اگه با کسی وارد رابطه شدین:
- لطفا تمام سوالهایی که تو ذهنتون دارین رو از طرف بپرسین
- وقتی احساس خوبی نسبت به جایی که میره یا آدمی که با اون صحبت میکنه ندارید بهش بگید و هرگز فکر نکنید باید خودش بفهمه
- لطفا احساساتتون رو هر روز با هم در میون بزارین
- همیشه در مورد روزی که داشتین با هم صحبت کنین
- لطفا در حالیکه از هم عصبانی هستین تا قبل از اینکه مشکل حل بشه نخوابین
- اعتماد همدیگرو جلب کنین
+تمام مسائل یک رابطه، با حرف زدن و انتقال افکار و احساسات به درستی
قابل حل شدن هستند؛
هر چه حرفها و افکار خود را بیشتر سرکوب کنید و به اشتراک نگذارید رفته رفته از یکدیگر دور تر خواهید شد و در نهایت مرگ رابطه فرا میرسد!
More: 🎖 @windscribeproxy
- لطفا تمام سوالهایی که تو ذهنتون دارین رو از طرف بپرسین
- وقتی احساس خوبی نسبت به جایی که میره یا آدمی که با اون صحبت میکنه ندارید بهش بگید و هرگز فکر نکنید باید خودش بفهمه
- لطفا احساساتتون رو هر روز با هم در میون بزارین
- همیشه در مورد روزی که داشتین با هم صحبت کنین
- لطفا در حالیکه از هم عصبانی هستین تا قبل از اینکه مشکل حل بشه نخوابین
- اعتماد همدیگرو جلب کنین
+تمام مسائل یک رابطه، با حرف زدن و انتقال افکار و احساسات به درستی
قابل حل شدن هستند؛
هر چه حرفها و افکار خود را بیشتر سرکوب کنید و به اشتراک نگذارید رفته رفته از یکدیگر دور تر خواهید شد و در نهایت مرگ رابطه فرا میرسد!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
واقعا ما بیخودی داریم حرص گذشته رو میخوریم دوستان یه جمله ی خیلی جالبی رو توی کتابی میخوندم که میگفت:
"some mistakes take us to the right place"
یعنی: بعضی اشتباه ها مارو میبرن به جایِ درستی که باید بریم!
میخوام بگم اگر یه زمانی اشتباهاتی کردی، آدم اشتباهی رو دوست داشتی، توی روابط دوستیت به یه نفر بیش از حد اعتماد کردی، توی موضوعی زیاده روی کردی یا هرچیزی.. بهترین تصمیمی بوده که اون لحظه تونستی با عقل و درکت بگیری و اگر اتفاق نمی افتاد پس امروز اینجا نبودی و این تجربه رو نداشتی، پس لطفا نزار دیگه ذهنت درگیرش بشه:)
More: 🎖 @windscribeproxy
"some mistakes take us to the right place"
یعنی: بعضی اشتباه ها مارو میبرن به جایِ درستی که باید بریم!
میخوام بگم اگر یه زمانی اشتباهاتی کردی، آدم اشتباهی رو دوست داشتی، توی روابط دوستیت به یه نفر بیش از حد اعتماد کردی، توی موضوعی زیاده روی کردی یا هرچیزی.. بهترین تصمیمی بوده که اون لحظه تونستی با عقل و درکت بگیری و اگر اتفاق نمی افتاد پس امروز اینجا نبودی و این تجربه رو نداشتی، پس لطفا نزار دیگه ذهنت درگیرش بشه:)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
من بهت نمیگم با کی برو با کی بیا من محدودت نمیکنم ، من گوشیتو چک نمیکنم ، من هر دقیقه بهت زنگ نمیزنم ، من به رفتارای شخصیت گیر نمیدم چون اگه برات مهم باشم کاری ک ناراحتم میکنه رو انجام نمیدی و اگه انجامش بدی ینی برات اهمیتی نداشتم!
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
بهترین انتقام بعد از رفتنش، موفق تر شدنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، خوشحال تر بودنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، به خودت رسیدنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، یه زندگی جدید ساختنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، هر روز زیبا تر شدنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، هر روز قوی تر شدن و خودتو ساختنه.
بهترین انتقام، انتقام نگرفتن و اهمیت ندادنه
More: 🎖 @windscribeproxy
بهترین انتقام بعد از رفتنش، خوشحال تر بودنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، به خودت رسیدنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، یه زندگی جدید ساختنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، هر روز زیبا تر شدنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، هر روز قوی تر شدن و خودتو ساختنه.
بهترین انتقام، انتقام نگرفتن و اهمیت ندادنه
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
گاهی لازم است معشوقهات را از دور دوست داشته باشی، شاید بگویید یعنی چه؟
یعنی دیگر از معاشرت کردن با او خبری نیست، دیگر از شنا کردن در آغوشش که مانند «آرام»، آرام است خبری نیست،
دیگر از چای را با شیرینی لبخندش شیرین کردن و نوشیدن و کیف کردن خبری نیست...آری دیگر از هیچکدام از این خبر های خوب، خبری نیست! گاهی باید عاشق کسی باشی که با او هیچ نسبتی نداری، گاهی باید عشقی ناب را غسل دهی، خوب غسل دهی و آن را بپیچانی لای کفن «گذر زمان» و با احترام تا قبرستان سرزمین احساس تشییع کنی و در قطعهای مخصوص که جای هر کسی نیست دفن کنی! گاهی باید عاشق کسی باشید که تا «آخر عمر»، گوش کردید تا «آخر عمر»، تاکید میکنم، تا «آخر عمر» از او «هیچ سهمی»، گوش کردید «هیچ سهمی» تاکید میکنم، «هیچ سهمی» ندارید!
More: 🎖 @windscribeproxy
یعنی دیگر از معاشرت کردن با او خبری نیست، دیگر از شنا کردن در آغوشش که مانند «آرام»، آرام است خبری نیست،
دیگر از چای را با شیرینی لبخندش شیرین کردن و نوشیدن و کیف کردن خبری نیست...آری دیگر از هیچکدام از این خبر های خوب، خبری نیست! گاهی باید عاشق کسی باشی که با او هیچ نسبتی نداری، گاهی باید عشقی ناب را غسل دهی، خوب غسل دهی و آن را بپیچانی لای کفن «گذر زمان» و با احترام تا قبرستان سرزمین احساس تشییع کنی و در قطعهای مخصوص که جای هر کسی نیست دفن کنی! گاهی باید عاشق کسی باشید که تا «آخر عمر»، گوش کردید تا «آخر عمر»، تاکید میکنم، تا «آخر عمر» از او «هیچ سهمی»، گوش کردید «هیچ سهمی» تاکید میکنم، «هیچ سهمی» ندارید!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیت داشته باشند...
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
یه روزی میفهمی...
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطههای نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بیفایده؛
تمرکز روی خودت بهتر از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!
More: 🎖 @windscribeproxy
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطههای نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بیفایده؛
تمرکز روی خودت بهتر از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
وقتی دائم بگويى گرفتارم؛
هیچ وقت آزاد نمیشوى،
وقتی دائم بگويى وقت ندارم،
هیچوقت زمان پیدا
نمی كنی،
وقتی دائم بگويى فردا انجامش میدهم، آن فردای تو هیچ وقت نمیايد!
وقتی صبحهااز خواب بیدار میشويم دوانتخاب داریم:
برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم،
یا بیدار شويم و رویاهايمان را دنبال كنیم.
انتخاب با شماست!
وقتی در خوشی و شادی هستی عهد و پیمان نبند!
وقتی ناراحتی جواب نده!
وقتی عصبانی هستی تصمیم نگیر!
زندگی، برگ بودن در مسیر باد نیست،
امتحان ریشه هاست...
More: 🎖 @windscribeproxy
هیچ وقت آزاد نمیشوى،
وقتی دائم بگويى وقت ندارم،
هیچوقت زمان پیدا
نمی كنی،
وقتی دائم بگويى فردا انجامش میدهم، آن فردای تو هیچ وقت نمیايد!
وقتی صبحهااز خواب بیدار میشويم دوانتخاب داریم:
برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم،
یا بیدار شويم و رویاهايمان را دنبال كنیم.
انتخاب با شماست!
وقتی در خوشی و شادی هستی عهد و پیمان نبند!
وقتی ناراحتی جواب نده!
وقتی عصبانی هستی تصمیم نگیر!
زندگی، برگ بودن در مسیر باد نیست،
امتحان ریشه هاست...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
یه روزی میفهمی...
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطههای نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بیفایده؛
تمرکز روی خودت بهتر از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!
More: 🎖 @windscribeproxy
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطههای نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بیفایده؛
تمرکز روی خودت بهتر از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
تو یه مقاله نوشته بود
"افسردگی مانند آن است که تمایل داشته باشی به خانه بروی درحالی که در خانه هستی"
مغزم پاشید به سقف!
More: 🎖 @windscribeproxy
"افسردگی مانند آن است که تمایل داشته باشی به خانه بروی درحالی که در خانه هستی"
مغزم پاشید به سقف!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
فردی از کشاورزی پرسید: آیا گندم کاشتهای؟ کشاورز جواب داد: نه، ترسیدم باران نبارد. مرد پرسید: پس ذرت کاشتهای؟ کشاورز گفت: نه، ترسیدم ذرتها را آفت بزند. مرد پرسید: پس چه چیزی کاشتهای؟! کشاورز گفت: هیچچيز، خیالم راحت است!
همیشه بازندهترین افراد در زندگی، کسانی هستند که از ترس هرگز به هیچ کاری دست نمیزنند.
More: 🎖 @windscribeproxy
همیشه بازندهترین افراد در زندگی، کسانی هستند که از ترس هرگز به هیچ کاری دست نمیزنند.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
وقتی به جای ریشه ی یه آدم
عاشق گل و شکوفه هاش میشی
بعد پاییز...
میخوای چه کنی؟!!!
More: 🎖 @windscribeproxy
عاشق گل و شکوفه هاش میشی
بعد پاییز...
میخوای چه کنی؟!!!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
"یادته"؟...
همیشه از این کلمه هراس داشتم
که خودم یا کسی با حسرت به هم بگیم
یادته اون خاطره... یادته اون حرفا...یادته...
برا همین سعی میکنم تمام لحظاتی که برام با ارزش هستند رو با تمام وجودم زندگی کنم، که اگه یروزی تنها خاطرات بجا موند، همراه با یه بغض شکسته نباشه؛
اما بعضی لحظات رو هر چی هم که زندگی کنی و قدر بدونی
بازم تموم شدنشون، برات حکم تموم شدن خودت رو داره!...
More: 🎖 @windscribeproxy
همیشه از این کلمه هراس داشتم
که خودم یا کسی با حسرت به هم بگیم
یادته اون خاطره... یادته اون حرفا...یادته...
برا همین سعی میکنم تمام لحظاتی که برام با ارزش هستند رو با تمام وجودم زندگی کنم، که اگه یروزی تنها خاطرات بجا موند، همراه با یه بغض شکسته نباشه؛
اما بعضی لحظات رو هر چی هم که زندگی کنی و قدر بدونی
بازم تموم شدنشون، برات حکم تموم شدن خودت رو داره!...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
❤18
یه چیزی میگم، بعد کات کردن هر نوع رابطه ای سرلوحه زندگیتون قرار بدید:
“وقتی رابطه ی دوستانتون، عاشقانتون، رفاقتتون یا هرکدوم از اینا تموم شد هرجا نشستین و بحث اون آدم شد؛ یا سکوت کنین یا جوری ازش حرف بزنین که حداقل انتخاب خودتون رو زیر سوال نبرید، بگید:
"آدم خوبیه، خاطرات خوبی داشتیم ولی هم مسیر هم نبودیم."
More: 🎖 @windscribeproxy
“وقتی رابطه ی دوستانتون، عاشقانتون، رفاقتتون یا هرکدوم از اینا تموم شد هرجا نشستین و بحث اون آدم شد؛ یا سکوت کنین یا جوری ازش حرف بزنین که حداقل انتخاب خودتون رو زیر سوال نبرید، بگید:
"آدم خوبیه، خاطرات خوبی داشتیم ولی هم مسیر هم نبودیم."
More: 🎖 @windscribeproxy
❤36
المیرا دهلوی خیلی خوب از چشم افتادن رو با قلم صریحش وصف کرده:
همهی آدمها روی کسایی که دوسشون دارن یه حساب دیگهای باز میکنن و توقع یک سری رفتارها رو ندارن...
اما وقتی زدن تو برجکت و بر خلافِ تصورت رفتار کردن
انگار دنیا برات تموم میشه
روزات رنگ غم میگیره و تاریک میشه
اما بعد از چند مدت
هر چقدر خلافِ تصورت رفتار کنن
دیگه برات اهمیتی نداره،
دیگه دلت سیاه نمیشه
دیگه بغض راهه گلوتو نمیگیره
فقط تو دلت میگی خب از این آدم بیشتر از اینا هم توقع نمیرفت
و میشینی راحت به زندگیت ادامه میدی
بعضی وقتا آدما خودشون،
خودشونو از چشمت میندازن.
More: 🎖 @windscribeproxy
همهی آدمها روی کسایی که دوسشون دارن یه حساب دیگهای باز میکنن و توقع یک سری رفتارها رو ندارن...
اما وقتی زدن تو برجکت و بر خلافِ تصورت رفتار کردن
انگار دنیا برات تموم میشه
روزات رنگ غم میگیره و تاریک میشه
اما بعد از چند مدت
هر چقدر خلافِ تصورت رفتار کنن
دیگه برات اهمیتی نداره،
دیگه دلت سیاه نمیشه
دیگه بغض راهه گلوتو نمیگیره
فقط تو دلت میگی خب از این آدم بیشتر از اینا هم توقع نمیرفت
و میشینی راحت به زندگیت ادامه میدی
بعضی وقتا آدما خودشون،
خودشونو از چشمت میندازن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
قبلنا فکر میکردم کسی مناسبه که همه معیارامو داشته باشه!
اما به مرور متوجه شدم... اونی مناسبه که برای بودنم ارزش قائل باشه و تلاش کنه!
اوایل فکر میکردم عشق یعنی، همیشه حالت باهاش خوب باشه! اما به مرور متوجه شدم عشق یعنی تو حال بدت جانزنه!
فکر میکردم تا نیمه گمشدمو پیدا کنم عاشقش میشم!
اما الان فهمیدم هیچ نیمه گمشده ای وجود نداره عشق ساختنیه نه پیدا کردنی!
خیلی طول کشید تا متوجه شم هر هیجان، علاقه و احساسی نشونه عشق نیستی یه وقتایی این آسیب ها و زخمامونن که مارو به طرف وابسته میکنن!
ولی الان باور دارم رابطه خوب وقتی ساخته میشه که دوطرف به بلوغ عاطفی رسیده باشن!
More: 🎖 @windscribeproxy
اما به مرور متوجه شدم... اونی مناسبه که برای بودنم ارزش قائل باشه و تلاش کنه!
اوایل فکر میکردم عشق یعنی، همیشه حالت باهاش خوب باشه! اما به مرور متوجه شدم عشق یعنی تو حال بدت جانزنه!
فکر میکردم تا نیمه گمشدمو پیدا کنم عاشقش میشم!
اما الان فهمیدم هیچ نیمه گمشده ای وجود نداره عشق ساختنیه نه پیدا کردنی!
خیلی طول کشید تا متوجه شم هر هیجان، علاقه و احساسی نشونه عشق نیستی یه وقتایی این آسیب ها و زخمامونن که مارو به طرف وابسته میکنن!
ولی الان باور دارم رابطه خوب وقتی ساخته میشه که دوطرف به بلوغ عاطفی رسیده باشن!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
براش نوشتم
"اگر یه روز من نبودم، حتی اگر صد سال هم بگذره، با چی یاد من میفتی؟"
گفت:
"هر چیزی که سبک باشه!
یه پری که توی آسمون رقصون رقصون میاد پایین. نسیمی که آروم میاد از کنار صورتم رد میشه. وقتی بارون بیاد، از اون بارون ریزا. نور صبح که بزنه. نور صبح آرومه، چشمو نمیزنه...
با همهی اینا یادت می افتم. من یادت میفتم، حتی اگر نباشی!
حتی اگر خودت نخوای به یادم باشی. یادت میفتم، چون همیشه یه گوشه از قلبم هستی، یه گوشه از زندگیم!"
More: 🎖 @windscribeproxy
"اگر یه روز من نبودم، حتی اگر صد سال هم بگذره، با چی یاد من میفتی؟"
گفت:
"هر چیزی که سبک باشه!
یه پری که توی آسمون رقصون رقصون میاد پایین. نسیمی که آروم میاد از کنار صورتم رد میشه. وقتی بارون بیاد، از اون بارون ریزا. نور صبح که بزنه. نور صبح آرومه، چشمو نمیزنه...
با همهی اینا یادت می افتم. من یادت میفتم، حتی اگر نباشی!
حتی اگر خودت نخوای به یادم باشی. یادت میفتم، چون همیشه یه گوشه از قلبم هستی، یه گوشه از زندگیم!"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
یه روزی میفهمی...
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطههای نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بیفایده؛
تمرکز روی خودت بهتر از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!
More: 🎖 @windscribeproxy
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطههای نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بیفایده؛
تمرکز روی خودت بهتر از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
عزیزای دلم
کلاس و درس رو دور بزنید،
با پارتنرتون شب بزنید بیرون،
شب خونه دوستاتون بمونید،
زیر بارون بستنی بخورید،پفک با ترشک بخورید، پولاتونو درست خرج کنید
مسافرت برید، یک روز کامل استراحت کنید
هرکاری عشقتون میکشه انجام بدید
این دنیا تا چشمتون رو بهم بزنید تموم شده...
More: 🎖 @windscribeproxy
کلاس و درس رو دور بزنید،
با پارتنرتون شب بزنید بیرون،
شب خونه دوستاتون بمونید،
زیر بارون بستنی بخورید،پفک با ترشک بخورید، پولاتونو درست خرج کنید
مسافرت برید، یک روز کامل استراحت کنید
هرکاری عشقتون میکشه انجام بدید
این دنیا تا چشمتون رو بهم بزنید تموم شده...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
نامه ای به خودم:«تو مسئول کارهای بقیه نیستی پس الکی حرص نخور. تو مقصر حال بقیه نیستی پس عذاب وجدان نگیر. تو نمیتونی همه وقتت رو برای بقیه صرف کنی یکمم به خودت اهمیت بده. همه قرار نیست ازت راضی باشن اگه کسی خواست به هر دلیلی بره که مقصرش تو نبودی، بذار بره.
به خودت اهمیت بده برای بار اخر میگم خودت واسه خودت مهم باش چون این بار اگه گوش ندی واقعا دیگه دهنتو سرویس میکنم.»
More: 🎖 @windscribeproxy
به خودت اهمیت بده برای بار اخر میگم خودت واسه خودت مهم باش چون این بار اگه گوش ندی واقعا دیگه دهنتو سرویس میکنم.»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22