windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
احمد‌شاملو می‌گفت:
قدرت تحمل هر کس را
از میزان سکوتش بسنجید...
آنان که هیاهو می‌کنند؛
بار هیچ چیزی را
به روی شانه‌های خود
تحمل ‌نمی‌کنند..!

More: 🎖 @windscribeproxy
19
کارهای کوچیکی که مردها وقتی دوستت دارن انجام میدن:

۱. اسم کوچیکت رو تاجایی که می‌تونن توی صحبت‌هاشون بکار می‌برن.
۲. به جوک‌هات می‌خندن حتی اگه به شدت بی‌نمک باشه.
۳. ازت توی کوچکترین چیزها نظر می‌خوان.
۴. همیشه اول خودشون پیام میدن.
۵. بیشتر از ایموجی چشمک و قلب استفاده میکنن.
۶. همیشه یه جور بامزه‌ای سر به سرت میذارن.
۷. یه جوری بهت نگاه میکنن انگار قشنگ‌ترین چیزی هستی که توی عمرشون دیدن ♥️

More: 🎖 @windscribeproxy
21
هر وقت احساس کردی حالت خیلی بده و نیاز داری یه شخص خاصی کنارت باشه تا باهاش حرف بزنی بلند شو دو تا سیلی بزن به خودت دو تا فحش به خودت بده، می‌دونی چرا؟
چون نیست، کسی نیست، دقیقاً دقیقاً وقتی که نیاز داری تا حرفات رو کف دستشون بذاری کسی نیست، باید اشکات رو خودت پاک کنی، باید گوشی لعنتیت رو برداری تو سیو مسجت با خودت حرف بزنی، باید اون بغض سگ‌مصب رو قورتش بدی و بیشتر از هر وقت دیگه‌ای به جمله‌ی «تو فقط خودتو داری» ایمان بیاری

More: 🎖 @windscribeproxy
29
قلب فقط کارش خونرسانی نیست؛
رزق و روزیتون رو هم میرسونه!
خوش قلب باشید.

More: 🎖 @windscribeproxy
36
صادق هدایت خیلی قشنگ عشقِ یه آدمِ درونگرا رو توصیف میکنه :

نه تنها او را می‌خواستم، بلکه تمام ذرات تنم ذرات تن او را لازم داشت، فریاد می‌کشید که لازم دارد. و آرزوی شدیدی میکردم که با او در یک جزیره گمشده‌ای باشم که آدمیزاد در آنجا وجود نداشته باشد، آرزو می‌کردم که یک زمین لرزه یا طوفان و یا صاعقهٔ آسمانی همه این رجاله‌ها که پشت دیوار اتاقم نفس می‌کشیدند، دوندگی می‌کردند، کیف می‌کردند همه را می‌ترکاند و فقط من و او می‌ماندیم.
آرزو می‌کردم که یک شب را با او بگذرانم و با هم در آغوش هم می‌مردیم...

More: 🎖 @windscribeproxy
32
شما میتونی مدل لباس یه آدمو تغییر بدی
میتونی سبک غذا خوردن و ساعت خواب و بیداری و کار کردن و کتاب خوندن یه آدمو تغییر بدی...
شما میتونی اطرافیانشو عوض کنی
رفت و آمدنشو کنترل کنی حتی آدمای سمی زندگیشو حذف کنی
ولی بالاخره اون آدم
یه روزی،
یه جایی،
یه ساعتی، برمیگرده به همون چیزی که بود!
ذاتِ آدما همون چیزیه که خیلی دوسش دارن و برای هیچ آدمی تغییر نمیکنه!

More: 🎖 @windscribeproxy
25
قبول دارم که پول؛ قیافه و استایل طرف مقابل خیلی مهمه اما به نظرم تا یه جایی جوابگو هست و از بعد یه تایمی تکراری میشه...
اگر از من می‌شنوید آدمی رو پیدا کنید که توی هر زمینه ای طبق سلیقَتون برخورد کنه و توی هر مشکلی پُشتِتون باشه؛
آدمی که بشه باهاش فیلم دید؛ غذای خیابونی خورد؛ کُلی کتاب خوند؛
آدمی که بشه باهاش عکس گرفت؛ بشه باهاش با شیرکاکائو مَست کرد؛ بشه زیر بارون بدون چَتر قدم زد؛
بشه باهاش بلند بلند خندید؛ بغلش کرد و کُلی مسخره بازی در آورد؛
آدمی که بشه باهاش پیشرفت کرد؛
آدمی که به جای بهونه آوردن و جا خالی کردن؛ بگه بیا باهم درستش میکنیم؛ درست نشد؟ فدای سرت؛ باهم غصه میخوریم.

More: 🎖 @windscribeproxy
22
قلب فقط کارش خونرسانی نیست؛
رزق و روزیتون رو هم میرسونه!
خوش قلب باشید.

#شبتون_در_پناه_حق

More: 🎖 @windscribeproxy
19
چقدر این متن درسته:

«چه رسم جالبی است
محبتت را میگذارند پای احتیاجت؛
صداقتت را میگذارند پای سادگیت؛
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت؛
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت؛
و وفاداریت را پای بی کسیت؛
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکسی و محتاج!
پس محبتت، صداقتت، سکوتت، نگرانیت و وفاداریت را برای همه خرج نکن!»

More: 🎖 @windscribeproxy
25
برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه !
برایش روزه بگیری یا نه !
فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی !
اما اینها برای من و تو فرق می کند .
و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم
من گفتم من با ایمان ترم تو گفتی من!
و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی ست فقط راه اتصالمان به او فرق دارد
به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم !
اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما!
خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت.

More: 🎖 @windscribeproxy
45
ما تو ادبیات فارسی یه واژه خیلی بهتر برای "پارتنر" داریم مثلِ "یار"
یعنی:
هم‌تیمی، همراه، همدست، همکار، همفکر، همدم، هم پا، همقدم، همنفس، هم صحبت، همدل، رفیق!
و چه خوبه که همه رو تو یه نفر پیدا کنی!

More: 🎖 @windscribeproxy
30
یه چیز جالب درمورد من وجود داره اینه که: وقتی یکیو دوس‌دارم انقدر گاردمو میارم پایین که فکر میکنه اعتماد به نفس ندارمو ‌داغونم،عزیزم من یه از خود راضی روانی ام که فقط با تو خوبم. فک نکن اسکلم و با همه این شکلیم.

More: 🎖 @windscribeproxy
27
‏خیال‌پردازی تا یه جایی لذت‌بخشه، ولی زیاده‌روی باعث میشه به جایی برسی که ترجیح میدی تو ذهنت زندگی کنی تا دنیای واقعی!
سقوط از اینجا شروع میشه

More: 🎖 @windscribeproxy
16
اگه این سه کتاب رو بخونی دیگه هیچکس نمی‌تونه بهت دروغ بگه:

-چگونه دیگران را روانکاوی کنیم اثر بازیل فاستر
_آدم‌های سمی اثر ليليان گلاس
_زبان بدن اثر آلن پیز

More: 🎖 @windscribeproxy
14
در جوشن كبير يک عبارتی هست كه مى‌گوييم:
"يا كَريمَ الصَّفْح"

معناش خيلى جالبه
یک وقتی یک کسی تو رو می‌بخشه اما یادش نمی‌ره که فلان خطا رو کردی و همیشه یه‌جوری نگات می‌کنه که تو می‌فهمی هنوز یادش نرفته، یه‌جورایی انگار که سابقه‌ی بدت رو مدام به یادت میاره.
ولی یک وقتی، یک کسی تو رو می‌بخشه و یک‌طوری فراموش می‌کنه انگار نه انگار که تو خطایی رو مرتکب شدی.اصلا هم به روت نمیاره.
به این نوع بخشش میگن صَفح.
و خدای ما این‌گونه است...

More: 🎖 @windscribeproxy
59
پدربزرگم حرف قشنگی میزد
میگفت:وقتی با یکی وارد رابطه شدی هرچقدرم باهاش مشکل داشتی، یادت باشه هیچوقت جلوی دیگران بهش بی احترامی نکنی؛
اون بی احترام بشه، تو بی ارزش میشی!

More: 🎖 @windscribeproxy
23
بعد از بحث و دعوا بهش بگو:
"آدم تا بعضی چیزا رو
از دست نده نمیفهمه که
چقدر بهشون نیازی داشته، من الان میفهمم که چقدر وجودت لازمهه"
اینجوری با یه تیر دو تا نشون ميزنيد و هم عذر خواهی کردین و هم دلشو به دست اوردین:)))))

More: 🎖 @windscribeproxy
10
یادآوری امشب:

"آدما اونقدر که تو فکر میکنی‌ شکننده نیستن و‌ظرفیتشون به مو بند نیست،نیازی نیست همیشه چتر نجات و منجی باشی.تمرکزتو بذار رو حال خودت
‏هیچ کس بدون تو نمرده و‌ بدون تو‌ نمی میره، بذار هرکس درد، تجربه بد، شکست، اون ناکامی مخصوص زندگی خودشو، خودش تجربه کنه و بزرگ شه."

More: 🎖 @windscribeproxy
18
‏سیاوش قمیشی داره میخونه «اون روزا ما دلی داشتیم واسه بردن». واقعنا! یه مدته نه درست غصه میخوریم، نه درست خوشحال میشیم. نه درست عاشق میشیم، نه درست عاشقمون میشن. رو هواییم انگار. حس و حالامون عمق نداره. انگار دیگه دلی نداریم واسه بردن. و البته واسه خیلی چیزای دیگه.

More: 🎖 @windscribeproxy
23
اگه با کسی وارد رابطه شدین:

- لطفا تمام سوالهایی که تو ذهنتون دارین رو از طرف بپرسین
- وقتی احساس خوبی نسبت به جایی که میره یا آدمی که با اون صحبت میکنه ندارید بهش بگید و هرگز فکر نکنید باید خودش بفهمه
- لطفا احساساتتون رو هر روز با هم در میون بزارین
- همیشه در مورد روزی که داشتین با هم صحبت کنین
- لطفا در حالیکه از هم عصبانی هستین تا قبل از اینکه مشکل حل بشه نخوابین
- اعتماد همدیگرو جلب کنین

+تمام مسائل یک رابطه، با حرف زدن و انتقال افکار و احساسات به درستی
قابل حل شدن هستند؛⁣
هر چه حرف‌ها و افکار خود را بیشتر سرکوب کنید و به اشتراک نگذارید رفته رفته از یکدیگر دور تر خواهید شد و در نهایت مرگ رابطه فرا می‌رسد!⁣

More: 🎖 @windscribeproxy
21
واقعا ما بیخودی داریم حرص گذشته رو میخوریم دوستان یه جمله ی خیلی جالبی رو توی کتابی میخوندم که میگفت:
"some mistakes take us to the right place"
یعنی: بعضی اشتباه ها مارو میبرن به جایِ درستی که باید بریم!

میخوام بگم اگر یه زمانی اشتباهاتی کردی، آدم اشتباهی رو دوست داشتی، توی روابط دوستیت به یه نفر بیش از حد اعتماد کردی، توی موضوعی زیاده روی کردی یا هرچیزی.. بهترین تصمیمی بوده که اون لحظه تونستی با عقل و درکت بگیری و اگر اتفاق نمی افتاد پس امروز اینجا نبودی و این تجربه رو نداشتی، پس لطفا نزار دیگه ذهنت درگیرش بشه:)

More: 🎖 @windscribeproxy
21