windscribe | پروکسی
17.5K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
گروه آشپزی مدرن :


https://t.me/+VQRa040C1vQxYjVk

Teh
5
شازده کوچولو از گل پرسید:
آدما چرا تو رو نچیدن؟
من گلای زیادی دیدم
که زیر دستو پا بودن!
گل جواب داد:
من ارزش خاری که عاشقانه
احاطم کرده رو می‌دونم ..


اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
21
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
گروه آشپزی مدرن :


https://t.me/+VQRa040C1vQxYjVk

Teh
4
فکر می‌کنم
باید اینو پذیرفت، آدمی که با ما وارد رابطه می‌شه یکهو از آسمون نازل نشده!
پیش از اینکه به ما برسه هم زندگی‌ کرده
پس حتما تجربیاتی داره، که هر چند تلخ و هر چند شیرین، برای خودش ارزشمنده
و این گذشته تا جایی که مستقیماً وارد رابطه فعلیِ ما نشده به ما ارتباطی نداره.
مهم، اکنون و حالاست که به تو دل داده و داره لحظاتش رو با تو تقسیم‌ می‌کنه...
پس توی همین لحظات دنبال حس خوب باش
نه توی گذشته، پیگیرِ تلخی ...

More: 🎖 @windscribeproxy
26
الان دقیقاً اونجام که مولانا میگه:
"در دل رنج ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود.
نه بخفتن، نه به گشتن، نه به خوردن؛
الا به دیدار یار."


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
20
عزیزی می‌گفت:
برای در کنار هم موندن باید خیلی چیزا رو بخشید،
خیلی حرفا رو نشنیده گرفت،
از خیلی کارها عبور کرد...
برای در کنار هم موندن باید بخشنده‌ترین و قوی‌ترین بود؛ نه زیباترین و باهوش‌ترین...
آدما وقتی می‌تونن مدت‌های طولانی کنار هم بمونن که یاد بگیرن چطور باهم کنار بیان!

More: 🎖 @windscribeproxy
23
‏اگر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای
وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد

نه بهانه ای برای فرار
و نه دروغی برای توجیه ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
یک دلیل ساده برای گرایشِ آدم‌ها به "بیشعوری" این است که با بیشعوری زودتر می‌توان به هدف و منظور رسید ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
8
نوید محمدزاده توفیلم "خفگی" یه دیالوگ داره که میگه:

"من تو همین روزا عاشقت شدم، تو همین روزایی کـه کسی عاشق نمیشه."
خواستم بگم قدر کسیکه تو این روزا عاشقتون میشه رو بدونید

More: 🎖 @windscribeproxy
23
‌مدرسه جای کسی بود
که یک دغدغه داشت
جای آنها که
به دنبال تو بودند نبود ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
حتی قربون صدقه رفتناشم
فرق داشت با همه،
نمی گفت عمرم، نفسم، عزیزم!
صداش که می کردم می‌گفت:
- جانم چشمام؟
این چشمام گفتنشم
فلسفه داشت برای خودش...
می گفت:- بی بی‌م همیشه بهم میگه چشمام،
هروقتم ازش می‌پرسم چرا؟
میگه یه وقتایی،‌ هیچ فرقی نیست
بین نبودن چشمای یه آدم و مُردنش...
آدمی که مزه ی دیدنو چشیده باشه،
چشماش اگه نباشه دنیاش تیره و تار میشه...
طبیعیه که دیگه هیچی و هیچکسی رو نمی‌بینه،
نمی تونه که ببینه!
براش سخت میشه ساده ترین کارا،
دلش همیشه تنگه،همه‌ش دلتنگ رنگ و نور و روشنائیه...
آدمِ بینا، بدون چشماش خیلی چیزا کم داره...
گاهی وقتا حتی خودِ زندگی رو!
می‌گفت:- فدای چشمات برم چشمام!
به سرت نزنه نباشی یه وقت...
که اگه نباشی، دیگه نه شب می مونه برام، نه روز...
همه ی زندگیم میشه نااُمیدی و دلتنگی و سیاهی!
More: 🎖 @windscribeproxy
17
خلاصه‌ی کنفرانس یکی از روانشناس‌های معروف دنیا این بود که می‌گفت:

«برای حذف آدم‌های سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه، خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمی‌کنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید!»
کاش اینو زودتر می‌فهمیدم ولی هیچ‌وقت برای این کار دیر نیست!

More: 🎖 @windscribeproxy
30
در سال جدید، دنبال آدم‌هایی با تفکر عمیق و رویاهای بزرگ باشید، آنهایی که از ته دل می‌خندند و قدر کلمات زیبا و محبت شما را می‌دانند، بعد می‌بینید که چطور زندگی شما زیر و رو خواهد شد ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
باید دلت خوش باشد ، وگرنه عید و شادی و تعطیلات در روزها گم‌اند !
باید دوستش داشته باشی وگرنه تنهایی حرف تازه‌ای نیست ... باید دوست داشته شوی ، وگرنه بهار همان بهار هر سال است ؛ باید دلت خوش باشد ...

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
22
گروه آشپزی مدرن :


https://t.me/+VQRa040C1vQxYjVk

Teh
3
نامه ای به اونی که دوسش دارم:

خیلی دوستت دارم چون وقتایی که بهت فکر میکنم
لبخند میاد رو لبم، ضربان قلبم تند میشه
صدات بهم آرامش میده
تنها تویی که میتونه تمام حسای خوبو بهم بده. ♥️


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
زندگی تغییر میکنه
ممکنه عشقت رو از دست بدی؛ بعضی از دوستات رو از دست میدی؛ قسمتایی از خودت رو که هرگز فکرشو نمیکردی از دست میدی و بعد بدون اینکه متوجه بشی، این قسمت ها برمیگردن! دوباره عاشق میشی، دوستای بهتری پیدا میکنی، روزای بهتر میرسن...
دوباره میخندی..🌱


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
23
هیچوقت نزارین شرمنده غرورتون بشین
آدما میان و میرن ...
درستش اینه که عادت کنیم به این جمله:
آدما میان که برن
هر کی به یه جای روحت یه ضربه میزنه که اونم میشه یادگاری!
به قلبت ضربه میزنه که درسته اونم درد خودشو داره
ولی
غرور
مهم ترین چیزی که بهت کمک میکنه نقاب بی خیالی بزنی و شروع کنی به تظاهر کردن
نزارین غرورتون بشکنه
خیالتون راحت
به این زودیا جوش نمیخوره
ولی اگه جوش بخوره محکم تر از قبل جوش میخوره!
پس هیچوقت اونی نباشین که در آخر شرمنده خودش میشه
جوری باش،
که همیشه بتونی سرتو جلوی غرورت بالا نگه داری"
More: 🎖 @windscribeproxy
21
کلی فیلم ندیده داری، کلی کتابِ نخونده داری، کلی شهر نرفته، کلی خاطره ی نساخته، کلی خوشحالی نچشیده و کلی زندگی نکرده داری!
غصه ی چیو و کیو میخوری؟اونی که رفته؟!
تو به تنهایی لایق رسیدن به تموم قشنگیایی دنیایی عزیزم ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
آشکارا نهان کنم تا چند؟
دوست می‌دارمت به بانگِ بلند
عاشقانِ تو نیک معذورند
زانکه نَبْوَد کسی تو را مانند ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
7