windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
بزرگترین سیاست سکوته...
‏هرکی هرچی پشت سرت و جلوت گفت تا میتونی سکوت کن،
‏"بی اعتنایی" نسبت به کسی که قصد داره با روانت بازی کنه، از پا درش میاره.

More: 🎖 @windscribeproxy
30
به یک نفر انسان نیازمندیم!
به یک نفر که حد و مرزش را بداند
جنبه‌ی شنیدن «دوستت دارم» را داشته باشد
چنانکه اگر به او گفتیم دوستش داریم
هوایی نشود، بهانه گیری هایش آغاز نشود
ساز رفتن کوک نکند، احساسمان را سبک نشمارد
پیگیری هایمان را از سر عادت نپندارد
اینکه رویش حساس هستیم برایش ارزشمند باشد
هر روز یک نقش برای دل کندن بازی نکند
هر روز یک بهانه برای جدایی نتراشد
هر لحظه نگران خیانت کردنش نباشیم
و
در یک‌ کلام؛ «انسان» باشد، نیازمندیم!

More: 🎖 @windscribeproxy
46
‏واسه هرکسی همونقدر زمان بذار که واست زمان میذاره و همونقدر دلتنگش شو که دلش واست تنگ میشه.
‏به همون میزان که واسش عزیزی دوسش داشته باش و به همون اندازه که وجودت واسش مهمه بهش وابسته شو.
‏اسمش معامله و حساب کتاب نیست؛
‏باید یاد بگیری جوری زندگی کنی که ازت سواری نگیرن!

More: 🎖 @windscribeproxy
26
نمی‌تونم بهت قول بدم کنار من بی درد ترین آدم روی زمین باشی، اما می‌تونم بهت قول بدم، هروقت درد اومد سراغت من برات بهترین مرهم بشم.
نمیتونم بهت قول بدم هیچوقت از دست من عصبانی یا دلخور نشی، اما میتونم بهت قول بدم هر اشتباهی که کردم بعدش برات به بهترین نحو ممکن جبران کنم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه و هر لحظه کنارت باشم، اما میتونم بهت قول بدم که یه روزی حتی اگر مجبور شدیم فرسنگ‌ها از هم دور باشیم، تمام قلب من تحت تصاحب تو باشه.
نمیتونم بهت قول بدم که‌ هیچوقت قرار نیست طعم سختی رو بچشیم، اما بهت قول میدم تا وقتی کنار همیم، هیچ موقع انگیزه‌مونو از دست ندیم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه حالم خوب باشه و بهت انرژی مثبت‌ بدم، اما میتونم بهت قول بدم که هر جا کم آوردم بخاطر تو دوباره از نو خودمو احیا کنم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه بهترین آدم دنیا باشم، اما میتونم بهت قول بدم که همیشه نهایت تلاشمو میکنم تا برای تو، بهترین ورژن خودم باشم.
More: 🎖 @windscribeproxy
19
الان دقیقاً اونجام که مولانا میگه:
"در دل رنج ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود.
نه بخفتن، نه به گشتن، نه به خوردن؛
الا به دیدار یار."


More: 🎖 @windscribeproxy
13
به خودت کمی اهمیت بده
وگرنه لابه‌لای زندگی از بین می‌روی،
و هیچکس هم نمی‌فهمد ..


More: 🎖 @windscribeproxy
21
کوروش کبیر میگه :
بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همه اش رنج است و عذاب!
پس اگر همچون خود نیافتی ، مثل خدا تنها باش؛
و اگر یافتی ، او را چنان حافظ باش که گویا جزوی از وجود توست! :)

More: 🎖 @windscribeproxy
24
یکی از نشانه های آدمی که به بلوغ روانی رسیده اینه که به راحتی عاشق نمیشه.
چون معتقده یک آدم ممکنه از دور خوب بنظر بیاد اما الزاما قرار نیست هر آدم خوبی با من رابطه مناسب و خوبی پیدا کنه

More: 🎖 @windscribeproxy
15
عباس معروفی تو کتاب نامه های عاشقانه، به قدری نصحیت مفیدی میکنه که به نظرم لازمه تو هر نوع و جنس رابطه رو اون پیاده کنیم میخواد عاشقانه باشه، دوستانه باشه یا هرچی.. میگه:

"گاهی با دویدن به سمت کسی، نفسی برای ماندان در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده است..!"

More: 🎖 @windscribeproxy
26
گفت: تا حالا شده به اجزای بدنت شب بخیر بگی؟!
با تعجب نگاش کردم، آروم گفت:
"هرشب به قلبم شب بخیر میگم،
آخه یه نفر خونه نشین قلبمه"

More: 🎖 @windscribeproxy
16
هیچ‌کس یهو نمیره؛
اول شور و شوقش میره،
بعد امیدش،
بعد باورش،
آخرسر هم خودش...

اگه بقيه فكر ميكنن يهو رفته، چون خيلی‌وقت بوده كه حواسشون بهش نبوده...

More: 🎖 @windscribeproxy
36
علم روانشناسی میگه:
مردم شمارو بیست درصد جذاب تر‌ از چیزی که هستین میبینن.
اگه کسی نمیتونه گریه کنه ضعیفه چون گریه کردن نیاز به قدرت ذهنی بالا داره‌.
به افرادی که لباس مشکی میپوشن بیشتر میشه اعتماد کرد.
مغز انسان ۸ ماه زمان میخواد تا کسیو ببخشه.
نوشته ها با رنگ ابی بیشتر تو ذهن میمونه.
بهترین چیز ها تو زندگی وقتی اتفاق میفتن که انتظار نداری
افرادی که بیشتر فحش میدن بیشتر نسبت به بقیه صادق ترن.

More: 🎖 @windscribeproxy
13
هرکاری کردیم پشت سرمون حرف زدن!
هر شکلی شدیم پشت سرمون حرف زدن!
خودمون شدیم...! گفتن جلفه...؟
سر سنگین شدیم...! گفتن مغروره؟
تا خندیدیم! گفتن سبکه؟
تا اخم کردیم...!گفتن خودشو میگیره؟
ساده شدیم! گفتن احمقه؟
تحویل نگرفتیم! گفتن خودشیفته س؟
خاکی شدیم..! گفتن داره آمار میده؟
وقتی حرف زدن و جوابشونو دادیم...!
گفتن دیدی حق با ماست لجش گرفته؟
وقتی حرف زدن و جوابشونو ندادیم...!
گفتن دیدی حق با ماست لال شده؟
هرجور شدیم این جماعت بیکار یه چیزی گفتن!
این مردم هیچ‌ وقت احترام گذاشتن به عقاید همو یاد نمیگیرن!
پس برای خودت زندگی کن..!
More: 🎖 @windscribeproxy
26
عباس معروفی تو کتاب نامه های عاشقانه، به قدری نصحیت مفیدی میکنه که به نظرم لازمه تو هر نوع و جنس رابطه رو اون پیاده کنیم میخواد عاشقانه باشه، دوستانه باشه یا هرچی.. میگه:

"گاهی با دویدن به سمت کسی، نفسی برای ماندان در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده است..!"

More: 🎖 @windscribeproxy
21
از چشم افتادن رو دافنه دوموریه خیلی خوب توصیف کرده اونجایی که می‌گه:
“روزی با خودم فکر می‌کردم اگر اورا با غریبه ایی ببینم دنیا را به آتش می‌کشم.
اما امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست و چه می‌کند.”

More: 🎖 @windscribeproxy
33
مخفی نگه داشتن یه رابطه با خصوصی نگه داشتنش خیلی فرق داره...
رابطه های خصوصی قشنگ و پایداره.
اینکه جاهایی که میرید؛کارایی که میکنید؛
قول و قرارهاتون فقط بین خودتون باشه و به کسی اجازه دخالت ندید خوب و درسته اما اگه تلاش میکنید که کسی نفهمه با یه نفر تو رابطه اید و اونو از چشم همه پنهان نگه میدارید‌ ؛ یه جای راهو دارید اشتباه میرید

More: 🎖 @windscribeproxy
23
“سمساری داد میزنه طلا فروش سکوت میکنه!”
اگه دیدید کسی زیاد منم منم میکنه بدونید دقیقا هیچی نیست! هیچی! کسی که ارزشش بالاست نیازی به دیده شدن نداره:)))

More: 🎖 @windscribeproxy
32
از چشم افتادن رو دافنه دوموریه خیلی خوب توصیف کرده اونجایی که می‌گه:
“روزی با خودم فکر می‌کردم اگر اورا با غریبه ایی ببینم دنیا را به آتش می‌کشم.
اما امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست و چه می‌کند.”

More: 🎖 @windscribeproxy
14
‏گفتم چی میشه که آدما بی‌انصاف می‌شن؟
گفت: «به نظرم آدمی که بی‌انصافی می‌کنه، تو اولین ارتکابش منافع شخصی یا طمعی رو در نظر گرفته
و زیر پا گذاشتن دیگری رو به هر ترتیبی به خودش هموار کرده
اما عذاب وجدان، پچپچه‌ها و قضاوت اجتماع اذیتش می‌کنه با تکرار اون کار، اونو برای خودش توجیه، عادی و بی‌معنی می‌کنه و ویژگی شخصیتیش میشه.»


خلاصه مراقب عادتای اخلاقی‌تون باشید

More: 🎖 @windscribeproxy
6
فقط اونجا که شادمهر میگه:
«توهمین لحظه که دلگیرم ازت از همیشه به تو وابسته ترم..»
خیلی سخته هم یه نفرو دوست داشته باشی و وابسته اش باشی؛هم از چشمت افتاده باشه:)))

More: 🎖 @windscribeproxy
18
سخته به بعضیا بفهمونی که اگه خیانت نمی کنی، دروغ نمیگی، پنهون کاری توی کارت نیست، راحت می بخشی، سخت به دل می گیری، بی منت محبت می‌ کنی
همیشه برای کمک کردن آماده ای، توی بدترین شرایطم نمیری، همیشه سعیت به انسان بودنه، زرنگ بازی در نمیاری، دلت نمیخواد مثل بعضیا باشی
که اگه خوبی... که اگه بد نیستی...
نه اینکه بدی بلد نباشی، نه اینکه از روی سادگی و نفهمیته، نه اینکه جربزه‌ ی بد بودنو نداشته باشی، نه!
فقط میخوای که خوب باشی...
خوبی نه اینکه اجبارت باشه، انتخابته!
فرق بین خوب بودن و بد نبودن با حماقت و پخمه بودن و نفهمی رو...
واقعا سخته به بعضیا بفهمونی!

More: 🎖 @windscribeproxy
18