windscribe | پروکسی
17.6K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
Sale Bi Bahar |
Mohsen Chavoshi
‏«چه بی‌نشاط بهاری که بی‌رخ تو رسید» | گوش نواز

More: 🎖 @windscribeproxy
5
زندگی نه اونقدر ارزش داره که به خودت سخت بگیری نه ا‌ونقدر‌ بی ارزشه که دست از تلاش برداری.
زندگی رو به اندازه‌ی خودش زندگی کن.


More: 🎖 @windscribeproxy
10
اگه واسه فراموش کردن یه «عشقِ دور»، تصمیم به جایگزنی گرفتید،
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفاده‌ی ابزاری»، تازه اونم استفاده‌ی ابزاری که هیچ فایده‌ و نتیجه‌ای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلی‌‌رو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل‌ توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کم‌رنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!

آدم‌ها رو‌ برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!

More: 🎖 @windscribeproxy
23
آدم توی این دنیا واسه شکسته شدن
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...

More: 🎖 @windscribeproxy
18
و آغوشت
اندک جایی برای زیستن
اندک جایی برای مردن ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
در وصف زیبایی چشماش، گیرایی نگاش، حرفای که بین چشم هامون تو لحظه های سکوت جا به جا میشه؛ همین چند خط جنابِ صادق هدایت کافیه؛
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»


More: 🎖 @windscribeproxy
9
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
خيلى از آدماى گذشتت، يه ورژن از تورو ميشناسن كه حتى ديگه وجود نداره!
رشد كردن خيلى قشنگه ..


More: 🎖 @windscribeproxy
27
بحثتونو‌ با آدمای احمق با این جمله تموم کنین :
تو نه شعور داری قانع شی
نه سوادشو داری منو قانع کنی
پس بگذریم ...!

More: 🎖 @windscribeproxy
30
دکتر هلاکویی حرفایِ قشنگ زیاد زده اما یه حرفشُ خیلی دوست داشتم :
هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است.
این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود.
بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد.
اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
جلوی میز کارتون یا میز تحریرتون یا توی نوت گوشیتون اینو بنویسید:
"یه قانونی هست ک میگه:
تو الان تو گذشته‌ی آیندتی پس
‌جایی واسه پشیمونی نزار‌"

More: 🎖 @windscribeproxy
21
هیچ چیز لذت‌بخش تر از این نیست که یک نفر احساست را بفهمد، بدون اینکه مجبورش کنی ..

More: 🎖 @windscribeproxy
14
بزرگترین سیاست سکوته...
‏هرکی هرچی پشت سرت و جلوت گفت تا میتونی سکوت کن،
‏"بی اعتنایی" نسبت به کسی که قصد داره با روانت بازی کنه، از پا درش میاره.

More: 🎖 @windscribeproxy
30
به یک نفر انسان نیازمندیم!
به یک نفر که حد و مرزش را بداند
جنبه‌ی شنیدن «دوستت دارم» را داشته باشد
چنانکه اگر به او گفتیم دوستش داریم
هوایی نشود، بهانه گیری هایش آغاز نشود
ساز رفتن کوک نکند، احساسمان را سبک نشمارد
پیگیری هایمان را از سر عادت نپندارد
اینکه رویش حساس هستیم برایش ارزشمند باشد
هر روز یک نقش برای دل کندن بازی نکند
هر روز یک بهانه برای جدایی نتراشد
هر لحظه نگران خیانت کردنش نباشیم
و
در یک‌ کلام؛ «انسان» باشد، نیازمندیم!

More: 🎖 @windscribeproxy
46
‏واسه هرکسی همونقدر زمان بذار که واست زمان میذاره و همونقدر دلتنگش شو که دلش واست تنگ میشه.
‏به همون میزان که واسش عزیزی دوسش داشته باش و به همون اندازه که وجودت واسش مهمه بهش وابسته شو.
‏اسمش معامله و حساب کتاب نیست؛
‏باید یاد بگیری جوری زندگی کنی که ازت سواری نگیرن!

More: 🎖 @windscribeproxy
26
نمی‌تونم بهت قول بدم کنار من بی درد ترین آدم روی زمین باشی، اما می‌تونم بهت قول بدم، هروقت درد اومد سراغت من برات بهترین مرهم بشم.
نمیتونم بهت قول بدم هیچوقت از دست من عصبانی یا دلخور نشی، اما میتونم بهت قول بدم هر اشتباهی که کردم بعدش برات به بهترین نحو ممکن جبران کنم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه و هر لحظه کنارت باشم، اما میتونم بهت قول بدم که یه روزی حتی اگر مجبور شدیم فرسنگ‌ها از هم دور باشیم، تمام قلب من تحت تصاحب تو باشه.
نمیتونم بهت قول بدم که‌ هیچوقت قرار نیست طعم سختی رو بچشیم، اما بهت قول میدم تا وقتی کنار همیم، هیچ موقع انگیزه‌مونو از دست ندیم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه حالم خوب باشه و بهت انرژی مثبت‌ بدم، اما میتونم بهت قول بدم که هر جا کم آوردم بخاطر تو دوباره از نو خودمو احیا کنم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه بهترین آدم دنیا باشم، اما میتونم بهت قول بدم که همیشه نهایت تلاشمو میکنم تا برای تو، بهترین ورژن خودم باشم.
More: 🎖 @windscribeproxy
19
الان دقیقاً اونجام که مولانا میگه:
"در دل رنج ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود.
نه بخفتن، نه به گشتن، نه به خوردن؛
الا به دیدار یار."


More: 🎖 @windscribeproxy
13
به خودت کمی اهمیت بده
وگرنه لابه‌لای زندگی از بین می‌روی،
و هیچکس هم نمی‌فهمد ..


More: 🎖 @windscribeproxy
21
کوروش کبیر میگه :
بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همه اش رنج است و عذاب!
پس اگر همچون خود نیافتی ، مثل خدا تنها باش؛
و اگر یافتی ، او را چنان حافظ باش که گویا جزوی از وجود توست! :)

More: 🎖 @windscribeproxy
24
یکی از نشانه های آدمی که به بلوغ روانی رسیده اینه که به راحتی عاشق نمیشه.
چون معتقده یک آدم ممکنه از دور خوب بنظر بیاد اما الزاما قرار نیست هر آدم خوبی با من رابطه مناسب و خوبی پیدا کنه

More: 🎖 @windscribeproxy
15
عباس معروفی تو کتاب نامه های عاشقانه، به قدری نصحیت مفیدی میکنه که به نظرم لازمه تو هر نوع و جنس رابطه رو اون پیاده کنیم میخواد عاشقانه باشه، دوستانه باشه یا هرچی.. میگه:

"گاهی با دویدن به سمت کسی، نفسی برای ماندان در کنار او نخواهی داشت، پس با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده است..!"

More: 🎖 @windscribeproxy
26