windscribe | پروکسی
17.5K subscribers
164 photos
16 videos
2.14K links
FAST MTPROTO PROXIES FOR TELEGRAM
Download Telegram
خسته شدم از اینکه به انسانها بفهمونم با رفتارت به من چیزیو نشون نده. من متنفرم از اینکار. تکست بده بگو من هنوز دلخورم، بگو اصن حال نکردم با اون کارت، بگو هنوز دارم به حرفامون فکر میکنم چمیدونم بگو اصن حالا حالا قراره بدفاز باشم، اصن متنفرم ازت. چرا انقدر حرف زدن براتون سخته آخه؟!

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
15
از آدمایی خوشم میاد که میان میگن
"ازت خوشم میاد"
"ازت بدم میاد"
"دلم برات تنگ شده"
"معذرت میخام"
"اشتباه کردم "
"الان راحت نیستم حرف بزنم"
"نمیشه باهات ارتباط داشته باشم"
این جمله ها روابط انسانی رو پیچیده نمیکنه ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
کل شب و روزم فقط با فکر کردن به تو میگذره، تو شدی همون دلیلی که به‌خاطرش صبح از خواب پا میشم و شبا هم با فکرش میخوابم، شدی همون دلیلی که باعث شده ادامه بدم و کم نیارم، تلاش کنم برای زندگیم برای آرامشم برای اهدافم، راستش تو که باشی این حالِ من تا همیشه خوبه.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
19
صادق هدایت تو نامه‌هاش خیلی موده :)) از این بعد کسی ازم بپرسه چه خبرا؟ چطوری؟ اینو میفرستم براش؛
"به هر حال این اوضاعی است که می‌بینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم می‌سوزيم و می‌سازيم. قسمتمان اين بوده يا نبوده ديگر اهميت ندارد.
+ دیگه چه خبر؟
- زندگی به حماقت سابق ادامه دارد. نه امیدی است و نه آرزویی و نه آینده و گذشته ای. چهار ستون بدن را به کثیف ترین طرزی می چرانیم و شبها به وسیلۀ دود و دم و الکل به خاکش می سپریم و با نهایت تعجب می بینیم که باز فردا سر از قبر بیرون آوردیم. مسخره بازی ادامه دارد.

اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
25
به نظرم از چشم افتادن اخرین مرحله‌ست، این آخرین مرحله با دلخور بودن یا ناراحتی فرق داره، این مرحله ناامید شدن از طرف مقابله! چون میبینی تو عصبانیت حرفای دلشو میزنه و چقد دلش پربوده و چه بازیگر خوبی بوده! دوست داشتن از چاله به چاه افتادن بود و تو این مرحله باید رهاکنی چون ناامید شدی ..


اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
18
از آدمایی خوشم میاد که میان میگن
"ازت خوشم میاد"
"ازت بدم میاد"
"دلم برات تنگ شده"
"معذرت میخام"
"اشتباه کردم "
"الان راحت نیستم حرف بزنم"
"نمیشه باهات ارتباط داشته باشم"
این جمله ها روابط انسانی رو پیچیده نمیکنه.


اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
11
گروه آشپزی مدرن :


https://t.me/+VQRa040C1vQxYjVk

Teh
5
شازده کوچولو از گل پرسید:
آدما چرا تو رو نچیدن؟
من گلای زیادی دیدم
که زیر دستو پا بودن!
گل جواب داد:
من ارزش خاری که عاشقانه
احاطم کرده رو می‌دونم ..


اتصال به پروکسی

More: 🎖 @windscribeproxy
21
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
25
گروه آشپزی مدرن :


https://t.me/+VQRa040C1vQxYjVk

Teh
4
فکر می‌کنم
باید اینو پذیرفت، آدمی که با ما وارد رابطه می‌شه یکهو از آسمون نازل نشده!
پیش از اینکه به ما برسه هم زندگی‌ کرده
پس حتما تجربیاتی داره، که هر چند تلخ و هر چند شیرین، برای خودش ارزشمنده
و این گذشته تا جایی که مستقیماً وارد رابطه فعلیِ ما نشده به ما ارتباطی نداره.
مهم، اکنون و حالاست که به تو دل داده و داره لحظاتش رو با تو تقسیم‌ می‌کنه...
پس توی همین لحظات دنبال حس خوب باش
نه توی گذشته، پیگیرِ تلخی ...

More: 🎖 @windscribeproxy
26
الان دقیقاً اونجام که مولانا میگه:
"در دل رنج ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود.
نه بخفتن، نه به گشتن، نه به خوردن؛
الا به دیدار یار."


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
20
عزیزی می‌گفت:
برای در کنار هم موندن باید خیلی چیزا رو بخشید،
خیلی حرفا رو نشنیده گرفت،
از خیلی کارها عبور کرد...
برای در کنار هم موندن باید بخشنده‌ترین و قوی‌ترین بود؛ نه زیباترین و باهوش‌ترین...
آدما وقتی می‌تونن مدت‌های طولانی کنار هم بمونن که یاد بگیرن چطور باهم کنار بیان!

More: 🎖 @windscribeproxy
23
‏اگر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای
وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد

نه بهانه ای برای فرار
و نه دروغی برای توجیه ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
18
یک دلیل ساده برای گرایشِ آدم‌ها به "بیشعوری" این است که با بیشعوری زودتر می‌توان به هدف و منظور رسید ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
8
نوید محمدزاده توفیلم "خفگی" یه دیالوگ داره که میگه:

"من تو همین روزا عاشقت شدم، تو همین روزایی کـه کسی عاشق نمیشه."
خواستم بگم قدر کسیکه تو این روزا عاشقتون میشه رو بدونید

More: 🎖 @windscribeproxy
23
‌مدرسه جای کسی بود
که یک دغدغه داشت
جای آنها که
به دنبال تو بودند نبود ..


اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
14
حتی قربون صدقه رفتناشم
فرق داشت با همه،
نمی گفت عمرم، نفسم، عزیزم!
صداش که می کردم می‌گفت:
- جانم چشمام؟
این چشمام گفتنشم
فلسفه داشت برای خودش...
می گفت:- بی بی‌م همیشه بهم میگه چشمام،
هروقتم ازش می‌پرسم چرا؟
میگه یه وقتایی،‌ هیچ فرقی نیست
بین نبودن چشمای یه آدم و مُردنش...
آدمی که مزه ی دیدنو چشیده باشه،
چشماش اگه نباشه دنیاش تیره و تار میشه...
طبیعیه که دیگه هیچی و هیچکسی رو نمی‌بینه،
نمی تونه که ببینه!
براش سخت میشه ساده ترین کارا،
دلش همیشه تنگه،همه‌ش دلتنگ رنگ و نور و روشنائیه...
آدمِ بینا، بدون چشماش خیلی چیزا کم داره...
گاهی وقتا حتی خودِ زندگی رو!
می‌گفت:- فدای چشمات برم چشمام!
به سرت نزنه نباشی یه وقت...
که اگه نباشی، دیگه نه شب می مونه برام، نه روز...
همه ی زندگیم میشه نااُمیدی و دلتنگی و سیاهی!
More: 🎖 @windscribeproxy
17
خلاصه‌ی کنفرانس یکی از روانشناس‌های معروف دنیا این بود که می‌گفت:

«برای حذف آدم‌های سمی زندگیتون هیچوقت احساس گناه، خجالت و پشیمونی نکنید. فرقی هم نمی‌کنه از بستگانتون باشه یا عشقتون و یا یک آشنای تازه. مجبور نیستید برای کسی که باعث رنج و احساس حقارت در شما میشه جایی باز کنید!»
کاش اینو زودتر می‌فهمیدم ولی هیچ‌وقت برای این کار دیر نیست!

More: 🎖 @windscribeproxy
30
در سال جدید، دنبال آدم‌هایی با تفکر عمیق و رویاهای بزرگ باشید، آنهایی که از ته دل می‌خندند و قدر کلمات زیبا و محبت شما را می‌دانند، بعد می‌بینید که چطور زندگی شما زیر و رو خواهد شد ..

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
17
باید دلت خوش باشد ، وگرنه عید و شادی و تعطیلات در روزها گم‌اند !
باید دوستش داشته باشی وگرنه تنهایی حرف تازه‌ای نیست ... باید دوست داشته شوی ، وگرنه بهار همان بهار هر سال است ؛ باید دلت خوش باشد ...

اتصال به پروکسی


More: 🎖 @windscribeproxy
22