windscribe | پروکسی
17.5K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
لیاقت چیزی نیست که شما از توی شناسنامه یا چهره افراد بفهمید !
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...

More: 🎖 @windscribeproxy
30
دخترا توی رابطه به این‌ چیزا اهمیت میدن:
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
اگه کسی رو دوست داری و بقیه درک نمی‌کنن، اگه بازی بهت حال می‌ده و بقیه نمی‌فهمنن، اگه داری برای چیزی تلاش می‌کنی و بقیه مسخره ات می‌کنن، اگه به بیزینسی علاقه مندی که بقیه کار درست و حسابی نمی‌بیننش؛
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمی‌زند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”

More: 🎖 @windscribeproxy
14
وقتی عکسشو براتون میفرسه، مثل محمود درویش دلبری کنید و بهش بگید :

«می‌ بینَمت،
از مرگ نجات می‌ یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»

More: 🎖 @windscribeproxy
12
الان دقیقا اونجایم که جناب سعدی میفرمایین:
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"

More: 🎖 @windscribeproxy
25
دستی که تو را کُشته
زخم‌هایت را
چگونه شفا خواهد داد؟

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
نامه ای از من به من:
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام می‌تونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام‌ می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته می‌تونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هم‌میتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش می‌ده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام می‌تونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.

More: 🎖 @windscribeproxy
33
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی،
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟

More: 🎖 @windscribeproxy
24
Sale Bi Bahar |
Mohsen Chavoshi
‏«چه بی‌نشاط بهاری که بی‌رخ تو رسید» | گوش نواز

More: 🎖 @windscribeproxy
5
زندگی نه اونقدر ارزش داره که به خودت سخت بگیری نه ا‌ونقدر‌ بی ارزشه که دست از تلاش برداری.
زندگی رو به اندازه‌ی خودش زندگی کن.


More: 🎖 @windscribeproxy
10
اگه واسه فراموش کردن یه «عشقِ دور»، تصمیم به جایگزنی گرفتید،
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفاده‌ی ابزاری»، تازه اونم استفاده‌ی ابزاری که هیچ فایده‌ و نتیجه‌ای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلی‌‌رو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل‌ توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کم‌رنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!

آدم‌ها رو‌ برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!

More: 🎖 @windscribeproxy
23
آدم توی این دنیا واسه شکسته شدن
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...

More: 🎖 @windscribeproxy
18
و آغوشت
اندک جایی برای زیستن
اندک جایی برای مردن ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
در وصف زیبایی چشماش، گیرایی نگاش، حرفای که بین چشم هامون تو لحظه های سکوت جا به جا میشه؛ همین چند خط جنابِ صادق هدایت کافیه؛
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»


More: 🎖 @windscribeproxy
9
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
خيلى از آدماى گذشتت، يه ورژن از تورو ميشناسن كه حتى ديگه وجود نداره!
رشد كردن خيلى قشنگه ..


More: 🎖 @windscribeproxy
27
بحثتونو‌ با آدمای احمق با این جمله تموم کنین :
تو نه شعور داری قانع شی
نه سوادشو داری منو قانع کنی
پس بگذریم ...!

More: 🎖 @windscribeproxy
30
دکتر هلاکویی حرفایِ قشنگ زیاد زده اما یه حرفشُ خیلی دوست داشتم :
هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است.
این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود.
بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد.
اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.

More: 🎖 @windscribeproxy
24
جلوی میز کارتون یا میز تحریرتون یا توی نوت گوشیتون اینو بنویسید:
"یه قانونی هست ک میگه:
تو الان تو گذشته‌ی آیندتی پس
‌جایی واسه پشیمونی نزار‌"

More: 🎖 @windscribeproxy
21
هیچ چیز لذت‌بخش تر از این نیست که یک نفر احساست را بفهمد، بدون اینکه مجبورش کنی ..

More: 🎖 @windscribeproxy
14
بزرگترین سیاست سکوته...
‏هرکی هرچی پشت سرت و جلوت گفت تا میتونی سکوت کن،
‏"بی اعتنایی" نسبت به کسی که قصد داره با روانت بازی کنه، از پا درش میاره.

More: 🎖 @windscribeproxy
30