اگه کنترل رفتار و حرفهات تو عصبانیتت دست خودت نیست، منم کنترل قلبم دست خودم نیست. نمیتونم بهش حالی کنم الان عصبیای و حرفات واقعی نیست، نمیتونم بش بگم حرفاتو باور نکنه و نشکنه. میفهمی چی میگم؟
تو میتونی بری یه لیوان آب بخوری، سکوت کنی، نفس عمیق بکشی، چند دقیقه ازم دور بشی، تا عصبانیتت فروکش کنه ولی من قلبم که بشکنه دیگه شکسته. کاریشم نمیشه کرد. میتونی با ببخشید گفتن، تیکه های قلبمو به هم بچسبونی و چیزایی که ازت دیدمو از یادم ببری؟ البته که نمی تونی.
More: 🎖 @windscribeproxy
تو میتونی بری یه لیوان آب بخوری، سکوت کنی، نفس عمیق بکشی، چند دقیقه ازم دور بشی، تا عصبانیتت فروکش کنه ولی من قلبم که بشکنه دیگه شکسته. کاریشم نمیشه کرد. میتونی با ببخشید گفتن، تیکه های قلبمو به هم بچسبونی و چیزایی که ازت دیدمو از یادم ببری؟ البته که نمی تونی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
یعنی از روابط انسانی زده میشم وقتی میبینم دوتا رفیق وقتی ارتباطشون تموم میشه شروع میکنن به شیر کردن خصوصی ترین مسائل و حتی درد و دلهای هم، چقدر حقیرید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یکی از چیزهایی که فکر میکردم خیلی دردناکه «دیده نشدن غم» بود. یعنی تو مثلا از غصه بمیری ولی کسی حتی ندونه و نفهمه. همین الان کلی انسان هستن که دارن از غصه دق میکنن و هیچوقت کسی قرار نیست بفهمه. برای کسی مهم نیست حتی که بخواد بفهمه. جهان جای بدیه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
روزی ۸ لیوان آب بخور، یک ساعت ورزش کن، روزی 10 صفحه کتاب بخون، یکم عطر بزن، از ته دل بخند، حواست به خودت باشه؛ مگه همش چند سالته تو دیوونه؟ میگذره، و تو از پسش برمیای، مطمئنم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
گاهی حرف زدن با غریبهها آسونتره.
چرا این طوریه؟
احتمالاً چون غریبهها ما رو همونطور که هستیم میبینن، نه اونطور که دلشون میخواد باشیم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
چرا این طوریه؟
احتمالاً چون غریبهها ما رو همونطور که هستیم میبینن، نه اونطور که دلشون میخواد باشیم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
تا زمانی که از عمق دوست داشتن
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز،
همان عمق زخم فردای توست..
More: 🎖 @windscribeproxy
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز،
همان عمق زخم فردای توست..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
به قول فروغ فرخزاد چه دنیای عجیبیه
من اصلا کاری به کار هیچ کس ندارم!
و همین بی آزار بودن من؛
با خودم بودنِ من؛
باعث میشه که همه دربارم کنجکاو بشن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
من اصلا کاری به کار هیچ کس ندارم!
و همین بی آزار بودن من؛
با خودم بودنِ من؛
باعث میشه که همه دربارم کنجکاو بشن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
وقتی برای یه مدت حرف نزدن رو ترجیح بدی و ساکت بمونی هرچقدر زمان بگذره حرف زدن و صحبت کردن راجب خودت یا مشکلاتت برات سخت تر و سخت تر می شه.
نمی دونی از کجا شروع کنی، چجوری بگی، چی و بگی یا اصلاً چرا بگی.
طی همین پروسست که تبدیل می شی به یه آدم از نظر بقیه آروم و سایلنت و ریلکس که هیچ کس نمی فهمه چقدر پره، چقدر خستست، چقدر توی مغزش داره با همه چی می جنگه و چقدر کم آورده...
More: 🎖 @windscribeproxy
نمی دونی از کجا شروع کنی، چجوری بگی، چی و بگی یا اصلاً چرا بگی.
طی همین پروسست که تبدیل می شی به یه آدم از نظر بقیه آروم و سایلنت و ریلکس که هیچ کس نمی فهمه چقدر پره، چقدر خستست، چقدر توی مغزش داره با همه چی می جنگه و چقدر کم آورده...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
به قول فروغ فرخزاد چه دنیای عجیبیه
من اصلا کاری به کار هیچ کس ندارم!
و همین بی آزار بودن من؛
با خودم بودنِ من؛
باعث میشه که همه دربارم کنجکاو بشن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
من اصلا کاری به کار هیچ کس ندارم!
و همین بی آزار بودن من؛
با خودم بودنِ من؛
باعث میشه که همه دربارم کنجکاو بشن ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
تا زمانی که از عمق دوست داشتن
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز
همان عمق زخم فردای توست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز
همان عمق زخم فردای توست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
یکی از معنی های دورت بگردم اینه که میگه:"تو شمع باشی و من پروانه؛ و بعدش انقد دورت بگردم تا تو آتیش عشقت بسوزم." (چونکه پروانه ها عاشق نور هستن و وقتی آتیش یا شمع میبینن انقد دورش میچرخن و بهش نزدیک میشن تا توی اون گرما و آتیش آهسته میسوزن و میمیرن.)
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!
More: 🎖 @windscribeproxy
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
اگر کسی که دوسش دارین،
ازچیزی ناراحته و هیچی بهتون نمیگه؛ مثل باباطاهربهش بگین:
بیا با من بگو دردی که داری
که تو نازک دلی طاقت نداری ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
ازچیزی ناراحته و هیچی بهتون نمیگه؛ مثل باباطاهربهش بگین:
بیا با من بگو دردی که داری
که تو نازک دلی طاقت نداری ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
شما میگید رابطه باید پنهان بمونه
ولی عشق اگر عشق باشه همینه که نزار قبانی میگه:
«من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را ديدهاند كه در چشمانم شنا مىكنى!
من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را در كلمات نوشته شدهام ديدند.
عطر عشق نمىتواند پنهان بماند..»
More: 🎖 @windscribeproxy
ولی عشق اگر عشق باشه همینه که نزار قبانی میگه:
«من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را ديدهاند كه در چشمانم شنا مىكنى!
من دربارهى تو به آنها نگفتم؛
اما تو را در كلمات نوشته شدهام ديدند.
عطر عشق نمىتواند پنهان بماند..»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
داشتن این پارتنرهایی که در همه حال معتقدن آسمون پاره شده تو افتادی پایین خیلی جالبه. مثلا تو خیلی رندوم داری غذا میخوری، راه میری، گریه میکنی، عصبانیای، زمین خوردی و هزارتا کوفت دیگه و اون با چشمهای قلب قلبی داره نگاهت میکنه. لطفا یکی از اینها.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
لیاقت چیزی نیست که شما از توی شناسنامه یا چهره افراد بفهمید !
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...
More: 🎖 @windscribeproxy
لیاقت چیزی نیست که انتهای یک راه طولانی مشخص شود ...
بلکه لیاقت حاصل یک لحظه ندیده گرفتن، بی احترامی و بی توجهی فرد مقابل به شما بخاطر دیگران است، در جواب تمام خوبی ها !
خودتان را حروم آدم های بی لیاقت زندگی نکنید ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
دخترا توی رابطه به این چیزا اهمیت میدن:
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.
More: 🎖 @windscribeproxy
- پی ام صبح به خیر و شب به خیر.
- سوپرایز شدن با یه کادوی کوچیک یا خوراکی.
- توجه زیاد وقتی مریضن.
- بغل شدنای طولانی. بغل شدن از پشت.
- یاداوری نکات مثبت اخلاقی و زیباییشون هر چند ساعت یه بار.
- پی امای طولانی عاشقانه.
- سوپرایز شدن با فست فود.
- حرف زدن راجب رویاهای مشترک و هدفای مشترک و آینده.
- دریافت نامه، کار دستی و یا یه نوشته ی کوچیک عاشقانه.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
اگه کسی رو دوست داری و بقیه درک نمیکنن، اگه بازی بهت حال میده و بقیه نمیفهمنن، اگه داری برای چیزی تلاش میکنی و بقیه مسخره ات میکنن، اگه به بیزینسی علاقه مندی که بقیه کار درست و حسابی نمیبیننش؛
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمیزند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”
More: 🎖 @windscribeproxy
خیلی جدیشون نگیر.
به قول اریک فروم:
"ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. بگذار بگویند غیر منطقی هستیم یا ضد اجتماعی هستیم، اما به این می ارزد که خودمان باشیم.
تا زمانی که رفتار ما و تصمیم های ما به کسی آسیبی نمیزند، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم. چقدر زندگی ها که با این توضیح خواستن ها و تلاشهای بیهوده برای قانع کردن دیگران بر باد رفته اند.”
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
وقتی عکسشو براتون میفرسه، مثل محمود درویش دلبری کنید و بهش بگید :
«می بینَمت،
از مرگ نجات می یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»
More: 🎖 @windscribeproxy
«می بینَمت،
از مرگ نجات می یابم،
تنت لَنگرگاهِ من است.»
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
الان دقیقا اونجایم که جناب سعدی میفرمایین:
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"
More: 🎖 @windscribeproxy
"مرا دردیست اندر دل
که گر گویم زبان سوزد
و گر پنهان کنم؛
ترسم که مغز استخوان سوزد!"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
❤18
نامه ای از من به من:
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام میتونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته میتونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هممیتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش میده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام میتونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.
More: 🎖 @windscribeproxy
آدمی که یک بار رفته، دوباره ام میتونه بره.
آدمی که یک بار خیانت کرده، دوباره ام می تونه بکنه.
کسی که ۱ هفته میتونه ازت بیخبر بمونه، تا ابد هممیتونه بمونه.
کسی که یبار پشتتو خالی کرده، دوباره ام انجامش میده.
هرکسی یه بار بتونه یه کاریو بکنه، دوباره ام میتونه انجامش بده چون راهشو یاد گرفته.
انقدر احمق نباش.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤33