تا زمانی که از عمق دوست داشتن
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز
همان عمق زخم فردای توست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز
همان عمق زخم فردای توست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
یکی از معنی های دورت بگردم اینه که میگه:"تو شمع باشی و من پروانه؛ و بعدش انقد دورت بگردم تا تو آتیش عشقت بسوزم." (چونکه پروانه ها عاشق نور هستن و وقتی آتیش یا شمع میبینن انقد دورش میچرخن و بهش نزدیک میشن تا توی اون گرما و آتیش آهسته میسوزن و میمیرن.)
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!
More: 🎖 @windscribeproxy
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
اگر کسی که دوسش دارین،
ازچیزی ناراحته و هیچی بهتون نمیگه؛ مثل باباطاهربهش بگین:
بیا با من بگو دردی که داری
که تو نازک دلی طاقت نداری ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
ازچیزی ناراحته و هیچی بهتون نمیگه؛ مثل باباطاهربهش بگین:
بیا با من بگو دردی که داری
که تو نازک دلی طاقت نداری ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
شما میگید رابطه باید پنهان بمونه
ولی عشق اگر عشق باشه همینه که نزار قبانی میگه:
«من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را ديدهاند كه در چشمانم شنا مىكنى!
من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را در كلمات نوشته شدهام ديدند.
عطر عشق نمىتواند پنهان بماند..»
More: 🎖 @windscribeproxy
ولی عشق اگر عشق باشه همینه که نزار قبانی میگه:
«من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را ديدهاند كه در چشمانم شنا مىكنى!
من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را در كلمات نوشته شدهام ديدند.
عطر عشق نمىتواند پنهان بماند..»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
داشتن این پارتنرهایی که در همه حال معتقدن آسمون پاره شده تو افتادی پایین خیلی جالبه. مثلا تو خیلی رندوم داری غذا میخوری، راه میری، گریه میکنی، عصبانیای، زمین خوردی و هزارتا کوفت دیگه و اون با چشمهای قلب قلبی داره نگاهت میکنه. لطفا یکی از اینها.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
لیاقت چیزی نیست که شما از توی شناسنامه یا چهره افراد بفهمید !
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...
More: 🎖 @windscribeproxy
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
دخترا توی رابطه به این چیزا اهمیت میدن:
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.
More: 🎖 @windscribeproxy
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
اگه کسی رو دوست داری و بقیه درک نمیکنن، اگه بازی بهت حال میده و بقیه نمیفهمنن، اگه داری برای چیزی تلاش میکنی و بقیه مسخره ات میکنن، اگه به بیزینسی علاقه مندی که بقیه کار درست و حسابی نمیبیننش؛
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمیزند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”
More: 🎖 @windscribeproxy
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمیزند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
وقتی عکسشو براتون میفرسه، مثل محمود درویش دلبری کنید و بهش بگید :
«می بینَمت،
از مرگ نجات می یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»
More: 🎖 @windscribeproxy
«می بینَمت،
از مرگ نجات می یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
الان دقیقا اونجایم که جناب سعدی میفرمایین:
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"
More: 🎖 @windscribeproxy
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
❤18
نامه ای از من به من:
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام میتونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته میتونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هممیتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش میده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام میتونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.
More: 🎖 @windscribeproxy
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام میتونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته میتونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هممیتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش میده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام میتونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی،
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟
More: 🎖 @windscribeproxy
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟
More: 🎖 @windscribeproxy
❤24
زندگی نه اونقدر ارزش داره که به خودت سخت بگیری نه اونقدر بی ارزشه که دست از تلاش برداری.
زندگی رو به اندازهی خودش زندگی کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
زندگی رو به اندازهی خودش زندگی کن.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
اگه واسه فراموش کردن یه «عشقِ دور»، تصمیم به جایگزنی گرفتید،
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفادهی ابزاری»، تازه اونم استفادهی ابزاری که هیچ فایده و نتیجهای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلیرو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کمرنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!
آدمها رو برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!
More: 🎖 @windscribeproxy
یاد این بیفتید که اگه یکی این کارو با خودتون بکنه، خوشتون میاد؟!
«جایگزنی» یعنی «استفادهی ابزاری»، تازه اونم استفادهی ابزاری که هیچ فایده و نتیجهای نداره!
هیچ آدمی توی دنیا نتونسته با یه آدم جدید، آدم قبلیرو فراموش کنه
شک نکنید!
بذارید کامل توی تنهایی، نبودن اون آدم لعنتی که گذاشته و رفته عادی بشه و «زمان» نبودنشو براتون بی اهمیت و کمرنگ کرده باشه،
بعد برید سراغ یه آدم جدید، بعد برید سراغ به دنیای جدید، بعد برید سراغ یه احساس تازه و نو!
آدمها رو برای «عشق» بخواید نه برای «فراموشی نفر قبل»!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
آدم توی این دنیا واسه شکسته شدن
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...
More: 🎖 @windscribeproxy
دلش حق انتخابی نداره !
ولی میتونه انتخاب کنه که کی
دلش رو بشکنه ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
❤14
در وصف زیبایی چشماش، گیرایی نگاش، حرفای که بین چشم هامون تو لحظه های سکوت جا به جا میشه؛ همین چند خط جنابِ صادق هدایت کافیه؛
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»
More: 🎖 @windscribeproxy
«من احتیاج به این چشمها داشتم و فقط یک نگاه او کافی بود که همه ی مشکلات فلسفی و معماهای الهی را برایم حل کند! به یک نگاه او دیگر رمز و اسراری برایم وجود نداشت.»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
خيلى از آدماى گذشتت، يه ورژن از تورو ميشناسن كه حتى ديگه وجود نداره!
رشد كردن خيلى قشنگه ..
More: 🎖 @windscribeproxy
رشد كردن خيلى قشنگه ..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤27