مدرسه جای کسی بود
که یک دغدغه داشت
جای آنها که
به دنبال تو بودند نبود ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
که یک دغدغه داشت
جای آنها که
به دنبال تو بودند نبود ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
حتی قربون صدقه رفتناشم
فرق داشت با همه،
نمی گفت عمرم، نفسم، عزیزم!
صداش که می کردم میگفت:
- جانم چشمام؟
این چشمام گفتنشم
فلسفه داشت برای خودش...
می گفت:- بی بیم همیشه بهم میگه چشمام،
هروقتم ازش میپرسم چرا؟
میگه یه وقتایی، هیچ فرقی نیست
بین نبودن چشمای یه آدم و مُردنش...
آدمی که مزه ی دیدنو چشیده باشه،
چشماش اگه نباشه دنیاش تیره و تار میشه...
طبیعیه که دیگه هیچی و هیچکسی رو نمیبینه،
نمی تونه که ببینه!
براش سخت میشه ساده ترین کارا،
دلش همیشه تنگه،همهش دلتنگ رنگ و نور و روشنائیه...
آدمِ بینا، بدون چشماش خیلی چیزا کم داره...
گاهی وقتا حتی خودِ زندگی رو!
میگفت:- فدای چشمات برم چشمام!
به سرت نزنه نباشی یه وقت...
که اگه نباشی، دیگه نه شب می مونه برام، نه روز...
همه ی زندگیم میشه نااُمیدی و دلتنگی و سیاهی!
More: 🎖 @windscribeproxy
فرق داشت با همه،
نمی گفت عمرم، نفسم، عزیزم!
صداش که می کردم میگفت:
- جانم چشمام؟
این چشمام گفتنشم
فلسفه داشت برای خودش...
می گفت:- بی بیم همیشه بهم میگه چشمام،
هروقتم ازش میپرسم چرا؟
میگه یه وقتایی، هیچ فرقی نیست
بین نبودن چشمای یه آدم و مُردنش...
آدمی که مزه ی دیدنو چشیده باشه،
چشماش اگه نباشه دنیاش تیره و تار میشه...
طبیعیه که دیگه هیچی و هیچکسی رو نمیبینه،
نمی تونه که ببینه!
براش سخت میشه ساده ترین کارا،
دلش همیشه تنگه،همهش دلتنگ رنگ و نور و روشنائیه...
آدمِ بینا، بدون چشماش خیلی چیزا کم داره...
گاهی وقتا حتی خودِ زندگی رو!
میگفت:- فدای چشمات برم چشمام!
به سرت نزنه نباشی یه وقت...
که اگه نباشی، دیگه نه شب می مونه برام، نه روز...
همه ی زندگیم میشه نااُمیدی و دلتنگی و سیاهی!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
خلاصهی کنفرانس یکی از روانشناسهای معروف دنیا این بود که میگفت:
«برای حذف آدمهای سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه، خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمیکنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید!»
کاش اینو زودتر میفهمیدم ولی هیچوقت برای این کار دیر نیست!
More: 🎖 @windscribeproxy
«برای حذف آدمهای سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه، خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمیکنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید!»
کاش اینو زودتر میفهمیدم ولی هیچوقت برای این کار دیر نیست!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
در سال جدید، دنبال آدمهایی با تفکر عمیق و رویاهای بزرگ باشید، آنهایی که از ته دل میخندند و قدر کلمات زیبا و محبت شما را میدانند، بعد میبینید که چطور زندگی شما زیر و رو خواهد شد ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
باید دلت خوش باشد ، وگرنه عید و شادی و تعطیلات در روزها گماند !
باید دوستش داشته باشی وگرنه تنهایی حرف تازهای نیست ... باید دوست داشته شوی ، وگرنه بهار همان بهار هر سال است ؛ باید دلت خوش باشد ...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
باید دوستش داشته باشی وگرنه تنهایی حرف تازهای نیست ... باید دوست داشته شوی ، وگرنه بهار همان بهار هر سال است ؛ باید دلت خوش باشد ...
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤22
نامه ای به اونی که دوسش دارم:
خیلی دوستت دارم چون وقتایی که بهت فکر میکنم
لبخند میاد رو لبم، ضربان قلبم تند میشه
صدات بهم آرامش میده
تنها تویی که میتونه تمام حسای خوبو بهم بده. ♥️
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
خیلی دوستت دارم چون وقتایی که بهت فکر میکنم
لبخند میاد رو لبم، ضربان قلبم تند میشه
صدات بهم آرامش میده
تنها تویی که میتونه تمام حسای خوبو بهم بده. ♥️
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
زندگی تغییر میکنه
ممکنه عشقت رو از دست بدی؛ بعضی از دوستات رو از دست میدی؛ قسمتایی از خودت رو که هرگز فکرشو نمیکردی از دست میدی و بعد بدون اینکه متوجه بشی، این قسمت ها برمیگردن! دوباره عاشق میشی، دوستای بهتری پیدا میکنی، روزای بهتر میرسن...
دوباره میخندی..🌱
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
ممکنه عشقت رو از دست بدی؛ بعضی از دوستات رو از دست میدی؛ قسمتایی از خودت رو که هرگز فکرشو نمیکردی از دست میدی و بعد بدون اینکه متوجه بشی، این قسمت ها برمیگردن! دوباره عاشق میشی، دوستای بهتری پیدا میکنی، روزای بهتر میرسن...
دوباره میخندی..🌱
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
هیچوقت نزارین شرمنده غرورتون بشین
آدما میان و میرن ...
درستش اینه که عادت کنیم به این جمله:
آدما میان که برن
هر کی به یه جای روحت یه ضربه میزنه که اونم میشه یادگاری!
به قلبت ضربه میزنه که درسته اونم درد خودشو داره
ولی
غرور
مهم ترین چیزی که بهت کمک میکنه نقاب بی خیالی بزنی و شروع کنی به تظاهر کردن
نزارین غرورتون بشکنه
خیالتون راحت
به این زودیا جوش نمیخوره
ولی اگه جوش بخوره محکم تر از قبل جوش میخوره!
پس هیچوقت اونی نباشین که در آخر شرمنده خودش میشه
جوری باش،
که همیشه بتونی سرتو جلوی غرورت بالا نگه داری"
More: 🎖 @windscribeproxy
آدما میان و میرن ...
درستش اینه که عادت کنیم به این جمله:
آدما میان که برن
هر کی به یه جای روحت یه ضربه میزنه که اونم میشه یادگاری!
به قلبت ضربه میزنه که درسته اونم درد خودشو داره
ولی
غرور
مهم ترین چیزی که بهت کمک میکنه نقاب بی خیالی بزنی و شروع کنی به تظاهر کردن
نزارین غرورتون بشکنه
خیالتون راحت
به این زودیا جوش نمیخوره
ولی اگه جوش بخوره محکم تر از قبل جوش میخوره!
پس هیچوقت اونی نباشین که در آخر شرمنده خودش میشه
جوری باش،
که همیشه بتونی سرتو جلوی غرورت بالا نگه داری"
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
کلی فیلم ندیده داری، کلی کتابِ نخونده داری، کلی شهر نرفته، کلی خاطره ی نساخته، کلی خوشحالی نچشیده و کلی زندگی نکرده داری!
غصه ی چیو و کیو میخوری؟اونی که رفته؟!
تو به تنهایی لایق رسیدن به تموم قشنگیایی دنیایی عزیزم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
غصه ی چیو و کیو میخوری؟اونی که رفته؟!
تو به تنهایی لایق رسیدن به تموم قشنگیایی دنیایی عزیزم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤17
آشکارا نهان کنم تا چند؟
دوست میدارمت به بانگِ بلند
عاشقانِ تو نیک معذورند
زانکه نَبْوَد کسی تو را مانند ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
دوست میدارمت به بانگِ بلند
عاشقانِ تو نیک معذورند
زانکه نَبْوَد کسی تو را مانند ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤7
قانون جذب می گه:
اگه نمی تونی خودتو دوست داشته باشی، من کسایی رو به سمت تو میارم که تورو دوست ندارن تا بالاخره متوجه شی تو به عشق خودت نیاز داری، نه کس دیگه.
اگه نمی تونی عصبانیتت رو کنترل کنی، من افرادی رو سر راهت قرار می دم که تورو عصبانی کنن تا بالاخره کنترل خشمت رو به دست بگیری.
اگه دوتا اتفاق بد واست افتاد و خودتو باختی و دورت پر انرژی منفی شد و کشیدی کنار، مطمن باش اتفاقای بد بعدیم پشت هم تو راهن تا متوجه بشی که داشتن روحیه مثبت و تلاش برای حل کردن یا کنار اومدن با اتفاقای بد به نفعته.
اگه منتظر اتفاقای خوبی و آیندتو روشن می بینی، مطمئن باش همین می شه، مثبت فکر کن تا معنی واقعی روشنایی و خوشبختیو نشونت بدم.
من به افکارت، ضمیر ناخوداگاهت و رفتارات و انرژی ای که ازت می گیرم بستگی دارم، هرچی تاریک فکر کنی و حالت بد باشه، من بدترش می کنم.
اگه خوب فکر کنی، خوب رفتار کنی و خوب بخوای می برمت به بهترین جایی که تاحالا به ذهنت خطور کرده.
More: 🎖 @windscribeproxy
اگه نمی تونی خودتو دوست داشته باشی، من کسایی رو به سمت تو میارم که تورو دوست ندارن تا بالاخره متوجه شی تو به عشق خودت نیاز داری، نه کس دیگه.
اگه نمی تونی عصبانیتت رو کنترل کنی، من افرادی رو سر راهت قرار می دم که تورو عصبانی کنن تا بالاخره کنترل خشمت رو به دست بگیری.
اگه دوتا اتفاق بد واست افتاد و خودتو باختی و دورت پر انرژی منفی شد و کشیدی کنار، مطمن باش اتفاقای بد بعدیم پشت هم تو راهن تا متوجه بشی که داشتن روحیه مثبت و تلاش برای حل کردن یا کنار اومدن با اتفاقای بد به نفعته.
اگه منتظر اتفاقای خوبی و آیندتو روشن می بینی، مطمئن باش همین می شه، مثبت فکر کن تا معنی واقعی روشنایی و خوشبختیو نشونت بدم.
من به افکارت، ضمیر ناخوداگاهت و رفتارات و انرژی ای که ازت می گیرم بستگی دارم، هرچی تاریک فکر کنی و حالت بد باشه، من بدترش می کنم.
اگه خوب فکر کنی، خوب رفتار کنی و خوب بخوای می برمت به بهترین جایی که تاحالا به ذهنت خطور کرده.
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28
کسانی که به من میگویند
تو به جهنم میروی
و ما به بهشت،
مرا خوشحال میکنند.
چون مطمئن میشوم که با آنها به یک جا نمیروم
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
تو به جهنم میروی
و ما به بهشت،
مرا خوشحال میکنند.
چون مطمئن میشوم که با آنها به یک جا نمیروم
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
❤6
زیباترین قسمت دوست داشتن شیفته جزئیات شدن درباره اون آدمه مثل جای زخمِ روی دستش ،یا آهنگ خاص صداش موقع گفتن یک واژه یا حالت نگاه کردنش توی دقیقه و ثانیه ی فلان اون فیلمی که ازش داری و میتونی تا ابد هی فیلم رو برگردونی عقب و هی اون لحظه رو نگاه کنی.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤13
هیچوقت از آدما انتظار فهمیده شدن و درک شدن نداشته باش، هیچ وقت انتظار اینو نداشته باش که آرومت کنن یادت باشه "همون قدر که آرومت کنن، همون قدر اشکتو در میارن."
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤12
در نامهاش پرسیده بود بى من خوشبختى؟
دردم تازه شد!
بال و پرم را چیده بود و از پرواز مىپرسید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
دردم تازه شد!
بال و پرم را چیده بود و از پرواز مىپرسید ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
هیچ لازم نیست کسی خدمتکار دیگری باشد
دنیا را پولدارها اداره میکنند؛
از گرده عاشق ها و گرسنه ها کار میکشند و امانتداری میکنند؛
برای کی؟
آنها از زندگی چی میفهمند؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
دنیا را پولدارها اداره میکنند؛
از گرده عاشق ها و گرسنه ها کار میکشند و امانتداری میکنند؛
برای کی؟
آنها از زندگی چی میفهمند؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
وقتی زوجهای مختلف رو میبینم، متوجه میشم مهمترین انتخاب آدمیزاد نه شغله، نه انتخاب رشته، نه کشور زندگی، نه حتی ادامهی درمان برای ادامهی زندگی یا پایان زندگی. مهمترین انتخاب زندگی آدمیزاد انتخاب همسره. که غریببهاکثر آدمها ریدن.
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤30
دیدین وقتی از یکی خوشتون میاد قلبتون تندتر میزنه، بدنتون گرمتر میشه و یه حس قلقلک زیرپوستی خوشایندی توی تنتون میپیچه؟
پزشکها میگن اینها علائم خروج عقل از بدنه :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
پزشکها میگن اینها علائم خروج عقل از بدنه :)
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤28