windscribe | پروکسی
17.5K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
یکی از چیزهایی که فکر می‌کردم خیلی دردناکه «دیده نشدن غم» بود. یعنی تو مثلا از غصه بمیری ولی کسی حتی ندونه و نفهمه. همین الان کلی انسان هستن که دارن از غصه دق می‌کنن و هیچوقت کسی قرار نیست بفهمه. برای کسی مهم نیست حتی که بخواد بفهمه. جهان جای بدیه.

More: 🎖 @windscribeproxy
17
روزی ۸ لیوان آب بخور، یک ساعت ورزش کن، روزی 10 صفحه کتاب بخون، یکم عطر بزن، از ته دل بخند،‏ حواست به خودت باشه؛ مگه همش چند سالته تو دیوونه؟ میگذره، و تو از پسش برمیای، مطمئنم ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
گاهی حرف زدن با غریبه‌ها آسون‌تره.
چرا این طوریه؟
احتمالاً چون غریبه‌ها ما رو همون‌طور که هستیم می‌بینن، نه اون‌طور که دلشون می‌خواد باشیم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
تا زمانی که از عمق دوست داشتن
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
‏چرا که عمق عشق امروز،
‏همان عمق زخم فردای توست..

More: 🎖 @windscribeproxy
21
به قول فروغ فرخزاد چه دنیای عجیبیه
من اصلا کاری به کار هیچ کس ندارم!
و همین بی آزار بودن من؛
با خودم بودنِ من؛
باعث میشه که همه دربارم کنجکاو بشن ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
وقتی برای یه مدت حرف نزدن رو ترجیح بدی و ساکت بمونی هرچقدر زمان بگذره حرف زدن و صحبت کردن راجب خودت یا مشکلاتت برات سخت تر و سخت تر می شه.
نمی دونی از‌ کجا شروع کنی، چجوری بگی، چی و بگی یا اصلاً چرا بگی.
طی همین پروسست که تبدیل می شی به یه آدم از‌ نظر بقیه آروم و سایلنت و ریلکس که هیچ کس نمی فهمه چقدر پره، چقدر خستست، چقدر توی مغزش داره با همه چی می جنگه و چقدر کم آورده...

More: 🎖 @windscribeproxy
26
به قول فروغ فرخزاد چه دنیای عجیبیه
من اصلا کاری به کار هیچ کس ندارم!
و همین بی آزار بودن من؛
با خودم بودنِ من؛
باعث میشه که همه دربارم کنجکاو بشن ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
12
تا زمانی که از عمق دوست داشتن
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز
همان عمق زخم فردای توست ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
یکی از معنی های دورت بگردم اینه که میگه:"تو شمع باشی و من پروانه؛ و بعدش انقد دورت بگردم تا تو آتیش عشقت بسوزم." (چونکه پروانه ها عاشق نور هستن و وقتی آتیش یا شمع میبینن انقد دورش می‌چرخن و بهش نزدیک میشن تا توی اون گرما و آتیش آهسته میسوزن و میمیرن.)
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!

More: 🎖 @windscribeproxy
20
اگر کسی که دوسش دارین،
ازچیزی ناراحته و هیچی بهتون نمیگه؛ مثل باباطاهربهش بگین:

بیا با من بگو دردی که داری
که تو نازک دلی طاقت نداری ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
11
شما میگید رابطه باید پنهان بمونه
ولی عشق اگر عشق باشه همینه که نزار قبانی میگه:
«من درباره‌ى تو به آن‌ها نگفتم؛
‏اما تو را ديده‌اند كه در چشمانم شنا مى‌كنى!
من درباره‌ى تو به آن‌ها نگفتم؛
اما تو را در كلمات نوشته شده‌ام ديدند.
عطر عشق نمى‌تواند پنهان بماند..»

More: 🎖 @windscribeproxy
18
داشتن این پارتنرهایی که در همه حال معتقدن آسمون پاره شده تو افتادی پایین خیلی جالبه. مثلا تو خیلی رندوم داری غذا می‌خوری، راه می‌ری، گریه می‌کنی، عصبانی‌ای، زمین خوردی و هزارتا کوفت دیگه و اون با چشم‌های قلب قلبی داره نگاهت می‌کنه. لطفا یکی از این‌ها.

More: 🎖 @windscribeproxy
14
لیاقت چیزی نیست که شما از توی شناسنامه یا چهره افراد بفهمید !
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...

More: 🎖 @windscribeproxy
30
دخترا توی رابطه به این‌ چیزا اهمیت میدن:
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.

More: 🎖 @windscribeproxy
25
اگه کسی رو دوست داری و بقیه درک نمی‌کنن، اگه بازی بهت حال می‌ده و بقیه نمی‌فهمنن، اگه داری برای چیزی تلاش می‌کنی و بقیه مسخره ات می‌کنن، اگه به بیزینسی علاقه مندی که بقیه کار درست و حسابی نمی‌بیننش؛
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمی‌زند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”

More: 🎖 @windscribeproxy
14
وقتی عکسشو براتون میفرسه، مثل محمود درویش دلبری کنید و بهش بگید :

«می‌ بینَمت،
از مرگ نجات می‌ یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»

More: 🎖 @windscribeproxy
12
الان دقیقا اونجایم که جناب سعدی میفرمایین:
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"

More: 🎖 @windscribeproxy
25
دستی که تو را کُشته
زخم‌هایت را
چگونه شفا خواهد داد؟

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
نامه ای از من به من:
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام می‌تونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام‌ می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته می‌تونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هم‌میتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش می‌ده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام می‌تونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.

More: 🎖 @windscribeproxy
33
بعد از چند ساعت تکستمو سین میکنی،
میپرسی داری چیکار میکنی؟
دارم علاقمو به تو از دست میدم، تو چیکار میکنی؟

More: 🎖 @windscribeproxy
24
Sale Bi Bahar |
Mohsen Chavoshi
‏«چه بی‌نشاط بهاری که بی‌رخ تو رسید» | گوش نواز

More: 🎖 @windscribeproxy
5