لیاقت چیزی نیست که شما از توی شناسنامه یا چهره افراد بفهمید !
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...
More: 🎖 @windscribeproxy
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
دخترا توی رابطه به این چیزا اهمیت میدن:
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.
More: 🎖 @windscribeproxy
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
اگه کسی رو دوست داری و بقیه درک نمیکنن، اگه بازی بهت حال میده و بقیه نمیفهمنن، اگه داری برای چیزی تلاش میکنی و بقیه مسخره ات میکنن، اگه به بیزینسی علاقه مندی که بقیه کار درست و حسابی نمیبیننش؛
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمیزند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”
More: 🎖 @windscribeproxy
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمیزند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
وقتی عکسشو براتون میفرسه، مثل محمود درویش دلبری کنید و بهش بگید :
«می بینَمت،
از مرگ نجات می یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»
More: 🎖 @windscribeproxy
«می بینَمت،
از مرگ نجات می یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
الان دقیقا اونجایم که جناب سعدی میفرمایین:
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"
More: 🎖 @windscribeproxy
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
❤18
نامه ای از من به من:
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام میتونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته میتونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هممیتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش میده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام میتونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.
More: 🎖 @windscribeproxy
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام میتونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته میتونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هممیتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش میده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام میتونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی،
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟
More: 🎖 @windscribeproxy
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
زندگی نه اونقدر ارزش داره که به خودت سخت بگیری نه اونقدر بی ارزشه که دست از تلاش برداری.
زندگی رو به اندازهی خودش زندگی کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
زندگی رو به اندازهی خودش زندگی کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
اگه واسه فراموش کردن یه «عشقِ دور»، تصمیم به جایگزنی گرفتید،
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفادهی ابزاری»، تازه اونم استفادهی ابزاری که هیچ فایده و نتیجهای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلیرو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کمرنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!
آدمها رو برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!
More: 🎖 @windscribeproxy
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفادهی ابزاری»، تازه اونم استفادهی ابزاری که هیچ فایده و نتیجهای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلیرو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کمرنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!
آدمها رو برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
آدم توی این دنیا واسه شکسته شدن
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...
More: 🎖 @windscribeproxy
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
❤14
در وصف زیبایی چشماش، گیرایی نگاش، حرفای که بین چشم هامون تو لحظه های سکوت جا به جا میشه؛ همین چند خط جنابِ صادق هدایت کافیه؛
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»
More: 🎖 @windscribeproxy
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
خيلى از آدماى گذشتت، يه ورژن از تورو ميشناسن كه حتى ديگه وجود نداره!
رشد كردن خيلى قشنگه ..
More: 🎖 @windscribeproxy
رشد كردن خيلى قشنگه ..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27
بحثتونو با آدمای احمق با این جمله تموم کنین :
تو نه شعور داری قانع شی
نه سوادشو داری منو قانع کنی
پس بگذریم ...!
More: 🎖 @windscribeproxy
تو نه شعور داری قانع شی
نه سوادشو داری منو قانع کنی
پس بگذریم ...!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
دکتر هلاکویی حرفایِ قشنگ زیاد زده اما یه حرفشُ خیلی دوست داشتم :
هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است.
این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود.
بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد.
اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
هرگز هرگز هرگز هیچ مردی، هیچ زنی را و هیچ زنی، هیچ مردی را نه عوض کرده و نه درست کرده است.
این تحفه ای که شما می بینید ده بیست درصد بدتر می شود که بهتر نمی شود.
بنابراین اگر با ده بیست درصد خرابتر شدن، می توانید او را بپذیرید، مباركتان باشد.
اگه نه بروید دنبال كارتان و رهایش كنید.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
جلوی میز کارتون یا میز تحریرتون یا توی نوت گوشیتون اینو بنویسید:
"یه قانونی هست ک میگه:
تو الان تو گذشتهی آیندتی پس
جایی واسه پشیمونی نزار"
More: 🎖 @windscribeproxy
"یه قانونی هست ک میگه:
تو الان تو گذشتهی آیندتی پس
جایی واسه پشیمونی نزار"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
هیچ چیز لذتبخش تر از این نیست که یک نفر احساست را بفهمد، بدون اینکه مجبورش کنی ..
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
بزرگترین سیاست سکوته...
هرکی هرچی پشت سرت و جلوت گفت تا میتونی سکوت کن،
"بی اعتنایی" نسبت به کسی که قصد داره با روانت بازی کنه، از پا درش میاره.
More: 🎖 @windscribeproxy
هرکی هرچی پشت سرت و جلوت گفت تا میتونی سکوت کن،
"بی اعتنایی" نسبت به کسی که قصد داره با روانت بازی کنه، از پا درش میاره.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30