمله‌ی بینظیر خوندم که حیفم میاد با شما قسمتش نکنم؛
«بعضی وقتا که در شرایط سخت هستی، فکر می‌کنی که دفن شدی، اما در واقع تو کاشته شدی »

More: 🎖 @windscribeproxy
20
وقتی آشغالارو میذاری دم در، میری بهشون سر بزنی ببینی در چه حالن؟؟
مسلما نه!
پس از پیگیری افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار.

More: 🎖 @windscribeproxy
31
قبل از این‌که به کسی خوبی کنی این سه چیز
رو تو ذهنت نگه‌دار:
۱- انتظار نداشته باش کار خوبت جبران بشه.
۲- از کاری که می‌کنی پشیمون نباش.
۳- در حق خودت اجحاف نکن.

More: 🎖 @windscribeproxy
10
مامان وقتی با بابا نامزد شدن فقط ۱۷ سالش بود، برای خوندن خطبه عقد تا ۱۸ سالگی مامان صبر کردن.
بابا ۴ سال ازش بزرگتر بود، یه جوون ۲۲ ساله!
توی همون دوران یه بار بابا میره خونه مامان اینا، یکی به بابام میگه که فلانی (مامان من) در موردت فلان حرف رو زده؛ بابام با همون سن کمش جواب میده: فلانی هرچی گفته حرفش روی سر من جا داره!
با همین جمله دهن کل فامیل تا ابد بسته شد. هنوزم که هنوزه کسی جرات نداره تو روی بابای من بگه بچه‌هات فلان کارو کردن چون می‌دونن بابا پودرشون می‌کنه...

شاید تنها راز موندگاری یه خانواده اینه که نذاری کسی بهش نفوذ کنه!

More: 🎖 @windscribeproxy
45
نوشته بود:
توکل مفهموم قشنگی داره، یعنی
خدایا، من نمی‌دونم چه جوری،
ولی تو درستش کن!

More: 🎖 @windscribeproxy
22
‏بعضی وقتا تنها راه فراموش کردن یه آدم دوباره دیدنشه، وقتی میفهمی کسی که جلوت نشسته هیچ شباهتی با کسی که زمانی میشناختی نداره.

More: 🎖 @windscribeproxy
15
ناراحتی آدما رو جدی بگیرید!
ناراحتی از اونا آدمای جدیدی میسازه که دیگه نمیشناسینشون...


More: 🎖 @windscribeproxy
19
ولی کسی که زود سین می زنه یه حس خوبی بهت می ده؛
یه حس که یعنی مزاحم نیستی، خوشحالم که پیام دادی، منتظر پیامت بودم، برام اهمیت داری و من برای تو و خودم ارزش قائلم.
همینقدر قشنگ.

More: 🎖 @windscribeproxy
17
کاش روی پیشونی آدمایی که دارن زیر بار غصه‌هاشون له می‌شن یه چیزی نوشته بود تا بقیه کمی مراعاتشون رو می‌کردن.
مثلا نوشته بود:
این آقا دارد از صدمین جایی که فرم پر کرده و استخدام نشده برمیگردد، این خانم سالهاست بغل نشده، این آقا را دارند می‌گذارند خانه ‌ی سالمندان، این خانم مادرش مریضی صعب ‌العلاج دارد، این آقا قول داده تابستان برای پسرش دوچرخه بخرد ولی پول ندارد، این خانم تا حالا کسی عاشقش نشده، این آقا خیلی حالش بد است... این آدم شکستنی‌‌ست..

More: 🎖 @windscribeproxy
41
تکنولوژی داره به جاهای جذابش میرسه

دیگه وقتشه به آرزوم برسمو بازیگر شم. تو اولین فیلمم میا خلیفه رو که تو ماشین لباسشویی گیر کرده رو نجات بدم!!

More: 🎖 @windscribeproxy
8