نامه ای از من به من:
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام میتونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته میتونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هممیتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش میده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام میتونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.
More: 🎖 @windscribeproxy
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام میتونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته میتونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هممیتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش میده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام میتونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی،
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟
More: 🎖 @windscribeproxy
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
زندگی نه اونقدر ارزش داره که به خودت سخت بگیری نه اونقدر بی ارزشه که دست از تلاش برداری.
زندگی رو به اندازهی خودش زندگی کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
زندگی رو به اندازهی خودش زندگی کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
اگه واسه فراموش کردن یه «عشقِ دور»، تصمیم به جایگزنی گرفتید،
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفادهی ابزاری»، تازه اونم استفادهی ابزاری که هیچ فایده و نتیجهای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلیرو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کمرنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!
آدمها رو برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!
More: 🎖 @windscribeproxy
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفادهی ابزاری»، تازه اونم استفادهی ابزاری که هیچ فایده و نتیجهای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلیرو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کمرنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!
آدمها رو برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
آدم توی این دنیا واسه شکسته شدن
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...
More: 🎖 @windscribeproxy
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
❤14
در وصف زیبایی چشماش، گیرایی نگاش، حرفای که بین چشم هامون تو لحظه های سکوت جا به جا میشه؛ همین چند خط جنابِ صادق هدایت کافیه؛
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»
More: 🎖 @windscribeproxy
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
خيلى از آدماى گذشتت، يه ورژن از تورو ميشناسن كه حتى ديگه وجود نداره!
رشد كردن خيلى قشنگه ..
More: 🎖 @windscribeproxy
رشد كردن خيلى قشنگه ..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
بحثتونو با آدمای احمق با این جمله تموم کنین :
تو نه شعور داری قانع شی
نه سوادشو داری منو قانع کنی
پس بگذریم ...!
More: 🎖 @windscribeproxy
تو نه شعور داری قانع شی
نه سوادشو داری منو قانع کنی
پس بگذریم ...!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
دکتر هلاکویی حرفایِ قشنگ زیاد زده اما یه حرفشُ خیلی دوست داشتم :
هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است.
این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود.
بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد.
اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است.
این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود.
بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد.
اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
جلوی میز کارتون یا میز تحریرتون یا توی نوت گوشیتون اینو بنویسید:
"یه قانونی هست ک میگه:
تو الان تو گذشتهی آیندتی پس
جایی واسه پشیمونی نزار"
More: 🎖 @windscribeproxy
"یه قانونی هست ک میگه:
تو الان تو گذشتهی آیندتی پس
جایی واسه پشیمونی نزار"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
هیچ چیز لذتبخش تر از این نیست که یک نفر احساست را بفهمد، بدون اینکه مجبورش کنی ..
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
بزرگترین سیاست سکوته...
هرکی هرچی پشت سرت و جلوت گفت تا میتونی سکوت کن،
"بی اعتنایی" نسبت به کسی که قصد داره با روانت بازی کنه، از پا درش میاره.
More: 🎖 @windscribeproxy
هرکی هرچی پشت سرت و جلوت گفت تا میتونی سکوت کن،
"بی اعتنایی" نسبت به کسی که قصد داره با روانت بازی کنه، از پا درش میاره.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
به یک نفر انسان نیازمندیم!
به یک نفر که حد و مرزش را بداند
جنبهی شنیدن «دوستت دارم» را داشته باشد
چنانکه اگر به او گفتیم دوستش داریم
هوایی نشود، بهانه گیری هایش آغاز نشود
ساز رفتن کوک نکند، احساسمان را سبک نشمارد
پیگیری هایمان را از سر عادت نپندارد
اینکه رویش حساس هستیم برایش ارزشمند باشد
هر روز یک نقش برای دل کندن بازی نکند
هر روز یک بهانه برای جدایی نتراشد
هر لحظه نگران خیانت کردنش نباشیم
و
در یک کلام؛ «انسان» باشد، نیازمندیم!
More: 🎖 @windscribeproxy
به یک نفر که حد و مرزش را بداند
جنبهی شنیدن «دوستت دارم» را داشته باشد
چنانکه اگر به او گفتیم دوستش داریم
هوایی نشود، بهانه گیری هایش آغاز نشود
ساز رفتن کوک نکند، احساسمان را سبک نشمارد
پیگیری هایمان را از سر عادت نپندارد
اینکه رویش حساس هستیم برایش ارزشمند باشد
هر روز یک نقش برای دل کندن بازی نکند
هر روز یک بهانه برای جدایی نتراشد
هر لحظه نگران خیانت کردنش نباشیم
و
در یک کلام؛ «انسان» باشد، نیازمندیم!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤46
واسه هرکسی همونقدر زمان بذار که واست زمان میذاره و همونقدر دلتنگش شو که دلش واست تنگ میشه.
به همون میزان که واسش عزیزی دوسش داشته باش و به همون اندازه که وجودت واسش مهمه بهش وابسته شو.
اسمش معامله و حساب کتاب نیست؛
باید یاد بگیری جوری زندگی کنی که ازت سواری نگیرن!
More: 🎖 @windscribeproxy
به همون میزان که واسش عزیزی دوسش داشته باش و به همون اندازه که وجودت واسش مهمه بهش وابسته شو.
اسمش معامله و حساب کتاب نیست؛
باید یاد بگیری جوری زندگی کنی که ازت سواری نگیرن!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
نمیتونم بهت قول بدم کنار من بی درد ترین آدم روی زمین باشی، اما میتونم بهت قول بدم، هروقت درد اومد سراغت من برات بهترین مرهم بشم.
نمیتونم بهت قول بدم هیچوقت از دست من عصبانی یا دلخور نشی، اما میتونم بهت قول بدم هر اشتباهی که کردم بعدش برات به بهترین نحو ممکن جبران کنم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه و هر لحظه کنارت باشم، اما میتونم بهت قول بدم که یه روزی حتی اگر مجبور شدیم فرسنگها از هم دور باشیم، تمام قلب من تحت تصاحب تو باشه.
نمیتونم بهت قول بدم که هیچوقت قرار نیست طعم سختی رو بچشیم، اما بهت قول میدم تا وقتی کنار همیم، هیچ موقع انگیزهمونو از دست ندیم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه حالم خوب باشه و بهت انرژی مثبت بدم، اما میتونم بهت قول بدم که هر جا کم آوردم بخاطر تو دوباره از نو خودمو احیا کنم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه بهترین آدم دنیا باشم، اما میتونم بهت قول بدم که همیشه نهایت تلاشمو میکنم تا برای تو، بهترین ورژن خودم باشم.
More: 🎖 @windscribeproxy
نمیتونم بهت قول بدم هیچوقت از دست من عصبانی یا دلخور نشی، اما میتونم بهت قول بدم هر اشتباهی که کردم بعدش برات به بهترین نحو ممکن جبران کنم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه و هر لحظه کنارت باشم، اما میتونم بهت قول بدم که یه روزی حتی اگر مجبور شدیم فرسنگها از هم دور باشیم، تمام قلب من تحت تصاحب تو باشه.
نمیتونم بهت قول بدم که هیچوقت قرار نیست طعم سختی رو بچشیم، اما بهت قول میدم تا وقتی کنار همیم، هیچ موقع انگیزهمونو از دست ندیم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه حالم خوب باشه و بهت انرژی مثبت بدم، اما میتونم بهت قول بدم که هر جا کم آوردم بخاطر تو دوباره از نو خودمو احیا کنم.
نمیتونم بهت قول بدم که همیشه بهترین آدم دنیا باشم، اما میتونم بهت قول بدم که همیشه نهایت تلاشمو میکنم تا برای تو، بهترین ورژن خودم باشم.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
الان دقیقاً اونجام که مولانا میگه:
"در دل رنج ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود.
نه بخفتن، نه به گشتن، نه به خوردن؛
الا به دیدار یار."
More: 🎖 @windscribeproxy
"در دل رنج ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود.
نه بخفتن، نه به گشتن، نه به خوردن؛
الا به دیدار یار."
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
به خودت کمی اهمیت بده
وگرنه لابهلای زندگی از بین میروی،
و هیچکس هم نمیفهمد ..
More: 🎖 @windscribeproxy
وگرنه لابهلای زندگی از بین میروی،
و هیچکس هم نمیفهمد ..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
کوروش کبیر میگه :
بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همه اش رنج است و عذاب!
پس اگر همچون خود نیافتی ، مثل خدا تنها باش؛
و اگر یافتی ، او را چنان حافظ باش که گویا جزوی از وجود توست! :)
More: 🎖 @windscribeproxy
بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همه اش رنج است و عذاب!
پس اگر همچون خود نیافتی ، مثل خدا تنها باش؛
و اگر یافتی ، او را چنان حافظ باش که گویا جزوی از وجود توست! :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24