windscribe | پروکسی
17.5K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
حتی قربون صدقه رفتناشم
فرق داشت با همه،
نمی گفت عمرم، نفسم، عزیزم!
صداش که می کردم می‌گفت:
- جانم چشمام؟
این چشمام گفتنشم
فلسفه داشت برای خودش...
می گفت:- بی بی‌م همیشه بهم میگه چشمام،
هروقتم ازش می‌پرسم چرا؟
میگه یه وقتایی،‌ هیچ فرقی نیست
بین نبودن چشمای یه آدم و مُردنش...
آدمی که مزه ی دیدنو چشیده باشه،
چشماش اگه نباشه دنیاش تیره و تار میشه...
طبیعیه که دیگه هیچی و هیچکسی رو نمی‌بینه،
نمی تونه که ببینه!
براش سخت میشه ساده ترین کارا،
دلش همیشه تنگه،همه‌ش دلتنگ رنگ و نور و روشنائیه...
آدمِ بینا، بدون چشماش خیلی چیزا کم داره...
گاهی وقتا حتی خودِ زندگی رو!
می‌گفت:- فدای چشمات برم چشمام!
به سرت نزنه نباشی یه وقت...
که اگه نباشی، دیگه نه شب می مونه برام، نه روز...
همه ی زندگیم میشه نااُمیدی و دلتنگی و سیاهی!
More: 🎖 @windscribeproxy
17
خلاصه‌ی کنفرانس یکی از روانشناس‌های معروف دنیا این بود که می‌گفت:

«برای حذف آدم‌های سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه، خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمی‌کنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید!»
کاش اینو زودتر می‌فهمیدم ولی هیچ‌وقت برای این کار دیر نیست!

More: 🎖 @windscribeproxy
30
در سال جدید، دنبال آدم‌هایی با تفکر عمیق و رویاهای بزرگ باشید، آنهایی که از ته دل می‌خندند و قدر کلمات زیبا و محبت شما را می‌دانند، بعد می‌بینید که چطور زندگی شما زیر و رو خواهد شد ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
باید دلت خوش باشد ، وگرنه عید و شادی و تعطیلات در روزها گم‌اند !
باید دوستش داشته باشی وگرنه تنهایی حرف تازه‌ای نیست ... باید دوست داشته شوی ، وگرنه بهار همان بهار هر سال است ؛ باید دلت خوش باشد ...

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
22
گروه آشپزی مدرن :


https://t.me/+VQRa040C1vQxYjVk

Teh
3
نامه ای به اونی که دوسش دارم:

خیلی دوستت دارم چون وقتایی که بهت فکر میکنم
لبخند میاد رو لبم، ضربان قلبم تند میشه
صدات بهم آرامش میده
تنها تویی که میتونه تمام حسای خوبو بهم بده. ♥️


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
زندگی تغییر میکنه
ممکنه عشقت رو از دست بدی؛ بعضی از دوستات رو از دست میدی؛ قسمتایی از خودت رو که هرگز فکرشو نمیکردی از دست میدی و بعد بدون اینکه متوجه بشی، این قسمت ها برمیگردن! دوباره عاشق میشی، دوستای بهتری پیدا میکنی، روزای بهتر میرسن...
دوباره میخندی..🌱


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
23
هیچوقت نزارین شرمنده غرورتون بشین
آدما میان و میرن ...
درستش اینه که عادت کنیم به این جمله:
آدما میان که برن
هر کی به یه جای روحت یه ضربه میزنه که اونم میشه یادگاری!
به قلبت ضربه میزنه که درسته اونم درد خودشو داره
ولی
غرور
مهم ترین چیزی که بهت کمک میکنه نقاب بی خیالی بزنی و شروع کنی به تظاهر کردن
نزارین غرورتون بشکنه
خیالتون راحت
به این زودیا جوش نمیخوره
ولی اگه جوش بخوره محکم تر از قبل جوش میخوره!
پس هیچوقت اونی نباشین که در آخر شرمنده خودش میشه
جوری باش،
که همیشه بتونی سرتو جلوی غرورت بالا نگه داری"
More: 🎖 @windscribeproxy
21
کلی فیلم ندیده داری، کلی کتابِ نخونده داری، کلی شهر نرفته، کلی خاطره ی نساخته، کلی خوشحالی نچشیده و کلی زندگی نکرده داری!
غصه ی چیو و کیو میخوری؟اونی که رفته؟!
تو به تنهایی لایق رسیدن به تموم قشنگیایی دنیایی عزیزم ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
آشکارا نهان کنم تا چند؟
دوست می‌دارمت به بانگِ بلند
عاشقانِ تو نیک معذورند
زانکه نَبْوَد کسی تو را مانند ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
7
قانون جذب می گه:
اگه نمی تونی خودتو دوست داشته باشی، من کسایی رو به سمت تو میارم که تورو دوست ندارن تا بالاخره متوجه شی تو به عشق خودت نیاز داری، نه کس دیگه.
اگه نمی تونی عصبانیتت رو کنترل کنی، من افرادی رو سر راهت قرار می دم که تورو عصبانی کنن تا بالاخره کنترل خشمت رو به دست بگیری.
اگه دوتا اتفاق بد واست افتاد و خودتو باختی و دورت پر انرژی منفی شد و کشیدی کنار، مطمن باش اتفاقای بد بعدیم پشت هم تو راهن تا متوجه بشی که داشتن روحیه مثبت و تلاش برای حل کردن یا کنار اومدن با اتفاقای بد به نفعته.
اگه منتظر اتفاقای خوبی و آیندتو روشن می بینی، مطمئن باش همین می شه، مثبت فکر کن تا معنی واقعی روشنایی و خوشبختیو نشونت بدم.
من به افکارت، ضمیر ناخوداگاهت و رفتارات و انرژی ای که ازت می گیرم بستگی دارم، هرچی تاریک فکر کنی و حالت بد باشه، من بدترش می کنم.
اگه خوب فکر کنی، خوب رفتار کنی و خوب بخوای می برمت به بهترین جایی که تاحالا به ذهنت خطور کرده.
More: 🎖 @windscribeproxy
28
کسانی که به من می‌گویند
تو به جهنم می‌روی
و ما به بهشت،
مرا خوشحال می‌کنند.
چون مطمئن می‌شوم که با آن‌ها به یک جا نمی‌روم

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
26
جهان از حرکت بیهوده اش می ایستد
‏وقتی تو می خندی ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
6
گروه آشپزی مدرن :


https://t.me/+VQRa040C1vQxYjVk

Teh
5
زیباترین قسمت دوست داشتن شیفته جزئیات شدن درباره اون آدمه مثل جای زخمِ روی دستش ،یا آهنگ خاص صداش موقع گفتن یک واژه یا حالت نگاه کردنش توی دقیقه و ثانیه ی فلان اون فیلمی که ازش داری و میتونی تا ابد هی فیلم رو برگردونی عقب و هی اون لحظه رو نگاه کنی.

More: 🎖 @windscribeproxy
13
هیچوقت از آدما انتظار فهمیده شدن و درک شدن نداشته باش، هیچ وقت انتظار اینو نداشته باش که آرومت کنن یادت باشه "همون قدر که آرومت کنن، همون قدر اشکتو در میارن."


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
12
در نامه‌اش پرسیده بود بى من خوشبختى؟
دردم تازه شد!
بال و پرم را چیده بود و از پرواز مى‌پرسید ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
هیچ لازم نیست کسی خدمتکار دیگری باشد
دنیا را پولدارها اداره میکنند؛
از گرده عاشق ها و گرسنه ها کار میکشند و امانتداری میکنند؛
برای کی؟
آن‌ها از زندگی چی میفهمند؟!


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
10
وقتی زوج‌های مختلف رو می‌بینم، متوجه می‌شم مهم‌ترین انتخاب آدمیزاد نه شغله، نه انتخاب رشته، نه کشور زندگی، نه حتی ادامه‌ی درمان برای ادامه‌ی زندگی یا پایان زندگی. مهم‌ترین انتخاب زندگی آدمیزاد انتخاب همسره. که غریب‌به‌اکثر آدم‌ها ریدن.

More: 🎖 @windscribeproxy
30
دیدین وقتی از یکی خوش‌تون میاد قلب‌تون تندتر می‌زنه، بدن‌تون گرم‌تر می‌شه و یه حس قلقلک زیرپوستی خوشایندی توی تن‌تون می‌پیچه؟
پزشک‌ها می‌گن این‌ها علائم خروج عقل از بدنه :)


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
28
دوستم یه حرف جالبی زد که بنظر منم درسته.
گفت؛«بعد از چند سال دوستی، آدم توقع داره که رابطه، وارد یه لِوِل بالاتری بشه.»
منظور اصلاً ازدواج و یا خرج کردن و ... نیست. منظور اینکه طرف رابطه رو علنی کنه. به دوستاش و به خونوادش(نه لزوما پدرومادرش) دختر رو معرفی کنه. تو مهمونیها و مراسمها باهم دیگه شرکت کنن و بنظر من وقتی کسی اینکار رو نمیکنه، احتمالاً نمیخواد مانعی برای رفتن به سمت موقعیتهای بهتر(!) سر راهش وجود داشته باشه. بنظرم این قوی‌ترین احتماله!
یعنی میخواد بطور رسمی(!) و در دید عموم سینگل باقی بمونه و اگه دختر بهتری سر راهش اومد هم که دیگه بسم‌الله.

More: 🎖 @windscribeproxy
20