در نامهاش پرسیده بود بى من خوشبختى؟
دردم تازه شد!
بال و پرم را چیده بود و از پرواز مىپرسید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
دردم تازه شد!
بال و پرم را چیده بود و از پرواز مىپرسید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
هیچ لازم نیست کسی خدمتکار دیگری باشد
دنیا را پولدارها اداره میکنند؛
از گرده عاشق ها و گرسنه ها کار میکشند و امانتداری میکنند؛
برای کی؟
آنها از زندگی چی میفهمند؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
دنیا را پولدارها اداره میکنند؛
از گرده عاشق ها و گرسنه ها کار میکشند و امانتداری میکنند؛
برای کی؟
آنها از زندگی چی میفهمند؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
وقتی زوجهای مختلف رو میبینم، متوجه میشم مهمترین انتخاب آدمیزاد نه شغله، نه انتخاب رشته، نه کشور زندگی، نه حتی ادامهی درمان برای ادامهی زندگی یا پایان زندگی. مهمترین انتخاب زندگی آدمیزاد انتخاب همسره. که غریببهاکثر آدمها ریدن.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
دیدین وقتی از یکی خوشتون میاد قلبتون تندتر میزنه، بدنتون گرمتر میشه و یه حس قلقلک زیرپوستی خوشایندی توی تنتون میپیچه؟
پزشکها میگن اینها علائم خروج عقل از بدنه :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
پزشکها میگن اینها علائم خروج عقل از بدنه :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
دوستم یه حرف جالبی زد که بنظر منم درسته.
گفت؛«بعد از چند سال دوستی، آدم توقع داره که رابطه، وارد یه لِوِل بالاتری بشه.»
منظور اصلاً ازدواج و یا خرج کردن و ... نیست. منظور اینکه طرف رابطه رو علنی کنه. به دوستاش و به خونوادش(نه لزوما پدرومادرش) دختر رو معرفی کنه. تو مهمونیها و مراسمها باهم دیگه شرکت کنن و بنظر من وقتی کسی اینکار رو نمیکنه، احتمالاً نمیخواد مانعی برای رفتن به سمت موقعیتهای بهتر(!) سر راهش وجود داشته باشه. بنظرم این قویترین احتماله!
یعنی میخواد بطور رسمی(!) و در دید عموم سینگل باقی بمونه و اگه دختر بهتری سر راهش اومد هم که دیگه بسمالله.
More: 🎖 @windscribeproxy
گفت؛«بعد از چند سال دوستی، آدم توقع داره که رابطه، وارد یه لِوِل بالاتری بشه.»
منظور اصلاً ازدواج و یا خرج کردن و ... نیست. منظور اینکه طرف رابطه رو علنی کنه. به دوستاش و به خونوادش(نه لزوما پدرومادرش) دختر رو معرفی کنه. تو مهمونیها و مراسمها باهم دیگه شرکت کنن و بنظر من وقتی کسی اینکار رو نمیکنه، احتمالاً نمیخواد مانعی برای رفتن به سمت موقعیتهای بهتر(!) سر راهش وجود داشته باشه. بنظرم این قویترین احتماله!
یعنی میخواد بطور رسمی(!) و در دید عموم سینگل باقی بمونه و اگه دختر بهتری سر راهش اومد هم که دیگه بسمالله.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
همچون سیگار میان دستانت باقی ماندهام نه دودم میکنی و نه خاموش
آیا فراموش کردهای که در حال سوختنم؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
آیا فراموش کردهای که در حال سوختنم؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤16
❤9
"نظر دیگران درمورد تو هیچ ربطی به تو نداره"
یکی ممکنه فکر کنه تو افسرده ایی، بخیلی، زشتی، نامهربونی، موفق و خوشبخت نیستی و یا هر صفت ناپسند دیگه ایی رو به تو نسبت بده
تو روانشناسی یه اصطلاح هست که بهش میگن فرافکنی!
فرافکنی یعنی افراد برای اینکه اضطراب خودشون رو کم کنن، امیالشون رو به دیگران تحمیل میکنن،یعنی فرد تمایلات ناپسند خودش رو به دیگران نسبت میده برای اینکه از احساس گناه خودش کم کنه!
مثلا فردی که خودش دزده، همه رو دزد میدونه
چون نامهربونه، همه رو مثل خودش میبینه
و یا چون دروغگوعه، همه رو دروغگو میدونه...
وقتی راجع به فرافکنی بدونی،متوجه میشی که نظر مردم راجع به تو صرفا حاصل از تراوشات ذهنشونه!
پس حتی ثانیه ایی هم ذهنتو درگیر حرف مردم راجع به خودت نکن
چون نظر دیگران درمورد تو، هیچ ربطی به تو نداره
More: 🎖 @windscribeproxy
یکی ممکنه فکر کنه تو افسرده ایی، بخیلی، زشتی، نامهربونی، موفق و خوشبخت نیستی و یا هر صفت ناپسند دیگه ایی رو به تو نسبت بده
تو روانشناسی یه اصطلاح هست که بهش میگن فرافکنی!
فرافکنی یعنی افراد برای اینکه اضطراب خودشون رو کم کنن، امیالشون رو به دیگران تحمیل میکنن،یعنی فرد تمایلات ناپسند خودش رو به دیگران نسبت میده برای اینکه از احساس گناه خودش کم کنه!
مثلا فردی که خودش دزده، همه رو دزد میدونه
چون نامهربونه، همه رو مثل خودش میبینه
و یا چون دروغگوعه، همه رو دروغگو میدونه...
وقتی راجع به فرافکنی بدونی،متوجه میشی که نظر مردم راجع به تو صرفا حاصل از تراوشات ذهنشونه!
پس حتی ثانیه ایی هم ذهنتو درگیر حرف مردم راجع به خودت نکن
چون نظر دیگران درمورد تو، هیچ ربطی به تو نداره
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
ما که هیچوقت زندگی نرمال نداشتیم
یه زندگی عادی هم برامون آرزو بود
با این حال بازم به سختی ادامه میدادیم
اما یه کاری کردن همون زندگی غیرعادی
و سخت هم نتونیم ادامه بدیم..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
یه زندگی عادی هم برامون آرزو بود
با این حال بازم به سختی ادامه میدادیم
اما یه کاری کردن همون زندگی غیرعادی
و سخت هم نتونیم ادامه بدیم..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
شل بگیر بزرگوار
دو جا بگو نمیدونم
سه جا بگو حق با شماست
یه جا بگو ببخشید
دو جا بحث نکن و رد شو
اون اعصابو بریزی بهم فقط خودت باید تحملش کنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
دو جا بگو نمیدونم
سه جا بگو حق با شماست
یه جا بگو ببخشید
دو جا بحث نکن و رد شو
اون اعصابو بریزی بهم فقط خودت باید تحملش کنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
غمگین ترین متن روهم راجب نوجوونیمون
تو توییتر خوندم که نوشته بود:
«نوجوونیمون در خاکستریترین حالت ممکن
گذشت نه اکیپ دوستانهای، نه رابطه
و پارتنری، نه پارتی و گندکاری و خوشگذرونی
و تجربه کردن و اشتباه کردنی؛ من همیشه تو
اتاقم بودم، همیشه تو اتاقم بودم..»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
تو توییتر خوندم که نوشته بود:
«نوجوونیمون در خاکستریترین حالت ممکن
گذشت نه اکیپ دوستانهای، نه رابطه
و پارتنری، نه پارتی و گندکاری و خوشگذرونی
و تجربه کردن و اشتباه کردنی؛ من همیشه تو
اتاقم بودم، همیشه تو اتاقم بودم..»
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
God I trust your timing, your plans, your will and your way.
خدایا من به زمانبندیت، برنامههات، اراده و خواستهات و راه و روشت اعتماد دارم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خدایا من به زمانبندیت، برنامههات، اراده و خواستهات و راه و روشت اعتماد دارم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
تو فیلم The walking dead یه جملهای بود که میگفت:
«شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!»
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتنهای عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)
More: 🎖 @windscribeproxy
«شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!»
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتنهای عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)
More: 🎖 @windscribeproxy
❤29
تو نمیدونی چقدر دوست دارم، نمیدونی چقدر دلم میگیره وقتی باهام سرد رفتار میکنی، نمیدونی چقدر حرفاتو تو ذهنم مرور میکنم، و من با تمام وجودم میتونم بگم که دوست دارم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
به جای دوستت دارم و همیشه باهات میمونم و این چیزا...
مثل حافظ بهش بگید:
"مطمئن باش که مهرت نرود از دل من
مگر آن روز که در خاک شود منزل من"
More: 🎖 @windscribeproxy
مثل حافظ بهش بگید:
"مطمئن باش که مهرت نرود از دل من
مگر آن روز که در خاک شود منزل من"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
شاملو چقدد حرفش مووده:
اشکهارا پشت لبخندی مخفی می کنیم که خیلی درد می کند،و هیچکس نمی فهمد،
مارا دردِ همین نفهمیدن می کشد؛ نه زخمها ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اشکهارا پشت لبخندی مخفی می کنیم که خیلی درد می کند،و هیچکس نمی فهمد،
مارا دردِ همین نفهمیدن می کشد؛ نه زخمها ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
قشنگ ترین توصیفی که راجبت میتونم بکنم اینه که تو برام مثلِ اهنگی هستی که هر وقت بهش گوش میدم حالم خوب میشه، مثلِ میوه های خوشمزهی تابستون، مثلِ شب بیداری از ذوق مسافرت فردا، مثلِ هیجانِ اولین قرار با یه ادم مهم، مثلِ یه نوشیدنی خنک وسط گرمای تابستون، مثلِ چیزی که هیچوقت نداشتی.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
اگه کنترل رفتار و حرفهات تو عصبانیتت دست خودت نیست، منم کنترل قلبم دست خودم نیست. نمیتونم بهش حالی کنم الان عصبیای و حرفات واقعی نیست، نمیتونم بش بگم حرفاتو باور نکنه و نشکنه. میفهمی چی میگم؟
تو میتونی بری یه لیوان آب بخوری، سکوت کنی، نفس عمیق بکشی، چند دقیقه ازم دور بشی، تا عصبانیتت فروکش کنه ولی من قلبم که بشکنه دیگه شکسته. کاریشم نمیشه کرد. میتونی با ببخشید گفتن، تیکه های قلبمو به هم بچسبونی و چیزایی که ازت دیدمو از یادم ببری؟ البته که نمی تونی.
More: 🎖 @windscribeproxy
تو میتونی بری یه لیوان آب بخوری، سکوت کنی، نفس عمیق بکشی، چند دقیقه ازم دور بشی، تا عصبانیتت فروکش کنه ولی من قلبم که بشکنه دیگه شکسته. کاریشم نمیشه کرد. میتونی با ببخشید گفتن، تیکه های قلبمو به هم بچسبونی و چیزایی که ازت دیدمو از یادم ببری؟ البته که نمی تونی.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
یعنی از روابط انسانی زده میشم وقتی میبینم دوتا رفیق وقتی ارتباطشون تموم میشه شروع میکنن به شیر کردن خصوصی ترین مسائل و حتی درد و دلهای هم، چقدر حقیرید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
یکی از چیزهایی که فکر میکردم خیلی دردناکه «دیده نشدن غم» بود. یعنی تو مثلا از غصه بمیری ولی کسی حتی ندونه و نفهمه. همین الان کلی انسان هستن که دارن از غصه دق میکنن و هیچوقت کسی قرار نیست بفهمه. برای کسی مهم نیست حتی که بخواد بفهمه. جهان جای بدیه.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
روزی ۸ لیوان آب بخور، یک ساعت ورزش کن، روزی 10 صفحه کتاب بخون، یکم عطر بزن، از ته دل بخند، حواست به خودت باشه؛ مگه همش چند سالته تو دیوونه؟ میگذره، و تو از پسش برمیای، مطمئنم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25