فقط اونجا که شادمهر میگه:
«توهمین لحظه که دلگیرم ازت از همیشه به تو وابسته ترم..»
خیلی سخته هم یه نفرو دوست داشته باشی و وابسته اش باشی؛هم از چشمت افتاده باشه:)))
More: 🎖 @windscribeproxy
«توهمین لحظه که دلگیرم ازت از همیشه به تو وابسته ترم..»
خیلی سخته هم یه نفرو دوست داشته باشی و وابسته اش باشی؛هم از چشمت افتاده باشه:)))
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
سخته به بعضیا بفهمونی که اگه خیانت نمی کنی، دروغ نمیگی، پنهون کاری توی کارت نیست، راحت می بخشی، سخت به دل می گیری، بی منت محبت می کنی
همیشه برای کمک کردن آماده ای، توی بدترین شرایطم نمیری، همیشه سعیت به انسان بودنه، زرنگ بازی در نمیاری، دلت نمیخواد مثل بعضیا باشی
که اگه خوبی... که اگه بد نیستی...
نه اینکه بدی بلد نباشی، نه اینکه از روی سادگی و نفهمیته، نه اینکه جربزه ی بد بودنو نداشته باشی، نه!
فقط میخوای که خوب باشی...
خوبی نه اینکه اجبارت باشه، انتخابته!
فرق بین خوب بودن و بد نبودن با حماقت و پخمه بودن و نفهمی رو...
واقعا سخته به بعضیا بفهمونی!
More: 🎖 @windscribeproxy
همیشه برای کمک کردن آماده ای، توی بدترین شرایطم نمیری، همیشه سعیت به انسان بودنه، زرنگ بازی در نمیاری، دلت نمیخواد مثل بعضیا باشی
که اگه خوبی... که اگه بد نیستی...
نه اینکه بدی بلد نباشی، نه اینکه از روی سادگی و نفهمیته، نه اینکه جربزه ی بد بودنو نداشته باشی، نه!
فقط میخوای که خوب باشی...
خوبی نه اینکه اجبارت باشه، انتخابته!
فرق بین خوب بودن و بد نبودن با حماقت و پخمه بودن و نفهمی رو...
واقعا سخته به بعضیا بفهمونی!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
اونی که دوستت داره تو رو با همون نقاط قوت و ضعف میپذیرد؛ اونی که خیلی دوستت داره، نقاط قوتت رو پررنگ و نقاط ضعفت رو کمرنگ میبینه و اونی که خیلی خیلی زیاد دوستت داره، برای رشد و توسعه نقاط قوتت و رفع و کاهش نقاط ضعفت بهت کمک میکنه، این پروسه برای افرادی که دوست داری، همین است
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
پرسیده وقتی رابطه کات میشه دختر بیشتر آسیب میبینه یا پسر؟
وقتی یه رابطه کات میشه بيشترين آسیب رو کسی میبینه که حرفها و دروغها رو بیشتر باور کرده
More: 🎖 @windscribeproxy
وقتی یه رابطه کات میشه بيشترين آسیب رو کسی میبینه که حرفها و دروغها رو بیشتر باور کرده
More: 🎖 @windscribeproxy
❤36
آدمارو تا باهاتون یه مدت سرد میشن کنار نذارید، شاید مشکلی تو خانواده، کارشون، تو زندگیشون یا هرچیز دیگهای پیش اومده باشه.
همه راحت نمیتونن حرف بزنن، بعضیا فقط از همه دور میشن و خودشونو تو ذهنشون حبس میکنن!
سعی کنیم همو درک کنیم، دنیا جای قشنگتری میشه🤍
More: 🎖 @windscribeproxy
همه راحت نمیتونن حرف بزنن، بعضیا فقط از همه دور میشن و خودشونو تو ذهنشون حبس میکنن!
سعی کنیم همو درک کنیم، دنیا جای قشنگتری میشه🤍
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
اینطوریم نیست که درونگراها حرفی برای گفتن نداشته باشن. فقط قبلش به این فکر میکنن که ارزش به زبون اوردن داره یا نه.
و غالبا جواب منفیه
More: 🎖 @windscribeproxy
و غالبا جواب منفیه
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
ولی من میگم مهم نیست طرفت پورشه داشته باشه یا پیکان
مهم اینه تو اون ماشین صدای خندهت بپیچه نه گریه هات!
مهم نیست واسهی شام دعوتت کنه به شیک ترین رستوران شهر،
یا فلافلی سر کوچه؛ مهم اینه حالِ دلت کنارش خوب باشه!
مهم نیست خونتون بالا شهر باشه یا تو یکی از کوچه پس کوچه های پایین شهر
مهم اینه هرکجا که هستی پیشش خود واقعیت باشی!
مهم نیست کلی مدرک تو کیفش داشته باشه
مهم اینه وقتی تو جمع حرف میزنه سرت بالا باشه!
مهم نیست هیکلش رو فرم باشه یا نه، مهم اینه شونه هاش هیچوقت سرتو زمین نزنه!
نمیدونم شاید فکر کنی خیلی احساسی و کلیشه ایه حرفام
یا اینکه بگی عشق که آب و دون نمیشه و باید همین اول فکر همه چیز رو کرد،
همه ی اینارو میدونم اما بازم میگم برو سمت کسی که پیشش خودت باشی، خودِ خودِ واقعیت بدون سانسور.
More: 🎖 @windscribeproxy
مهم اینه تو اون ماشین صدای خندهت بپیچه نه گریه هات!
مهم نیست واسهی شام دعوتت کنه به شیک ترین رستوران شهر،
یا فلافلی سر کوچه؛ مهم اینه حالِ دلت کنارش خوب باشه!
مهم نیست خونتون بالا شهر باشه یا تو یکی از کوچه پس کوچه های پایین شهر
مهم اینه هرکجا که هستی پیشش خود واقعیت باشی!
مهم نیست کلی مدرک تو کیفش داشته باشه
مهم اینه وقتی تو جمع حرف میزنه سرت بالا باشه!
مهم نیست هیکلش رو فرم باشه یا نه، مهم اینه شونه هاش هیچوقت سرتو زمین نزنه!
نمیدونم شاید فکر کنی خیلی احساسی و کلیشه ایه حرفام
یا اینکه بگی عشق که آب و دون نمیشه و باید همین اول فکر همه چیز رو کرد،
همه ی اینارو میدونم اما بازم میگم برو سمت کسی که پیشش خودت باشی، خودِ خودِ واقعیت بدون سانسور.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
مادرم پیام داد «جات تو خونه خیلی خالیه ولی از اینکه احساس میکنم خوشحالی ما هم خوشحالیم». بهنظرم نشانهی دوست داشتن واقعی همینه: خواستنِ دیگری بهدور از مالکیت و خودخواهی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤31
وقتی یک رابطه پنهانی به پایان میرسه، رنج سوگ، نسبت به یک رابطه نرمال چندین برابر بیشتره چون شما فضایی برای سوگواری ندارید. ماهها سوگ رو درون خودتون حمل میکنید در حالی که مجبورید به زندگی روتین و عادی ادامه بدید. مثل یک گربه زخمی، درون خودتون فرو میرید و زخمهاتون رو به تنهایی لیس میزنید در حالی که حتی نمیتونید از اطرافیان خواهش کنید تا زمان بهبود زخم کمی روال زندگی رو براتون کُند یا تسهیل کنند.
در نهایت هم شاید بتونید زخم رو در تنهایی خودتون ترمیم کنید اما یک اسکار نامرئی همیشه روی روحتون میمونه. یک اسکار که فقط خودتون میدونید دقیقا کجای روانتون نشسته و احتمالا تا همیشه هم موقع قرار گرفتن در روابط تازه، یک پوزخند پررنگ بهتون میزنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
در نهایت هم شاید بتونید زخم رو در تنهایی خودتون ترمیم کنید اما یک اسکار نامرئی همیشه روی روحتون میمونه. یک اسکار که فقط خودتون میدونید دقیقا کجای روانتون نشسته و احتمالا تا همیشه هم موقع قرار گرفتن در روابط تازه، یک پوزخند پررنگ بهتون میزنه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
احمدشاملو میگفت:
قدرت تحمل هر کس را
از میزان سکوتش بسنجید...
آنان که هیاهو میکنند؛
بار هیچ چیزی را
به روی شانههای خود
تحمل نمیکنند..!
More: 🎖 @windscribeproxy
قدرت تحمل هر کس را
از میزان سکوتش بسنجید...
آنان که هیاهو میکنند؛
بار هیچ چیزی را
به روی شانههای خود
تحمل نمیکنند..!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
کارهای کوچیکی که مردها وقتی دوستت دارن انجام میدن:
۱. اسم کوچیکت رو تاجایی که میتونن توی صحبتهاشون بکار میبرن.
۲. به جوکهات میخندن حتی اگه به شدت بینمک باشه.
۳. ازت توی کوچکترین چیزها نظر میخوان.
۴. همیشه اول خودشون پیام میدن.
۵. بیشتر از ایموجی چشمک و قلب استفاده میکنن.
۶. همیشه یه جور بامزهای سر به سرت میذارن.
۷. یه جوری بهت نگاه میکنن انگار قشنگترین چیزی هستی که توی عمرشون دیدن ♥️
More: 🎖 @windscribeproxy
۱. اسم کوچیکت رو تاجایی که میتونن توی صحبتهاشون بکار میبرن.
۲. به جوکهات میخندن حتی اگه به شدت بینمک باشه.
۳. ازت توی کوچکترین چیزها نظر میخوان.
۴. همیشه اول خودشون پیام میدن.
۵. بیشتر از ایموجی چشمک و قلب استفاده میکنن.
۶. همیشه یه جور بامزهای سر به سرت میذارن.
۷. یه جوری بهت نگاه میکنن انگار قشنگترین چیزی هستی که توی عمرشون دیدن ♥️
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
هر وقت احساس کردی حالت خیلی بده و نیاز داری یه شخص خاصی کنارت باشه تا باهاش حرف بزنی بلند شو دو تا سیلی بزن به خودت دو تا فحش به خودت بده، میدونی چرا؟
چون نیست، کسی نیست، دقیقاً دقیقاً وقتی که نیاز داری تا حرفات رو کف دستشون بذاری کسی نیست، باید اشکات رو خودت پاک کنی، باید گوشی لعنتیت رو برداری تو سیو مسجت با خودت حرف بزنی، باید اون بغض سگمصب رو قورتش بدی و بیشتر از هر وقت دیگهای به جملهی «تو فقط خودتو داری» ایمان بیاری
More: 🎖 @windscribeproxy
چون نیست، کسی نیست، دقیقاً دقیقاً وقتی که نیاز داری تا حرفات رو کف دستشون بذاری کسی نیست، باید اشکات رو خودت پاک کنی، باید گوشی لعنتیت رو برداری تو سیو مسجت با خودت حرف بزنی، باید اون بغض سگمصب رو قورتش بدی و بیشتر از هر وقت دیگهای به جملهی «تو فقط خودتو داری» ایمان بیاری
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
❤36
صادق هدایت خیلی قشنگ عشقِ یه آدمِ درونگرا رو توصیف میکنه :
نه تنها او را میخواستم، بلکه تمام ذرات تنم ذرات تن او را لازم داشت، فریاد میکشید که لازم دارد. و آرزوی شدیدی میکردم که با او در یک جزیره گمشدهای باشم که آدمیزاد در آنجا وجود نداشته باشد، آرزو میکردم که یک زمین لرزه یا طوفان و یا صاعقهٔ آسمانی همه این رجالهها که پشت دیوار اتاقم نفس میکشیدند، دوندگی میکردند، کیف میکردند همه را میترکاند و فقط من و او میماندیم.
آرزو میکردم که یک شب را با او بگذرانم و با هم در آغوش هم میمردیم...
More: 🎖 @windscribeproxy
نه تنها او را میخواستم، بلکه تمام ذرات تنم ذرات تن او را لازم داشت، فریاد میکشید که لازم دارد. و آرزوی شدیدی میکردم که با او در یک جزیره گمشدهای باشم که آدمیزاد در آنجا وجود نداشته باشد، آرزو میکردم که یک زمین لرزه یا طوفان و یا صاعقهٔ آسمانی همه این رجالهها که پشت دیوار اتاقم نفس میکشیدند، دوندگی میکردند، کیف میکردند همه را میترکاند و فقط من و او میماندیم.
آرزو میکردم که یک شب را با او بگذرانم و با هم در آغوش هم میمردیم...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤32
شما میتونی مدل لباس یه آدمو تغییر بدی
میتونی سبک غذا خوردن و ساعت خواب و بیداری و کار کردن و کتاب خوندن یه آدمو تغییر بدی...
شما میتونی اطرافیانشو عوض کنی
رفت و آمدنشو کنترل کنی حتی آدمای سمی زندگیشو حذف کنی
ولی بالاخره اون آدم
یه روزی،
یه جایی،
یه ساعتی، برمیگرده به همون چیزی که بود!
ذاتِ آدما همون چیزیه که خیلی دوسش دارن و برای هیچ آدمی تغییر نمیکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
میتونی سبک غذا خوردن و ساعت خواب و بیداری و کار کردن و کتاب خوندن یه آدمو تغییر بدی...
شما میتونی اطرافیانشو عوض کنی
رفت و آمدنشو کنترل کنی حتی آدمای سمی زندگیشو حذف کنی
ولی بالاخره اون آدم
یه روزی،
یه جایی،
یه ساعتی، برمیگرده به همون چیزی که بود!
ذاتِ آدما همون چیزیه که خیلی دوسش دارن و برای هیچ آدمی تغییر نمیکنه!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
قبول دارم که پول؛ قیافه و استایل طرف مقابل خیلی مهمه اما به نظرم تا یه جایی جوابگو هست و از بعد یه تایمی تکراری میشه...
اگر از من میشنوید آدمی رو پیدا کنید که توی هر زمینه ای طبق سلیقَتون برخورد کنه و توی هر مشکلی پُشتِتون باشه؛
آدمی که بشه باهاش فیلم دید؛ غذای خیابونی خورد؛ کُلی کتاب خوند؛
آدمی که بشه باهاش عکس گرفت؛ بشه باهاش با شیرکاکائو مَست کرد؛ بشه زیر بارون بدون چَتر قدم زد؛
بشه باهاش بلند بلند خندید؛ بغلش کرد و کُلی مسخره بازی در آورد؛
آدمی که بشه باهاش پیشرفت کرد؛
آدمی که به جای بهونه آوردن و جا خالی کردن؛ بگه بیا باهم درستش میکنیم؛ درست نشد؟ فدای سرت؛ باهم غصه میخوریم.
More: 🎖 @windscribeproxy
اگر از من میشنوید آدمی رو پیدا کنید که توی هر زمینه ای طبق سلیقَتون برخورد کنه و توی هر مشکلی پُشتِتون باشه؛
آدمی که بشه باهاش فیلم دید؛ غذای خیابونی خورد؛ کُلی کتاب خوند؛
آدمی که بشه باهاش عکس گرفت؛ بشه باهاش با شیرکاکائو مَست کرد؛ بشه زیر بارون بدون چَتر قدم زد؛
بشه باهاش بلند بلند خندید؛ بغلش کرد و کُلی مسخره بازی در آورد؛
آدمی که بشه باهاش پیشرفت کرد؛
آدمی که به جای بهونه آوردن و جا خالی کردن؛ بگه بیا باهم درستش میکنیم؛ درست نشد؟ فدای سرت؛ باهم غصه میخوریم.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
قلب فقط کارش خونرسانی نیست؛
رزق و روزیتون رو هم میرسونه!
خوش قلب باشید.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
رزق و روزیتون رو هم میرسونه!
خوش قلب باشید.
#شبتون_در_پناه_حق
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
چقدر این متن درسته:
«چه رسم جالبی است
محبتت را میگذارند پای احتیاجت؛
صداقتت را میگذارند پای سادگیت؛
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت؛
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت؛
و وفاداریت را پای بی کسیت؛
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکسی و محتاج!
پس محبتت، صداقتت، سکوتت، نگرانیت و وفاداریت را برای همه خرج نکن!»
More: 🎖 @windscribeproxy
«چه رسم جالبی است
محبتت را میگذارند پای احتیاجت؛
صداقتت را میگذارند پای سادگیت؛
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت؛
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت؛
و وفاداریت را پای بی کسیت؛
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکسی و محتاج!
پس محبتت، صداقتت، سکوتت، نگرانیت و وفاداریت را برای همه خرج نکن!»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه !
برایش روزه بگیری یا نه !
فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی !
اما اینها برای من و تو فرق می کند .
و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم
من گفتم من با ایمان ترم تو گفتی من!
و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی ست فقط راه اتصالمان به او فرق دارد
به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم !
اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما!
خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت.
More: 🎖 @windscribeproxy
برایش روزه بگیری یا نه !
فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی !
اما اینها برای من و تو فرق می کند .
و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم
من گفتم من با ایمان ترم تو گفتی من!
و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی ست فقط راه اتصالمان به او فرق دارد
به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم !
اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما!
خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤45