windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
یه چیزی می‌گم، بعد کات کردن هر نوع رابطه ای سرلوحه زندگیتون قرار بدید:
“وقتی رابطه ی دوستانتون، عاشقانتون، رفاقتتون یا هرکدوم از اینا تموم شد هرجا نشستین و بحث اون آدم شد؛ یا سکوت کنین یا جوری ازش حرف بزنین که حداقل انتخاب خودتون رو زیر سوال نبرید، بگید:
"آدم خوبیه، خاطرات خوبی داشتیم ولی هم مسیر هم نبودیم."

More: 🎖 @windscribeproxy
36
المیرا دهلوی خیلی خوب از چشم افتادن رو با قلم صریحش وصف کرده:

همه‌ی آدم‌ها روی کسایی که دوسشون دارن یه حساب دیگه‌ای باز میکنن و توقع یک سری رفتارها رو ندارن...
اما وقتی زدن تو برجکت و بر خلافِ تصورت رفتار کردن
انگار دنیا برات تموم میشه
روزات رنگ غم می‌گیره و تاریک میشه
اما بعد از چند مدت
هر چقدر خلافِ تصورت رفتار کنن
دیگه برات اهمیتی نداره،
دیگه دلت سیاه نمیشه
دیگه بغض راهه گلوتو نمی‌گیره
فقط تو دلت میگی خب از این آدم بیشتر از اینا هم توقع نمی‌رفت
و می‌شینی راحت به زندگیت ادامه میدی
بعضی وقتا آدما خودشون،
خودشونو از چشمت میندازن.

More: 🎖 @windscribeproxy
28
قبلنا فکر میکردم کسی مناسبه که همه معیارامو داشته باشه!
اما به مرور متوجه شدم... اونی مناسبه که برای بودنم ارزش قائل باشه و تلاش کنه!
اوایل فکر میکردم عشق یعنی، همیشه حالت باهاش خوب باشه! اما به مرور متوجه شدم عشق یعنی تو حال بدت جانزنه!
فکر میکردم تا نیمه گمشدمو پیدا کنم عاشقش میشم!
اما الان فهمیدم هیچ نیمه گمشده ای وجود نداره عشق ساختنیه نه پیدا کردنی!
خیلی طول کشید تا متوجه شم هر هیجان، علاقه و احساسی نشونه عشق نیستی یه وقتایی این آسیب ها و زخمامونن که مارو به طرف وابسته میکنن!
ولی الان باور دارم رابطه خوب وقتی ساخته میشه که دوطرف به بلوغ عاطفی رسیده باشن!

More: 🎖 @windscribeproxy
31
براش نوشتم
"اگر یه روز من نبودم، حتی اگر صد سال هم بگذره، با چی یاد من میفتی؟"
گفت:
"هر چیزی که سبک باشه!
یه پری که توی آسمون رقصون رقصون میاد پایین. نسیمی که آروم میاد از کنار صورتم رد میشه. وقتی بارون بیاد، از اون بارون ریزا. نور صبح که بزنه. نور صبح آرومه، چشمو نمی‌زنه...
با همه‌ی اینا یادت می افتم. من یادت میفتم، حتی اگر نباشی!
حتی اگر خودت نخوای به یادم باشی. یادت میفتم، چون همیشه یه گوشه از قلبم هستی، یه گوشه از زندگیم!"

More: 🎖 @windscribeproxy
19
یه روزی میفهمی...
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطه‌های نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بی‌فایده؛
تمرکز روی‌ خودت بهتر‌‌ از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!

More: 🎖 @windscribeproxy
13
عزیزای دلم
کلاس و درس رو دور بزنید،
با پارتنرتون شب بزنید بیرون،
شب خونه دوستاتون بمونید،
زیر بارون بستنی بخورید،پفک با ترشک بخورید، پولاتونو درست خرج کنید
مسافرت برید، یک روز کامل استراحت کنید
هرکاری عشقتون میکشه انجام بدید
این دنیا تا چشمتون رو بهم بزنید تموم شده...

More: 🎖 @windscribeproxy
29
نامه ای به خودم:«تو مسئول کارهای بقیه نیستی پس الکی حرص نخور. تو مقصر حال بقیه‌ نیستی پس عذاب وجدان نگیر. تو نمی‌تونی همه وقتت رو برای بقیه صرف کنی یکمم به خودت اهمیت بده. همه قرار نیست ازت راضی باشن اگه کسی خواست به هر دلیلی بره که مقصرش تو نبودی، بذار بره.
به خودت اهمیت بده برای بار اخر می‌گم خودت واسه خودت مهم باش چون این بار اگه گوش ندی واقعا دیگه دهنتو سرویس می‌کنم.»

More: 🎖 @windscribeproxy
22
اين درسته كه هيچكسی از نبود آدم ديگه‌ای نمرده
اما باور كنيد
زندگی با بودن بعضيا
انقدر قشنگه كه ديگه حتی يه لحظه‌ام زندگی بدون اونو نميخوای.

More: 🎖 @windscribeproxy
23
Rahayam Kon
Mohsen Chavoshi
باهم بگوشيم |

More: 🎖 @windscribeproxy
6
یکی میگفت:
شب فرارسیده

دیگری گفت:
صبح در راه است...

نگرشِ زیبا نیمی از موفقیت است..

شبتون پر از آرامش

More: 🎖 @windscribeproxy
14
تلاش کن واسه
چیزی که میخوای
آدمی که دوسش داری
شرایط دلخواهِت
جایی که میخوای باشی و ...
از هرچیزی که حس میکنی
تو زندگیت باارزشه ساده دست نکش !
که حتی اگه آخرشم نشد تو از اینکه بی تفاوت نبودی
نسبت بهش پیشِ خودت و وُجدانت سربلند باشی..

More: 🎖 @windscribeproxy
18
آدمي كه از يه جايي به بعد فقط سكوت ميكنه
تبديل به يه آدم آروم نشده
فقط خسته شده از جنگيدن
اونجايي كه منتظر جنگيدنش بودي ولي ديدي فقط يه لبخند بهت زد
بدون روزِ رفتنش نزديكه
آدما وقتي برات ميجنگن
يعني براشون مهمي
و وقتي ديگه نسبت بهت بي تفاوت ميشن
يعني دارن زندگي كردن بدون تورو به  خودشون ياد ميدن...

More: 🎖 @windscribeproxy
16
باهوش ها خیانت نمیکنند !

جالبه بدونید طبق مطالعات روانشناسی مردانی که ضریب هوشی بالاتری دارند به همسر خود وفادارترند و اکثر مردانی که به همسرشان خیانت میکنند غالبا بهره هوشی پایینی دارند !


More: 🎖 @windscribeproxy
25
ميدونى تهِ دل كجاست؟
ته دل همونجاييه كه فقط جای يه نفره،
ته دل همونجاييه كه فقط يه نفر ميتونه باشه،
ته دل يعنى اينكه من غرورم و اخلاقای بدمو همه‌ رو كنار ميذارم بخاطرش، بخاطرِ ته دلم...
تو تهه دل منی :)

More: 🎖 @windscribeproxy
15
حذف کردن آدم‌ها
نه دردناک است نه ترسناک!
فقط کافیست چشمانت را ببندی،
تک تک لحظات بدی که با حضورشان رقم زدند را یادت بیاوری...
فقط کافیست دست بکشی به سمت چپ سینه‌ات و از درد زخم‌ هایی که به قلبت زدند صورتت مچاله شود
فقط کافیست یاد روزها و شب‌ هایی بیفتی که اشک مهمان صورتت بود و دلیلش فقط همان آدم بود و بس
فقط کافیست یاد مهربانی‌هایی که جوابش شد دل شکستن و پشیمانی بیفتی
حذف کردن آدم‌ ها نه دردناک است نه ترسناک،
فقط کمی دل و جرات می‌خواهد
و یک حافظه قوی.

More: 🎖 @windscribeproxy
16
آنکس که بداند و بخواهد که بداند
خود را به بلندای سعادت برساند
آنکس که بداند و بداند که بداند
اسب شرف از گنبد گردون بجهاند
آنکس که بداند و نداند که بداند
با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
آنکس که نداند و بخواهد که بداند
جان و تن خود را ز جهالت برهاند
آنکس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آنکس که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند

More: 🎖 @windscribeproxy
28
وقتی یه رابطه جدیدی بهم پیشنهاد می‌شه به این فکر می‌کنم که من دیگه اصلا توانشو ندارم با یکی برم بشینم کافه، سینما برم، پیاده‌روی کنم، عقایدمو بهش بگم، عقاید مزخرفشو گوش کنم، بشناسمش، بهش عادت کنم، باز خاطره بسازم، یا حتی دوست داشته باشمش
این گندیه که آدم قبلی تو زندگیت زده و به این راحتیا درست بشو نیست.

More: 🎖 @windscribeproxy
36
بنظرم قوی ترین و بهترین آدم‌‌ها کسانی هستن که وقتی ازت ناراحت و دلخورن به‌جایِ اینکه رفتارشون رو باهات عوض کنن، میان دلیل ناراحتیشون رو میگن و باهات حرف میزنن؛ تو یا قانع میشی و یا قانع میکنی!

More: 🎖 @windscribeproxy
21
یه نفر تو دوماه میتونه احساسی رو در شما به وجود بیاره که یه نفر دیگه توی دوسال نتونسته!
زمان هیچ کاره اس!اصل داستان شخصیت آدماست♥️

More: 🎖 @windscribeproxy
22
‏پشت تموم موفقیت‌های آدمای این دنیا قطعا یکی بوده؛
حالا نه اینکه یکی بوده که حمایتش کرده، نه!
اتفاقا برعکس.
یکی بوده که نادیدش گرفته، یکی بوده که احساسشو کُشته و یه روزی اونقدر کوچیکش کرده که اون برای گرفتن بزرگ‌ترین انتقام دنیا یعنی "موفقیت" شبانه روز تلاش کرده...

More: 🎖 @windscribeproxy
15
بگذار هر ثانیه، حالِ تو خوب باشد ،
بگذار رفتنی‌ ها بروند و ماندنی‌ ها بمانند.
تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار...
حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن!
بی‌واسطه خوب باش ، بی‌واسطه شادی کن و بی‌واسطه بخند.
شک نکن ؛ تو که خوب باشی؛ همه چیز خوب می‌شود،
خوب‌ تر از چیزی که فکرش را می‌کنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
20