windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.13K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
پدربزرگم حرف قشنگی میزد
میگفت:وقتی با یکی وارد رابطه شدی هرچقدرم باهاش مشکل داشتی، یادت باشه هیچوقت جلوی دیگران بهش بی احترامی نکنی؛
اون بی احترام بشه، تو بی ارزش میشی!

More: 🎖 @windscribeproxy
23
بعد از بحث و دعوا بهش بگو:
"آدم تا بعضی چیزا رو
از دست نده نمیفهمه که
چقدر بهشون نیازی داشته، من الان میفهمم که چقدر وجودت لازمهه"
اینجوری با یه تیر دو تا نشون ميزنيد و هم عذر خواهی کردین و هم دلشو به دست اوردین:)))))

More: 🎖 @windscribeproxy
10
یادآوری امشب:

"آدما اونقدر که تو فکر میکنی‌ شکننده نیستن و‌ظرفیتشون به مو بند نیست،نیازی نیست همیشه چتر نجات و منجی باشی.تمرکزتو بذار رو حال خودت
‏هیچ کس بدون تو نمرده و‌ بدون تو‌ نمی میره، بذار هرکس درد، تجربه بد، شکست، اون ناکامی مخصوص زندگی خودشو، خودش تجربه کنه و بزرگ شه."

More: 🎖 @windscribeproxy
18
‏سیاوش قمیشی داره میخونه «اون روزا ما دلی داشتیم واسه بردن». واقعنا! یه مدته نه درست غصه میخوریم، نه درست خوشحال میشیم. نه درست عاشق میشیم، نه درست عاشقمون میشن. رو هواییم انگار. حس و حالامون عمق نداره. انگار دیگه دلی نداریم واسه بردن. و البته واسه خیلی چیزای دیگه.

More: 🎖 @windscribeproxy
23
اگه با کسی وارد رابطه شدین:

- لطفا تمام سوالهایی که تو ذهنتون دارین رو از طرف بپرسین
- وقتی احساس خوبی نسبت به جایی که میره یا آدمی که با اون صحبت میکنه ندارید بهش بگید و هرگز فکر نکنید باید خودش بفهمه
- لطفا احساساتتون رو هر روز با هم در میون بزارین
- همیشه در مورد روزی که داشتین با هم صحبت کنین
- لطفا در حالیکه از هم عصبانی هستین تا قبل از اینکه مشکل حل بشه نخوابین
- اعتماد همدیگرو جلب کنین

+تمام مسائل یک رابطه، با حرف زدن و انتقال افکار و احساسات به درستی
قابل حل شدن هستند؛⁣
هر چه حرف‌ها و افکار خود را بیشتر سرکوب کنید و به اشتراک نگذارید رفته رفته از یکدیگر دور تر خواهید شد و در نهایت مرگ رابطه فرا می‌رسد!⁣

More: 🎖 @windscribeproxy
21
واقعا ما بیخودی داریم حرص گذشته رو میخوریم دوستان یه جمله ی خیلی جالبی رو توی کتابی میخوندم که میگفت:
"some mistakes take us to the right place"
یعنی: بعضی اشتباه ها مارو میبرن به جایِ درستی که باید بریم!

میخوام بگم اگر یه زمانی اشتباهاتی کردی، آدم اشتباهی رو دوست داشتی، توی روابط دوستیت به یه نفر بیش از حد اعتماد کردی، توی موضوعی زیاده روی کردی یا هرچیزی.. بهترین تصمیمی بوده که اون لحظه تونستی با عقل و درکت بگیری و اگر اتفاق نمی افتاد پس امروز اینجا نبودی و این تجربه رو نداشتی، پس لطفا نزار دیگه ذهنت درگیرش بشه:)

More: 🎖 @windscribeproxy
21
‏من بهت نمیگم با کی برو با کی بیا من محدودت نمیکنم ، من گوشیتو چک نمیکنم ، من هر دقیقه بهت زنگ نمیزنم ، من به رفتارای شخصیت گیر نمیدم چون اگه برات مهم باشم کاری ک ناراحتم میکنه رو انجام نمیدی و اگه انجامش بدی ینی برات اهمیتی نداشتم!

More: 🎖 @windscribeproxy
22
بهترین انتقام بعد از رفتنش، موفق تر شدنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، خوشحال تر بودنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، به خودت رسیدنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، یه زندگی جدید ساختنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، هر روز زیبا تر شدنه.
بهترین انتقام بعد از رفتنش، هر روز قوی تر شدن و خودتو ساختنه.
بهترین انتقام، انتقام نگرفتن و اهمیت ندادنه

More: 🎖 @windscribeproxy
21
گاهی لازم است معشوقه‌ات را از دور دوست داشته باشی، شاید بگویید یعنی چه؟
یعنی دیگر از معاشرت کردن با او خبری نیست، دیگر از شنا کردن در آغوشش که مانند «آرام»، آرام است خبری نیست،
دیگر‌ از چای را با شیرینی لبخندش شیرین کردن و نوشیدن و کیف کردن خبری نیست...آری دیگر از هیچکدام از این خبر های خوب، خبری نیست! گاهی باید عاشق کسی باشی که با او هیچ نسبتی نداری، گاهی باید عشقی ناب را غسل دهی، خوب غسل دهی و آن را بپیچانی لای کفن «گذر زمان» و با احترام تا قبرستان سرزمین احساس تشییع کنی و در قطعه‌ای مخصوص که جای هر کسی نیست دفن کنی! گاهی باید عاشق کسی باشید که تا «آخر عمر»، گوش کردید تا «آخر عمر»، تاکید میکنم، تا «آخر عمر» از او «هیچ سهمی»، گوش کردید «هیچ سهمی» تاکید میکنم، «هیچ سهمی» ندارید!

More: 🎖 @windscribeproxy
23
باید بپذیری که برخی افراد برای همیشه در قلبت جا خواهند داشت بدون اینکه جایی در زندگیت داشته باشند...

More: 🎖 @windscribeproxy
22
یه روزی میفهمی...
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطه‌های نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بی‌فایده؛
تمرکز روی‌ خودت بهتر‌‌ از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!

More: 🎖 @windscribeproxy
19
وقتی دائم بگويى گرفتارم؛
هیچ وقت آزاد نمیشوى،
وقتی دائم بگويى وقت ندارم،
هیچوقت زمان پیدا
نمی كنی،
وقتی دائم بگويى فردا انجامش میدهم، آن فردای تو هیچ وقت نمیايد!
وقتی صبحهااز خواب بیدار میشويم دوانتخاب داریم:
برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم،
یا بیدار شويم و رویاهايمان را دنبال كنیم.
انتخاب با شماست!
وقتی در خوشی و شادی هستی عهد و پیمان نبند!
وقتی ناراحتی جواب نده!
وقتی عصبانی هستی تصمیم نگیر!
زندگی، برگ بودن در مسیر باد نیست،
امتحان ریشه هاست...

More: 🎖 @windscribeproxy
21
یه روزی میفهمی...
عمل کردن به حرفت بهتر از حرف زدنه؛
تنهایی بهتر از رابطه‌های نصفه و نیمه؛
سکوت کردن بهتر از بحثِ بی‌فایده؛
تمرکز روی‌ خودت بهتر‌‌ از دخالت در زندگی بقیه؛
و خودِ واقعیت بودن بهتر از تقلید کردن از دیگرانه..!

More: 🎖 @windscribeproxy
14
‏تو یه مقاله نوشته بود
"افسردگی مانند آن است که تمایل داشته باشی به خانه بروی درحالی که در خانه هستی"
مغزم پاشید به سقف!

More: 🎖 @windscribeproxy
22
فردی از کشاورزی پرسید: آیا گندم کاشته‌ای؟ کشاورز جواب داد: نه، ترسیدم باران نبارد. مرد پرسید: پس ذرت کاشته‌ای؟ کشاورز گفت: نه، ترسیدم ذرت‌ها را آفت بزند. مرد پرسید: پس چه چیزی کاشته‌ای؟! کشاورز گفت: هیچ‌چيز، خیالم راحت است!

همیشه بازنده‌ترین افراد در زندگی، کسانی هستند که از ترس هرگز به هیچ کاری دست نمی‌زنند.

More: 🎖 @windscribeproxy
31
‏وقتی به جای ریشه ی یه آدم
‏عاشق گل و شکوفه هاش میشی
‏بعد پاییز...
‏میخوای چه کنی؟!!!

More: 🎖 @windscribeproxy
19
"یادته"؟...
همیشه از این کلمه هراس داشتم
که خودم یا کسی با حسرت به هم بگیم
یادته اون خاطره... یادته اون حرفا...یادته...
برا همین سعی میکنم تمام لحظاتی که برام با ارزش هستند رو با تمام وجودم زندگی کنم، که اگه یروزی تنها خاطرات بجا موند، همراه با یه بغض شکسته نباشه؛
اما بعضی لحظات رو هر چی هم که زندگی کنی و قدر بدونی
بازم تموم شدنشون، برات حکم تموم شدن خودت رو داره!...

More: 🎖 @windscribeproxy
14
چشات قشنگ تر از اونیه که بخوای باهاش گریه کنی؛ تو فقط بخند.

More: 🎖 @windscribeproxy
18
یه چیزی می‌گم، بعد کات کردن هر نوع رابطه ای سرلوحه زندگیتون قرار بدید:
“وقتی رابطه ی دوستانتون، عاشقانتون، رفاقتتون یا هرکدوم از اینا تموم شد هرجا نشستین و بحث اون آدم شد؛ یا سکوت کنین یا جوری ازش حرف بزنین که حداقل انتخاب خودتون رو زیر سوال نبرید، بگید:
"آدم خوبیه، خاطرات خوبی داشتیم ولی هم مسیر هم نبودیم."

More: 🎖 @windscribeproxy
36
المیرا دهلوی خیلی خوب از چشم افتادن رو با قلم صریحش وصف کرده:

همه‌ی آدم‌ها روی کسایی که دوسشون دارن یه حساب دیگه‌ای باز میکنن و توقع یک سری رفتارها رو ندارن...
اما وقتی زدن تو برجکت و بر خلافِ تصورت رفتار کردن
انگار دنیا برات تموم میشه
روزات رنگ غم می‌گیره و تاریک میشه
اما بعد از چند مدت
هر چقدر خلافِ تصورت رفتار کنن
دیگه برات اهمیتی نداره،
دیگه دلت سیاه نمیشه
دیگه بغض راهه گلوتو نمی‌گیره
فقط تو دلت میگی خب از این آدم بیشتر از اینا هم توقع نمی‌رفت
و می‌شینی راحت به زندگیت ادامه میدی
بعضی وقتا آدما خودشون،
خودشونو از چشمت میندازن.

More: 🎖 @windscribeproxy
28
قبلنا فکر میکردم کسی مناسبه که همه معیارامو داشته باشه!
اما به مرور متوجه شدم... اونی مناسبه که برای بودنم ارزش قائل باشه و تلاش کنه!
اوایل فکر میکردم عشق یعنی، همیشه حالت باهاش خوب باشه! اما به مرور متوجه شدم عشق یعنی تو حال بدت جانزنه!
فکر میکردم تا نیمه گمشدمو پیدا کنم عاشقش میشم!
اما الان فهمیدم هیچ نیمه گمشده ای وجود نداره عشق ساختنیه نه پیدا کردنی!
خیلی طول کشید تا متوجه شم هر هیجان، علاقه و احساسی نشونه عشق نیستی یه وقتایی این آسیب ها و زخمامونن که مارو به طرف وابسته میکنن!
ولی الان باور دارم رابطه خوب وقتی ساخته میشه که دوطرف به بلوغ عاطفی رسیده باشن!

More: 🎖 @windscribeproxy
31