windscribe | پروکسی
17.5K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
تا زمانی که از عمق دوست داشتن
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز
همان عمق زخم فردای توست ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
یکی از معنی های دورت بگردم اینه که میگه:"تو شمع باشی و من پروانه؛ و بعدش انقد دورت بگردم تا تو آتیش عشقت بسوزم." (چونکه پروانه ها عاشق نور هستن و وقتی آتیش یا شمع میبینن انقد دورش می‌چرخن و بهش نزدیک میشن تا توی اون گرما و آتیش آهسته میسوزن و میمیرن.)
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!

More: 🎖 @windscribeproxy
20
اگر کسی که دوسش دارین،
ازچیزی ناراحته و هیچی بهتون نمیگه؛ مثل باباطاهربهش بگین:

بیا با من بگو دردی که داری
که تو نازک دلی طاقت نداری ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
11
شما میگید رابطه باید پنهان بمونه
ولی عشق اگر عشق باشه همینه که نزار قبانی میگه:
«من درباره‌ى تو به آن‌ها نگفتم؛
‏اما تو را ديده‌اند كه در چشمانم شنا مى‌كنى!
من درباره‌ى تو به آن‌ها نگفتم؛
اما تو را در كلمات نوشته شده‌ام ديدند.
عطر عشق نمى‌تواند پنهان بماند..»

More: 🎖 @windscribeproxy
18
داشتن این پارتنرهایی که در همه حال معتقدن آسمون پاره شده تو افتادی پایین خیلی جالبه. مثلا تو خیلی رندوم داری غذا می‌خوری، راه می‌ری، گریه می‌کنی، عصبانی‌ای، زمین خوردی و هزارتا کوفت دیگه و اون با چشم‌های قلب قلبی داره نگاهت می‌کنه. لطفا یکی از این‌ها.

More: 🎖 @windscribeproxy
14
لیاقت چیزی نیست که شما از توی شناسنامه یا چهره افراد بفهمید !
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...

More: 🎖 @windscribeproxy
30
دخترا توی رابطه به این‌ چیزا اهمیت میدن:
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
اگه کسی رو دوست داری و بقیه درک نمی‌کنن، اگه بازی بهت حال می‌ده و بقیه نمی‌فهمنن، اگه داری برای چیزی تلاش می‌کنی و بقیه مسخره ات می‌کنن، اگه به بیزینسی علاقه مندی که بقیه کار درست و حسابی نمی‌بیننش؛
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمی‌زند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”

More: 🎖 @windscribeproxy
14
وقتی عکسشو براتون میفرسه، مثل محمود درویش دلبری کنید و بهش بگید :

«می‌ بینَمت،
از مرگ نجات می‌ یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»

More: 🎖 @windscribeproxy
12
الان دقیقا اونجایم که جناب سعدی میفرمایین:
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"

More: 🎖 @windscribeproxy
25
دستی که تو را کُشته
زخم‌هایت را
چگونه شفا خواهد داد؟

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
نامه ای از من به من:
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام می‌تونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام‌ می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته می‌تونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هم‌میتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش می‌ده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام می‌تونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.

More: 🎖 @windscribeproxy
33
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی،
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟

More: 🎖 @windscribeproxy
24
Sale Bi Bahar |
Mohsen Chavoshi
‏«چه بی‌نشاط بهاری که بی‌رخ تو رسید» | گوش نواز

More: 🎖 @windscribeproxy
5
زندگی نه اونقدر ارزش داره که به خودت سخت بگیری نه ا‌ونقدر‌ بی ارزشه که دست از تلاش برداری.
زندگی رو به اندازه‌ی خودش زندگی کن.


More: 🎖 @windscribeproxy
10
اگه واسه فراموش کردن یه «عشقِ دور»، تصمیم به جایگزنی گرفتید،
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفاده‌ی ابزاری»، تازه اونم استفاده‌ی ابزاری که هیچ فایده‌ و نتیجه‌ای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلی‌‌رو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل‌ توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کم‌رنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!

آدم‌ها رو‌ برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!

More: 🎖 @windscribeproxy
23
آدم توی این دنیا واسه شکسته شدن
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...

More: 🎖 @windscribeproxy
18
و آغوشت
اندک جایی برای زیستن
اندک جایی برای مردن ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
در وصف زیبایی چشماش، گیرایی نگاش، حرفای که بین چشم هامون تو لحظه های سکوت جا به جا میشه؛ همین چند خط جنابِ صادق هدایت کافیه؛
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»


More: 🎖 @windscribeproxy
9
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
خيلى از آدماى گذشتت، يه ورژن از تورو ميشناسن كه حتى ديگه وجود نداره!
رشد كردن خيلى قشنگه ..


More: 🎖 @windscribeproxy
27