تلاش کن واسه
چیزی که میخوای
آدمی که دوسش داری
شرایط دلخواهِت
جایی که میخوای باشی و ...
از هرچیزی که حس میکنی
تو زندگیت باارزشه ساده دست نکش !
که حتی اگه آخرشم نشد تو از اینکه بی تفاوت نبودی
نسبت بهش پیشِ خودت و وُجدانت سربلند باشی..
More: 🎖 @windscribeproxy
چیزی که میخوای
آدمی که دوسش داری
شرایط دلخواهِت
جایی که میخوای باشی و ...
از هرچیزی که حس میکنی
تو زندگیت باارزشه ساده دست نکش !
که حتی اگه آخرشم نشد تو از اینکه بی تفاوت نبودی
نسبت بهش پیشِ خودت و وُجدانت سربلند باشی..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
آدمي كه از يه جايي به بعد فقط سكوت ميكنه
تبديل به يه آدم آروم نشده
فقط خسته شده از جنگيدن
اونجايي كه منتظر جنگيدنش بودي ولي ديدي فقط يه لبخند بهت زد
بدون روزِ رفتنش نزديكه
آدما وقتي برات ميجنگن
يعني براشون مهمي
و وقتي ديگه نسبت بهت بي تفاوت ميشن
يعني دارن زندگي كردن بدون تورو به خودشون ياد ميدن...
More: 🎖 @windscribeproxy
تبديل به يه آدم آروم نشده
فقط خسته شده از جنگيدن
اونجايي كه منتظر جنگيدنش بودي ولي ديدي فقط يه لبخند بهت زد
بدون روزِ رفتنش نزديكه
آدما وقتي برات ميجنگن
يعني براشون مهمي
و وقتي ديگه نسبت بهت بي تفاوت ميشن
يعني دارن زندگي كردن بدون تورو به خودشون ياد ميدن...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
باهوش ها خیانت نمیکنند !
جالبه بدونید طبق مطالعات روانشناسی مردانی که ضریب هوشی بالاتری دارند به همسر خود وفادارترند و اکثر مردانی که به همسرشان خیانت میکنند غالبا بهره هوشی پایینی دارند !
More: 🎖 @windscribeproxy
جالبه بدونید طبق مطالعات روانشناسی مردانی که ضریب هوشی بالاتری دارند به همسر خود وفادارترند و اکثر مردانی که به همسرشان خیانت میکنند غالبا بهره هوشی پایینی دارند !
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
ميدونى تهِ دل كجاست؟
ته دل همونجاييه كه فقط جای يه نفره،
ته دل همونجاييه كه فقط يه نفر ميتونه باشه،
ته دل يعنى اينكه من غرورم و اخلاقای بدمو همه رو كنار ميذارم بخاطرش، بخاطرِ ته دلم...
تو تهه دل منی :)
More: 🎖 @windscribeproxy
ته دل همونجاييه كه فقط جای يه نفره،
ته دل همونجاييه كه فقط يه نفر ميتونه باشه،
ته دل يعنى اينكه من غرورم و اخلاقای بدمو همه رو كنار ميذارم بخاطرش، بخاطرِ ته دلم...
تو تهه دل منی :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
حذف کردن آدمها
نه دردناک است نه ترسناک!
فقط کافیست چشمانت را ببندی،
تک تک لحظات بدی که با حضورشان رقم زدند را یادت بیاوری...
فقط کافیست دست بکشی به سمت چپ سینهات و از درد زخم هایی که به قلبت زدند صورتت مچاله شود
فقط کافیست یاد روزها و شب هایی بیفتی که اشک مهمان صورتت بود و دلیلش فقط همان آدم بود و بس
فقط کافیست یاد مهربانیهایی که جوابش شد دل شکستن و پشیمانی بیفتی
حذف کردن آدم ها نه دردناک است نه ترسناک،
فقط کمی دل و جرات میخواهد
و یک حافظه قوی.
More: 🎖 @windscribeproxy
نه دردناک است نه ترسناک!
فقط کافیست چشمانت را ببندی،
تک تک لحظات بدی که با حضورشان رقم زدند را یادت بیاوری...
فقط کافیست دست بکشی به سمت چپ سینهات و از درد زخم هایی که به قلبت زدند صورتت مچاله شود
فقط کافیست یاد روزها و شب هایی بیفتی که اشک مهمان صورتت بود و دلیلش فقط همان آدم بود و بس
فقط کافیست یاد مهربانیهایی که جوابش شد دل شکستن و پشیمانی بیفتی
حذف کردن آدم ها نه دردناک است نه ترسناک،
فقط کمی دل و جرات میخواهد
و یک حافظه قوی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
آنکس که بداند و بخواهد که بداند
خود را به بلندای سعادت برساند
آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گردون بجهاند
آنکس که بداند و نداند که بداند
با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
آنکس که نداند و بخواهد که بداند
جان و تن خود را ز جهالت برهاند
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند
More: 🎖 @windscribeproxy
خود را به بلندای سعادت برساند
آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گردون بجهاند
آنکس که بداند و نداند که بداند
با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
آنکس که نداند و بخواهد که بداند
جان و تن خود را ز جهالت برهاند
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
وقتی یه رابطه جدیدی بهم پیشنهاد میشه به این فکر میکنم که من دیگه اصلا توانشو ندارم با یکی برم بشینم کافه، سینما برم، پیادهروی کنم، عقایدمو بهش بگم، عقاید مزخرفشو گوش کنم، بشناسمش، بهش عادت کنم، باز خاطره بسازم، یا حتی دوست داشته باشمش
این گندیه که آدم قبلی تو زندگیت زده و به این راحتیا درست بشو نیست.
More: 🎖 @windscribeproxy
این گندیه که آدم قبلی تو زندگیت زده و به این راحتیا درست بشو نیست.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤36
بنظرم قوی ترین و بهترین آدمها کسانی هستن که وقتی ازت ناراحت و دلخورن بهجایِ اینکه رفتارشون رو باهات عوض کنن، میان دلیل ناراحتیشون رو میگن و باهات حرف میزنن؛ تو یا قانع میشی و یا قانع میکنی!
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
یه نفر تو دوماه میتونه احساسی رو در شما به وجود بیاره که یه نفر دیگه توی دوسال نتونسته!
زمان هیچ کاره اس!اصل داستان شخصیت آدماست♥️
More: 🎖 @windscribeproxy
زمان هیچ کاره اس!اصل داستان شخصیت آدماست♥️
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
پشت تموم موفقیتهای آدمای این دنیا قطعا یکی بوده؛
حالا نه اینکه یکی بوده که حمایتش کرده، نه!
اتفاقا برعکس.
یکی بوده که نادیدش گرفته، یکی بوده که احساسشو کُشته و یه روزی اونقدر کوچیکش کرده که اون برای گرفتن بزرگترین انتقام دنیا یعنی "موفقیت" شبانه روز تلاش کرده...
More: 🎖 @windscribeproxy
حالا نه اینکه یکی بوده که حمایتش کرده، نه!
اتفاقا برعکس.
یکی بوده که نادیدش گرفته، یکی بوده که احساسشو کُشته و یه روزی اونقدر کوچیکش کرده که اون برای گرفتن بزرگترین انتقام دنیا یعنی "موفقیت" شبانه روز تلاش کرده...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
بگذار هر ثانیه، حالِ تو خوب باشد ،
بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند.
تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار...
حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن!
بیواسطه خوب باش ، بیواسطه شادی کن و بیواسطه بخند.
شک نکن ؛ تو که خوب باشی؛ همه چیز خوب میشود،
خوب تر از چیزی که فکرش را میکنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند.
تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار...
حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن!
بیواسطه خوب باش ، بیواسطه شادی کن و بیواسطه بخند.
شک نکن ؛ تو که خوب باشی؛ همه چیز خوب میشود،
خوب تر از چیزی که فکرش را میکنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
هرچهقدر بیشتر میگذره
بیشتر بیواکنش میشم نسبت به رفتار آدمهایی که قصدشون ناراحتی منه!
کمتر توجه میکنم که کی ، چی پشت سرم میگه!
کمتر برام ارزش داره فلانی چرا پیامم رو سین نزده ، یا چرا بهم توجه نمیکنه!
کمتر درگیر این میشم که خودم رو با کسی مقایسه کنم!
نمیدونم اسم همهی این حسها کنار هم چیه؟!
ولی چیزیه که من رو به آدم بهتری تبدیل کرده..!
More: 🎖 @windscribeproxy
بیشتر بیواکنش میشم نسبت به رفتار آدمهایی که قصدشون ناراحتی منه!
کمتر توجه میکنم که کی ، چی پشت سرم میگه!
کمتر برام ارزش داره فلانی چرا پیامم رو سین نزده ، یا چرا بهم توجه نمیکنه!
کمتر درگیر این میشم که خودم رو با کسی مقایسه کنم!
نمیدونم اسم همهی این حسها کنار هم چیه؟!
ولی چیزیه که من رو به آدم بهتری تبدیل کرده..!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
من سعدی نیستم که بری دوراتو بزنی بیای و بهت بگم:
“آنکه برگشت و جفا کرد و به هیچم بفروخت
به همه عالمش از من نتوانند خرید”.
من وحشی بافقیام، بهت میگم:
“ترک ما کردی برو همصحبت اغیار باش
یار ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش”.
More: 🎖 @windscribeproxy
“آنکه برگشت و جفا کرد و به هیچم بفروخت
به همه عالمش از من نتوانند خرید”.
من وحشی بافقیام، بهت میگم:
“ترک ما کردی برو همصحبت اغیار باش
یار ما چون نیستی با هر که خواهی یار باش”.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
آدما وقتی عاشق میشن توی صفحه چت طرف محتاط تر عمل میکنن و هرچیزی رو نمینویسن.
آدما وقتی عاشق میشن آهنگی که برای طرف میفرستن یه جورایی حرف دلشونه.
آدما وقتی عاشق میشن خوش لباس تر میشن. میرن سراغ عطر و ادکلن. بیشتر خودشونو جلوی آینه نگاه میکنم و گذرشون بیشتر به آرایشگاه میخوره و با آرایشگرشون دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن سر از کتاب های شعر و داستان در میارن و با کتاب دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن دیگه گذشته و آدمایی که قبلا بهشون باختن براشون کمرنگ و بی اهمیت میشه.
آدما وقتی عاشق میشن راحت تر میبخشن.
آدما وقتی عاشق میشن تمرکزشون میره بالا. زودتر رد میکنن و بزرگ میشن.
آدما وقتی عاشق میشن خیلی قشنگ تر میشن، خیلی.
یه چیز تو مایه های رنگ آبی آسمانی که شاید مورد علاقه خیلی ها نباشن ولی هیچکس نمیتونه زیبایی شون رو انگار کنه، مثل آسمان شیراز دم دمای اردیبهشت. هیچکس زیبایی آسمان اردیبهشت شیراز رو رد نمیکنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
آدما وقتی عاشق میشن آهنگی که برای طرف میفرستن یه جورایی حرف دلشونه.
آدما وقتی عاشق میشن خوش لباس تر میشن. میرن سراغ عطر و ادکلن. بیشتر خودشونو جلوی آینه نگاه میکنم و گذرشون بیشتر به آرایشگاه میخوره و با آرایشگرشون دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن سر از کتاب های شعر و داستان در میارن و با کتاب دوست میشن.
آدما وقتی عاشق میشن دیگه گذشته و آدمایی که قبلا بهشون باختن براشون کمرنگ و بی اهمیت میشه.
آدما وقتی عاشق میشن راحت تر میبخشن.
آدما وقتی عاشق میشن تمرکزشون میره بالا. زودتر رد میکنن و بزرگ میشن.
آدما وقتی عاشق میشن خیلی قشنگ تر میشن، خیلی.
یه چیز تو مایه های رنگ آبی آسمانی که شاید مورد علاقه خیلی ها نباشن ولی هیچکس نمیتونه زیبایی شون رو انگار کنه، مثل آسمان شیراز دم دمای اردیبهشت. هیچکس زیبایی آسمان اردیبهشت شیراز رو رد نمیکنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
یه جملهی بینظیر خوندم که حیفم میاد با شما قسمتش نکنم؛
«بعضی وقتا که در شرایط سخت هستی، فکر میکنی که دفن شدی، اما در واقع تو کاشته شدی »
More: 🎖 @windscribeproxy
«بعضی وقتا که در شرایط سخت هستی، فکر میکنی که دفن شدی، اما در واقع تو کاشته شدی »
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
وقتی آشغالارو میذاری دم در، میری بهشون سر بزنی ببینی در چه حالن؟؟
مسلما نه!
پس از پیگیری افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار.
More: 🎖 @windscribeproxy
مسلما نه!
پس از پیگیری افرادی که از زندگیت بیرونشون کردی دست بردار.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
قبل از اینکه به کسی خوبی کنی این سه چیز
رو تو ذهنت نگهدار:
۱- انتظار نداشته باش کار خوبت جبران بشه.
۲- از کاری که میکنی پشیمون نباش.
۳- در حق خودت اجحاف نکن.
More: 🎖 @windscribeproxy
رو تو ذهنت نگهدار:
۱- انتظار نداشته باش کار خوبت جبران بشه.
۲- از کاری که میکنی پشیمون نباش.
۳- در حق خودت اجحاف نکن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
مامان وقتی با بابا نامزد شدن فقط ۱۷ سالش بود، برای خوندن خطبه عقد تا ۱۸ سالگی مامان صبر کردن.
بابا ۴ سال ازش بزرگتر بود، یه جوون ۲۲ ساله!
توی همون دوران یه بار بابا میره خونه مامان اینا، یکی به بابام میگه که فلانی (مامان من) در موردت فلان حرف رو زده؛ بابام با همون سن کمش جواب میده: فلانی هرچی گفته حرفش روی سر من جا داره!
با همین جمله دهن کل فامیل تا ابد بسته شد. هنوزم که هنوزه کسی جرات نداره تو روی بابای من بگه بچههات فلان کارو کردن چون میدونن بابا پودرشون میکنه...
شاید تنها راز موندگاری یه خانواده اینه که نذاری کسی بهش نفوذ کنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
بابا ۴ سال ازش بزرگتر بود، یه جوون ۲۲ ساله!
توی همون دوران یه بار بابا میره خونه مامان اینا، یکی به بابام میگه که فلانی (مامان من) در موردت فلان حرف رو زده؛ بابام با همون سن کمش جواب میده: فلانی هرچی گفته حرفش روی سر من جا داره!
با همین جمله دهن کل فامیل تا ابد بسته شد. هنوزم که هنوزه کسی جرات نداره تو روی بابای من بگه بچههات فلان کارو کردن چون میدونن بابا پودرشون میکنه...
شاید تنها راز موندگاری یه خانواده اینه که نذاری کسی بهش نفوذ کنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤45
نوشته بود:
توکل مفهموم قشنگی داره، یعنی
خدایا، من نمیدونم چه جوری،
ولی تو درستش کن!
More: 🎖 @windscribeproxy
توکل مفهموم قشنگی داره، یعنی
خدایا، من نمیدونم چه جوری،
ولی تو درستش کن!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
بعضی وقتا تنها راه فراموش کردن یه آدم دوباره دیدنشه، وقتی میفهمی کسی که جلوت نشسته هیچ شباهتی با کسی که زمانی میشناختی نداره.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15