windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
عباس معروفی تو کتاب نامه های عاشقانه، به قدری نصحیت مفیدی میکنه که به نظرم لازمه تو هر نوع و جنس رابطه رو اون پیاده کنیم میخواد عاشقانه باشه، دوستانه باشه یا هرچی.. میگه:

"گاهی با دویدن به سمت کسی، نفسی برای ماندان در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده است..!"

More: 🎖 @windscribeproxy
21
از چشم افتادن رو دافنه دوموریه خیلی خوب توصیف کرده اونجایی که می‌گه:
“روزی با خودم فکر می‌کردم اگر اورا با غریبه ایی ببینم دنیا را به آتش می‌کشم.
اما امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست و چه می‌کند.”

More: 🎖 @windscribeproxy
33
مخفی نگه داشتن یه رابطه با خصوصی نگه داشتنش خیلی فرق داره...
رابطه های خصوصی قشنگ و پایداره.
اینکه جاهایی که میرید؛کارایی که میکنید؛
قول و قرارهاتون فقط بین خودتون باشه و به کسی اجازه دخالت ندید خوب و درسته اما اگه تلاش میکنید که کسی نفهمه با یه نفر تو رابطه اید و اونو از چشم همه پنهان نگه میدارید‌ ؛ یه جای راهو دارید اشتباه میرید

More: 🎖 @windscribeproxy
23
“سمساری داد میزنه طلا فروش سکوت میکنه!”
اگه دیدید کسی زیاد منم منم میکنه بدونید دقیقا هیچی نیست! هیچی! کسی که ارزشش بالاست نیازی به دیده شدن نداره:)))

More: 🎖 @windscribeproxy
32
از چشم افتادن رو دافنه دوموریه خیلی خوب توصیف کرده اونجایی که می‌گه:
“روزی با خودم فکر می‌کردم اگر اورا با غریبه ایی ببینم دنیا را به آتش می‌کشم.
اما امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست و چه می‌کند.”

More: 🎖 @windscribeproxy
14
‏گفتم چی میشه که آدما بی‌انصاف می‌شن؟
گفت: «به نظرم آدمی که بی‌انصافی می‌کنه، تو اولین ارتکابش منافع شخصی یا طمعی رو در نظر گرفته
و زیر پا گذاشتن دیگری رو به هر ترتیبی به خودش هموار کرده
اما عذاب وجدان، پچپچه‌ها و قضاوت اجتماع اذیتش می‌کنه با تکرار اون کار، اونو برای خودش توجیه، عادی و بی‌معنی می‌کنه و ویژگی شخصیتیش میشه.»


خلاصه مراقب عادتای اخلاقی‌تون باشید

More: 🎖 @windscribeproxy
6
فقط اونجا که شادمهر میگه:
«توهمین لحظه که دلگیرم ازت از همیشه به تو وابسته ترم..»
خیلی سخته هم یه نفرو دوست داشته باشی و وابسته اش باشی؛هم از چشمت افتاده باشه:)))

More: 🎖 @windscribeproxy
18
سخته به بعضیا بفهمونی که اگه خیانت نمی کنی، دروغ نمیگی، پنهون کاری توی کارت نیست، راحت می بخشی، سخت به دل می گیری، بی منت محبت می‌ کنی
همیشه برای کمک کردن آماده ای، توی بدترین شرایطم نمیری، همیشه سعیت به انسان بودنه، زرنگ بازی در نمیاری، دلت نمیخواد مثل بعضیا باشی
که اگه خوبی... که اگه بد نیستی...
نه اینکه بدی بلد نباشی، نه اینکه از روی سادگی و نفهمیته، نه اینکه جربزه‌ ی بد بودنو نداشته باشی، نه!
فقط میخوای که خوب باشی...
خوبی نه اینکه اجبارت باشه، انتخابته!
فرق بین خوب بودن و بد نبودن با حماقت و پخمه بودن و نفهمی رو...
واقعا سخته به بعضیا بفهمونی!

More: 🎖 @windscribeproxy
18
این خیلی خوب بود😂😂

More: 🎖 @windscribeproxy
15
اونی که دوستت داره تو رو با همون نقاط قوت و ضعف می‌پذیرد؛ اونی که خیلی دوستت داره، نقاط قوتت رو پررنگ و نقاط ضعفت رو کم‌رنگ می‌بینه و اونی که خیلی خیلی زیاد دوستت داره، برای رشد و توسعه نقاط قوتت و رفع و کاهش نقاط ضعفت بهت کمک می‌کنه، این پروسه برای افرادی که دوست داری، همین است

More: 🎖 @windscribeproxy
11
پرسیده وقتی رابطه کات میشه دختر بیشتر آسیب میبینه یا پسر؟
‏وقتی یه رابطه کات میشه بيشترين آسیب رو کسی میبینه که حرفها و دروغها رو بیشتر باور کرده

More: 🎖 @windscribeproxy
36
‏آدمارو تا باهاتون یه مدت سرد میشن کنار نذارید، شاید مشکلی تو خانواده، کارشون، تو زندگیشون یا هرچیز دیگه‌ای پیش اومده باشه.
همه راحت نمیتونن حرف بزنن، بعضیا فقط از همه دور میشن و خودشونو تو ذهنشون حبس میکنن!
سعی کنیم همو درک کنیم، دنیا جای قشنگ‌تری میشه🤍

More: 🎖 @windscribeproxy
23
اینطوریم نیست که درون‌گراها حرفی برای گفتن نداشته باشن. فقط قبلش به این فکر می‌کنن که ارزش به زبون اوردن داره یا نه.
و غالبا جواب منفیه

More: 🎖 @windscribeproxy
21
همینکه بپذیرید پسرا هم گاهی پریود میشن، نصف راهو رفتید.

More: 🎖 @windscribeproxy
15
ولی من میگم مهم نیست طرفت پورشه داشته باشه یا پیکان
مهم اینه تو اون ماشین صدای خنده‌ت بپیچه نه گریه‌ هات!
مهم نیست واسه‌ی شام دعوتت کنه به شیک ترین رستوران شهر،
یا فلافلی سر کوچه؛ مهم اینه حالِ دلت کنارش خوب باشه!
مهم نیست خونتون بالا شهر باشه یا تو یکی از کوچه پس کوچه های پایین شهر
مهم اینه هرکجا که هستی پیشش خود واقعیت باشی!
مهم نیست کلی مدرک تو کیفش داشته باشه
مهم اینه وقتی تو جمع حرف میزنه سرت بالا باشه!
مهم نیست هیکلش رو فرم باشه یا نه، مهم اینه شونه هاش هیچوقت سرتو زمین نزنه!
نمیدونم شاید فکر کنی خیلی احساسی و کلیشه ایه حرفام
یا اینکه بگی عشق که آب و دون نمیشه و باید همین اول فکر همه چیز رو کرد،
همه ی اینارو میدونم اما بازم میگم برو سمت کسی که پیشش خودت باشی، خودِ خودِ واقعیت بدون سانسور.
More: 🎖 @windscribeproxy
16
‏مادرم پیام داد «جات تو خونه خیلی خالیه ولی از اینکه احساس می‌کنم خوشحالی ما هم خوشحالیم». به‌نظرم نشانه‌ی دوست داشتن واقعی همینه: خواستنِ دیگری به‌دور از مالکیت و خودخواهی.

More: 🎖 @windscribeproxy
31
وقتی یک رابطه پنهانی به پایان می‌رسه، رنج سوگ، نسبت به یک رابطه نرمال چندین برابر بیشتره چون شما فضایی برای سوگواری ندارید. ماه‌ها سوگ رو درون خودتون حمل می‌کنید در حالی که مجبورید به زندگی روتین و عادی ادامه بدید. مثل یک گربه زخمی، درون خودتون فرو می‌رید و زخم‌هاتون رو به تنهایی لیس می‌زنید در حالی که حتی نمی‌تونید از اطرافیان خواهش کنید تا زمان بهبود زخم کمی روال زندگی رو براتون کُند یا تسهیل کنند.
در نهایت هم شاید بتونید زخم رو در تنهایی خودتون ترمیم کنید اما یک اسکار نامرئی همیشه روی روحتون می‌مونه‌. یک اسکار که فقط خودتون می‌دونید دقیقا کجای روانتون نشسته و احتمالا تا همیشه هم موقع قرار گرفتن در روابط تازه، یک پوزخند پررنگ بهتون میزنه.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
احمد‌شاملو می‌گفت:
قدرت تحمل هر کس را
از میزان سکوتش بسنجید...
آنان که هیاهو می‌کنند؛
بار هیچ چیزی را
به روی شانه‌های خود
تحمل ‌نمی‌کنند..!

More: 🎖 @windscribeproxy
19
کارهای کوچیکی که مردها وقتی دوستت دارن انجام میدن:

۱. اسم کوچیکت رو تاجایی که می‌تونن توی صحبت‌هاشون بکار می‌برن.
۲. به جوک‌هات می‌خندن حتی اگه به شدت بی‌نمک باشه.
۳. ازت توی کوچکترین چیزها نظر می‌خوان.
۴. همیشه اول خودشون پیام میدن.
۵. بیشتر از ایموجی چشمک و قلب استفاده میکنن.
۶. همیشه یه جور بامزه‌ای سر به سرت میذارن.
۷. یه جوری بهت نگاه میکنن انگار قشنگ‌ترین چیزی هستی که توی عمرشون دیدن ♥️

More: 🎖 @windscribeproxy
21
هر وقت احساس کردی حالت خیلی بده و نیاز داری یه شخص خاصی کنارت باشه تا باهاش حرف بزنی بلند شو دو تا سیلی بزن به خودت دو تا فحش به خودت بده، می‌دونی چرا؟
چون نیست، کسی نیست، دقیقاً دقیقاً وقتی که نیاز داری تا حرفات رو کف دستشون بذاری کسی نیست، باید اشکات رو خودت پاک کنی، باید گوشی لعنتیت رو برداری تو سیو مسجت با خودت حرف بزنی، باید اون بغض سگ‌مصب رو قورتش بدی و بیشتر از هر وقت دیگه‌ای به جمله‌ی «تو فقط خودتو داری» ایمان بیاری

More: 🎖 @windscribeproxy
29
قلب فقط کارش خونرسانی نیست؛
رزق و روزیتون رو هم میرسونه!
خوش قلب باشید.

More: 🎖 @windscribeproxy
36