windscribe | پروکسی
17.5K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
جهان از حرکت بیهوده اش می ایستد
‏وقتی تو می خندی ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
6
گروه آشپزی مدرن :


https://t.me/+VQRa040C1vQxYjVk

Teh
5
زیباترین قسمت دوست داشتن شیفته جزئیات شدن درباره اون آدمه مثل جای زخمِ روی دستش ،یا آهنگ خاص صداش موقع گفتن یک واژه یا حالت نگاه کردنش توی دقیقه و ثانیه ی فلان اون فیلمی که ازش داری و میتونی تا ابد هی فیلم رو برگردونی عقب و هی اون لحظه رو نگاه کنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
13
هیچوقت از آدما انتظار فهمیده شدن و درک شدن نداشته باش، هیچ وقت انتظار اینو نداشته باش که آرومت کنن یادت باشه "همون قدر که آرومت کنن، همون قدر اشکتو در میارن."


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
12
در نامه‌اش پرسیده بود بى من خوشبختى؟
دردم تازه شد!
بال و پرم را چیده بود و از پرواز مى‌پرسید ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
هیچ لازم نیست کسی خدمتکار دیگری باشد
دنیا را پولدارها اداره میکنند؛
از گرده عاشق ها و گرسنه ها کار میکشند و امانتداری میکنند؛
برای کی؟
آن‌ها از زندگی چی میفهمند؟!


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
10
وقتی زوج‌های مختلف رو می‌بینم، متوجه می‌شم مهم‌ترین انتخاب آدمیزاد نه شغله، نه انتخاب رشته، نه کشور زندگی، نه حتی ادامه‌ی درمان برای ادامه‌ی زندگی یا پایان زندگی. مهم‌ترین انتخاب زندگی آدمیزاد انتخاب همسره. که غریب‌به‌اکثر آدم‌ها ریدن.

More: 🎖 @windscribeproxy
30
دیدین وقتی از یکی خوش‌تون میاد قلب‌تون تندتر می‌زنه، بدن‌تون گرم‌تر می‌شه و یه حس قلقلک زیرپوستی خوشایندی توی تن‌تون می‌پیچه؟
پزشک‌ها می‌گن این‌ها علائم خروج عقل از بدنه :)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
28
دوستم یه حرف جالبی زد که بنظر منم درسته.
گفت؛«بعد از چند سال دوستی، آدم توقع داره که رابطه، وارد یه لِوِل بالاتری بشه.»
منظور اصلاً ازدواج و یا خرج کردن و ... نیست. منظور اینکه طرف رابطه رو علنی کنه. به دوستاش و به خونوادش(نه لزوما پدرومادرش) دختر رو معرفی کنه. تو مهمونیها و مراسمها باهم دیگه شرکت کنن و بنظر من وقتی کسی اینکار رو نمیکنه، احتمالاً نمیخواد مانعی برای رفتن به سمت موقعیتهای بهتر(!) سر راهش وجود داشته باشه. بنظرم این قوی‌ترین احتماله!
یعنی میخواد بطور رسمی(!) و در دید عموم سینگل باقی بمونه و اگه دختر بهتری سر راهش اومد هم که دیگه بسم‌الله.

More: 🎖 @windscribeproxy
20
همچون سیگار میان دستانت باقی مانده‌ام نه دودم می‌کنی و نه خاموش
آیا فراموش کرده‌ای که در حال سوختنم؟!


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
16
اهلِ اویم،
مرا میلِ دگر نیست،
بگویم ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
9
"نظر دیگران درمورد تو هیچ ربطی به تو نداره"
یکی ممکنه فکر کنه تو افسرده ایی، بخیلی، زشتی، نامهربونی، موفق و خوشبخت نیستی و یا هر صفت ناپسند دیگه ایی رو به تو نسبت بده
تو روانشناسی یه اصطلاح هست که بهش میگن فرافکنی!
فرافکنی یعنی افراد برای اینکه اضطراب خودشون رو کم کنن، امیالشون رو به دیگران تحمیل میکنن،یعنی فرد تمایلات ناپسند خودش رو به دیگران نسبت میده برای اینکه از احساس گناه خودش کم کنه!
مثلا فردی که خودش دزده، همه رو دزد میدونه
چون نامهربونه، همه رو مثل خودش میبینه
و یا چون دروغگوعه، همه رو دروغگو میدونه...
وقتی راجع به فرافکنی بدونی،متوجه میشی که نظر مردم راجع به تو صرفا حاصل از تراوشات ذهنشونه!
پس حتی ثانیه ایی هم ذهنتو درگیر حرف مردم راجع به خودت نکن
چون نظر دیگران درمورد تو، هیچ ربطی به تو نداره
More: 🎖 @windscribeproxy
26
ما که هیچوقت زندگی نرمال نداشتیم
یه زندگی عادی هم برامون آرزو بود
با این حال بازم به سختی ادامه میدادیم
اما یه کاری کردن همون زندگی غیر‌عادی
و سخت هم نتونیم ادامه بدیم..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
شل بگیر بزرگوار
دو جا بگو نمی‌دونم
سه جا بگو حق با شماست
یه جا بگو ببخشید
دو جا بحث نکن و رد شو
اون اعصابو بریزی بهم فقط خودت باید تحملش کنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
30
غمگین ترین متن روهم راجب نوجوونیمون
تو توییتر خوندم که نوشته بود:

«نوجوونیمون در خاکستری‌ترین حالت ممکن
گذشت نه اکیپ دوستانه‌ای، نه رابطه
و پارتنری، نه پارتی و گندکاری و خوش‌گذرونی‌
و تجربه کردن و اشتباه کردنی؛ من همیشه تو
اتاقم بودم، همیشه تو اتاقم بودم..»


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
21
God I trust your timing, your plans, your will and your way.

خدایا من به زمان‌بندیت، برنامه‌هات، اراده‌ و خواسته‌ات و راه و روشت اعتماد دارم ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
تو فیلم The walking dead یه جمله‌ای بود که می‌گفت:
«شاید اون کسی که داره میره من باشم؛ ولی این تو هستی که منو تنها گذاشتی..!»
و چقدر راست میگفت!
دوست داشتن‌های عمیق ما هیچوقت تموم نشدن، فقط ما مجبور به رها کردن شدیم :)

More: 🎖 @windscribeproxy
29
تو نمیدونی چقدر دوست دارم، نمیدونی چقدر دلم میگیره وقتی باهام سرد رفتار میکنی، نمیدونی چقدر حرفاتو تو ذهنم مرور میکنم، و من با تمام وجودم میتونم بگم که دوست دارم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
به جای دوستت دارم و همیشه باهات میمونم و این چیزا...
مثل حافظ بهش بگید:
"مطمئن باش که مهرت نرود از دل من
مگر آن روز که در خاک شود منزل من"

More: 🎖 @windscribeproxy
14
شاملو چقدد حرفش مووده:
‏اشکهارا پشت لبخندی مخفی می کنیم که خیلی درد می کند،و هیچکس نمی فهمد،
‏مارا دردِ همین نفهمیدن می کشد؛ نه زخمها ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
قشنگ ترین توصیفی که راجبت میتونم بکنم اینه که تو برام مثلِ اهنگی هستی که هر وقت بهش گوش میدم حالم خوب میشه، مثلِ میوه های خوشمزه‌ی تابستون، مثلِ شب بیداری از ذوق مسافرت فردا، مثلِ هیجانِ اولین قرار با یه ادم مهم، مثلِ یه نوشیدنی خنک وسط گرمای تابستون،‏ مثلِ چیزی که هیچوقت نداشتی.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14