windscribe | پروکسی
17.5K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
ما که هیچوقت زندگی نرمال نداشتیم
یه زندگی عادی هم برامون آرزو بود
با این حال بازم به سختی ادامه میدادیم
اما یه کاری کردن همون زندگی غیر‌عادی
و سخت هم نتونیم ادامه بدیم..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
شل بگیر بزرگوار
دو جا بگو نمی‌دونم
سه جا بگو حق با شماست
یه جا بگو ببخشید
دو جا بحث نکن و رد شو
اون اعصابو بریزی بهم فقط خودت باید تحملش کنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
30
غمگین ترین متن روهم راجب نوجوونیمون
تو توییتر خوندم که نوشته بود:

«نوجوونیمون در خاکستری‌ترین حالت ممکن
گذشت نه اکیپ دوستانه‌ای، نه رابطه
و پارتنری، نه پارتی و گندکاری و خوش‌گذرونی‌
و تجربه کردن و اشتباه کردنی؛ من همیشه تو
اتاقم بودم، همیشه تو اتاقم بودم..»


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
God I trust your timing, your plans, your will and your way.

خدایا من به زمان‌بندیت، برنامه‌هات، اراده‌ و خواسته‌ات و راه و روشت اعتماد دارم ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
تو فیلم The walking dead یه جمله‌ای بود که می‌گفت:
«شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!»
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتن‌های عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)

More: 🎖 @windscribeproxy
29
تو نمیدونی چقدر دوست دارم، نمیدونی چقدر دلم میگیره وقتی باهام سرد رفتار میکنی، نمیدونی چقدر حرفاتو تو ذهنم مرور میکنم، و من با تمام وجودم میتونم بگم که دوست دارم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
به جای دوستت دارم و همیشه باهات میمونم و این چیزا...
مثل حافظ بهش بگید:
"مطمئن باش که مهرت نرود از دل من
مگر آن روز که در خاک شود منزل من"

More: 🎖 @windscribeproxy
14
شاملو چقدد حرفش مووده:
‏اشکهارا پشت لبخندی مخفی می کنیم که خیلی درد می کند،و هیچکس نمی فهمد،
‏مارا دردِ همین نفهمیدن می کشد؛ نه زخمها ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
قشنگ ترین توصیفی که راجبت میتونم بکنم اینه که تو برام مثلِ اهنگی هستی که هر وقت بهش گوش میدم حالم خوب میشه، مثلِ میوه های خوشمزه‌ی تابستون، مثلِ شب بیداری از ذوق مسافرت فردا، مثلِ هیجانِ اولین قرار با یه ادم مهم، مثلِ یه نوشیدنی خنک وسط گرمای تابستون،‏ مثلِ چیزی که هیچوقت نداشتی.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
اگه کنترل رفتار و حرف‌هات تو عصبانیتت دست خودت نیست، منم کنترل قلبم دست خودم نیست‌. نمیتونم بهش حالی کنم الان عصبی‌ای و حرفات واقعی نیست، نمیتونم بش بگم حرفاتو باور نکنه و نشکنه. می‌فهمی چی می‌گم؟
تو می‌تونی بری یه لیوان آب بخوری، سکوت کنی، نفس عمیق بکشی، چند دقیقه ازم دور بشی، تا عصبانیتت فروکش کنه ولی من قلبم که بشکنه دیگه شکسته. کاریشم نمی‌شه کرد. می‌تونی با ببخشید گفتن، تیکه های قلبمو به هم بچسبونی و چیزایی که ازت دیدمو از یادم ببری؟ البته که نمی تونی.

More: 🎖 @windscribeproxy
23
یعنی از روابط انسانی زده‌ میشم وقتی میبینم دوتا رفیق وقتی ارتباطشون تموم میشه شروع میکنن به شیر کردن خصوصی ترین مسائل و حتی درد و دل‌های هم، چقدر حقیرید ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
15
یکی از چیزهایی که فکر می‌کردم خیلی دردناکه «دیده نشدن غم» بود. یعنی تو مثلا از غصه بمیری ولی کسی حتی ندونه و نفهمه. همین الان کلی انسان هستن که دارن از غصه دق می‌کنن و هیچوقت کسی قرار نیست بفهمه. برای کسی مهم نیست حتی که بخواد بفهمه. جهان جای بدیه.

More: 🎖 @windscribeproxy
17
روزی ۸ لیوان آب بخور، یک ساعت ورزش کن، روزی 10 صفحه کتاب بخون، یکم عطر بزن، از ته دل بخند،‏ حواست به خودت باشه؛ مگه همش چند سالته تو دیوونه؟ میگذره، و تو از پسش برمیای، مطمئنم ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
گاهی حرف زدن با غریبه‌ها آسون‌تره.
چرا این طوریه؟
احتمالاً چون غریبه‌ها ما رو همون‌طور که هستیم می‌بینن، نه اون‌طور که دلشون می‌خواد باشیم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
تا زمانی که از عمق دوست داشتن
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
‏چرا که عمق عشق امروز،
‏همان عمق زخم فردای توست..

More: 🎖 @windscribeproxy
21
به قول فروغ فرخزاد چه دنیای عجیبیه
من اصلا کاری به کار هیچ کس ندارم!
و همین بی آزار بودن من؛
با خودم بودنِ من؛
باعث میشه که همه دربارم کنجکاو بشن ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
وقتی برای یه مدت حرف نزدن رو ترجیح بدی و ساکت بمونی هرچقدر زمان بگذره حرف زدن و صحبت کردن راجب خودت یا مشکلاتت برات سخت تر و سخت تر می شه.
نمی دونی از‌ کجا شروع کنی، چجوری بگی، چی و بگی یا اصلاً چرا بگی.
طی همین پروسست که تبدیل می شی به یه آدم از‌ نظر بقیه آروم و سایلنت و ریلکس که هیچ کس نمی فهمه چقدر پره، چقدر خستست، چقدر توی مغزش داره با همه چی می جنگه و چقدر کم آورده...

More: 🎖 @windscribeproxy
26
به قول فروغ فرخزاد چه دنیای عجیبیه
من اصلا کاری به کار هیچ کس ندارم!
و همین بی آزار بودن من؛
با خودم بودنِ من؛
باعث میشه که همه دربارم کنجکاو بشن ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
12
تا زمانی که از عمق دوست داشتن
طرف مقابلت مطمئن نشدی
عمیقانه دوست نداشته باش
چرا که عمق عشق امروز
همان عمق زخم فردای توست ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
یکی از معنی های دورت بگردم اینه که میگه:"تو شمع باشی و من پروانه؛ و بعدش انقد دورت بگردم تا تو آتیش عشقت بسوزم." (چونکه پروانه ها عاشق نور هستن و وقتی آتیش یا شمع میبینن انقد دورش می‌چرخن و بهش نزدیک میشن تا توی اون گرما و آتیش آهسته میسوزن و میمیرن.)
و به همین دلیله که در جوابش میگن خدا نکنه.به همین قشنگی!

More: 🎖 @windscribeproxy
20
اگر کسی که دوسش دارین،
ازچیزی ناراحته و هیچی بهتون نمیگه؛ مثل باباطاهربهش بگین:

بیا با من بگو دردی که داری
که تو نازک دلی طاقت نداری ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
11